Σάν μικρός θεός. (χάτε, έβαλα τη μουσική)

Εψές, την ώρα που απολάμβανα τες πολύτιμες διακοπές μου ξαπλωμένος στον καναπέ μετά που μιά μέρα ούλλο τρέξιμο με τα μωρά, κουρασμένος ευχάριστα, αποφασισμένος να δώ σαβουροτηλεόραση για θεραπευτικούς λόγους πέρκι σταματήσει η φάμπρικα του μυαλού μου να παράγει σκέψεις ψυχολατρικές κουραστικές - άδικα- έπιαν με η όρεξη/στρίνα  να γράψω μουσική.  Επήα πάνω στο στούτιο, έκατσα καμπόσες ώρες πάς τη ράσιη του δράκου της μουσικής μου τζι επήαμεν καβάλλα ταξίδι μές το ασυνείδητο.  Έφκηκεν έναν πράμα παραπονεμένο, επίμονο, στροβιλιστό, γεμάτο ίαση.

Έπιασα ένα παλιό μου κομμάτι για έγχορδα, τζι έκοψα που πάνω του 5 δευτερόλεπτα μουσικής.  10 νότες ούλλες τζι ούλλες.

Έβαλα τες μές το πρόγραμμαν του κομπιούτερ, τζι άρκεψα να κόφκω τες νότες κομματούθκια μιτσιά, επέρασα τες που το διασπαστή τον πυρηνικό, όπως κάμνουν οι επιστήμονες με τα μόρια τζιαι τα άτομα, πυρηνική έκρηξη, ένα μικρό big bang.  Κάθε νότα ετσάκκισεν τζιαι εφανήκαν τα σύνθετα της κύμματα, τα σωματίδια της.  Έβαλα τα ξέχωρα, εφκένναν που μέσα της κάθε μιάς νότας άτομα, καμμιάν εκατοστή ήχοι υπο-ατομικοί.

Τζιαι μετά, σάν μικρός θεός, έβαλα νόμους στο σύμπαν τούτο που επλάστηκε που τα σιέρκα μου, τζι εξεπετάχτηκεν κόσμος ολόκληρος, άστρα, γαλαξίες, ζωή.

Τζιαι σήμερα είμαι ευτυχισμένος.


Ήβρα τρόπο να το ανεβάσω εν το μεταξύ με το video application του blogger, αλλά δέν μ' αφήννει να βάλω mp3,  οπότε εκόλλησα τη μουσική πάς σε κάτι άσχετες φωτογραφίες.  Ignore the pics.  Ά.  Επίσης:   Έν κάμνει για μεγάφωνα του κομπιούτερ, καθόλου.  Εισηγούμαι headphones, ησυχία, διάθεση ταξιδιάρικη.






Άρκεψα να γράφω σήμερα τη δεύτερη κίνηση, που εν απαλή, σκοτεινή.  Έρχεται τζιαι τούτη.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τζιαι πάντα να σαι ευτυχισμενος.
Σιαιρουμε σε πολλα.
Θελω πολυ να το ακουσω.

Απορια: Ολο αυτο το καιρο που δουλευες μεσα σου, που ησουν ερημητης δεν εγραψες κατι?

Να μαστε καλα
Μαρια
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Ωχ! Αν ήμουν ο Νίτσε θα ήσουν σίγουρα ο Βάγκνερ μου (αλλά χωρίς καμιά διάθεση να σε ξεπεράσω ποτέ)!
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
upload it por favor!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
εν καλά που σου λαλεί η νηφάλια ρε.
Επέλλανες μας για το τζενούρκο σου στούντιο τζιαι ένα κομμάτι να το χαρούμε τζιαι εμείς εν μας έβαλες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χμμ, να πω Ξενάκης, να πω ψυχεδελική του κόσμου, ή να την ξανακούσω;
Ο χρήστης Neraida είπε…
Άρεσεν μου πολλά που τζίνον που έκαμες για να δημιουργηθεί η μουσική ήταν να σπάσεις τον ήχο.... σαν τη βροχή που σπάει σε σταγόνες.

Άφησα το να με αγγίξει: Έγινα αποφασιστική/δυναμική.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστω!!
Ταξιδιαρικη μουσικη που μου δια δυναμη σιγουρια να πατησω γερα τζιαι να βουρησω.. Πιο αισιοδοξη νομιζω απο προηγουμενη.
Να σαι καλα.
Σε ευχαριστω πολυ.
Μαρια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστω!!
Ταξιδιαρικη μουσικη που μου δια δυναμη σιγουρια να πατησω γερα τζιαι να βουρησω.. Πιο αισιοδοξη νομιζω απο προηγουμενη.
Να σαι καλα.
Σε ευχαριστω πολυ.
Μαρια
Ο χρήστης postbabylon είπε…
Ksekinw pou kati fyteies riziou sthn Kina... pernw pou tes steppes tou kazchstan tziai fakko gyrous tziai ftanw sth persia. Kapou eshei tziai ena dervish.

Bravo file mou. polla spiritual.
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Πολλά καλόν. Αν τζιαι την πρώτην φοράν που το άκουσα που το PC ενόμισα ότι εκολοσύρνασιν έπιπλα τζιαμέ κοντά...χαχαχα!
Σοβαρά τωρά. Κάτι μου θυμίζει που Ethnic..Κάτι που Βαγγέλη...Ωραίον κομμάτιν, μιλά στην ψυσιήν, ταξιδεύκει σε...!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Ακούεται παράξενο αλλά ενδιαφέρον. Θέλει ακροάσεις τζι άλλες για να φκάλεις πόρισμα. Πάντως μπόρει να σε ταξιδέψει που την Κίνα που λαλεί η ποστπάπυλον ως τες Αραπιές, που ανατολίτικο εστιατόριο ως στοισhειωμένο σπίτι, που μυστηριακήν τελετή σε παναήρι, που τον βυθόν της θάλασσας ως το διάστημα, τζαι άλλες διαδρομές, κάποιες allez-retour !!!
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
είναι ευχάριστη και μυστηριακή

και μένα με πάει σε κίνα στην αρχή

σε βροχή και υπόγειες τεράστιες υγρές σπηλιές γεμάτες σταλακτίτες
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Μαρία

Άμαν είμαι ερημίτης έν γράφω καθόλου. Σκέφτουμαι μόνο, χωρίς λόγια, τζιαι μετά έρκουνται σιωνοτά..


βελισσάρη

Γίνουνται τούτα τα πράματα σήμερον ημέρα? Θα είμαι ο βάγκνερ σου φίλε μου.



νηφάλια

Enjoy.



becklash

Ήβρα τρόπο να το ανεβάσω..




στροβολιώτη

Να το ξανακούσεις φίλε μου γνώστη της μουσικής, αλλά ήβρες το ακριβώς!!!




νεράϊδα
Εν για την Ελευθερία ο ύμνος μου.




postbabylon
Ξεκινά που την ινδία, κίνα, θιβέτ, έβερεστ, περσία, βυζάντιο, γαλλία του μεσαίωνα, τζιαι μετά βουττά στη θάλασσα του ατλαντικού!



itsmylife
Μα τζαιι τα έπιπλα έχουν μουσική, χεχε! Φτάνει να την οργανώσεις σε λογικούς ήχους.



κκουλλά

Θέλει τα ακούσματα τα πολλά. Θέλει τα. Δώσε του 5-6 για να μπορείς να ακολουθείς το συνειρμό.



ρίτσα
Τζιαι οι σταλακτίτες εν σωστή εικόνα.!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
άρεσε μου διάσπορε.
φκάλλει μου μιαν διαστροφή εμένα...
βάρτο soundtrack του κωστή :P
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Εν πολλά καλό. ταξιδεύκει σε. Εθκιέβασα τζιαι τες ιστορίες σου στα τελευταία σου Post. Αρέσκει μου ο τρόπος που σκέφτεσαι τζιαι η ελευθερία που διάς στον εαυτό σου να κυκλοφορήσει να προβληματιστεί τζιαι να βκάλει τα συμπεράσματα του. Αντανακλάται τζιαι πάνω στο πως αντιμετωπίζεις τα μωρά σου τζιαι εν καλόν ( για τα μωρά ) τούτο. Σιερετίσματα που την Κύπρο
που έσιει 23 βαθμούς τζιαι πάει
Ο χρήστης Diasporos είπε…
becklash

Εν καλά που λαλείς ρε. Ξέρεις, άμα τες διαστροφές του κάθε μυαλού (που ούλλοι έχουμεν στη φαντασία) τες μετατρέπεις σε τέχνην, έν σε τρώουν.



kkai-lee

Ευχαριστώ φίλε μου. Χωρίς την ελευθερία του μυαλού να κυκλοφορήσει όπου θέλει τζιαι να μάθει το χάρτη της ζωής που μόνο του τί θα εκάμναμεν? Να σαι καλά που την άνοιξη της βόρειας αμερικής που ακόμα εν 12 βαθμοί σήμερα τζιαι τα φρέσκα φύλλα κρέμμουνται σάν τα άστρα κάτω που τον πρωινό ήλιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.