Οι χορδές και τα όργανα

Βρήκα τρόπο να κάνω embed ενα κομμάτι μου!

Δε θα λαφαζαννέψω πολλά ακόμα, αλλά επειδή σεμνός δέν είμαι, δηλώννω οτι εν το καλλύτερον μου. Ακούτε το πρώτα προσεχτικά, τζιαι όποιος θέλει, να ρωτήσει σοφές ερωτήσεις τζιαι θα απαντήσω με έναν μεγάλον ππόστ αν μου αρέσουν οι ερωτήσεις :-) . Θα πω μόνον: Το κομμάτιν αποτελείται που εφτά αυτοτελή μουσικά ποιήματα μικρούλλικα, χωρίς περιττές πογιές, μόνον με την Ουσίαν. Σαν όλα μου τα έργα, περιγράφει έναν ταξίδιν μου. Εν γραμμένον για βιόλαν, βιολίν, βιολοτσιέλλον -τρίο εχχόρδων, οι οποίοι κάμνουν τζιαι κάποιες κινήσεις χορευτικές. Άτε, πολλά είπες. (Όποιος έχει αφτιά, ακούει -όπως είπεν κάποιος).

Περιμένετε να εμφανιστούν στο και τα Εφτά στο πλευρό αυτού του ππόστ με τίτλον "Μουσική Διάσπορου"(είναι λλίγον αργόν το server που με κάμνει host τελικά)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Emena tha mou areske polla i mousiki sou san soundtrack gia tainia tragiki/tromou. nomizw enna itan polla wraia ependisi gia tainia
Ο χρήστης rose είπε…
θα γραψω όπως μου έρχεται όταν τα ακούσω
θα ξαναγραψω άλλη φορα σε δευτερο ακουσμα



το πρώτο μου θυμισε πως μουσική υπάρχει στα κενα, αναμεσα στις νότες...

το 2ο το ξεκινημα ενός call and responce που δε θελει να αποκαλυφτεί/εξελιχθεί ακόμα μετα την πρώτη επαφή και αναμένει...
και η προσπαθεια της μιας πλευρας να το πείσει να δεχτεί

3ο μια γραμμή που τεντώνεται, παλλεται και μετά ξεκουράζεται.. πάλλεται στιγμιαια αλλά περιμενει το ερεθισμα , σαν το πρωτο βλασταρι λίγο πριν την ανοιξη που δεν βιαστηκε να βγει και εξω εχει χιονι

4ο συγχρονισμός, απάντηση, χορδές αισθηματων που διεγείρουν η μια την άλλη, σκέψεις που συνοδευουν τη διεγερση, παρεμβαλλόμενες, μια δυο φορές απομακρύνοντας το συντονισμό... Επιστροφή - ειμαστε μαζί

5 δεν ξέρω - απορία

6 οι απαντησεις υπάρχουν στη σιωπή petition

7 όλα γίνονται όπως πριν αλλά διαφορετικά, έχουν τη μνημη της επικοινωνιας, δεν ξενίζει, δεν διαφέρει.. αλλά ξερει οτι ηρθε, πέρασε, έζησε μαζί για λίγο.. μονολογεί, μονος μονολογεί, απευθυνεται στο αλλο,
το τριτο παρακολουθει, συνοδευει, "εγκρίνει" συμφωνεί και προτείνει ακόμα μια επαφή...
Ο χρήστης rose είπε…
σε ευχαριστώ Διασπορε
Ο χρήστης Sike είπε…
εγω θέλω να μιλήσω στο τσιαττ αλλά σαννα τζι εν τα καταφέρνω
Ο χρήστης SparksScribbler είπε…
Τελικά έβαλες τα, ωραία, bravo. Εν μπορώ να τα ακούσω τωρά, θα επανέλθω αργότερα!
Ο χρήστης Κρίση Ταυτότητας είπε…
χάρηκα που τα έβαλες, αλλά όπως και η Queen Elisabeth θα τα ακούσω αύριο!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Cake-
Ναι. Γίνεται. Αν ήταν σε ταινία η μουσική μου, δεχτόν. Η μουσική μυστηρίου έχει πιάσει πολλά στοιχεία από την μουσική που γράφουμε σήμμερα οι συνθέτες, γιατί εν τόσον Εσωτερική που ακούεται αγχωτική ως επι το πλείστον. Άκου τα με τα άλλα αυτιά τωρά που δέν έχουν σύνδεση με τη μνήμη μουσικής για ταινίες.
Άκου μόνον τα σχήματα.. τζιαι πέ μου πάλε.


Rose-
Ξέρω ότι βρήκες τα οχήματα που δουλεύουν για ΄σένα, και ακολούθησες καλά το νήμα μου ως το τέλος. Όταν το ξανακούσεις, ανάπνευσε συγχρονισμένα στα σκοτεινά με το κομμάτι, χόρεψε, πόνα, θα με καταλάβεις.

Queen=
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!!!!! Άκου το.


Sike
(και όλοι) -έβαλα chat, αν βαριέστε αργά το βράδυ, άμαν λέει είμαι online, γράψετε μου.

κρίση

άκου
Ο χρήστης Sike είπε…
αφού λαλεί leave a message έστω τζι αν είσαι offline
Ο χρήστης Diasporos είπε…
sike

αμαν μου αφήσεις μυνημαν νομίζω το βλέπω εγώ υστερα, όχι στο blog, στο website του meebo που κάμνει host το chat.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
egw afika sou minima proxtes san eisoun online, tzai egrapses me! shame on you diasporus!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
esse egrapsa kori, e;ida to ystera poy deka lepta tzai epoloithika sou -egrafa ppost tzintin oran kai de sse proseksa

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.