OCD της τουαλέττας.

Έσιει δυο-τρία χρόνια εκατάφερα να νικήσω μιάν μεγάλη μου εμμονή που έχω που μιτσής:  Ποττέ μου, μα ποττέ μου να μέν χρησιμοποιώ αποχωρητήρια άλλους, ούτε κάν σε "φιλικά" σπίθκια.   Εν τραύμα παιδικό.

Ήμουν δώδεκα χρονών τζιαι είμαστε σε σπίτι φίλους τους γονιούς μου, ήρτεν μου να χέσω, επήα στην τουαλέττα τζιαι για κακή μου τύχη μετά που απόθεσα τα άχρηστα μου ανακάλυψα ότι εχάλασε ο νιαγάρας, δέν εμπορούσα να τραβήσω νερόν.  Φρίκη.  Εστάθηκα τζιαμέ με το κωλόχαρτο στο σιέρι, πανικοβλημένος, τζιαι δέν εμπορούσα να σκεφτώ λύσην.  Έπιαννα νερό που το νιπτήρα με τες φούχτες μου τζιαι επέτασσα το μές τη λεκάνη πέρκιμον πάν κάτω. Τίποτε.   Έν έβρισκα λύση.  Μέχρι που εσκέφτηκα να αδειάσω τον κάλαθο αχρήστων  (που ήταν γεμάτος λερωμένα χαρτιά)  τζιαι να τον χρησιμοποιήσω ώς σίκλα.  Μαγκάϊβερ κανονικός ο πελλός σου.  Εν το μεταξύ είχε περάσει καμπόση ώρα τζιαι αρκέψαν να διερωτούνται ΤΙ κάμνω τόσην ώρα μές το μπάνιον.  Εφωνάζαν μου τζιαι σίουρα ακούαν τον ήχον της "σίκλας".
Ευτυχώς, επέτυχεν το πείραμαν, αλλά εγώ ο έξυπνος έν είχα προνοήσει τί θα κάμω τον κάλαθο που ήταν βρεμένος τζιαι πώς θα ξαναστιβάσω τα χαρτιά τα λερωμένα μέσα.   Ενεκάτσιασα πολλά.  Επίσης έπιαν με η παράνοια ότι θα ενομίζαν εχάλασα την τουαλέτταν τους.  Που τζιήνην τη μέρα έν εξαναπήα σε ξένο σπίτι.  Κρατώ τα να πάω σπίτι μου.


Η συνήθεια τούτη έφερεν μου πολλή δυσκολία στη δουλειά μου -είμαι στο δρόμο ούλλη μέρα, τζιαι τί να κάμεις?  Κατουρκέσαι συχνά.  Ώς πρίν 2-3 χρόνια εσφίγγουμουν ώς που να πάω σπίτι τη νύχτα.  8 ώρες ακατούρητος.  Έκαμνα κόλπα.  Έν έπιννα νερόν ούλλη μέρα.  Αφυδατώννουμουν.   Μα επιτέλους, είπα σικκιμέ.

Τζιαι τί έθελα να το πώ.  Πάω στες τουαλέττες στα σπίθκια που διδάσκω, αλλά με φόβο τζιαι τρόμο.  Έσιει τόσα που μπορούν να πάν στραβά.


Πρώτα πρώτα, εν το πιό ιδιαίτερο δωμάτιο μιάς οικογένειας.  Νιώθεις ότι εισβάλλεις στην προσωπική τους ζωή.  Εν τζιαμέ οι οδοντόβουρτσες τους.  Τα καλλυντικά τους.  Αν έχουν φτηνό σαπούνι ξερανίσκουν τα σιέρκα σου.  Αννεν η τουαλέττα ποτζιήνες που έχουν νερό ώς πάνω, ακούει το σπίτιν ούλλον το δυνατό σου χείμαρρο τζιαι καταλάβουν ότι είσαι τζιαι σύ άθρωπος.  Να κάτσεις νεκατσιάς.  Μπορεί να έσιει ποσκατίδια μές τη λεκάνη.   Άν σταθείς μπορεί να πιτσικλιάσεις.  

Τζι άμαν εν καθαρά, ούλλα καλά.  Μα έσιει πολλύν κόσμο ξημαρισμένο τελικά.  Πόσες φορές πάω τζι έσιει σκατό μές τη λεκάνη που αφήσαν δώρο τα κοπελλούθκια τους τζιαι κανένας δέν επτοήθηκε να το αποχαιρετήσει στον οχετό!  Πόσες φορές έσιει τρίσιες, τάτσες, πέτρα  (η οποία άμα της ουρήσεις πάνω της βρωμεί σάν το δημόσιο ουρητήριο)  ή έσιει ένα μιτσή σαπούνι ξεραμμένο, ξημαρισμένο για να πλυθείς, ή οι πετσέττες εν λετσιασμένες τουμάνι.

Τζιαι μετά, φκέννεις έξω τζιαι έσιει άλλες παράνοιες.  Άραγε διερωτούνται αν επλύθθηκες καλά?  Εννα τους κάμεις τόκκα τζιαι να αγχωθούν?   Εννα ακούσαν τη ροή σου τζιαι να εδιερωτηθήκαν "μάσσιαλλα θόρυβον που κάμνει τούτος, αλόπως έσιει την όπως του γάρου"?
Εν λεπτά θέματα τούτα.   Να χαμογελάσεις σάν να τζι έν συμβαίνει τίποτε?   Ή να αναστενάξεις με ανακούφιση τζιαι να πείς "αμάνα μου έπνασα"?  Τζιαι αμα φύεις, άραγε πάν να δούν αν επιτσίκλιασες?  Νεκατσιούν?  Εννα πλύννουν την τουαλέττα να φύουν τα σημάθκια που άφηκες τα αόρατα?   Αννεν λετσιασμένοι εννα νιώθουν άραγε ντροπή που είδες πέραν της 'βιτρίνας' της εξωτερικής τους μές τα προσωπικά τους?    Εσύ εννα αλλάξεις την ιδέα που έσιεις για τζιήνους βασισμένος πάς τες μάρκες των καλλυντικών τους άραγε?


Εν τόσα τα θέματα, που προτιμώ να σφίγγουμαι άν μπορώ, να πάω τουλάχιστο σε κανένα σταθμό βενζίνης, κανένα εστιατόριο.


Μα τζιαμέ έσιει άλλα προβλήματα.  Εν λερωμένα συνήθως.  Έσιει λαντούες μπροστά που την τουαλέττα για να πατήσουν τα παπούτσια σου.  Ή κωλόχαρτα ζωγραφισμένα με ύποπτες καφέ λωρίδες πεταμένα παντού.  Λίγδες μές τες γωνιές που έν καθαρίζουν οι βιαστικοί σερβιτόροι.  Αν δέν έσιει χαρτιά, τί κάμνεις?  Τζι αν δέν έσιει χαρτοπετσέτες να στεγνώσεις τα σιέρκα σου, τί κάμνεις?  Έσιει τζιήντο αερόθερμο που πιτά παντού μικρόβια.


Τζι ακόμα πολεμώ το.

Σχόλια

Ο χρήστης Παύλος είπε…
Χρήζεις θεραπείας ρε φίλε!
Πάντως ένας καλός τρόπος να το ξεπεράσεις είναι να σκέφτεσαι πόσο τυχερός είσαι που ζεις σε μιαν εποχή τζιαι μια χώρα που υπάρχουν απόπατοι τζιαι κωλόχαρτα τζιαι σαπούνια...
Επίσης εν καλή ιδέα να εσιεις μες το αυτοκίνητο σου κολώχαρτο τζιαι wet-wipes.
Ο χρήστης postbabylon είπε…
ws fanatikh tou camping, omologw oti 1000 fores sheirotterh h ximarisha anthropou para xomata tziai fylla sth fysh.
meta pou en taksidi me back back sto Marocco opou epatha travellers diarrhea ekseperasa tes oulles te fovies tziai ematha na stekoumai ... gera sta pothkia moo:-D Tziai ematha episis na exw panta mazi mou xartomantila tziai wet wipes:-)
you're getting there!

(nekatsiw polla to sapouni to mitsi to leshiko!)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Έν με πιάννουν οι θεραπείες εμέναν χαχαχα.

Εννοείται έχω ολόκληρο εξοπλισμό μές το αυτοκίνητο.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
postbabylon

Άμα το πάθεις, μαθαίνεις. Ξέρεις για το device που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γυναίκες για να ουρούν όρθιες? Εν πολλά πελλόν.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Κοινό θέμα : Διάσπορου - Διάστροφου.


χμμμ
Ο χρήστης oniropolos είπε…
ton prwto xrono sto strato eparaponioumaste giati evallan mas tzai eglifamen ta apoxoritiria. omws apolambanes diamoni.

to deftero xrono otan efia metathesi epia se enan topo pou oute p exw pou ta apoxoritiria en empores na perasis. enas siras espaze kathe eftomada rekor. gia xontro tou ekarteran aman itan na fki na paei esso tou. egw en antexa tzai epetassoumoun ta tellia tzai elipaniska kati elies pou ishe tziame poupisw. enan xronon en thimoume ton eayto m na xrisimopoio tzina ta apoxoritiria.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Για να αφήσεις τη φαντασία να δουλέψει πρέπει να 'μπείς' στο πετσί του ρόλου, άρα ότι έσιεις μέσα σου που κοντεύκει έστω τζιαι λλίο να μπορείς να το μεγεθύνεις τζιαι να το πλάσεις, σωστά?


ονειροπόλε

Αμάν, μέν αρκέψεις για τζιήνα του στρατού. Μόνον που το θυμούμαι νεουλιάζουμαι. Ευτυχώς ήμουν σε γλύφτικο σώμα τζι έφκεννα κάθε μέρα.
Ο χρήστης Noor είπε…
Δεν πίστευα ότι θα υπάρχει κι άλλος τόσο άρρωστος με το ζήτημα ᾽αποχωρητήριο´ όσο ο δικός μου. Αυτός μάλιστα επειδή δεν μεγάλωσε σε Κύπρο ή Ελλάδα, όταν ήρθε για πρώτη φορά να γνωρίσει τους δικούς μου, έπαθε σοκ όταν του είπα πως τα λερωμένα χαρτιά τα βάζουμε στον κάλαθο δίπλα στην τουαλέτα. Του φάνηκε τρομερά unhygienic. What was your wife's reaction? I think women are generally more sensible / flexible in these things...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kalan ego na deis OCD!

fetos omos antimetopisa olous mou tous fovous
1. i sigkatikos mou en letsas. En 3erei inta pou simenei to froutsin / aposmitiko xorou je ta dettol pou exo DIPLA pou to toilette. Poses fores na tri4o je na dkiaolisto. Tora prepei na eimai se nevrika eves8iti mera gia na me pira3ei.

2. O topos pou minisko sto nosokomeio eshiei transmission of sound 100%. Na tara3o to daktilouin mou akouete. Katouro me eidiki stasi pou den kamnei 8orivo! Tora gia to number 2 prepei na eimai se full autosigkentrosi kai vasika na eimai sta oria tou na ta fkalo pou tin alli trypa (yuk but it happens).

I need therapy as well don't i?

It's my mothers fault pou me ekamen clean-freak
Ο χρήστης postbabylon είπε…
Διασπορε ναι, εφεραν μου εναν για σουβενίρ που το καρναβάλλιν του Ριο...:-)
Ηταν πολλα ιντνα-τζιαιρους-εφτασαμεν- gadjet...

είμαι νακκον πολλα ψηλη για να το χρησιμοποιησω χωριs να φαινουμαι τραβελλιν ομως :-(
http://post-babylon.blogspot.com/2009/12/blog-post.html
Ο χρήστης Gourounella είπε…
Ανακάτσιασα.. μπλιχ. Τρεις φορές μπλιχ. Και εγώ αποφεύγω το κυρίως όταν η τουαλέτα εν τέλια δίπλα και ακούγεται ο χείμάρρός. Το σκατοσυζητήσεις επιάσαμεν. Ευτυχώς δεν τρώω.
Ο χρήστης ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε…
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!

και έκαμα και στρατό


οκ, αμαν εν να σπάσω, κάμνω την υποχώρηση, για ούρηση μιλώντας πάντα.

εμμμ

είσαι λίο μικροβιοφοβικός, αλλά εν πειράζει, χρειάζεται νομιζω

βεβαια λαλούν μέσα μας έχουμε περισσότερα μικρόβια παρά κύτταρα.

ο κόλπος της γυναίκας είναι αποικισμένος με χιλιάδες γαλακτοβάκιλους, οι οποίοι κράτούν το περιβάλλον όξινο, για να μην αναπτύσσονται άλλα μικρόβια


εεμμμ


εν θέμα μυαλού



peace
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Ατε τωρα εβαλες μας να πουμε ουλλοι τις ιστοριες μας για αποπατους.

Το πραμα που ενεκατσιουν πολλα στο στρατο ηταν οι πογιατισμενες 100 φορες τοισιοι, οθωμανικοι αποπατοι τζιαι πατωματα η καθε στρωση ξιμαρισμενη με κατουρες τζιαι τα λοιπα που το 1976. Ενα που τα πιο μιαλα επιτευγματα μου στο στρατο ηταν με 2 μερες αδεια τιμητικη του καθενου σε κατι αρφαες να ξισουμε τις πογιαες τζιαι να εβρουμε τις πορσελανες πουκατω να μπορουμε να τα κρατουμε καθαρα. Εγινηκαν ολογιαλλα... μυστηριο γιατι καποιος να πογιατιση πορσελανες αντι να τις καθαριση! μονο ο στρατος μπορει να απαντησει κατι τεθκιο. αν κατσεις σε καρεκλα πανω που δεκα λεπτα εννα σε πογιατισουν τζιαι εσενα. Ενθουσιαστικα βιρα. Εν αφησα πογια αξιστη στο στρατοπεδο.

Να μεν πω τιποτε τωρα για τα αποχωρητηρια ορισμενων γκευ μπαρ με καποιου ορισμενου τυπου πελατειας κατα η ωρα 4 το πρωι lol.

Ατε ελπιζω να βοηθησαμε με τις ιστοριες ...ΝΟΤ lol
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,
εξαρτάται πως δημιουργεί ο καθένας.
Ένας τρόπος είναι να μπεις μέσα στο πετσί του ρόλου και να μεγεθύνεις τα πράγματα.

Προσωπικά προτιμώ την αποστασιοποίηση ( την αντίθετη τεχνική ). Δηλαδή, να "αδειάσω" από το δικό μου συναίσθημα, να θεωρήσω ότι όλα τα συναισθήματα θα μπορούσα να τα νιώσω κι όλα θα μπορούσα να τα κάνω και τότε μπαίνει η φαντασία και διαλέγει αυθόρμητα ότι υλικό την βολεύει για να δημιουργήσει.

Είπαμε όμως... εγώ απο μουσική Δεν...

:-)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε worry not!

Έτην δαμέ τη λύση σου: http://www.traveljohnemergencyurinals.co.uk/

Έshεις το μαζί σου, κατουράς όπου φτάσεις, η κατούρα σου γίνεται non-spill, άοσμο gel τζαι είναι φιλικό προς το περιβάλλον τζαι διασπόμενο.

Εν το εδοκίμασα, εν έχω τόσον πρόβλημαν so far!
Ο χρήστης Aurora είπε…
Πολύ σοβαρό θέμα.
Κι εγώ νεκατσιώ τα ξηρά και παλιά σαπούνια και τις λετσιασμένες πετσέτες.
Αλλά επειδή είχα χρόνια εντερικά ζητήματα δεν μπορώ να τα κρατάω. Όμως δεν κάθομαι, δεν ακουμπάω, όσο μπορώ, και απολυμαίνομαι συχνά.
Δεν είναι καλά να τα κρατάς, ειδικά τα πισσιά.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Αχααχαα - το ποστ σου μου θύμισε την αφήγηση του Ραμπλαί για το Γαργαντούα - ξέρεις ότι στη λογοτεχνία έχουμε τον όρο... σκατολογικό χιούμορ;;; :) Πάει πακέτο με το γκροτεσκ... Βρες το και διάβασέ το, θα το διασκεδάσεις!
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Φίλε μου εν το περίμενα που σέναν να μεν το σκεφτείς τούτον. Εφάρμοζα το πολλά άμαν ήμουν μιτσής, γιατί όϊ τζιαι τωρά?
Μια καλή λύση το λοιπόν, για να μεν έρκεσαι σε δύσκολην θέσην άμαν ακούν τες "δουλειές" σου, είναι ν΄αρκέφκεις την τραουθκιάν. Με πολλά ψηλές άμαν πρέπει να σφιχτείς, τζιαι να χαμηλώνεις σαν ανακουφίζεσαι...
Ο χρήστης Neerie είπε…
εν πολλοί που την επάθαμεν με τους ξένους νιαγάρες

τα χοντρά βαστάς τα όσο μπορείς
όταν δεν αντέχεις βουράς τουαλέτα με χαρτομάντηλα, wet wipes στην πούγκαν τζι ελέγχεις πρώτα το νιαγάρα, αν δεν δουλέφκει φέφκεις τζαι σφίγγεσαι

τα πισσιά πρέπει να στοχεύεις κατάλληλα για να μεν ακούεται μες το νερό, τζείνα εν πρέπει να τα κρατάς, έννα κάμεις πέτρες στα νεφρά

τζαι μεν πολλονεκατσιάς, τουλάχιστον όι τα δικά σου εξερχόμενα τζαι μάθε να τα χειρίζεσαι :)

έτυχε σου να σου ππέσει σκουλαρίκι μες την τουαλέττα μόλις ετέλειωσες? τζαμαί να δεις πρόκληση, (τζαι να μεν έσιεις γάντια)
αφήνεις το σκουλαρίκι να το πάρει ο νιαγάρας οξά κάμνεις τη μεγάλη κίνηση?
Ο χρήστης Aurora είπε…
Νeerie, εμένα μου έτυχε να πέσει δαχτυλίδι!!
Μη ρωτάς.
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Αχαχαχαχαχχαχαααα...
ήντα θέμαν ααα....
Προσωπικά, ακόμα τζαι σπίτι μου άμα πάει άλλος ξένος μες την τουαλέττα, κάμνω απολύμανση μετά πόννα πάω εγώ. Νεκατσιώ να κάθουμαι τζιαμαί που εκάθετουν τζαι έδρωνεν τζαι εξίδρωνεν ο άλλος ή άλλη, να μεν μπω σε πολλές λεπτομέρειες για πράματα που νεκατσιώ όσον αφορά άλλους να σας φαράσω τωρά !

Αλλά τζαι εκτός σπιθκιού, σε άλλα σπίθκια, κάμνω απολύμανση του καθίσματος αν πρέπει να κάτσω για... γιου νόου, ή θα απλώσω μισό κωλόχαρτο γυρόν γυρόν τζαι μετά να κάτσω, κάποτε κάμνω τζαι τα θκυο.
Αν εν για πιςς, τότε όρθιος τζαι προσεκτικά. Αν ακουστεί, so what? Οι άλλοι του σπιθκιού εν το κάμνουν δηλαδή? Με τους ήχους των στερεών και αερίων δηλαδή αντρέπουμαι αλλά, είμαστεν άνθρωποι ούλλοι έννεν?

Περιττό να σας πω ότι σε όποιου τόπου πάεις τζαι η τουαλέττα του εν λέτσα π.χ. σε πεζίνα, club, μπυραρία κλπ, εν πατάς το σhερούλλι για το καζανάκι με το σhέρι αλλά με το πόδιν κλασσικά, σαν το γάαρον, ή αν εν που τζείνο που τραβάς στο στρατόν ας πούμεν, κάμνεις το με χαρτί στο σhέρι. Άμαν εν έσhει χαρτί πολύ απλά εν το κάμνεις !!

Α, τζαι σε έτσι δημόσιους χώρους άμαν εννά φκεις μόνο με χαρτί στο σhέρι αννοίεις τη βρύση αλλά τζαι την πόρτα. Αν δεν έσιει χαρτί πάλαι, πιάνεις την που κάπου όσο πιο ψηλά γίνεται, που κάπου που τα chances να εντζίσαν άλλοι να είναι τα ελάχιστα.
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Δεν είναι τίποτα διάσπορε είναι που μας έχει κάνει υποχόνδριους ο "πολιτισμός". Σε άλλους καιρούς ειδικά στην ευρώπη, οι άνθρωποι χέζανε μπροστά στους άλλους και μιλάγανε κανονικά, μετά σηκώνονταν χωρίς να σκουπιστούν και αυτό ήταν.

Ηξερες πως ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι αγόραζαν εφημερίδες ήταν γιατί ήταν (πιο) χρήσιμες ως κωλόχαρτα; Από τότε που βγήκαν τα κωλόχαρτα έπεσε και η κυκλοφορία τους ;)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Noor


Tα λερωμένα χαρτιά ήταν πολλά νεκατσιαστικό για τη γυναίκα μου όταν ήρθε πρώτη φορά επίσκεψη. Έφριξε. Αλλά στη δεύτερη επίσκεψη ήταν εντάξει. Νομίζω οι γυναίκες εν όντως πιό flexible.



roam
Αμάν, συγκάτοικος λέτσας (θυμούυυυμαι τζιαι γώ τον δικό μου τότε). Νομίζω τούντου στύλ ocd επλάσαν μας το οι μανάες μας οι κυπαρίες με την άψογη τους καθαριότητα ρε. Είδα ένα επεισόδιο στην τηλεόραση για τούντο πράμα. Εβάλαν τους να ντζιήζουν μές τα λερωμένα για να τους 'περάσει' το τριβίτζιασμα.





postbabylon
Χεχεχεχε ώστε εδοκίμασες το. Μα καλά, έν έσιει extension για ψηλές ολάν? Εν πολλά καλόν πράμα τούντο gadget.




gourounella
Άμα ακούεται ο χείμαρρος, (επειδή έχω αυτιά ευαίσθητα) νομίζω ότι ο άλλος δημιουργεί τρισδιάστατη εικόνα του σχήματος/τρόπου των προσωπικών σου στοιχείων. Σάν τες φάλαινες που 'θωρούν' το χώρο μέσα που τον ήχο. αχ.





φλεγόμενε

Το περίεργο, άλλα μικρόβια δέν τα φοβούμαι. Δέν πλένω συνέχεια τα χέρια πχ.
Αλλά τα τουαλεττικά, ίιιιου που λαλούν οι αμερικάνοι.
Εν θέμα μυαλού, εντελώς.





κυπρολέων

Άξιζεν η τιμητική ρέ? Έν αηδίασες που έξιζες τες πογιάδες/κατούρες που τους τοίχους? Αλλά πρέπει να είσιεν τζιαι μιά ικανοποίηση η δουλειά άμα ετέλειωσε.

Ού μάνα μου τωρά εκατάλαβα τί θα γίνεται σε τούτα τα ορισμένα μπάρ που λαλείς προς το τέλος της νύχτας. Αμάνα μου bodily fluids παντού.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Λέμε το ίδιο πράμα, με διαφορετικά λόγια. Το 'αδειάζω' έρχεται πρώτα, -για να κάμει χώρο να μπεί η δημιουργία. Τζιαι μετά πλάθεις την. Εμέναν έρχεται μου όμως μετά πίσω να με αλλάξει. Τζιαι να μπώ στο πετσίν του ρόλου.



invictus
'Ωωωππ. Ακούεται τέλειο τούτο. Φυσικά εσκεφτήκαν το εγγλέζοι -οι οποίοι έχουν τεράστιο πρόβλημα δημόσιας ούρησης λόγω της κατανάλωσης μπύρας χεχεχε.





aurora
Πάντως λυπούμαι τις γυναίκες επειδή εν αναγκασμένες να 'κάθουνται', τζιαι να πρέπει να βρίσκουν ιδιαίτερους τρόπους να μέν ντζιήζουν πούποτε.


κι αγνάντευε
Πώς γράφεται ο ραμπλαί στα γαλλικά για να τον έβρω?
Ο χρήστης Aurora είπε…
Rabelais
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore.... egiw edioun tis timitikes ...oi arfaes ejizan lol eimoun o "re dokime" lol. Ekottisan mou ton LYT se tagma "dysmenes" gia sxedon enamish xrono epeidh oi monimoi ebarkountan na doulepsoun. Eixa oullous tous kotsihnoxwrakates arfaes... odhgous, ktistaes kaloupsies... eixa tziai ta xwrkatouQkia tis perioxhs... diabibastes nosokomous olmistes skapaneis ktl. Alla me tous arfaes ekamna synexeia construction projects, anakainiseis, orygmata, polyboleia. En tous eballa skopies tziai edioun tous timitikes. Edoulefkan sklhra pantws. Oute ekatalaba intalws eperasan ta dkyo xronia sto strato pou thn pollh douleia.

Ta parapanw bar sthn magikh polh exoun trough gia katourhma me kaQrefth mprosta. Efan mou xronia na mporw na katourthsw me to na Qwroun oi alloi dipla mou mesw tou kaQrepth. Kapote esih orismenous pou en gonatistoi me ta dermatina tous tziai anoixto to stoma. En endijei gia mena na paw se allo bar dioti h idea nekatwnh ta stomasia mou. Esih en dkyo pou ta apofevgw pasi Qysia eneka tou ti ginetai.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
itsmylife

Αμάνα μου άλλαξες μου τη ζωή μου με την εισήγηση σου!! Όι εννα το κάμω αμέσως!! Πώς τζιαι δέν το σκέφτηκα. Μιλούμε για τέλεια μέθοδο ολάν, ενθουσιάστηκα.



neerie

Εν δύσκολο, οι παραπάνω φαίνεται έν σάζουν τους νιαγάρες τζιαι προκαλούν μας άγχος. Έν μου έτυχε να μου ππέσει τίποτε μές τη λεκάνη ώς τωρά, μπρρρρρ.




aurora
Ευχαριστώ για τον Rabelais!




κκουλλά

Το διάσημο κάλυμμα του καθίσματος που κάμνουμεν ούλλοι με κομμάθκια κωλόχαρτου στρατηγικά τοποθετημένου γυρόν της λεκάνης έν το ανάφερες. Έσιει τέγνην η κατασκευή του.

'Α, εξήασα να αναφέρω τζι έναν αντρικό πρόβλημα: Άμα κάθεσαι σε τουαλέττα ξένη, τζιαι ντζιήζει η πουλλού σου στο μπροστινό μέρος της λεκάνης επειδή εν πολλά μικρή η τουαλέττα. Ά? Ά? Πέ μου έν σου έτυχε.




δέμων

Καλά λαλείς, εν ο πολιτισμός, η αποξένωση της ιδιωτικότητας που μας έκαμεν υποχόνδριους. Πράγματι, αλλού κάμνουν ανάγκη τους παρέα, δέ συμβαίνει τίποτε. Το βρίσκω πολλά λυτρωτικό. Έν το εδοκίμασα ποττέ μου όμως. Χέσιμο παρέα με ούλλους τους φίλους σου. Χμμμ.




κυπρολέων

Είπα τζι εγώ. Ώστε έκαμες δόκιμος δουλευτής. ΑΠοκλείεται να εβαρκέσουν, άλλοι κάθουνται ούλλη μέρα τζιαι χαλούν τη διάθεση τους ρε. Ευτυχώς έδωκες πάς σε δουλευτάες, πλάσματα απλά, όι μότες της πόλης να σου κάμνουν κούτζια.



Μα καλά ρε, πέ μου γιατί έσιει καθρέφτη στη μαγική πόλη στα μπάρ. Εν για να διαφημίζεις τα προσόντα δημόσια δηλαδή? Θκιάορκαν τί ελεύθερα πλάσματα.
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Χεχεχε
ναι ρε φίλε ανάφερα τζαι το διάσημο κωλοχαρτοκάλυμμα, μπορεί να μεν ήμουν πολλά σαφής,
αλλά τζείνο που λαλείς να ντζίζει η πουλλού σου... χαχαχαχαχααααα, έτυχε μου γ@μώτο τζαι όι μιαν φοράν.
Ανατρισιάζω πολλά έτσι τζαι ποτινάσσουμαι σαν να με πιάνει ρεύμα, χουχουχου....
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
οι καθρεφτες εν για να θωρει ο ενας την πουλλου του αλλου ....εν μερος του σιοου lol επερασα πολλα σταδια

1. Αντρεπουμουν τζιαι εχωνατην τζιαι ουτε εθωρουν. Εθωρουν το ταβανι. εκαμνα 10 λεπτα να μου ερτει να κατουρησω.
2. Εχωνατην αλλα εψιλοθωρουν. Εκαμνα 9 λεπτα να μου ερτει.
3. Εχωνατην αλλα εθωρουσα με αναιδια τζιαι εψιλοκαυλ*να τζιαι εν εμπορουσα καθολου να κατουρησω.
4. Τωρα εσιη λλια χρονια ηρεμησα για το θεμα εν την χωνω ουτε μου καμνει πολλη εντυπωση ιντα που θωρω (εξαρτατε φυσικα) ουτε καυλ*νω αλλα παλε τρωει μου κανενα λεπτο να μου ερτει.

Νομιζω οι στρειτ εννεν ντροπαλοι στο κατουρημα...για μας εν λλιο πιο περιπλοκα τα πραματα lol που την αλλη οι στρειτ θελουν συγκρινουν μεγεθη τζιαι παιζει τζιαι τζιεινους το ματι τους.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλε, τα τελευταία 27 χρόνια κατουρώ και χέζω όποτε μου έρτει, όπου μου έρτει (99.9% σε τουαλέτα), τζαι παρόλο που έσιει τόσα που μπορεί να παν στραβά, κόμα τίποτε εν επήεν.

Κατά τ'άλλα είσαι που τους πιο anal ανθρώπους που εθκιάβασα.

Με αγάπη, πάντα :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ψυχουλίδα

Εν κατάρα να είμαι in tune with details. Επίσης όπως σου είπα, είμαι τσιαμπάς, πάν μου στραβά συχνά στες τουαλέτες οπότε άστα χεχεχε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για τα χοντρά αν σας τύχει σε ξένο σπίτι που εν ησυχία εγώ ήβρα δυνάμενον κόλπο για τον ήχο.
Κόφκω λλίο κωλόχαρτο τζιαι σύρνω το να απλώσει πας το νέρο. Κατά 95% αποτρέπει τζιείντον χαρακτηριστικό ήχο του σκατού που βουττά μες το νερό...

Ήshε τζιαιρό να δω έτσι συζήτηση πάντως ρε διάσπορε...
Τελευταία φορά που έτυχε εσυζητούσαν ποια εν τα καλίττερα "χοντρά"..
Εκαταλήξαν πως εν τζιείνα που όταν σφουτζίζεσαι μετά ενι φκάλλει τίποτε χαχαχ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.