Κύριε Άχχε, Γεωργέ...

Κάθε χρόνον τούτην την  εποχή, λλίον πρίν να ξεκινήσει ο χρόνος, μές την αστάθεια των εγραφών της σχολής τζιαι πρίν να αρκέψω να γράφω νέον κομμάτιν,  μές το Κενόν μεταξύ των Διακοπών τζιαι της Πάλης, γεμώννω Άχχος που τα νύσια ώς την τζιεφαλήν.  Το αδρωπούιν μές το ννούν μου παράγει το μες τους μύλους του σε ποσότητες πέραν των 10 λίτρων τη μμέρα, τζιαι πιτά μου το μες τες αρτηρίες μου μυρωδάτον, γοργόν, τσιμπιδερόν.  Έ.  Για να μου το στέλλει με τόσην όρεξην τζιαι αφθονίαν, κάτι ξέρει, εν ευλογία.  Αλώπος χρειάζουμαι το για να ταράξουν τα νερά.   Μετά που τόση χαλαρότητα τρίμηνην καλοκαιρινήν, χρωμοσκέψεις, σπορομάζεμαν εσσωτερικόν πολλύν,  η διάθεση μου τζιαι ο Κόσμος μου ο Έξω  εγίνειν όπως το χωράφιν το κατάξερον, γεμάτον γαουράγκαθθα τζιαι σιτάρκα θερισμένα.  Παραμελειμένον.   Άτε.  Έν τζιαιρός να οργωθεί τζιαι φέτος το χωράφι.  Το Άχχος μου εκατάλαβα (μετά που χρόνια σκέψης -παλλιά επαρεξήγουν τα κίνητρα του)    πως έννεν εχθρός μου.  Εν ο Ρεσπέρης που έρκεται τζιαι σάζει κάθε χρόνον το χωράφιν μου για να μου το ετοιμάσει για τη σποράν.  Έρκεται ακάλεστο.  Δέν μου μιλά.  Βάλλει πρώτα  φωθκιάν στα κάτσαρα, τζιαι καθαρίζει ο κάμπος που την αδράνειαν.  Θωρεί με σοφά. Πιάννει ύστερα το τράχτον του το κόκκινον, με άροτρον κουφτερόν τζιαι σγουρόν, τζιαι οργώννει που τη μμιάν ώς την άλλην, γυρίζει μου το χώμαν ούλλον τζιαι μυρίζει φρέσκον, έτοιμο να δεχτεί τζιαι να γεννήσει νέα ζωήν.   Μόλις τελλιώσει η δουλειά του, τσουγκρούμεν δύο ζιβανίες, χορεύκουμεν παρέαν μες τ' αλώνια αντικρυστοί,  μαλλώννουμεν, σσhίζουμεν τα ρούχα μας, νικώ, φιλεύκουμεν, ποσιαιρετώ το, φεύκει δρωμένον πας σε μοτορούδαν παλλιάν, τύπου Landie, τζιαι εμέναν αφήννει με μόνον μου να στέκουμαι πας στο ηλλιοβασίλεμαν, μές τον περιποιημένον μου τον κάμπον περήφανος, τίτσιρος, να με συνεπαίρνει η ημιάγρια μου χαρά, οι μυρωθκιές, η συμμετρία των αυλατζιών.  Σιωνώννουμαι πετασσογόνατος πάνω τους,  ποταμός ολόκληρος, στρατός που ξαπολλιέται πας τους όχτους με αλαλαγμούς.   Έτοιμος για δράση. 

Παρενέργειες:  Πονώ το στομάχιν μου, γίνεται το βλέμμαν μου πιό σκούρον καφέ, εκνευρίζουμαι εύκολα.   

Σχόλια

Ο χρήστης ruth_less είπε…
Το άγχος, μερικές φορές μπορεί να μας καταβάλει στην αναμέτρηση. Όταν συμφιλιωθούμε με όλα τα στοιχεία (στοιχειά καλύτερα) μέσα μας γίνεται ένας από τους καλύτερους βοηθούς - για δημιουργία και πνευματική ανανέωση.

Όλα τα όπλα είναι στα χέρια μας. Εξαρτάται πως θα τα χρησιμοποιήσουμε - και πόσο έτοιμοι είμαστε να τα δούμε από την σωστή τους προοπτική.

Κάμε το άγχος σου δοξάρι Διάσπορε και παίξε ατέλειωτα τους σκοπούς της ψυχής σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
πόσον ποιητικά το είπες! άρεσεν μου. Άμαν καταλάβει το πλάσμαν ότι το άχχος είναι καύσιμον της δράσης τζιαι ότι κρούζει τζιαι φεύκει, σταματά η μυθολογία τζιαι ο φόβος. Θέλει όμως συμφιλίωση όχι έχθρα. Όσον φοβούμαστεν τζιαι εχθρευόμαστεν τα στοισιά μας, τόσον δέν ξαπολούν τζιαι βουρού μμας συνεχώς. Μόνον με την αρμονίαν κάμνουν τη δδουλλειάν τους τζιαι παν στο καλόν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
o logos pou mou areskoun ta keimena sou toso, einai giati tous "fantastikous sou filous", tous perigrafeis me tetoio tropo pou egw tous fantazomai olozwntanous na xwrefkoun antikrysto mes ta xwrafkia tzai nan panw sti moptoroua landy, sampws tzai thwrw tous teleia mprosta mou.
exei ena latremeno mou siggrafea o opoios mou ksipna ti fantasia mou me akrivws ton idio tropo, pou ta vlepw ola san tainia. einai o Stephen King, kserw oti eseis oi amerikanoi peripezete tous fans tou King but come ooon, he is not the King for nothing ;-D
en mporw na to eksigisw, parolo pou i grafi sas einai polu diaforetiki, ston egkefalo mou exei akrivws ta idia apotelesmata..could u be the next King my dear?
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
μια απορία :
γιατί σ' όλες αυτές τις "ποιητικές εικόνες" είσαι τίτσιρος?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κκέηκ
Τους φανταστικούς μου φίλους περιγράφω τους έτσι ζωντανά επειδή έδωσα τους σάρκαν τζιαι εικόνες για να σταματήσουν να είναι σκέψεις τζιαι διαθέσεις ενοχλητικές. Επειδή τους εφαντάστηκα ακριβώς σαν τους αληθινούς, περιγράφω τους σαν την ταινία. Τωρά αν ζωγραφίζω σαν τον Stephen Κing... (που ζει δαμέ κοντά btw), έν ηξέρω, πάντως τόσον ανοστόφατσα έν είμαι :O)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δοκισισοφη

είμαι πάντα τίτσιρος στες ποιητικές εικόνες επειδή άμαν φκεί έξω κομμάτιν του εαυτού τζιαι πάρει σάρκαν τζιαι οστά εχτός του κορμιού μου, λυτρώννουμαι, ελευθερώννουμαι τζιαι ξαναγεννιούμαι αγνός τζιαι ευάλωτος -άρα τίτσιρος.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
στους ονειροκρίτες όταν είσαι τίτσιρος σημαίνει ότι αποκαλύπτεται κάτι που είχες κρυμμένο και δεν ήθελες να φανεί.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ακριβώς έτσι όπως λαλούν οι ονειροκρίτες. Όταν τα κρυμμένα φανερωθούν μπροστά μας αντί απλώς να τα νιώθουμεν μέρος του εαυτού μας βυζακωμένον πάνω μας, τίτσιροι μένουμεν επειδή αποκαλυφτήκαν. Κρυμμένα μέσα βαθκειά ήταν, δέν εθέλαν να φανούν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γιατί βάζεις τα ρήματα στο τέλος?

δοκ.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Δε ξέρω, δέν το σκέφτηκα. Κάμνω μετάφραση ίσως.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Ίντα όμορφα που γράφεις ρε διάσπορε.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Τούτον το άγχος... ουφ... κάποτε ναι, είναι δημιουργικό, αλλά πολύ συχνότερα μου κάνει την ψυχολογία ένα μάτσο χάλια... Ένναιν πάντα γεωργός, εν ποντικός που τρυπώνει μες τη γη και τρώει τη ρίζα πριν βλαστήσει το φυτό...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
aceras
ευχαριστώ πολλά, μάστρε aceras.

κι αγναντευε
ξέρεις τί είναι ο κολοτζυθθάς;
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Χμ... κάτι μου λέει! Κανέναν τρωκτικόν που τρώει λιμπούρους; Χεεχεεχεεε - ελπίζω να μην έριξα καμία κοτσάνα!!!
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Μόλις μου σφύριξε μία ψυχή εδώ δίπλα ότι είναι ... η σαρανταποδαρούσα!!! Μπρρρρ...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
όι, δέννεν σαρανταποδαρούσα. Έν ενα ζωύφιο που μοιάζει με γαρίδα, τζιαι τρώει τες ρίζες της κολοτζιάς. Εν απαίσιον τζιαι καταστρέφει τη ζωήν σαν το άγχος που λαλείς.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Βρε βρε βρε ο Ακέρας....
Άργησες. Εγώ θεωρώ τον Διάσπορο δικό σου παιδί. (με την καλή έννοια). Νόμίζω είναι καιρός να ξεκινήσεις τις ιστορίες σου να ανταγωνίζεστε να σας σιερούμαστε.
Έφυγε κι ο ανάδρομος Ερμής,μια χαρά θα περάσουμε.:))
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Διάσπορος
Είμαι άθρωπος σοβαροφανής, όι σοβαρός, που σηκώννει το πειράξιμον. Συνθέτης. Αρέσκει μου να σκέφτομαι τα εσσωτερικά μου ταξίδια δημόσια. Γράφω για τες αισθήσεις, τες εμπειρίες, την μουσικήν, την ομορφιάν, την αλλαγήν, τη διασποράν. Όλοι ευπρόσδεχτοι


ΟΠΑ! ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΝ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ???? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΝΩ!


ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ Ε?
Ο χρήστης SparksScribbler είπε…
Το άγχος μπορεί να είναι δημιουργικό. Εγώ τουλάχιστο, ξέρω πως όταν αγχωθώ δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταφέρω αυτό που κάμνω καλά. Εν όταν εν είμαι αγχωμένη που ανησυχώ.
Καλά, ανησυχώ τζαι όταν που το άγχος μου πιάνει με νευρική δύσπνοια, αλλά τζείνο εν άλλο κεφάλαιο...
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Α! Μια και το 'φερε η κουβέντα, έχω την αίσθηση ότι εν πράγματι σοβαρός που είσαι, κι όχι σοβαροφανής! Διότι σοβαροφανής είναι αυτός που ως άνθρωπος δεν έχει καμία σοβαρότητα
(=αίσθηση ευθύνης για ό,τι κάνει) αλλά θέλει να φαίνεται σοβαρός, υπεύθυνος, σωστός κλπ κλπ... Δεν έχει να κάνει δηλαδή η έννοια με το αν κάποιος δέχεται το αστείο ή το πείραγμα... Κάνω λάθος;
P.S. Σου άφησα ένα ποίημα του Καρυωτάκη στης Cake.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Dokisisofi
Αλλάζει το προφίλ κατάληξην ανάλογα με τη συμπεριφοράν των θαμώνων }p
(Όλα τα πράματα του κόσμου με ενδιαφέρουν, και το προφίλ και τα πίσω του, εγώ είμαι ολοκληρωμένος άθρωπος }ΡΡΡ )



κι αγνάντευε
αν είναι έτσι η ετυμολογία να το αλλάξω. Δέν ήθελα να με πάρει κανένας για ψύχαν και μούργον με τα γραφτά μου, είπα να δηλώσω ότι δέν είμαι τόσον σοβαρός όσο φφαίνουμαι
Ο χρήστης Diasporos είπε…
queen
οι δημιουργοί κάμνουν αγάλματα με τον ρότσον του άγχους αλλιώς παραλύουν. Το "αλλον" αγχος εν πανικός, εν κακόν πράμαν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ki agnantue (part 2)
εδιάβασα το ποίημαν. ωραίον. άμαν τα είπεν έτσι μάστρος, εγώ ο φτωχός τί να πώ;! (εννα τα πώ τζια σικκιμέ.
Ο χρήστης Κρίση Ταυτότητας είπε…
ωραία περιγράφεις ένα τόσο άσχημο (κατ΄εμέ) συναίσθημα!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κρίση
εν άσχημον όσπου να φιλέψετε. Άμαν το γνωρίσεις πιό καλά έν καλόν παιδίν κατα βάθος.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Δέ τον τζιαι τούτον αφούς σου αρέσκουν τα περσικά.
http://www.youtube.com/watch?v=Sqa1VDTwd6U&feature=related

Είναι ο δάσκαλος τζιαι ο θεός νου φίλου ιρανού που θεωρεί ότι πρέπει να βασανιστεί σκληρά 5 χρόνια για να πέξει μπροστά στον φίλον του, 10 χρόνια για να παίξει μπροστά σε μάστρον της μουσικής τζιαι 20 χρόνια για να παίξει μπροστά στον θεόν του. Νομίζω ότι μεινίσκουν του αλλό πεντέξι χρόνια του φίλου μου για να σκεφτεί αν θα παίξει μπροστά στον θεόν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ευχαριστώ Aceras, μα έχεις φίλον Ιρανόν που παίζει; Εν η αγαπημένη μου παραδοσιακή! Αν σου παίζει είσαι τυχερός άθρωπος. Το μουσικόν του ήθος (ταπεινός αρχάριος ώσπου να νιώσει ότι ξέρει πράγματι να παίζει) χαραχτηρίζει τους παραπάνω μουσικούς στην Περσίαν. Θαυμάζω τούντο ήθος. Μακάρι ούλλοι οι μουσικοί να είχαν έτσι αυτογνωσίαν τζιαι βάθος.

Θα το ακούσω το κομμάτιν του τζιαι θα σου γράψω. Αν σου αρέσκουν τούτα στο μεταξύ, θα βάλλω κι άλλα στο μπλόγκ να ακούμεν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Aceras
Τον θείον τον Lotfi που μου έστειλες να ακούσω ξέρω τον πολλά καλά, έχω τα cd του τζιαι άμαν παίζει πάω τζιαι θωρώ τον. Εν μεγάλος μάστρος. Τυχερός ο φίλος σου αν τον έσιη μάστρον τον Ουστάν τον Lotfi. Θα εδίουν πολλά να είχα έτσι δάσκαλον...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.