Τζι άλλον Δείπνον με την Οξαποδώ
Δυό φορές το χρόνο πάμε για επίσκεψη στην πολιτεία που μένει η αξιαγάπητη μου πεθθερούλλα. Όμορφη πολιτεία, δασωμένη, ο παράδεισος του ορειβάτη, του σκιέρ, της snowboarder, της whitewater rafting fanatic. Κάμνει υπερβολικήν κρυάδαν το χειμώναν. Οι μόνιμοι κάτοικοι είναι κυρίως άτομα με υπεραριστερές πεποιθήσεις, πρώην χίππιδες, αρκετοί είναι άλουτοι μες σε σπίθκια χωρίς θέρμανση ή υδραυλικά "έτσι για το οικολογικόν πιστεύω", μεγαλώννουν "χόρτο", άλλοι εν διανοούμενοι, καθηγητές στο πανεπιστήμιο (οι πιό άλουτοι!) , άλλοι εν βουνίσιοι γενάες κατάπελλοι που κόφκουν ξύλα κάθε μέρα, ψαρεύκουν πέστροφες να τες κάμουν παστές, τζιαι τρυπούν τους σφένδαμους -τα δεντρά που φκάλλουν σιρόππιν για τες τηγανίτες- βράζουν το, βάλλουν το σε ποτσούθκια τζιαι πουλούν το. Άλλοι έχουν κατσελλούδες τζιαι Λάμα ή κουδέλλες, φκάλλουν γάλατα τζιαι τυρκά βιολογικά πολλά γευσάτα, παγωτόν υπέροχο, τζιαι κουρέφκουν τα Λάμα τζιαι κάμνουν μάλλενα τρικά. Έσιη τζιαι λλιόττερον ακραία πλάσματα, καλλιτέχνες του καμβά τζιαι του γυαλιού, χειροτέχνες, αγγειοπλάστες, αντικέρηδες, σχεδιαστριες χρυσαφικών. Πουλούν την πραμάτειαν τους σε μικρά μοδάτα καταστηματα -όλα επιτόπιας διοικήσεως, ποτέ αλυσίδες!. Έσιη τζιαι μιαν μερίδαν κανονικούς αθρώπους ---λεωφοριατζιήνες, λογιστές, χτιστάδες, δασκάλες, τραπεζικές υπαλλήλους, γραφκιάες. Ούλλοι όμως εν αριστεροί, τονίζω το. Τόσον αριστεροί που αν εμπορούσαν να αποσχισθούν που τες άλλες πολιτείες τζιαι να κάμουν Κοινόβιον θα το εκάμναν. Κανέναν δέν ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση, μόνο το πνεύμα. Αρέσκουν μου, θαυμάζω τους, αλλά παραξηλώννουν το. Τέλος πάντων, εν άλλο θθέμαν τζιήνον. Ο τόπος εν πανέμορφος, εν τυχεροί, ζιούν σε περιοχήν του κόσμου που εν ούλον κέδρα τζιαι βράχους πανύψηλους. Έσιη τζιαι λίμνη τεράστιαν τζιαι πεντακάθαρην γεμάτη ψάρι σπαρταριστό, παραθεριστές στες αχτές μες τα ρομαντικά ξύλινα σπιτάκια με τις τσιμιννιές, αγριολούλλουδα παντού. Εν ωραία. Εκαταλάβαμεν.
Μεταξύ των αθλητών, των ινττελλέξιουαλς, τζιαι των χίππιδων, ζει και η πεθθερά μου η σεξολόγος, που αναδύεται σαν το κήτος από την όμορφην λίμνην να γιατρέψει τες σεξοεμμονές του κόσμου. Όπου μαζευτεί κόσμος, μαζεύκουνται τζιαι τα αϊπια του. Όπου πάεις έσιη προβληματισμούς τζιαι σεξουαλικά θέματα ο κόσμος, τζιαι το ιδυλλιακόν τοπίον δέν είναι εξαίρεση. Δουλεύκει λοιπόν η πεθθερά μου με τύπους χουφτάκηδες ή παντιστηράδες, γυναίκες και άντρες εθισμένους στο σέξ, άντρες που κρυφά της γεναίκας τους βάλλουν κοκκινάδια τζιαι κλατσόν αλλά νιώθουν άσχημα που το κάμνουν, άλλους που τους αρέσκουν πολλά οι πάτσοι τζιαι οι τσιμπιές, άλλους που βαρούν μ....ία σε κοινούς χώρους, κλπ κλπ. Τα συνηθισμένα. Εν κουραστική η δουλειά της τζιαι ίσως λλίγον επικίνδυνη.
Όταν πάμεν να την επισκεφτούμεν, μας δέχεται με ψεύτικο χαμόγελο στο όμορφον και καλοδιακοσμημένο σπίτι της πας τη λίμνην. Μικρό, άσπρο με καμινάδα, ολόφωτο και ευχάριστο, γεμάτο πίνακες αγάλματα, objets d' art, έπιπλα μόνον αντίκες της γιαγιάς της, τζιαι όλα να είναι στημένα σάν το κουκλόσπιτον. Θθυμίζει μου βιχτωριανήν ήρωαν του Ντίκενς. Όλα στη σειράν, αυτή πάντα να φαίνεται Κυρία, ευγενική, με σωστόν σαβουάρ βίβρ. Κοιμούμαστεν δέ στο δωμάτιον των ξένων με το toile τοιχόχαρτον, τα λινά σεντόνια ταιριάζουν με το χαλίν, οι δαντελένιες κουρτίνες ταιριάζουν με τες μαξιλαροθήκες, έχει βιβλιοθηκούδαν με κλασικά βιβλία, γραφειούδιν καρυθκιά με χαρτίν, φτερόν, και μελάνιν. Πας τα μαξιλάρκα έραψεν τζιαι το μονόγραμμαν της, τζιαι πάντα αφήννει μας 2 μαλακές πετσέττες στη δεξιά μεριάν του κρεβαθκιού, με ένα καινούριο σαπούνι λεβάντας πάνω, δύο ρόπες του μπάνιου, καλαθάκιν με σοκολατάκια τζιαι φρούτα. Σάν να τζιαι είμαστεν σε ξενοδοχείον. Δέ μπορούμεν ποττέ να χαλαρώσουμεν, με λλία λόγια. Τα δείπνα που μας ετοιμάζει είναι βασιλικά τζαι σφιχτά. Πρώτα στρώννει το τεράστιον δρύινον της τραπέζι με την προσοχή και λεπτομέρεια μπάτλερ. Τρία μαχαιροπήρουνα το άτομο, πιάτο της σούππας, της σαλάτας, πρώτο, δεύτερο, επιδόρπιο. Κεριά. Στο γραμμόφωνο παίζει πάντα Μότσαρτ ή γαλλικά chansons. Τρώμεν ευγενικά ("παρακαλώ Αγάπη, αν δε σε δυσκολεύει περνάς μου το καλάθι του ψωμιού;", "ώ, με συγχωρείς, μπορώ να έχω ακόμα λλίγη σουπίτσα παρακαλώ" κλπ). Το φαγητόν της υπεροχον, τα σκέφτεται όλα. Όσον καθόμαστεν σωστά τζιαι ακούμεν την να μιλά, να μιλά, τζιαι να μιλά, όλα καλά. Ά. Μιλά πολλά. Παραπονιέται για τα πάντα. Ούλα φταίν της. Ούλλοι κατατρέχουν την. Γράφει γράμματα στες Αρχές κάθε μέρα, στο σούππερμαρκετ γιατί επουλήσαν της ληγμένα, κινά αγωγές συνέχειαν σε όποιον της φταίξει. Εν πολλά πελλή δηλαδή. Τζιαι θέλει να τα λαλεί σαν τρώμεν ευγενικά. Παράδοξον! Αρκέφκει να μας διά εισηγήσεις για τη ζωή μμας, τα κοπελλούθκια, το σπίτι μμας. Ούλλα εν ζαβά, τζιαι αλοίμονον σου αν έσιης διαφορετική γνώμην. Ώσπου σσιωπάς, καλώς. Μόλις της αντιπολοηθείς γυρίζει το πελλοκουμπίν της τζιαι γίνεται που Κυρία, Δκιάολος Μαύρος. Φταίεις εσού. Οπότε, εμάθαμεν με τα χρόνια να φκάλλουμεν πλέον φάουσαν τζιαι να μεν λαλούμεν λέξη, γιατί παλλιά έκρουζα τη συνέχειαν τζιαι εμαλλώναμεν. Τωρά ωρίμασα τζιαι έβριξα.
Επειδή όμως είμαι πελλοκυπραίος πειραχτήριν, άμαν τρώμεν επίσημα -τζιαι ιδιαίτερα στο σπίτιν της που είναι τόσον κοντρολαρισμένον τζιαι τέλειον- αρέσκει μου να την τσιγκλώ με ερωτήσεις για να την κάμω να χτιτζιάζει. Έχει το ήδη σίγουρον ότι είμαι ignorant, άρα προσποιούμαι ότι πράγματι είμαι ττόππουζος, ότι έχω αμμέ τζιαι είμαι προκατελειμμένος τάχα για την ισότητα των φύλων, το σέξ, τζιαι ρωτώ την εξωφρενικά πράματα, τα οποία μου απαντά κλινικά, με όσην ευγένειαν μπορεί, σαν να τζιαι μιλά του καημένου του βορειοαφρικάνου που θέλει να μορφωθεί για τον εξελιγμένον δυτικόν κόσμο. Φανταστήτε: Χαμηλός φωτισμός, ωραία έπιπλά, τζάκι που μυρίζει οξυάν, τραπεζαρία της φάρμας με ψηλές καρέκλες, μουσικούδα, πορσελάνινα πιάτα με ασημένια μαχαιροπήρουνα. Τρώω μικρήν μπουκιά ψωμιού με βιολογικό βούτηρο. Πίννω γουλλιάν cider μήλου, που είναι γλυκόν και αφρώδες. Αρκέφκω της...:
"Μάνα, πέστε μου, εκείνοι που μαστιγώννουνται τζιαι τσιμπιούνται στο κρεβάτιν τζιαι ακκάννουνται δυνάμενα, ή δίννουνται πισθάνγκωνα με σχοινιά τζιαι αλύσους, εννεν ψυχοπαθείς;" Εξηγά μου ευγενικά για τη διαφορετικότητα και την ποικιλία της ανθρώπινης φύσης. Τρώω ένα κομματάκι μανιτάρι σαντερέλ με μούς πέστροφας. Κανένας δέ μμιλά. Ο άντρας της ο Αόρατος Πατριός, εν σκυφτός τζιαι σσιωπητός.
"Μάνα, πέστε μου, έννεν αμαρτία που παντρεμένες γυναίκες χρησιμοποιούν δονητές;" (Κλωτσά μου η Αγάπη που κάτω που το τραπέζι) Εξηγά μου ευγενικά η πεθθερά, με φανερόν εκνευρισμόν, ότι η έκφραση ηδονής προς τον εαυτόν μας είναι το καλύτερο δώρο, και ότι κάνει καλό δέν είναι αμαρτία να ανακαλύπτουμεν το σώμαν μας, παντρεμένες και μή. Δείχνη έκπληξην που εχρησιμοποίησα τον όρον "αμαρτία" και "παντρεμένες γυναίκες" αλλά δεν λέει τίποτε. Τρώω μισό φιλέτο σολωμού ποσέ με βλαστούς σκόρδου, ένα βούκκον. Αλλάσσει την κουβέντα, πάει πίσω στα παράπονα της με τον κόσμον. Πίννω μονορούφην το κρασίν το λευκόν. Δέ μμιλά κανένας εχτός που τζιήνην.
Διακόπτω.
"Μάνα, πέστε μου, τζιήνοι που ανακατώννουν τους κότσιρους τζιαι τους εμετούς τους μες το κρεβάτιν τους, καλάν, τζιήνοι σίουρα έννεν καλά που κάμνουν, εν αρρωστημένοι. Τζιαι τζιήνοι που ντύννουνται Ζορρό, ή που παίζουν τους ναζί." Κοιτάζει με ενοχλημένα. Εξηγά μου ότι άμαν δέν κάμνεις σωματικόν κακόν κανενού, ότι τζιαι να κάμεις στο κρεβάτι σσου εν δική σου δουλειά. Τρώω το επιδόρπιον μου απολαυστικά αργά, αχλάδι στο φούρνον με πορτό και blueberries. Ρουφώ ακριβόν ροζέ κρασί. Ησυχία. Η Αγάπη κοιτάζει με έτοιμη να φυρτεί του γέλιου. Ξανασυνεχίζει η πεθθερά τη λιτανεία των παραπόνων.
Διακόπτω.
"Μάνα πέστε μου, τζιήνοι οι παράξενοι αθρώποι που φορούν τα βρακιά τζιαι τα νυχτικά της γεναίκας τους τζιαι τα τακκούννια της τζιαι παν οδήγημαν στρακόττον μες τη ννύχταν, ήντα πρόβλημαν έχουν;"
Εξηγά μου τί συμβαίνει κλινικά τζιαι δημιουργούνται τούτες οι ανάγκες σε ορισμένα άτομα που την παιδική ηλικία, τζιαι ότι έννεν του γελασμάτου, εν φυσιολογικό, φτάννει να μεννεν στα κρυφά.
Τελευταία ερώτηση.
"Μάνα, πέστε μου, καλάν, οι παντιστηράδες τζιαι οι κατα συρροήν μοιχοί, οι Flashers, τί κακόν κάμνουν οι καημένοι; Αφού λέτε ότι άμαν δέν βλάφτεις σωματικά κανέναν κάμνε ότι θέλεις, τί κακόν κάμνουν τούτοι;"
Ε, τότε γίνεται φωθκιά, πετάσσουνται ο νούρος τζιαι τα τζιέρρατα της έξω τζιαι αρκέφκει να μου φωνάζει για την παραβίασην της προσωπικής ελευθερίας, το σωβινισμόν μου πώς μπορώ να έχω τούντες ιδέες κλπ. Γίνεται φυτίλλιν που τα νεύρα. Ζαοθωρεί με ο Αόρατος Πατριός. Τελειώννει το ωραίον δείπνον. Πάμεν πολιτισμένα στο καθηστικόν να φάμεν κούννες, τσάϊν έρλ γκρέη. Αποσυρούμαστεν στο τέλειον μας δωμάτιο για ύπνον. Την άλλη μέρα φεύγουμεν πάντα όσο πιό νωρίς γίνεται.
Σχόλια
re file..eisai tzai su kamposos! intalws na men anisixa gia tin kori tis oti en me arapi tritokosmiko pou ekatalikse? hahah prepei na se kaourtisen polla gia na tis kamneis etsi ;-P
1.Εψόφησεν τον
2.Εν την άντεξεν τζιαι έφυε τζι άφηκεν την
3.Έσιει αλλά ζει στη σκιά της.
Οκέι, ελύθηκε η απορία μου :)
otan lew kati "tethkia kamnw ta tzi egw" ennow na rwtw erwtiseis "aprepes".
Gia na eksigoumaste:P
εκόντεψες, στο vermont. Ελβετία κανονική.
Τζιαι γώ θέλω να ζήσω τζιαμέ. Αλλά εν η πεθθερά μου.;-)
Τσαρτελλούδιν
το 2 και το 3.
δοσισισοφή
Ε, το απόρρητον εν απόρρητον. Επαγελματίας η πεθθερά. -ευχαριστώ που εξεκαθάρισες. Παρολλίον να νομίσουμεν ότι έχεις παραφιλίες ;P
μαρικκού
το τραγικόν είναι ότι δέν υπερβάλλω καθόλου, τούτη η ιστορία εν η πιό ρεαλιστική που έγραψα ώς τωρά!
Kι εγώ είχα απορία για το σύζυγο... δύο στη σειρά, ώστε... Κατά τα άλλα, πολλά αποστείρωμένο το περιβάλλον και το δείπνο γενικά, πολλά ωραίος όμως ο τρόπος σου να να αντιπαραβάλεις τις "ποθκιάντραπες" ερωτήσεις με την περιγραφή των φαγητών! Οι εναλλαγές τούτες (ως τρόπος αφήγησης) ήταν όλα τα λεφτά! Μπράβο!
χε χε. η πραγματικότητα καμιά φορά θέλει πολύ λίγο στόλισμα για να γίνει κωμωδία. H αντιπαράθεση ξημαρισμένου/τέλειου αρέσκει μου πολλά.
Το φαντάζομαι σαν σειρά αμερικανιά...
"Mother, can u pass the oregano margarine please?"
Mother passes the oregano margarine...
"Mother, could i have the black sea-sea salt, please?"
Mother passes the salt, looking annoyed.
"Mother...."
"OOOOHHH! YOUR HANDS COULD REACH FOR MY DAUGHTER !! CANT U STRETCH TO GET IT YOURSELF ALREADY YOU THIRD WORLD COUNTRY FREAK?"
eheheh..
Αν ήταν κυπραία καημένε μου, είσσιε να ξημολοήσει την κόρη της ως τωρά ήντα μπου κάμνετε τζιαι πόσα αήπια έσιης!! Να τα προσθέσει με τα τριτοκοσμικά τζιαι τζιαμαί να δεις... θα γύρευκες την πόρτα!
ναι, υπάρχει πεθερός (πατριός), αλλά δέν "υπάρχει" ούτε μιλα ούτε λαλά.
Αν ήταν κυπραία, ξέχασε το. τουλάχιστον εν αμερικάνα τζιαι δέν έχει influence πας την κόρην της ιδεμή κατήσιει μας.
αν θυμάσε του Ευγένιου Σπαθάρη την "Μαντάμ Σουσού" --έ, αν της βάλεις τζιαι λλίγη ψυχοπάθεια ενη ίδδια.
Χεχε...
..τί σου είναι η αγάπη....
ο έρωτας μας ήταν κεραυνοβόλος. τζιήνη μόλις είχεν τελειώσει το μάστερ της στη μουσικολογία, εγώ μόλις άρχιζα το μάστερ μου, έτυχεν να παίξουμεν παρέα σε μια μικρή ορχήστρα μοντέρνου αυτοσχεδιασμού πολλά ψυχοτροπική (ώρες πολλές κατσιαρισμού τζιαι τραανίσματως των χορδών του πιάνου). Εμιλούσαμεν με τη μουσικήν για δύο ώρες χωρίς να ξέρουμεν ο ένας το όνομαν του άλλου. Έκαμα το πιάνον τζιαι έκλαψεν -ετράβουν τες χορδές που μέσα, έσυρνα πιλλιούδες να τροκκίζουν, εππουννιάριζα τα πλήχτρα, επετάσσουμουν στον αέραν τζιαι εκουτούλλουν πάνω του---επέλλανα το δηλαδή. Εθώρεν με τζιαι επαλάβωσεν. Μετά που την πρόβαν επροσφερεν μου τσιγάρον τζιαι είπεν μου να πάμεν για καφέν. Τζιήνον ήταν, έχει σχεδον 10 χρόνια. Έφηκεν τζιαι τες πέστροφες τζιαι τα δάση να μείνη με τα πουρέκκια τζιαι τον αράπην.
Πρέπει ναν οι πελλάρες που της λαλώ καθε μέρα... μεν νομίζεις ότι μόνον μές το blog σκέφτουμαι περίεργα ;-P
ετοίμασες το ερωτηματολόγιο σου για το επικείμενο ταξίδι;
esena ti sou arese parapanw? pws aftosxediaze?
πιό ταξίδι, εδώ είμαστε
δοκισισοφή
αφού ρωτάς....έρως part 2
...εκείνη έπαιζεν το άλλο πιάνο μάλιστα ετραγούδαν με τον "μοντέρνον" τρόπον (τραγουδάς με όλον σου το σώμα, να βγαίννουν ήχοι που παντού σαννα σε σφάζουν ή είσαι χορευτής σιάμαν του αμαζονιου) -έν ήθελα τζιαι πολλά. Έννεν ο αυτοσχεδιασμός που μου άρεσεν παραπάνω 'ομως. Τζιήνον ήταν σωματική τζιαι ψυχική έλξη. Όταν επήαμεν για καφέν τζιαι που το πρώτο λεπτό εμιλούσαμεν σαννα την ήξερα, δέν είχεν προσποίησην πάνω της, ανάβλυζεν η καλοσύνη τζιαι ο άνθιζεν τετραπέρατος νούς πας τα χείλη της, έ, έπαθα την πλάκα μμου, εκατάλαβα το αμέσως. Εθώρουν την τζιαι έξερα τί εσκέφτετουν σχεδόν. Ήταν περίεργο, δέ μου είχε ξανατύχει. Έ. Βλάκας δέν είμαι. Θυσιάζεις την επιστροφή στη Λαιστριγονία, η έν τη θυσιάζεις;
Χαίρομαι τόσο όταν ακούω ακόμα τέτοιες εμπειρίες. Ναι συμβαίνουν αυτά, όταν έχουμε μάτια ανοικτά και ψυχές έτοιμες.
ακριβώς έτσι. τζιαι ύστερα που δέκα χρόνια, το ίδιο νιώθουμεν~
An kai mono allothi gia na figeis apo tin Kipro na sou pareixe pali teleia tha itan!
Ali se mas pou koimomaste agkalia me xartes simeionontas oli mera se " xontra logistika vivlia".
Mia akoma adiakriti erotisi: Poianou to DNA iperisxise sta mwra?
Το DNA έδκιαμοιράστηκεν ωραία: ο γιός μου μοιάζει μου εμέναν, η κόρη μου μοιάζει της γυναικας μου. Τζαι στο χχαραχτήραν το ίδιο (προς το παρών!)
eisai enas dld? an krinw apo to poses fores allakses to profil sou, mallon to paidi tha kataliksei ki afto me pollaples prosopikotites!!!! (den einai aparaitita kako, epivalletai distixws simera gia na ta paei kapoios me olous kala).
akoma mia adiakriti erotisi: poia i thriskeia tis petheras sou(kai sinepws tis ginekas sou)?
μα εννα πιάμεν τζιαι τες θρησκείες; εν έναν θέμαν που αποφεύγω όπως το δκιάολο (όπως τζιαι αποφεύγω να συζητώ για τα πολιτικά!)
2 oloklira post afieroses
peirazei na mas peis?
mia akomi erotisi:
ti tha psifisei?
κι αγνάντευε...
and the winner is...........DOKISISOFI!
Σε χαιρετώ και προχωρώ άμεσα στο θέμα μου, στην υποβολή μερικών αποριών μου ...
(Αν και το post έχει ήδη αρχειοθετηθεί – πολύ ενδιαφέρον το θέμα διερωτούμαι γιατί βιάστηκες να το στείλεις στο αρχείο, σε στρίμωξε τελικά η Dokisisofi):
1. Τελικά οι δικές σου απορίες (περί διαφόρων ζητημάτων που αφορούσαν το ... “ανορθόδοξο” σεξ), που υπόβαλες (τάχα μου) υπό την μορφή ερωτήσεων στην πεθθερά σου κυρία Οξαποδώ, λύθηκαν ή εξακολουθείς να κανείς μαύρα μεσάνυχτα. Τα ερωτήματα σου εκείνα (όπως λόγου χάριν να πούμεν, που λαλεί τζιαι ο παρέας μου ο Ττόφαλλος, αν είναι “… αμαρτία που παντρεμένες γυναίκες χρησιμοποιούν δονητές ...”), μήπως συνεχίζουν να βολοδέρνουν το μυαλό σου;
2. Που την πέτυχες τέτοια πεθθερά και μάλιστα σεξολόγα;
3. Το «μάνα» που λες στην αρχή των ερωτήσεων σου απευθυνόμενος προς την πεθθερά σου, αντιστοιχεί στο αμερικανικό “mum”;
4. Αφού είναι “… τόσον αριστεροί [οι κάτοικοι της Πολιτείας όπου ζει η πεθθεράτσα σου] που αν εμπορούσαν να αποσχισθούν που τες άλλες πολιτείες τζιαι να κάμουν Κοινόβιον θα το εκάμναν...”, έχουν δικό τους Κόμμα; Τζιαι τούτη η κατάσταση (που τόσο γλαφυρά περιγράφεις) αφορά όλη την Πολιτεία;
5. Λαλείς μας: “… Έχει το ήδη σίγουρον ότι είμαι ignorant, άρα προσποιούμαι ότι πράγματι είμαι ττόππουζος …”. Δηλ. ignorant εν ο ττόππουζος; Και γιατί έχω σχηματίσει την εντύπωση (από τότες που ήμουν μαθητής σε αμερικάνικο ιδιωτικό σχολείο)ότι ο μέσος αμερικάνος είναι ignorant;), αλλά και μέσα από διάφορες αμερικάνικες ταινίες που έχω δει και βιβλία που έχω διαβάσει ότι ο μέσος αμερικάνος είναι ignorant;
6. Μια και μιλήσαμε για βιβλία να ρωτήσω αν έχεις διαβάσει το βιβλίο του Howard Zinn “A People’s History of the United States” (στα ελληνικά “Ιστορία του Λαού των Ηνωμένων Πολιτειών”, από τις εκδόσεις “Αιώρα” ...
7. Και μια κριτική (καλοπροαίρετη) άποψη για τα γραπτά σου: Ο τρόπος που ενίοτε γράφεις (με χιούμορ και απομυθοποιητικά) είναι πολύ ωραίος, όμως έχω την άποψη ότι τα γραπτά σου χαρακτηρίζονται και από έπαρση, αλαζονεία και απαξίωση, όπως με εκφράσεις του τύπου «άλουτοι», «βουνίσιοι γενάες κατάπελλοι», «του καημένου του βορειοαφρικάνου που θέλει να μορφωθεί για τον εξελιγμένον δυτικόν κόσμο»., λόγου χάριν να πούμεν, που λαλεί τζιαι ο άλλος ο παρέας μου ο Ττοούλης.
Sorry (που λαλούν τζιαι οι τούρτζιοι), αν σε δυσκόλεψα. Δικαιούσαι να με γράψεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου ...
Anef_Oriwn
Παρασκευή 5/9/2008 – 00:13 π.μ.
τέλοσπαντω Ψηφίζει Obama η πεθθερούλλα -- να ξαναβάλω το ππόστ πίσω; (άρκεψα να αφήννω έναν μόνον αμπα τζιαι αρκεί η σελίδα να κάμνει load όπως τότε που είχα 10 πποστ)
Για να απαντήσω άλλες ερωτήσεις να δείξης τζιαι σύ λλίγη ζάμπαν :P
Anef_Oriwn welcome στο σπιτούιν μου. Θα θεωρήσω ότι εν καλόβολα που ρωτάς τούτα ούλλα τζιαι όι για να αρχίσουμεν κακά τη σχέση μμας. ;}
Aρέσαν μου οι ερωτήσεις σου. Σηκώννουν σκέψη, παρεξηγάς με τζιαι λλίγον όμως.
1) Οι "απορίες" μου περί σεξ ελυθήκαν μακάρι ναν καλά η πεθθερά μου που την πειράζω αδρά επειδή μας έψησεν το ψάρι στα χείλη. Long story. Νομίζω καταλάβει το τζιαι η ίδια οτι εν χοντρήν πλάκαν που της κάμνω τζιαι καγρίζει παραπάνω. Δέ βολοδέρνω το ννούν μου.
2) Τη βρήκα στο λαχείον την πεθθερούλλαν μου. Για να καταλάβεις, εν τόσον άνετη με το "θέμαν" που έκατσεν μιαν φοραν όταν ήταν έγκυος η γυναίκα μου να μου εξηγήσει ότι έν πειράζει που δέν κάμνουμεν σεξ τωρά, ξέρει ότι εν δύσκολο για τους άντρες, τζιαι ότι υπάρχουν άλλες λύσεις, να τες έβρουμεν. --άρα θέλει τα να τα ακούει τζιαι λαλώ της τόσες βλακείες.
3) Αντιστοιχεί στο "Mom" που λέν εδώ.
4) Ναι. Εν ούλλοι. Άτε. Σχεδόν ούλλοι τους στην πολιτείαν εν αριστεροί -όι ποτζιηνους που ξέρετε στην ευρώπην όμως, άλλωσπος αριστεροί, αριστεροί της λεπτομέρειας όχι της ουσίας. Έννεν καθόλου τούτη η πολιτεία όπως νομίζει ο κόσμος για την αμερική. Απλό παράδειγμα: Εν τόσον empathetic state για τον αδικημένον τζιαι τον αδύνατον που διούν δεύτερην ευκαιρίαν στους παιδεραστές της πολιτείας να αναμορφωθούν με ψυχοθεραπείαν αντί φυλάκαν γιατί "εκάμαν απλά λάθος, φταίει η παιδική τους ηλικία", τζιαι φωνάζει ούλλη η αμερική. Η που θέλουν να νομιμοποιήσουν την έχτρωση στους τελικούς μήνες (partial birth abortion) ή που απαγορεύσαν να βάλλουν φάτνες του χριστού σε δημόσιους χώρους γιατί εννα προσβληθούν οι μή χριστιανοί. Η που διούν τζιή που τα benefits στες teenage moms που γεννούν 4-5 κοπελλούθκια ως τα 17 τους για να πιάννουν ριάλλια που τον φορολογούμενον---κλπ. Στες περισσότερες πολιτείες έν έσιη τόοοοσον ακραίον attitude ο κόσμος.
Δικόν τους κόμμα δέν έχουν, εν δημοκρατικοί liberals που ζούν απόσπαση σε τούντο state τζιαι κάμνουν τα δικά τους, δικούς τους νόμους, φόρους, κυβέρνησην. Εν πολλοί τζιήνοι που θέλουν να φύουν που το United States γιατί δέν τους αντιπροσωπεύει. (secessionists). Αρέσκουν μου γιατί τα πλάσματα με ιδιαιτερότητες τραβού μμε, αλλά αρέσκει μου πολλά να τους περιπαίζω.
5) Ο μέσος αμερικάνος έννεν ignorant (τί σημαίνει μέσος αμερικάνος, ποιό είναι το demographic του; ) μεν σε ξεγελούν τα media, μόνον το 20% του κόσμου εν λλίγον ignorant , το 40% κόφκει πολλά ο νούς τους, να τους φοάστε, το 20% εν ιττελλέξιουα άχρηστοι κηφήνες (σαν τζιαι μέναν), τζιαι έναν 20% εν τα ξαθθοθεϊκαευτυχισμεναπλάσματα τα χαχχανιστά που δείχνουν τα έργα --ποτζιήνους ακόμα έν είδα πολλούς, τόσα χρόνια δαμέ, μεινίσκουν στο LA, τζιαι τη florida.!
6) χμμμ. Έχω το βιβλίον του κ. Ζίνν κάπου στη σκονισμένη πλευρά της βιβλιοθήκης, δίπλα που τα βιβλία του Chomsky. Κάποτε ήταν μες τη λίσταν βιβλίων που έθελα να κοκκαλίσω αλλά εγύρισεν μου πέλλαρος μιάν μεραν ηλλιόλουστην ( 9/11/2001) τζιαι απέρριψα τα ιστορικά τζιαι πολιτικά βιβλία τζιαι που τότε δκιεβάζω μόνο μουσική τζιαι ποίηση για να σταματήσω να ασχολούμαι με πράματα που δέν πιάννει ο νούς μου να μείνω με τα θέματα που μου περνούν μόνο.
7) Δεχτή η κριτική σου. Αλλά: Η κωμωδία τζιαι η υπερβολή τραβολοούν το ννούν για να νευριάσει τζιαι να σκεφτεί παραπάνω, να πλάσει εικόνες. Αρέσκει μου να υπερβάλλω, να είμαι καυστικός, να περιπαίζω. Εναν στύλ γραψιματος που συνηθούμεν πολλά "δακάτω" εν το tongue in cheek ειρωνικόν και με αλαζονείαν αφηγηματικό ύφος -ίσως σ' αυτό αντιδράς. Σιέρουμαι τους ούλλους τούτους να σου πώ την αλήθκειαν. (Ως μουσικός, σε πιάν μερίδαν δημογραφικήν ππέφτω εγώ νομίζεις;;)
Οι άλουτοι που σου λαλώ όμως εν πράγματι άλουτοι (δακάτω λαλούν τους κατοίκους της πολιτείας τούτης "The Great Unwashed". Οι βουνίσιοι γενάες κατάπελλοι εν έτσι όπως σου τους λαλώ, αγέρωχοι τζαι ακρίτες (pioneers). Έτσι έν η ζωή τους, έν την έπλασα εγώ. Η έπαρση τζιαι η αλαζονεία που ακούεις είναι τζιαι απάντηση στην ανωτερότητα που νιώθουν στο state τούτον απέναντι όλους τους άλλους εμάς τους ignorant.
Σε άλλον ποστ θα γράψω για κάτι πελλοτεξανούς τζιαι Οκλαχομανούς εξτρεμιστές χριστιανούς που εν ευαγγελιστές τζαι δεξιοπατριώτες. Που τζιήνους να φοαστε.
tespa, thorw sas tziai sieroumai sas enthimoumeni ti sou egrafe o anef stis drakounas palia (prin ligous mines dld)
μετα που ττζιήντην συνομιλίαν μας είπα δέ θθα ξαναμαλλώσω με κανέναν, δεννεν καλα. Του ανευ είπα του τωρά "ελπίζω να εν καλοπροαίρετη η κριτική", εν ευπρόσδεχτος, αφιερωσα χρόνον να του γράψω, αν δέν είναι κολοπροαίρετος δεν θα κάτσουμεν να μαλλώννουμεν όμως. Είπαμεν.
ok...
Αν ήταν η αζούλα πούζα, ήταν να ‘σουν πουζιαμενη που τζιαρόν!
Εν ιμπορείς να δεις δκυο πλάσματα να περνούν καλά (όπως στην προκείμενη περίπτωση που προσπαθούμε “να πιάσουμε σχέσεις” με τον Διάσπορο) κι αμέσως ξεκινάς να σπείρεις ζιζάνια ... Μπορεί να υπήρξε μια αντιπαράθεση στο παρελθόν αλλά δεν γίνεται (ερωτώ) να τα βρούνε οι άνθρωποι μετά ή να συζητάνε χωρίς να μαλλώνουμε; Ή δεν εμπίπτει στην κουλτούρα σου αυτό; Εκείνο που εγώ είχα πει κάποτε στο blog Drakounas απευθυνόμενος προς το Διάσπορο, ήταν το εξής (προς γνώση και ενημέρωση): “… Παράδεισος δεν υπάρχει πουθενά. Στην αρχή ήσουν απόλυτος στις θέσεις σου για το τι συμβαίνει αλλαχού (ας πούμεν εκεί που μένεις) αλλά ύστερα εμάσησες τα …”.
Να σημειώσω ότι εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα γραπτά του αγαπητού κότα τ’ άλλα blogοδεσπότη διακατέχονται από μια δόση υπεροψίας και ελιτισμού τα οποία ο/η «κι αγνάντευε ...» με ήπιο τρόπο ονομάζει “χιουμοριστική υπεροψία”.
@ Διάσπορε,
Περισσότερα θα πω με την πρώτη ευκαιρία όταν θα επανέλθω για να σχολιάσω κάποια σημεία της προς εμέ απάντηση σου ...
Anef_Oriwn
Παρασκευή 5/9/2008 – 8:53 μ.μ.
οχι δυο μετρα. Νέα πιό καλά μέτρα. Τα παλιά εν εδουλέψαν σωστά;
κι αγναντευε
χμ. καλή η ερώτηση. Θεωρώ ότι καλοπροαίρετη κριτική είναι η κριτική οποιουδήποτε περιεχομένου προερχόμενη απο αναγνώστη που δέν αννοίγει το στόμα (τα πλήκτρα) που κακίαν η για να παγιδεύσει, ή για να αρχίσει πόλεμον των λέξεων που έχει βάσην την ύβρη και το μίσος-περιφρόνηση. Με τιμά που σχολιάζουμεν τον τρόπο που γράφω γιατί στα ελληνικά έχει να γράψω/διαβάσω περίπου 18 χρόνια.
Anef
Έμπα ένα στρώμα πιό βαθειά στη σκέψη μου να καταλάβεις ότι το υπεροπτικό ύφος της γραφής προέρχεται κυρίως που το χιούμορ μου τζιαι που τον αυτοσαρκασμόν, την αγάπη που έχω να προσέχω λεπτομέρειες τζιαι να τες μεγαλοποιώ κάμνωντας γεννικεύσεις. Δέ σημαίνει ότι στην καθημερινή ζωή τα πιστεύω. Εννεν το μονον μου χαραχτηριστικό, λυπούμαι που σου φκέννει έτσι μόνον. Όσο για ελίτιστ, τί να κάμω, είμαι. Υπερόπτης, αρκετά. Έσιη το η φύση/δουλειά μου, είμαι συνθέτης δημιουργώ ζωήν που το τίποτε καθε μερα τζιαι χειροκροτά μου καποτε η "λαοθάλασσα" (ή το "λαορυάκιν" τες παραπάνω φορές). Εν εξανάκουσες ότι οι συνθέτες χάννουν τζιαι ότι έχουν ψυχολογικά; (Beethoven??) Ε, εννα είμαι εγώ ο διαφορετικός; Είμαι πολλά ανετος με τα "κακά" μου που δέν με κόφτει να τα φκάλλω έξω επειδή τα καλά ζυγίζουν τα. Κυνηγώ την ολοκλήρωση έτσι. Στοχος μου κάθε φοράν είνα τα γραπτά μου να καθρεπτίζουν την ύπαρξην μου ούλλη.
Γι’ αυτό κι εγώ εκεί που κυριαρχεί το χιούμορ θα απαντώ ή/και θα σχολιάζω με χιούμορ, ενώ εκεί που διαισθάνομαι έπαρση και ελιτισμό θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια!
Anef_Oriwn
Σάββατο 6/9/2008 – 01:33 π.μ.
Πάντα ευπρόσδεχτος είσαι να τα λέμεν. Αν είσαι άθρωπος που τον ενοχλεί η περιστασιακή έπαρση, να μου τη συχχωρείς, γράψε να μου το πείς αν θέλεις ή κάνε την με πηδηματάκια. Διάβασε τζιαι προηγούμενα μου ππόστ όμως, να δείς ότι δε μμε κόφτει να είμαι τζιαι ανασφαλής τζιαι να αυτοπεριπαίζουμαι πολλά..
Θα ήθελα (έστω και ετεροχρονισμένα - είχα ο έρμος παρασυρθεί σ’ άλλους σχολιασμούς) να σε ευχαριστήσω γα την προθυμία σου να απαντήσεις και να σχολιάσεις (σε προηγούμενη παρέμβαση σου) και μάλιστα με ηπιότητα τις απορίες μου, έστω κι αν κάποιες απ’ αυτές μπορούσαν να κριθούν ως παρεξηγήσιμες (ίσως και λόγω της δικής μου γραφής που χαρακτηρίζεται από ένα ανάλογο σατιρικο-ειρωνικό στυλ)!
Με τις απαντήσεις σου κάποιες από τις απορίες και τα ερωτήματα μου λύθηκαν, αλλού όμως επήλθε περισσότερη θολούρα (ομίχλη) ενώ προέκυψαν και νέες.
Και για να μην σε κρατώ σε αγωνία τζιαι αφού επιάσαμε τζιαι σχέσεις (έστω και διαδικτυακώς), μπαίνω αμέσως στο ψητό, με μερικές ερωτήσεις αλλά και διευκρινήσεις:
1. Κατ’ αρχάς το nickname σου “Διάσπορος” ερμηνεύεται όπως ερμηνεύουμε τις λέξεις, λόγου χάριν, δια-πολιτισμικός ή δια-συλλογικός, όπου το πρόθεμα δια- έχει την έννοια της ύπαρξης πολλών. Δηλ. «διάσπορος», παει να πει πολύσπορος (ούτε ψωμί να ήσουνα) ή ποικιλόσπορος!
2. Anef_παρεξηγήσεως και ειρωνείας (και χωρίς να περιμένω ουσιαστική απάντηση) να αρωτησω (φιλολογικά) μήπως και υποβόσκει κανένα καταπιεσμένο οιδιπόδειο σύνδρομο μεταξύ εσού και της πεθθεράς σου; Πως ερμηνεύονται από σεξολογικής άποψης όλες αυτές οι κόντρες σας; (Πάντως αυτό που αναφέρεις στο άλλο σου το post με ηρωίδα και πάλι την πεθθερά σου “... θέλει να κάμει κουμάντον στην κουζίνα ΜΟΥ, κρίνει τον τρόπο ζωής μας, το σπίτιν μας, τες ιδέες μας …”, εν πολλοίς χαρακτηρίζει τζιαι τες κυπρέες πεθθερές. Αρώτα με τζιαι μέναν!).
3. Όμως με τα υπόλοιπα που γράφεις για την πεθθερούλα σου, θα ‘λεγα “μακριά τα ρούχα μας” (δηλ. να φοράμε μόνο μακριά ρούχα και καθόλου κοντοτσιάτταλα ή μίνι φούστες), από ψυχολόγους και σεξολόγους. Όμως μερικά ερωτήματα εξακολουθούν να γυροφέρνουν αναπάντητα στον ταλαίπωρο τον εγκέφαλο μου μετά που τα παρέθεσες στο post σου. Φέρ’ ειπείν να ειπούμε, (που ελάλεν τζιαι ο μακαρίτης ο Κόλλιαντρος) είναι “… αμαρτία [ή απίστια] που παντρεμένες γυναίκες χρησιμοποιούν δονητές [ναι ή ου];”, ή ακόμα θα ρωτούσα εγώ, να πανε και μ’ άλλη γυναίκα (παντρεμένες γυναίκες); Κομβικά ερωτήματα! To be or not to be? (Ο παρέας ο Μιshαρός αρωτουσεν τες κορούες «Too big or not too big»?).
4. Τελικά εν μας είπες τζιαι τ’ όνομα τούτης της περίφημης αμερικανικής πολιτείας με τους πολλούς αριστερούς, τους άλουτους τζιαι τους γενάες τους καταπέλλους. Μ’ όλα αυτά που περιγράφεις (και για τα πλάσματα αλλά και για τα μέρη) τι κάνουν τουριστική ατραξιόν.
5. Αν και δεν μ’ αρέσει να κατηγοριοποιώ τους ανθρώπους και προπάντων να τους προσάπτω διάφορα με βάση την εθνική τους καταγωγή (να λεω λόγου χάριν να πούμεν, ότι οι Αμερικανοί εν έτσι, οι κυπραίοι εν άλλως πως, οι τούρτζιοι εν ποτζιείνοι και οι εβραίοι ποτούτοι και τα λοιπά) υπάρχουν κάποια “εθνικά” χαρακτηριστικά από τα οποία δεν μπορούμε να ξεφύγουμε. Τούτα δεν έχουν σχέση με το DNA και τα γονίδια μας, αλλά παράγονται, καλλιεργούνται και ανακυκλώνονται μέσα από τα διάφορα συστήματα αξιών και το περιβάλλον (κοινωνικοοικονομικές συνθήκες) μας μέσα στο οποίο ζούμε.
6. Όταν λοιπόν λεω ότι ο μέσος αμερικανός είναι ignorant (ή ττόπππουζος, όπως υπονοείς εσύ μ’ ότι κι αν σημαίνει αυτή η λέξη) δεν εννοώ επαγγελματικά η επιστημονικά αλλά κοινωνικά και συλλογικά. Δεν γαΐζει τι γίνεται γύρω του! Και μέσος αμερικάνος δεν είναι αυτοί που εσύ αποκαλείς intellectuals.
7. Όμως τζιαι συ βίτσια που τα έχεις και πας φιρί – φιρί να σε παρεξηγήσουν. Ακούς εκεί να θέλεις να δεις την ζάμπα της Dokisisofis. (Είπες: “… Για να απαντήσω άλλες ερωτήσεις να δείξης τζιαι σύ λλίγη ζάμπαν …”). Τι το κάναμε δαμέσα δα;
Αυτός ήταν γι’ απόψε ο εφτάλογος των ερωτήσεων και σχολίων μου.
Καλό βράδυ!
Anef_Oriwn
Σάββατο 6/9/2008 – 02:47 π.μ.
1) Ποικιλόσπορος προτιμώ. Εγώ το σκέφτηκα και αλλιώς όταν το διάλεγα το nickname: Ποικιλοσπορος + Δία Σπόρος.
2) Χα χα, έτσι είπεν τζιαι ο μάστρος ο Aceras προχτές, αλλά ανάποδα -έχει η πεθθερά μου σύμπλεγμαν (επειδή της έπιασα την μονάκριβην της!) Νομίζω έτσι συμβαίννει. Πάντως εν 70 χρονών σχεδόν, άρα που πλευράς δικής μου τουλάχιστο, δέ λέει ;-)
3) Άμαν έχεις πεθθεράν σεξολόγον σάστα τζιαι γύραν. Έννεν τυχαία που την πειράζω ξέρεις. Ετυχεν να τρώμεν με φίλους + πεθθεράν τζιαι κάποια φιλη της γυναίκας μου είπεν εν αχχωμένη που τη δουλειάν της, τζιαι η πεθθερά μου εισηγήθηκεν τον συχνόν αυνανισμόν ως λύση. Άρα κατάλαβε. Κοκκαλον εμείς. Στην ερώτησην για τες παντρεμένες ρωτάς με τί πιστεύκω εγώ δηλαδή;; --ότι τζιαι να κάμνει η σύντροφος που φέρνει χαμόγελο στα χείλη της τζιαι χαλαροτηταν με την εαυτόν της είναι ευλογία.
4) Vermont. Ψάξε την. Εν παίζεται. Ξέρεις, εψηφίσαν νόμον που τους επιτρέπει όποτε γουστάρουν να αποσχισθούν;
5-6 Εξαρτάται που την περιοχή το ignorance, τζιαι εξαρτάται πού στεκούμαστεν εμείς που βάλλουμεν τα κριτήρια. Στα παραλιακά, πχ, τα βιβλιοπωλεία πουλούν τεράστιες ποσότητες, ο κόσμος διαβάζει, εν κοινωνικά ξύπνιος, αριστερίζει, το κράτος ξοδεύκει για τον πολίτην. Εξαρτάται. Ξέρουν τί γινεται στην Ευρώπην; Όι κατ' ανάγκην. Εν πολλά, μα πολλά μακριά η Ευρώπη. Ο μεσος γερμανός ξέρει που τα πολιτικά της καλιφόρνιας ή που τα 10 κύρια σημεία της πολιτικής του δημοκρατικού κόμματος; όι, τζιαι όμως ζούν στην καλιφόρνιαν 36εκατ. αθρώποι, ολόκληρη χώρα. Κοίτα, έννεν οπως φαίνεται έξω η αμερική, σου το εγγυούμαι. Ξερω τους 16 χρόνια. Σηκώννει ολόκληρο ππόστ το θέμαν. Σιγά σιγά.
7) LOL. Την ψυχική ζάμπα να δούμεν !
cheers
Και με παρεξηγήσατε. Εγώ είπα ότι « σιέρουμαι» σας που τα ήβρατε. Όσο για τις ζάμπες και τις αλάτες, εγώ έχω να σας δείξω, κάποιοι άλλοι όμως δεν έχουν @@ και καταφεύγουν σε χυδαία υπονοούμενα και χαραχτηρισμούς ανταλλάζοντας “lol”.
diasporos said...
Every time I hear about things like this it affirms that I took a wise decision to move out of Cyprus for ever. You live in a banana republic full of repugnant politicians, corruption, criminal neglect, no meritocracy, no future for talented people, boredom, sameness, lack of real choice, spirit-wilting, dangerous public spaces, horrible carbon footprint, cancer causing souvla, gossip, heat, smelly tap water, and did I mention no future.
But it's great for two week vacations.
12 June, 2008 15:16
Και μιλώντας για την χώρα της επαγγελίας:
Diasporos said...
Yes, there is corruption and neglect where I chose to live to save my soul from the island of the Lestrigones, but it's a question of proportion: In a large country, corruption becomes diluted by the sheer size of the government. There is a greater number of good people. Plus, there are more mechanisms (strict building codes) that help prevent such catastrophic events from happening.
Και τότε σαν πόρτος που το βρατζίν επετέχτηκεν ο Ανευ ορίων να σχολιάσει τους πάντες.
"Παίδες και κορασίδες,
Μερικές απορίες, ερωτήματα και κακίες:
1. @ Diasporos,
Stay where u live, τζιαι άεις μας ήσυχους! Παράδεισος δεν υπάρχει πουθενά. Στην αρχή ήσουν απόλυτος στις θέσεις σου για το τι συμβαίνει αλλαχού (ας πούμεν εκεί που μένεις) αλλά ύστερα εμάσησες τα (u chewed them)! Τελικά όμως κατά που ππέφτει (falls) τούτη η “Never Never Land”, όπως την είπεν ένας που τους Ανώνυμους (αυτός που γράφει ελληνικά και όχι ο άλλος με τα greeklish);
Και η απάντηση ήρθε αμέσως:
@anef-Oriwn:
I live in a nice corner of the U.S where people are still decent, things work, neighbors still help you out when you need them, but stay out of your business, where you can be who you are without judgement from your surrounding, marry someone from another religion, raise your kids without some malakas from the church telling them fairy tales me to etsi thelo at school, where you can have a stellar career, and where you can go out of your house in your pajamas for coffee, without worrying about "what people are going to say". No close relatives around to annoy you with obligations, no "prepei" that you don't like.
Paradise. Paradise I tell you.
To each his own tho.
Στην κουβέντα μπαίνει και η αρχοντιά μου με λακωνικό και περιεκτικό τρόπο που ακόμα ασπάζομαι, σε αντίθεση με μερικούς που αλλάζουν απόψεις συνέχεια και απολογούνται μετά γιατί δήθεν ήταν τσαντισμένοι με τους Κυπραίους και τους έφταιγαν όλα αλλά όταν ήρθαν για διακοπές όλα άλλαξαν.
dokisisofi said...
e diaspore,
kalitera aftoxthonas stin kolasi
para allodapos ston paradeiso
(metafraste tou/tis to, Varkoumai.)
15 June, 2008 19:39
και μια σοφή απορία άπό ανώνυμο:
Anonymous said...
@ diasporos
gia ton Bush pou en to megalitero ke vlakodestero lathos pou egine pano sti gi en akousa na les tipote file mou
και μια απάντηση καταπέλτης που ούτε λίγο ούτε πολύ ταυτίζει τον μέσο Κύπριο με τον Μπους. Προσέξετε πως εναλλάσονται τα αγγλικά με τα κυπριακά.
Diasporos said...
Anonyme pou eipes gia ton Bush.
Kala les, alla:
..If Cyprus was a huge country, I can think of at least 3 recent presidents and/or groups of people that would act incredibly worse than Bush if given the power.
The mentality of Bush exists in the Cyprus mentality.
(Conservative Intolerant Bloodthirsty) as well. Think about what I'm saying.
και ένα χτύπημα κάτω απ'τη ζώνη:
SKonte said...
hey diasporos you annoy me, simple as that. several safety issues? Jesus H. CHRIST! i think you were a nerd back in the(probably) private school
18 June, 2008 18:32
και μια απάντηση φοβερή (αν και καταφάσκει στα περί νερντ και ιδιωτικού σχολείου). Προσυπογράφω το σκεπτικό της απάντησης:
Diasporos said...
I'm glad I annoy you skonte.
It proves to me I annoy the right people and left for the right reasons.
εντ δε γουήνερ ις....................................ΔΟΚΗΣΙΣΟΦΗ
Κι ανάμεσα σε σένα και τον Άνευ, τελικά ποιος... νίκησε; Τι σχέση αγάπης-μίσους και αυτή!!! :D
siga min einai kai love story
MIKAKON MOU!
Σου είπα για το strike system την περασμενη φορα. Εκείνο ήταν το strike one. Εζήτησες να σε "συχχωρέσω".
είπα πριν μερικές μέρες τούτα περί "να με εκθέσεις" τζιαι να κάμνεις copy paste για να δέιξης κάτι που να κοπούν που το blog μου. Δέν καταλαβαίνεις ότι δέν με ενδιαφέρει; Αν με ενδιέφερεν θα επήγεννα πίσω να τα σβήσω ούλλα τζιαι να αλλάξω screen name πρίν να κάμω μπλογκ.
Δεν τα σβήννω επειδή δέν με πτοεί να υπάρχουν. Πιστεύω τα. Πιάννεις τα out of context. Εσυζητούσαμεν που έππεσεν το θέατρον στη λευκωσίαν τζιαι εμίλουν για την ανευθυνότηταν του κυπραίου, τη γαδουροσύνην που έχουν μερικοί κλπ in the heat of the moment. Νομίζεις ότι χαραχτηρίζουν όσα είπα τη σκέψη μου ολόκληρη τζιαι πιάννεσε που τζιαμέ; Εϊπα σου. Δέ μμε κόφτει, κάμνεις σαν το μωρόν. Γι 'αυτό, strike two.
Ερώτησες με τόσες αδιάκριτες ερωτήσεις που σου απάντησα χωρίς να βάλει ο νους μου κακόν. Επειδή έριξα τις άμυνες, νά τώρα τί παίρνω. Strike three. Την βλογοφιλίαν μου την έχασες, δέν έκαμα βλογ για να συζητώ με τούντον τρόπον με άτομα σαν εσεναν.
Den katalavainw ti epathes diaspore pali! Eilikrina..
Tί έπαθα:
Το copy paste out of context και η επανάληψη των όσων είπα στης Δρακούνας αυθόρμητα για να σας κρούσω τζιαι να πιάσω αντιδράσεις είναι περίεργη. Γιατί συνεχώς τη συναφέρνεις; Τί προσπαθείς να αποδείξης; Ότι είμαι χτηνόν; Είμαι τζιαι χτηνόν. Έχω πολλούς εαυτούς; Έχω! (έννεν κρυφόν! Κάθε ππόστ που γράφω το λέω!!) Τα μαλλώματα είπα σου δέν τα γουστάρω στο βλογ μου.
κι αγνάντευε
έχεις δίκιο σε όλα. όσο για το πόσον αλήθεια είναι αυτά που γράφω, ή το ποιός είμαι, μόνον ο χρόνος θα δείξη. Σκέφτουμαι να αρχίσω να γράφω επώνυμα μαλιστα.
GIE MOU DEN EXW TIPOTA MAZI SOU!
APLA EVALA TO DIALOGO MESA STON OPOIO EKANE SXOLIO O ANEV O OPOIOS PARISTANEI TIN ATHOA PERISTERA!
ENIKSERW PWS ALLIWS NA SOU TO PW.
ELEOS!
ta pairneis ola toso prosopika?
stamata na eisai anasfalis kai niotheis oti sou epitithentai sinexws!
(mia mono filiki simvouli: fovou ton anev kai dora feronta. touton mono)
Ως φαίνεται μας έχει όλους (τους επικίνδυνους και αιρετικούς) φακελωμένους η πράκτορας 003/4 (μηδέν μηδέν τρία κάρτα) Dokisisofi!!! Μας έχει ανοίξει ειδικής σελίδα (του καθενός ξεχωριστά) στο pc της και καταγράφει εκεί, τι λεμε, σε ποιον τα λεμε και πότε τα λαλούμεν και τα ανασύρει την “κατάλληλη” στιγμή για να μας κατακεραυνώνει! “Παπάς αθκιασερός, θάφκει τζιαι τους ζωντανούς”!
Ακούσατε τι λαλεί το κοράσιον; “… egw ekana copy paste twn oswn lexthikan [λαλεί] gia na diapsefsw ton anef…”. Τι να διαψεύσεις μωρή ... κότα!!! Εμένα ή τον blogοδεσπότη Διάσπορο ή δεν ξέρεις τι σου γίνεται; Για κοίταξε τι είπες: “… egw den mporw na katalavw giati nte kai kala tou anef i kritiki einai sigoura kaloproaireti kai egw mia fora pou sou eipa ti nomizw gia ton TROPO pou grafeis me esteiles sto pir to ekswteron!”.
Τώρα προς το τέλος φυσικά άλλαξες στυλ (κατάλαβες πως δεν σε σήκωνε το κλίμα) και είπες να κάνεις τη γλυκούλα αλλά και το χαφιέ. Και λαλείς του Διάσπορου: “… fovou ton anev kai dora feronta …”! Μπράβο και εις ανώτερα!
(Εγώ πάντως επειδή τυγχάνει να ‘μαι παραπάνω πελλός που ‘σενα, όσο με κοντράρεις άλλο τόσο αλλά και πιο πολύ ακόμα θα σε παω κόντρα κι εγώ, χωρίς αβρότητες και ευγένειες).
Anef_Oriwn
Σάββατο 6/9/2008 – 10:58 μ.μ.
Εδώ είναι το πουργατόριον μου, ήρτα να κάμω βλογ για να καθαρίσω τη ψυσιή μμου, δέ θέλω να ξημαρίσω, να χαρείτε.
Είσαι και συ πάντα ευπροσδεχτος. Να χαρείς μεν αρκέψετε με την Δοκ τη λογομαχίαν, εν κρίμαν το βλογ μου.
τζιαι έναν τελευταίον για να σταματήσεις να κρίνεις την μεταλλαγήν μου που νεύρα με την κύπρον σε αγάπην τζιαι να σταματήσεις να κρίνεις την αλλαγήν τούτην ως απότομην. Θα μοιραστώ δύο προσωπικά μου γεγονότα γιατί εβαρέθηκα να παίζω.
1) Έκαμα κοπελλούθκια. Όταν κάμεις θα καταλάβεις τί εννοώ, δέν εξηγώ τί σημαίνει να γίνουμαι τζιαι βαρετός.
2) Και οι δύο μου γονείς εχουν ανίατες αρρωστιες.
Δέ χρειάζεται να εξηγήσω περισσότερα για να καταλάβει μια έξυπνη άθρωπος τι άλλαξεν.
Άτε, να κλείση το θέμαν, please.
kai oson afora tis prosopikes epitheseis sou aresei na apefthinontai se mia thamona kai palia fili tou mplogk me ton xaraxtirismo " mori kota"? Emena de me noiazei giati exw kai sto profil mou fotografia kotas alla afou theleis kosmies katastaseis, tha eprepe na epeplittes kai ton anev. Kai egw den diatiposa apeiles oti tha to sinexisw opws o legamenos. Gia koita ksana to telefteo tou sxolio.
Kai oson afora ta sxolia sou, an thimasai egw ston dialogo pou kaname copy paste, oute sou eipa " pienne opou theleis kai aismas isixous" oute se eironeftika. Kai simfonisa sta peri tis Kiprou ws kolasews. Den exoume kanena proigoumeno opws me ton anev.
Egw pantws to stamatw edw giati exw tin aisthisi tou metrou oxi san merikous merikous pou theloun na deixnoun pantou ton nou tous les kai einai mali tous ta bloggs tou kosmou. (de lew onomata)
Καλή σας Κυριακή!
Anef_Oriwn
Κυριακή 7/9/2008 – 12:56 μ.μ.
ενταξει, εξηγήθεις. να τελιωννουμεν το πήεννελα, εκαταλαβα. Άτε, αντί να βολοδέρνουμεν δαμέ γιατί δέν πάεις στο ωραίον μου νέο ππόστ να δοκισισοφιστής για το όμορφον λλειβάδι που περιγράφω κοντά στην πόλη μμου;
ανευ
άνευ, όσον φέρνεις ουδέτερην ενέργεια στο τσιατήρι, είσαι πάντα ευπρόσδεχτος.
MONO EMENA KALESE O DIASPOROS NA SXOLIASW TO POST TOU!