Artists are losers.

Άφτει τον καλοκομμένον πούρον με τον αναπτήραν του τον σίγουρα ακριβό τζιαι τραβά την πρώτην του ρουφκιάν τη ζαβόστομην ο παρέας που έχω να δώ δαμέ τζιαι 15 χρόνια. Φυσά τον με το αναιδέστατον ποφύσημαν που δικαιούται ο πνεύμονας αδρώπου με αυτοπεποίθηση της πούγκας, της δουλειάς τζιαι της βίλλας του. Ποττέ έν τον έκαμα χάζι στα σχολεία τότε Έτσι τυχαία εβρεθήκαμεν πόψε στην παραλιακήν τζιαι παιδική μας πόλη, σπίτι μιάς φίλης μας κοινής.

Τζι αφού μου είπεν κάμποσα που τα κατορθώματα του -βλέπεις διοικά εκατομμύρια, ριάλια τους κινέζους- άρκεψεν να μου εξηγά την κρίση. Τζι έσιει γνώμη, νομίζει, βαρετή για ούλλα. Εν κοσμογύριστος. Για μέναν, λλία αρώτησεν. Τί να μάθει που εμέναν τον αχαμάκκην. Μόνον τζιαι μόνον που έμαθεν πως εν καλιτέγνης που λοούμαι εγινήκαν τα φρύθκια του καμάρες.

Πώς να πιστέψει πως ο Διάσπορος, που ήταν τόσον έξυπνος στα σχολεία τότε, εθκιάλεξεν να καταρίψει τη ζωή του έτσι;

"you mean you can make a living doing art? I always thought artists are lazy losers, haha, guess I'm wrong. "

Είπεν τζι ερούφησεν τζι άλλον πούρον γελαστός ο παλιόφιλος.


Δέν έσιει άδικον, οπότε εσιώπησα.

Σχόλια

Ο χρήστης Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε…
Εξαρτάται ήντα μπου χάννουν, πως το χάννουν τζιαι γιατί το χάννουν!
Ο χρήστης marilou είπε…
Εγώ πάντως νομίζω ότι ενα εν το σίουρο, ότι εν είσαι λεϊζι λούζερ.
Λούζερ εν τζίνος που εν γυρέφκει την ομορφία στη ζωη, έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον.
Ο χρήστης thalassamov είπε…
Όντως,είναι λανθασμένος.
Όπως ο κόσμος μας. Έδωσε δύναμη σε χρωματιστά χαρτιά και σε ανθρώπους χωρίς αναζητήσεις.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τζαι διερωτάσαι γιατί έκαμες 15 χρόνια να τον δεις;;;;
Ο χρήστης takeiteasy είπε…
Εμπήκε στο πετσί του ρόλου ο παρέας τζιαί εντυπωσιάζει, τους στραβούς με το ύφος του πόλικου τζιαι τα πούρα τζιαι προφανώς τζιαι άλλες παραστάσεις. Αναρωθκιούμαι αν του μεινίσκει ώρα να ασχοληθεί εκτός που τους ρόλους τζιαι νάκκον με την ψυσιήν του.

Τι θα γινεί άμαν τελειώσουν οι ρόλοι;;

Εν τζιαι είπες του πως εν για λύπησην έννεν;
Ο χρήστης Εράνισμας είπε…
Από ΤΡΥΠΕΣ:
Δεν πειράζει που δε σου ήρθε η ζαριά
τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα
Το λέει κι ένα τραγούδι που μας μάθαιναν παλιά
Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ
Ο χρήστης Neraida είπε…
Ποιάν πόλη;
Ο χρήστης postbabylon είπε…
αρώτα τον για, μπόρει τζείνος να κάμει έστω έναν πλάσμαν τον μήναν να χαμογελάσει, να συγκινιθεί, να κλάψει; Μπόρει να εμπνεύσει άλλους;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εσύ όμως δεν εκάπνισες loser?
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα looser φίλε. Και να μη χάσεις ποτέ αυτή την αρετή...
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
*lozer
Ο χρήστης Ωραία Ελένη είπε…
Φίλε μου να είσαι πάντα χαμένος… Παρά με τούτους ούλους τους άχρηστους… φιλιά…
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
"...με αυτοπεποίθηση της πούγκας, της δουλειάς τζιαι της βίλλας του."

Σσυχχίζεις την αυτοπεποίθησην με τον φερετζιέν της ανασφάλειας φαίνεσται μου. Είσουν τζιειαμαί τζιαι είδες την ώραν που βάλλει σε λειτουργείαν τον πραγματικόν του οξά κρίνεις που την επίδειξην που κάμνει του τετεμ του;

Άμαν φκάλεις τούτην την πιθανήν απάτη που τον όλον συλλογισμόν, οι ρόλοι αλλάσσουν, τζιαι άμαν μέσα στην καταμέτρησην των κέρδων μπεί τζιαι η αίσθηση ή απόλαυση, θα έχει ίσως έναν που δεν είναι απλά λούζερ αλλά παττησμένος τζιαι που δεν έχει μέλλον να φκεί ποττέ του που τα χρέη του τζιαι να μπορέσει να αισθανθεί.

Αρέσκει μου τζιαι η ειρωνεία σου για το λέιζι, ιδίως άμα σκέφτουμαι την τελευταίαν ανάρτησην πριν να πιάχεις τες διακοπές σου, που έκαμνες τον απολογισμόν, ή τες άλλες που μας ελάλες τον κόπον να σγάψεις έναν ρότσον των δύο μέτρων.

Σαν να τζιαι φκαίννεις που την σφαίραν της ανηδονικής ήφαισης με τα κοψίματα του τσιάρου τζιαι τα άλλα τζιαι σιαίρουμαι να σ΄ακούω. Εγώ τελικά έφκηκα πουπάνω πριν που σέναν : )) Η ανάρτηση σου που έκαμες αυθόρμητα τότε τζιαι το τί εγράψαν άλλοι πουκάτω είχαν μεγάλην επίδρασην πάνω μου. Έτσι μεγαλώννουμεν τζιαι προχωρούμεν.
Ο χρήστης doccia είπε…
έπρεπε απλά απο εκεί που καθόσουν μαζί με αυτόν τον .... άνθρωπο (που ούτε για άθρωπος έν λοάται ), να σηκωθείς να χαμόγελάσεις ( το γέλιο να λέει εντελώς ψύχραιμα -εν αξίζεις καν να απαντήσω ή να σου αφιέρωσω έστω και λίο που το πολύτιμο χρόνο μου) ...και απλά να φύγεις...

An Artist is someone that daily really involves his heart, his inner world, mind and emotion into a piece of work .... only for the sake of that he is a small god... and really achieves reaching at some point perfection ( not by the meaning of a good piece of work but in a sence of emotion ) ....
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Μάγισσα της σμύρνης

Η παττίχα μας χάννει, σίουρα. Θεληματικά χάννει μάλιστα χαχαχα.



μαριλού

Λούζος έναι σήμμερα κάποιος που βουρά την ομορκιάν πουπίσω αντί το κοινωνικό στάτους. Έν έσιει θέσην στον κόσμον της ύλης ο όμορφος.


θάλασσαμώβ
Και όμως, αν ρωτήσεις τον 'κόσμο' έν θέλει τούντην φιλοσοφίαν των χρωματιστών χαρτιών. Απλά έν έσιει διάθεση για ρίσκα.



ανώνυμε/η

15 χρόνια έκαμα να τον δώ, τζι άλλα δεκαπέντε (σίουρα) ώς την επόμενη μας συνάντηση. Δηλαδή που εννα ξαναβρεθούμε θα είμαστε άνω των πενήντα. Τζιαι τότε, ο Λούζερ θα έναι άλλος..
Ο χρήστης Diasporos είπε…
takeiteasy

Ποννά τελειώσουν οι ρόλοι εννα έναι αργά για αλήθκειες. Εν καλόν τζιαι το γκόλφ, το ψάρεμαν, τα ηλιοβασιλέματα. Καλά θα περάσει ο παρέας μές την άγνοιαν του.



Εράνισμας

Οι τρύπες εν μουσικοί έννε? Σπουδαίο lyric, σπουδαίο!



Νεράϊδα

Την πόλη μας τη γνωστήν.



πόστπάπυλο

Έν μετρούν αγάπη μου τούτα για τζιείνον καθόλου. Έν θα εγίνετουν hedge fund manager αν είσιεν ευαισθησίες. Μπορεί ναν καλλύττερα όμως να μέν έσιεις volatile συναισθήματα..


Ανώνυμε/η

Εγώ έν είμαι πλέον καπνιστής :)


ΔemΩΝ

Έτσι ευχήν φίλε μου ολόψυχα την δέχουμαι!



Ωραία Ελένη

Οι άχρηστοι διοικούν μας στον κόσμον της ύλης. Χαμένος πάντα, διοικητής του κόσμου της ψυσιής θα είμαι. Σιερετώ.



Aceras

Μα έμεινεν του αλήθκεια νομίζεις αέρφιν οξά ο φερετζιές εγίνηκεν του μόνιμος άρα αληθινός? Τζι έννεν τελικά πιό σημαντικόν για το survival στη ζούγκλαν μας να έσιει κάποιος καλό φερετζιέν αντί κρυφά πλούτη? (άκου πού εκαταντήσαμεν).

Επίστεψα του για μιά στιγμήν. Λαλώ, "ήντα ωραία να με επαίρναν τζι εμέναν σοβαρά σε διεθνή συνέδρεια ριαλλιών. τζιαι να ετρέχαν τα δολάρια που την πούγκα μου, καλά θα την είχαν τα κοπελλούθκια μου". -Τζι ύστερα που μισό δευτερόλεπτον επέρασεν μου χαχαχα.

Τί λαλείς για έναν πλάσμαν που μπόρει να κάτσει μέρες ολόκληρες αγόγγυστα μές τον νήλιον να σκάφκει ρότσους μα αν τον βάλεις να κάτσει στο κοπιούτερ δέκα λεπτά να θκιεβάσει ποιές μετοχές να γοράσει λλιοψυχά τζιαι φεύκει μισόστρατα?

Μάχουμαι να φκώ που την ανηδονίαν, μα εν δύσκολον, εχρειάστηκεν να κατεβώ πολλά χαμηλά για να κοπεί ο γέρημος.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
doccia

Αν μπορούσα να φύγω θα το έκαμνα, μα έν έθελα να γινώ αγενής σε ξένο σπίτι.

Πού να καταλάβει ο παρέας τούτα που έγραψες..

Έρκεται μου να τον έβρω στο φέησπουκ μόνον τζιαι μόνον για να του στείλω την παράγραφον που εσύνταξες τόσον όμορφα..
Ο χρήστης doccia είπε…
Καταλαβαίνω σε.. Μεν νομίζεις και εγώ στη θέση σου τούτο θα έκαμνα, όπως αντίδρασες τζαι εσύ δηλαδή.
Ο παρέας όντως εν πρόκειται να καταλάβει την δική σου την ψυχοσύνθεση ότι και να του στείλεις.. Χαμένος χρόνος και κόπος...
Συνέχισε να είσαι τζείνος που είσαι...
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Δκιαβάζοντας τούτο το ποστ, ήρτε μου ένας στίχος του Μιχαηλίδη που μου εδκιάβαζε η μάμα μου που ήμουν μιτσιά. Εν πολλοκολλά αλλά εννά σου το πω.
"Το νυν αντάν να τρώει την γη, τρώει τη γη θαρκέται, μα πάντα τζείνος τρώεται τζιαι τζείνον καταλιέται"
Ο χρήστης Ξενικός είπε…
βάζω στοίχημα ότι ο παλιός αυτός συμμαθητής ΕΠΕΝΔΥΕΙ στην τέχνη. Τί, να υποθέσουμε ότι το σπίτι του έχει μόνο ασήμαντα χρηστικά αντικείμενα; Ούτε έναν πίνακα;
Ξενικός

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.