Γέννηση της Υπερακοής

Ο άθρωπος ή γεννιέται με ευαισθησία για τη μουσική, ή απλά με την ικανότητα να του αρέσκει ώς προϊόν, ποσκόλιο.  Όποιος γεννιέται με ευαισθησία, εν τυχερός αλλά καταραμένος, ακούει μουσική τζιαι ντζιήζει του σάν τον θάνατο, σάν την ανάσταση, τραβά του την προσοχή που ούλλα που τον δέρνουν, φέρνει τον μές τη στιγμή.  Μα ο πόνος της ψυσιής εν πολλύς.  Άμα ακούει μουσική, μοιράζεται τον κόσμο του συνθέτη που την έγραψε, κουβαλά για μιά στιγμή το βάρος του.  Έν έσιει χάρισμα χωρίς τιμή σε τούντον κόσμο.

Σήμερα, έγινεν η ανάσταση τούντου χαρίσματος μές τη ψυχούλα της κόρης μου.  Σχεδόν δυόμιση χρονών η παμπόνηρη μου, εννα γινεί πολλά δυναμική γεναίκα, θαυμάζω τον χαρακτήρα της ήδη, έσιει μιά σιγουριά μές την ύπαρξη που με γεμώννει χαρά.   Αλλά εν ευαίσθητη πολλά.  Θα δυσκολευτεί στη ζωή της, εν δύσκολος συνδυασμός ξέρω τζι άλλες γυναίκες που εν έτσι, ούλλοι θωρούν το δυναμισμό τζιαι τυφλώνουνται, έν θωρούν το απαλό.

Η μικρή μου σήμερα εκάθετουν πάς τα γόνατα μου την ώρα που έπαιζα ένα κομμάτι σε κλίμακα λυπητερή του μπετόβεν, τζιαι άρκεψεν να κλαίει.  Λαλεί μου  "παπά, I'm sad, scared".
"It's alright baby girl" λαλώ της, "that's called a feeling, it will go away, music makes us feel happy, sad, it's nice".   Τζιαι είδεν με ο εσωτερικός της εαυτός, τζιήνος που δέ γνωρίζει ηλικίες τζιαι είπεν μου με τη σιωπηλή του γλώσσα  "βάστα με παπά, δείξε μου πώς να νιώθω τζιαι μετά να ξαπολώ, δείξε μου να βιώννω τα συναισθήματα, να μέν τα χώννω, κράτα με παπά τζιαι πέ μου εν εντάξει".

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγω εννα σου αφήκω κατι επικαιρο που Vangelis.
Να σιέρεσαι τζιε να καμαρωνεις την κορασα σου

Andreas

http://www.youtube.com/watch?v=gjnhBz4leik
Ο χρήστης Neraida είπε…
Εν θα δυσκολευτεί τόσον πολλά στη ζωή της.

Έχει εσένα που θα της μάθεις να βιώνει με όμορφο τρόπο να συναισθήματά της. Θα ωριμάσει τζιαι θα χειρίζεται το δυνατό τζιαι το απαλό.

Καλή Ανάσταση σε όλους σας!
Ο χρήστης postbabylon είπε…
mana mou thn leventissa! mashalla ths..

mila ths kypriaka re diaspore mou, tzias sou apanta agglika, enna meinoun oulla ston sklhro disko!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Andreas
Ευχαριστώ, έσιει καιρό να ακούσω τη μουσική του βαγγελη.


Νεράϊδα
Η μισή ευθύνη δική μου, η μισή δική της. άμα κάμω τη δική μου δουλειά καλά, έσιει καλύτερο τσιάνς σωστά?
Καλή σου ανάσταση



postbabylon
Μιλώ της, μιλώ της. Πιάννει τα, άν και η πρώτη της γλώσσα εν αγγλικά λόγω περιβάλλοντος, νομίζω όπως λαλείς μπαίνουν στο hard disk.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Πόθεν ήταν να πάρει το μωρό; Να τη χαίρεσαι! :)
Και να της μιλάς σωστά ελληνικά! Δε λέω κυπριακά, γιατί η εμπειρία με τα ξαδέρφια του εξωτερικού μου απέδειξε ότι οι θείοι μου, στην προσπάθειά τους να διδάξουν στα μωρά τη γλώσσα του τόπου μας, τελικά τους έμαθαν να μιλούν μία στρεβλή, βαριά κυπριακή. Απλό παράδειγμα: Ξέρεις πολλούς κύπριους που λένε "εννά σιδερώσω το ΠΑΤΤΑΛΟΝΙ"; Ούτε η γιαγιά μου η 90χρονη δε χρησιμοποιεί αυτή τη λέξη.
Το παραπάνω μου σχόλιο, με αγάπη, εννοείται! :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κι αγνάντευε

Ευχαριστώ! Το μήλο...


Μιλώ της σωστά ελληνικά (εχτός που τα βασικά, δηλ. "όππα" κλπ), θέλω να μάθουν τη δημοτική πρώτα.
Χαχαχα, άκου πατταλόνι!!
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Χρόνια Πολλά τζιαι να σιέρεσαι την κοράσαν σου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είμαι ευαίσθητη. Πάντα ήμουν. Εγώ όμως έν είχα παπά να με βαστά, να μου δείξει πως να νιώθω και μετά να ξαπολώ....και στη ζωή μου δυσκολεύομαι πολύ. Μαθαίνω μέσα από την αναισθησία των γύρω μου πως προστατεύεται ο άνθρωπος. Μέσα μου πάντα ήμουν περίφανη (και εξακολουθώ να είμαι) για το χάρισμα μου να νιώθω τόσο πολλά...αλλά πλέον τις παραπάνω μέρες πονεί....πολλά.
Να την χαίρεσαι και να της δώσεις γερές ρίζες για να μεγαλώσει και μετά φτερά για να πετάξει.
Είναι τυχερή η κοράσα σου που έχει παπά που την "είδε".
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Itsmylife

Εν απίστευτο να είσαι μάρτυρας της γέννησης!
Χαίρουμαι την, πολλά.

Ανώνυμη

Εν μεγάλη ευθύνη να κουβαλάς το δώρον της ευαισθησίας, ειδικά άμα παλεύκεις μές τον κόσμο που εύκολα σε σέρνει στο βούρκο με μικρά πράματα που για άλλους εν ασήμαντα. Τζι άμαν έν έσιεις τα εφόδια που τους μεγάλους, χτίζουνται άμυνες, κρούστα, που βλάφτει το Ευαίσθητο. Ξέρω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.