Ύμνος ις την παττίχαν

Ομορφοπάττισιε δεκάκιλε τζιαι  στροντζιυλέ πρασινομμάτη πάτσαλε
που σάν τους βύζους κρέμμεσαι της  γελαστής πασιάς παττιχοπούλενας στο Τζίτι

κάτσε πάς το τραπέζι μμου μόνος να σε γιορτάσω
του νήλιου γιέ αψέκαστε αλίπαστε πολλοκοκκόνη


σσιήζω τη σάρκα με τα νύσια μου τωρά τη τσακριστήν τζιαι τρέχουν τα ζουμιά σου
βουττώ τα σιέρκα μου τζιαι σκάφτω σε
τα γένια μου, το στόμαν μου γεμώννουσειν με τη ζωή σσου
τζι η μούττη μμου βυθίζεται ώς τη μέσην της στα τάρταρα του καρτουππιού
που την εβούττησα για να τρυγήσω

Ρουφώ, ρουφώ αχόρταα τζιαι μουγκανίζω

σά διψασμένος ασκητής στην έρημον
ρουφώ για να πνιώ, να ποσπαστώ

τζιαι κολυμπώ το κύμμα σσου το κότσσινον ώς τα βαθκειά για με χάσουν.

κλείει ο λαιμός
τζι μούττη μου εγέμωσε ζουμιά
τζιαι μπαίνουν μές τους βρόχχους μου οι αγγέλοι σου

Πάρε με πέρα ις τον Άδην παττιχοκάμωτε μου
χωράφιν να γινώ για να βλαστήσουν οι κοκκόνες σου μές την τζοιλιάν
Πάττιχον μέσα μου τζιαι γώ εννα γεννήσω.

Σχόλια

Ο χρήστης postbabylon είπε…
pat-pat pas thn rashin
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Τζιαι τρέχουν τα ζουμιά που τους αγγώνες χαμέ, τζιαι εγέμωσες τους τόπους!!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Mα τωρά εσύ εν για φάγωμα παττίχας που μιλάς ή τίποτε άλλο???

Ο χρήστης jf είπε…
!!!!!!

Πα να πει... εν ι φτύννεις τις κοκκόνες!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
postbabylon

Thanks, I needed that.



stalamatia

Επίντωσες μου κόρη?


Rain Tears

Ο νούς του πεινασμένου εν πάς το φαϊν ;)



Jamanfou

Κάμνουν καλόν οι κοκκόνες κόρη, μασούμεν τες.
Ο χρήστης Ωραία Ελένη είπε…
Καλοφάωτη! Η παττίχα είναι το τέλειο φρούτο!!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Τζιαι ο πεινασμένος στην περίπτωση μας δαμέ ποιος ένι? :))
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ωραία Ελένη

Σάν την παττίχαν δέν έσιει. Μόνο το Ντούριαν της κολλά στο μέγεθος.


Rain
Λαλώ τα να τα ακούω.
Ο χρήστης Sike είπε…
ROFL

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.