Εκόντεψεν η ώρα

Την κυριακή φεύκουμεν.  Πως επεράσαν σχεδόν έξι εφτομάδες, έν το πιστεύκω.  Θα αφιερώσω το χρόνον που μας έμεινεν στη χαλαρότηταν του σώματος μου, το φαούσιασμαν πτηνών τζιαι χοιρινών, την απορρόφησην εμπειριών των αισθήσεων, αντοχήν της πυράς, απόλαυσην της δροσιάς σε πισίνες τζιαι θάλασσες, μωράκια μωράκια μωράκια.    Έμαθα κάτι δαμαί που ήρτα;;;  Είμαι καλλίττερος   Δία  Σπόρος τωρά;  Ότι έθελα να βάλω στη θέσην του εμπείκεν;;

Εζήτησα που τον νούν μου να αρπάξει πράματα έντονα, όμορφα, σκληρά που τον τόπον τούντην φοράν, έδωκεν μου τα ούλλα πόλικα, μακάρι ναν καλά το αδρωπούιν τζιημέσα στο ννούν που μεριμνά για μέναν.   Είδα τα ούλλα τα συμβάντα των διακοπών συμβολικά τζιαι ποιητικά, τες συνομιλίες, το σπίτι μου, τα αρχαία, τους δικούς.  Ξέρεις τι παει να πει να τρώεις με τέσσερις γεννιές γυρώ σσου βρε;  Τρέμουν οι τα τταβάννια που την ενέργεια.  Αλλά δεν το πολλοεχτιμάς αν δέν είσαι διασπορος.  Έκλεισα τα ούλλα μες το μυαλόν μου όι στο μπαούλον της ανάμνησης (είπαμεν, οι αναμνήσεις φέρνουν φθορά) αλλά στην γωννιάν του Κήπου, να στέκουν σαν τα αγάλματα, πυλωροί να τα ννιωθω που με προσέχουν.  Εκατάλαβα ότι χωρίς τον πόνον του χωρισμού τζιαι το conflict που έχω συνέχειαν για την ταυτότηταν μου δέ θα μπορούσα να δημιουργήσω.  Είμαι τυχερός που δε θθωρώ τους δικούς μου τζιαι την πατρίδαν μου γιατί αμαν έρτω, λειτουργώ κάθε λεπτόν σαννα τζιαιν η τελευταία μέρα μου στη γήν.  Τί ωραία!  Σημαίνει ζώ τη στιγμήν, άμαν θέλω.   Άτε, κάτι εμάθαμεν.

ππέεε.  εννα γράψω πολλην μουσικήν αμαν πάω πίσω.  Έχω τζι'εναν κομμάτιν υποψην που πετά που πάνω μου τες νύχτες τζιαι κελαηδά μου, θα το γράψω για να κρυσταλλώσω την εμπειρίαν τούντων 6 εφτομάδων,  θα γράψω για τον Πατεραν Διάσπορον τον Ττακκουριτήν ειδικόν τάμαν, το σκέφτουμαι μέρες.  Θέλω να το παίξουν στον Κήπον του με τα Αγάλματα το επόμενον καλοτζιέριν.  Χορωδία (σαν) την βυζαντινή, 2 καλλίφωνοι τραγουδιστάδες, ορχήστρα 13 μελής με παραδοσιακά όργανα -σάζι, σαντούρι, νέϋ, βιολι, λύρα, κλπ.  Θα ακούεται το κομμάτιν αρχαιον.  Γυρεύκω τη σωστην ποίησην αλλά δεν την ήβρα ακόμα.   Μιτσήν κομμάτιν 15-20 λεπτά.  Έχω κάτι κείμενα που τα βακχικά τζιαι ελευσίνια μυστήρια αλλά εννα μας θυμωθούν οι παπάδες.  Ήρτεν η ώρα του.


Σχόλια

Ο χρήστης Κρίση Ταυτότητας είπε…
Πάντα δημιουργικός να είσαι!

Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιο ποιήμα που θα ταίριαζε αλλά στο μυαλό μου έρχονται μόνο όσα έχουν ήδη μελοποιηθεί.

Με το συγκεκριμένο κομμάτι φαντάζομαι ένα ποιήμα κυπριακό, ούτε αρχαία, ούτε βυζαντινά.

Θα σου πρότεινα λοιπόν να βρείς μια ανθολογία κυπριακής ποιήσης όσο είσαι ακόμη Κύπρο.
Ο χρήστης Sike είπε…
μα έshει 6 εφτομάδες money money?!
Ο χρήστης rose είπε…
μη φοβασαι τους πααπδες δεν θα πάρουν είδηση για το έργο σου, δεν παρακολουθόυν τετοια δρώμενα
:-)

εμας να μας πεις για να το παρακολουθησουμε
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Ws gegonos giati s'epiase tosos ponos n'aresei to ergo sou stous papades? M'aresei pou afto onomazesai kai dadaistis.
ainteeeee...
Kipros= I xwra stin opoia o,ti diloseis eisai!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Πολύ χαίρομαι που γέμισες τις μπαταρίες της ψυχής σου και επιστρέφεις γεμάτος. Πάντα η επιστροφή στις ρίζες κάτι έχει να μας διδάξει.

Καλές δημιουργίες.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Cake

Ευχαριστώ σου.
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
με τόσην έμπνευσην περιμένουμε τουλάχιστον 16 κομμάθκια των 4 λεπτών! Επαρακολουθούσα τα κείμενα σου που τη μέρα που ήρτες διακοπές! Πολλύν ψουμίν διάσπορε! Καλήν δουλειά άμαν φτάσεις στην Χτερνίαν.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Διάσπορε, υπάρχουν κάποιοι συνθέτες που γράφουν σε αρχαίες υποτίθεται μουσικές κλίμακες (είμαι παντελώς άσχετη, άρα δεν μπορώ να θυμηθώ ποιοι)- και κάνουν και συναυλίες με αρχαία μουσικά όργανα. Έχω την απορία τι σημαίνει "το κομμάτι θα ακούγεται αρχαίο" - πώς μπορούμε να καθορίσουμε πώς ακουγόταν η μουσική στην αρχαιότητα;
Τέλοσπάντων, αναμένουμε να το ακούσουμε κι αυτό. Τα κομμάτια σου εδώ τα βρήκα πολύ "προσωπικά" - εννοώ ότι θέλουν πάρα πολλή σκέψη για να τα καταλάβεις, και με έπιασαν σε φάση που μόνο να σκέφτομαι δε θέλω. Παραδέχομαι επίσης ότι δεν είμαι φαν της κλασικής μουσικής, άρα δεν είμαι επίσης σε θέση να κρίνω με μουσικά κριτήρια!
Όσο για τη Δοκισήσοφη, εννοείται ότι δε μου πέφτει λόγος, αλλά δε μου άρεσε που αποκάλυψε τα email. Ό,τι κι αν πιστεύεις για κάποιον, δεν παραθέτεις αυτούσια προσωπική αλληλογραφία. Η γνώμη μου πάντα.
Φρόντισε να περάσεις καλά τις μέρες που σου έμειναν. Θυμάμαι τα σχόλιά σου στη Δρακούνα, κι αν θυμάμαι καλά είχα απαντήσει σε κάποιο που μας προέτρεπε να σηκωστούμε να φύγουμε για να προκόψουμε. Χαίρομαι που βρήκες πράγματα να σε συνδέουν με τον τόπο που γεννήθηκες. Πολλές φορές ευχόμουν να είχα γεννηθεί αλλού, αλλά άμα έρχονται γνωστοί και φίλοι από το εξωτερικό και βλέπω με τα δικά τους μάτια, το αισθάνομαικάποιες φορές ότι μπορεί και να είμαστε ευλογημένοι...
Ο χρήστης Sike είπε…
παύλο what?
σορρυ, εξησκοπίστηκα που την ανωτέρω στιχομυθία...

ε δοκη, φτάνεις τίποτε συγγενής με τον dark conofman?!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Sike

ο λυσιώτης ποιητής Παύλος Λιασίδης πχ;

ένα γνωστόν του που θθυμούμαι....
"να' τουν η Σκάλα μάλιν σου τζιαι να μου τη χχαρίσεις, ποττέ μου δέν την άλλασσα μεναν γουμαν της Λύσης"
Ο χρήστης rose είπε…
οϊσοϊλέ
που λαλουσι
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρόουζ έμαθες τζιαι το άσσσσσιοϊλέ, πηλέ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.