Ο Κύριος Δίλημμας ο Λυγιστός Ιερέας

Αρχής του χρόνου το σικκήρτισμαν τζιαι οι ερωτήσεις της ζωής.

Μαθητές τζιαινούρκοι  έρκουνται κοντά μας, μαθητές φεύκουν μας -τζιήνοι που έν πιάννουν τη μμουσική (ούστ   ττόππουζοι).    Σχεδιάζουμεν πυρετωδώς πας σε πολύπλοκους χάρτες τες μακρινές άβολες διαδρομές που ταξιδεύκω  καθημερινά για να διδάσκω πιάνον ροκώλους τζιαι μεγάλους στα σπίθκια τους έναν έναν τζιαι να αποφεύγω το rush hour.  Ο σκοπός είναι να τους βάλουμεν ούλλους της ιδιας πόλης την ίδιαν ημέραν αν γίνεται, να μπορώ να διδάσκω πολλούς  χωρίς να κρούζω υπερβολικήν πεζίναν.  (ήδη περίπου δύο τάνγκια την εφτομάδαν υπολόγισα δυστυχώς)   

Η Αγάπη, ντυμένη την αστραφτερήν πανοπλίαν της, δηλώννει πανέτοιμη να ξαναδιδάξει, έστω τζιαι 2-3 μέρες την εφτομάν μετά που έναν ολόκληρο χρόνον αποχής  (αμήηηην  ψάλλει η πούγκα μου!) λόγω κρεβατώματος που την εγκυμοσύνη, πολλά οδυνηρής γέννας με καισσαρικήν, τζιαι της υπέροχης μεταγεννητικής καταστάσεως εχτάχτου ανάγκης, χάους, ξαγρύπνιας μόνιμης που τραβά το πλάσμαν όταν έχει νεογέννητα δίδυμα τζιαι βασικά δέ ξέρει τί κάμνει, ούτε φαμελλιάν έσιη κοντά του να βοηθήσει.  Ο πανικός επιτέλους  ετέλλειωσεν.  Τωρά είμαστεν μιά κανονική μικρή οικογένεια υπο έλεγχον.  Βουρούμεν τωρά να της έβρουμεν μαθητές να ξανανιώσει δυνατή.   Στην αρχήν πάντα εν λλίον δύσκολον να γεμώσουμεν τες μέρες, περίπου ως τον Οκτώβρη, αλλά μετά συνάουνται όσοι θέλουμεν σιγά σιγά,  τζιαι πιάννουμεν όσους σώννει η κκελλέ μας να διδάσκει.   

Μεν νομίζεται όμως ότι είναι καμμιά εύκολη δουλειά.   Τη ννύχταν πονώ τη κκελλέν μου, το λλαιμόν μου, τα σιέρκα μου, τον μουσικόν μου μύν του μυαλού.   Κατα τη διάρκεια δέν υπάρχουν coffee breaks ή κουβέντα με συναδέλφους, ή ξάρκημαν. Δουλεύκεις πιεστά που τον πρώτον μαθητήν ώς τον τελευταίον για να γίνεται η δουλειά σωστά, να ππέφτουν τα δολλάρια ανεμπόδιστα.  Οι γοννιοί δακάτω ασχολούνται πάρα πολλά, ξέρουν το δικόν τους, έχουν ουσιαστικές ερωτήσεις, περιμένουν να τους δώσεις το καλύτερο προιόν, τζιαι πιερώννουν πολλά, μα πολλά καλά.  Άρα, πρέπει να είσαι έντονος χαραχτήρας για να κάμνεις τούντην δουλειάν, ψυχολόγος καλός,  λλίον κκλόουν, να καταλάβεις πολλά που αθρώπους, να έσιης πομονήν, μνήμην καλήν, να πετάσσεις ημερομηνίες τζιαι ανέκδοτες ιστορίες για τους συνθέτες εύκολα τζιαι παραστατικά, να ξέρεις πόσον να τραβάς το σhινίν, να κρατάς το ενδιαφέρων με λαφαζαννιές τζιαι συμμετοχήν του μαθητή,  κλπ.  Δέν είναι ο δάσκαλος του πιάνου όπως την κ. Λούλλαν στη γειτοννιάν που εμεγαλώσαμεν στην Κύπρον που έν εμίλαν τίποτε ούτε μας εξήγαν, τζιαι επαίζαμεν 3 κομμάθκια κλασσικά το χρόνον, εδιούσαμεν εξετάσεις τζιαι τζιήνον ήταν. Δαμέ ο τρόπος που διδάσκω ε σσαν να τους μαθθαίννω extreme sport.  Μαθθαίννουν jazz, κλασσικήν,  λλίγη pop αννεν έφηβοι, βάλλω τους να γράφουν για βιολλιά, για τες ορχήστρες τζιαι τες χορωδίες του σχολείου που πάσην, πιέζω τους να μαθθαίννουν τουλάχιστον 30 κομμάθκιά το χρόνον, τζιαι να ακούουν υποχρεωτικά μουσικές, να τες αναλύουν, να έχουν γνώμην να γράφουν εκθέσεις.  Το μάθημαν μου εν ζωντανόν, επίκαιρον, με βάση τη ζωήν, την αγάπην της μουσικής.  Γι αυτόν,   κουράζουμαι πολλά.  Επίσης, τα αμερικανούθκιά δέ σσε βάλλουν υπόψην αν δέν έχεις υπερβολικήν και ενθουσιώδην συμπεριφοράν συνέχεια, έχουν γνώμην, μιλούν αρκετά τζιαι δέν αντρέπουνται, έν τζιαι δημιουργικά μυαλά γεμάτα περιέργειαν.  

Εν κουραστικό άμαν το κάμνεις 6 μέρες της εφτομάς τζιαι εννοείς το.   Πέρσυ για παράδειγμαν που εκούμπησα σχεδόν τους πενήντα μαθητές, έλιωσα που την κούραση γιατί έν εκοιμούμαστεν πάνω που 3-5 ώρες κάθε νύχταν -τζιαι τζιήνες ποττέ μονοκόρτην (είπαμεν, δίδυμα!), έφκαλα πολλά καλά λεφτά μεν, αλλά δέν το ξανααντέχω έτσι σκόρσον.  Σε πόσα σπίθκια να μπεί εναν πλάσμαν!   Είδαν πολλά τα μμάθκια μου.  Πλούσιους, φτωχούς, καλούς, παττάληες.   Πάντως εκατάλαβα ότι ούλλα τα πλάσματα του κόσμου χάννουν, φυσιολογικόν άθρωπον δέν έσιη, τζιαι ότι παρά την πελλάραν μου, σχετικά καλά την έχω.  Τρώει με τζιαι  η σκέψη αθθα συνεχίσω το πιεστόν ή θα χαλαρώσω λλίγο.

Εχω να θκιαλέξω τωρά:  Πολλοί μαθητές=δολλάρια πετούν γύρω μου=ωραία υλικά αγαθά για τα μωρά και την οικογένειαν (καλές αμαξούδες, car seats, ρουχούθκια, εστιατόρια, ίσως καλλίττερον σπίτι σε δύο χρόνια ---και λοιπές παγίδες καταναλωτισμού)=πολύ λλίγος χρόνος για γράψιμον μουσικής=πίεση ψυχική, αναβρασμός, κατακράτηση της  θεϊκής Ουσίας στο στομάχιν αντί να γίνεται μουσική=αρρώστια=δυστυχία στα 2-3 χρόνια=πατέρας αγχωμένος συνέχεια, νευριασμένος, κακός σύντροφος.

ή

Λλίγοι μαθητές=λλιγότερα δολλάρια=να πεινάσουμεν κάπως=περισσότερος χρόνος=γράφουμεν μουσικήν που έν ο λόγος που ήρταμεν τουρίστες στη γήν=καλλύττερη διάθεση=οι κρουνοί της δημιουργίας  αννοίγουν διάπλατα=συναυλίες=κι άλλη μουσική=ολοκλήρωση=πιό καλός, ευτυχισμένος σύντροφος και πατέρας και άνθρωπος.
Χμμμμμμμμμμμ.

Έκατσα  λοιπόν ούλλη μέρα σήμμερα για να τα κουβεντιάσω με τον Κύριον Δίλημμαν τον Λυγιστόν  Ιερέαν, ο οποίος εμφανίζεται στη ζωή μμου όποτε φτάσω σε σταυροδρόμια.  Πάντα φορεί κουστούμιν καφέ, της δεκαετίας του εβδομήντα που βρωμεί ναφθαλίνες, εν κοντόν ως τον αστράγαλον, καμπάνα, με ππακλαβωτές κλατσούδες, μουττερά παπούτσια ιταλικά,  γιλέκκον τρίκουμπον, σακκάκιν κομμένον κάπως ζαβά, σταυρωτόν, που τονίζει τα ξερατζιανά του μέλη.  Κάνγκαρος σωστός, με καππέλλον στρογγυλόγεισον, όπως τους εγγλέζους άλλης εποχής.  Εκκεντρικός τύπος με λεπτόν μουστακούδιν λαδωμένο τζιαι μαλλιά ολόισια, πατητά πριγιαντίνην.   Ήρτεν να με βοηθήσει πάλε, λέν τα μικρά του πονηρά μμάθκια.   Εχτύπησεν μου το ξωπόρτιν τέσσερις φορές, με ρυθμόν παράξενον, που πάντα θθυμίζει μου τον ρυθμόν της πέμπτης συφφωνίας του Πεττόβεν.  Καλως όρισες, ένεψα του.   Δίχνω του την καρέκλαν.  Κάτσε.   Να κάμω εσπρέσσο του καζιού μες το ιταλικόν  μπρίκκιν το αλουμινέννιον, χωρίς ζάχαρην, με στριφτήν φλούδαν λεμονιού. Έτσι του αρέσκει  πάντα.  Στα φλυντζανούθκια τα άσπρα με αυτούδιν λεπτεπίλεπτον.  Φυλάω τα για 'λλόου του μόνο.

Εκάτσαμεν στες πράσινες βελούδινες πολυθρόνες μου τες ψηλόρασιες που ήταν κάποτε σε βιβλιοθήκην.  Ήπιαμεν τον καφέν  χωρίς να πούμεν λέξη.  (Προσπαθώ να μεν μιλώ την ώραν που πίννουμεν καφέν διότι ότι πώ αμέσως γυρίζει το σε ερώτησην τζιαι συχχίζει με. )  Ο Κύριος Δίλημμαν ο Λυγιστός  Ιερέας  δέν διά ποττέ ίσια τες συμβουλές του, μόνον ρωτά τζιαι βάλλει γρίφους,  --άτε να φκάλω νόημαν.  

Ερουφήσαμεν τον ωραίον μας εσπρέσσο, επιάαμεν τζιαι που έναν πισκοττούδιν σκωτσέζικον τραγανόν, εκόρτωσεν την ράσιην του τζιαι ετοιμάστηκεν να μου πεί κάτι σημαντικόν με στόμφον.  Εσήκωσεν το δαχτυλούιν το μιτσήν για έμφασην, εζάοσεν το στόμαν του να μιλήσει, μα δυστυχώς είσιεν την φαεινήν ιδέαν να φάει το πισκοττούδιν την ίδιαν ώραν που άρκεψεν να μιλά τζιαι όπως το έβαλλεν στο στόμαν να το ακκάσει επνίειν τζιαι εππέσαν ούλλα τα ψιχούθκια του πισκόττου πας το γελέκκον του το κρεμεζίν.  Έφυεν μου του βλάκα  τζιαι υπόδειξα του ότι εξημαρίστηκεν. Έκοψεν με στο "ξη".   Άρκεψεν το εξώκοσμον τροπάριν του σαν την Πυθίαν τζιαι γώ έμεινα να χάσκω σαν το χάχαν, να ακούω μόνον:  

 "Να τα καθαρίσω τωρά;" λαλεί "ή να τα φήσω να τα δώκω του παπαγάλου μου ύστερα να γλυτώσω έναν φαϊν;"  "Να πετάξω το πουκάμισον που εξημάρισεν, ή να το πλύννω;"  "Να μου δώσεις τζι άλλον πισκόττον ή κανεί με, εν παχυντικόν;"  "Να σου το πιερώσω αφού το εκατάριψα, ή να σου δώκω φκιόρον γι' αντάλλαγμαν;"  "Να με κρίνεις επειδή είμαι νάκκον άλλωσπος ή να με δεχτείς έτσι όπως είμαι;"  "Να αρκέψουμεν που την αρκήν ή βαρκέσαι να ξανακάμεις καφέν;"  "Να αλλάξουμεν θέμαν ή φοάσαι τί θα σου πώ;"  "Να παραιτήσεις να μου κάμνεις καφέν κάθε φοράν  τζιαι να παέννουμεν θάλασσαν  ή να μείνουμεν στην ίδδιαν ρουτίναν;"   "Να μέν μου αννοίεις την πόρταν αλλη φφοράν  ή δαμέ εννα έρκουμε κάθε μέρα;"  "Να αποφασίσεις το καλό σσου,  ή  να σου πώ εγώ τί θα κάμεις"  "Να καρτεράς τί θα σου πώ κάθε φοράν,  ή να πάρεις την πρωτοβουλίαν  χωρίς τσούρρου μούρρου, τζιαι σικκιμέν τί γινεί;"  "Να...."
--τζιαμέ έκοψα τον εγώ, έμπηξα του αλλο έναν πισκόττον στο στόμαν να φκάλει φάουσαν, τζιαι είπα του καλόν κατευόδιον. 

Πρέπει να δράσω.

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Εγώ είχα μια δασκάλα του πιάνου (η tubemap μπορεί να με επιβεβαιώσει!) που ήταν η πιο απαίσια δασκάλα που μπορεί να υπάρχει. Εκάθετουν δίπλα μου τζιαι εκράταν μου τα σιέρκα μου τζιαι ετσίλλαν τα δάχτυλα μου πάνω στα πλήκτρα. Φρίκη!

Μετά ευτυχώς επήα σε μιαν άλλη πολλά καλλίτερη :)
Ο χρήστης Sike είπε…
wow

εν έσσει μέση λύση;

ούτοι λλίοι ούτε πολλοί μαθητές=καλούτσικα δολλάρια=λίγος ελέυθερος χρόνος για να γράφουμεν μουσική=μπαλανσαρισμένη καριέρα και οικογένεια=καλός σύντροφος;

μπράβο σου που είσαι καλός δάσκαλος
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapiton mou diasporouin, apo ton tropo pou perigrafeis ta dilimmata sou emena de mou fainetai na exeis megalo dilimma, kat' akriveia mou fainetai oti apofasises

"Λλίγοι μαθητές=λλιγότερα δολλάρια=να πεινάσουμεν κάπως=περισσότερος χρόνος=γράφουμεν μουσικήν που έν ο λόγος που ήρταμεν τουρίστες στη γήν=καλλύττερη διάθεση=οι κρουνοί της δημιουργίας αννοίγουν διάπλατα=συναυλίες=κι άλλη μουσική=ολοκλήρωση=πιό καλός, ευτυχισμένος σύντροφος και πατέρας και άνθρωπος."

btw, to kafe koustoumoudi ala 70's en oulla ta lefta hahaha

btw2 thelw kai gw mian veloudini palia prasini polithronaaa, an ksanaertw amerika potte enna ertw na se episkeftw na me pareis sta pazarka pou paenneis na psoumnisw gia to spiti mou

filakia
Ο χρήστης Κρίση Ταυτότητας είπε…
το τέλος ειδικά ήταν καταπληκτικό!

Κι εγώ ψηφίζω μέση λύση, έτσι κι αλλιώς αφού θα βοηθά κι η Αγάπη.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Χαααχααα, Διάσπορε μου άρεσε πολύ τούτος ο χαρακτήρας!!! Ειδικά η ερώτηση με το... πισκόττο! Αυτό κι αν είναι δίλημμα, χααχαα! Λίγο γλοιώδης μου φαίνεται ως τύπος! :P
Έχεις μεγάλο δίκιο, ο δάσκαλος πρέπει να είναι δημιουργικός και ενθουσιώδης, για να εμπνέει. Είναι φοβερό το δίλημμα, ειδικά άμα ακούς τις σειρήνες της καλοπέρασης (βούλωσε τα αυτιά σου, όπως τον Οδυσσέα). Από αυτά που γράφεις φαίνεται ότι δεν αντέχεις άλλο ένα χρόνο με τους ίδιους ρυθμούς, άρα;; Εξάλλου, σε πόσα μέρη να μοιράσεις την ενέργειά σου; Ξέρεις την κυπριακή παροιία: όποιος λειτουρκεί πολλές εκκλησιές... (μιλώ εκ πείρας!!!)
Διδάσκει και η Αγάπη μουσική;
Ο χρήστης rose είπε…
τουτος ο Διλημμας μεγαλος μπελας

καλη δυναμη διασπορε και καλη αρχή για τη νεα σεζον

τον οκτωβρη θα διωχνεις κοπελουθκια γιατι δεν θα έχεις ώρα

και τα χριστουγεννα ο Διλημμας θα έρθει για να σου πει να μεν ξοδιαστεις πα στα δωρα των διδυμων σου γιατι θα πρεπει να σπουδασουν μετα απο 18 χρόνια

φιλια
Ο χρήστης SparksScribbler είπε…
Good luck with Mr Δίλημμας. Και Good Luck στην Αγάπη που επιστρέφει στη διδαδκαλία! Πρέπει να έπηξε πολλά σπίτι...
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Εν μεγάλος βραχνάς τούτος ο κ. Δίλημμας. Αγχώθηκα μόνο που το διάβασα! Όπως λέει και η cake νομίζω ήδη αποφάσισες μέσα σου τι θα κάνεις... και πολύ καλά αποφάσισες.

Γνωστή η κα Λουλλού ανά το παν-Λευκωσιάτικο! Δες όμως τι μαθητές έβγαλε!

Καλές επιτυχίες στην περισυλλογή μαθητών και στην Αγάπη που επαναδραστηριοποιείται (όχι ότι δεν ήταν δραστηριοποιημένη βεβαίως βεβαίως)
Ο χρήστης Μαρικκού η Λυερή είπε…
Πράγματι οι δάσκαλοι ανεξαρτήτως ειδικότητας κουράζονται πολύ πνευματικά. Η δουλειά τους θέλει πολλά αποθέματα υπομονής και ενέργειας. Για να κάμνεις καλά τη δουλειά σου πρέπει να έχεις ώρα για να ξαναφορτίζεις τις μπαταρίες σου. Tip για επόμενη ανάρτηση στο blog σου. Θα με ενδιέφερε να μάθω γιατί λες πως από τους ανθρώπους που γνώρισες γυρίζοντας και διδάσκοντας κατάλαβες πως φυσιολογικοί ανθρώποι δεν υπάρχουν. Πες μας καμμιά ιστορία από αυτούς που γνώρισες.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
τσαρτελλούιν
επειδή είχα δασκάλες όπως τη δδική σου ορκίστηκα να γινώ ζωντανός δάσκαλος!

sike
έσιη μέση λύση, ο νούς όμως πρώτα θωρεί τα άκρα πρίν να φκάλει απόφασην.

κκέηκ
καλά που λαλείς, έν έχω πλέον δίλημμαν, εν ενοχές που έχω γιατί αποφάσισα φαίνεται ήδη αλλά έν είμαι σίουρος ότι εν το σωστόν (άμαν οι αποφάσεις σου κρίνουν το μέλλον άλλους εν πιό δύσκολο να παίρνεις ρομαντικές αποφάσεις!)

κρίση
η μέση εν η καλύτερη λύση. Πού εν η μέση εξαρτάται.

κι αγνάντευε
όποιος λουτουρκεί πολλές εκκλησιές όντως. Γίνεται για 5-6 χρόνια (τόσον το ετράβησα -εγόρασα σπιτούδιν, αυτοκίνητον, έστησα δύο καριέρες, κάμνω το δικόν μου) αλλά φτάννει η στιγμή που καταλάβεις ότι δέν πάει άλλον τζιαι πρέπει να αφιερώσεις χρόνο στο Κάλεσμα σου αλλιώς θα χαθεί. Ξέρεις τί εννοώ.
-η Αγάπη είναι η διευθύντρια/λογίστρια τζιαι πάsh δασκάλα του Ωδείου σε Ρόδες που έχουμεν.

Rose
να 'σε καλά. ο Δίλημμας είναι μπελάς καθημερινός, ειδικά στη ΧΤΕρνία που έχουμεν τα πάντα σε αφθονία τζιαι θέλουν να μας πείσουν ότι είμαστε κακοί γονείς αν δέν αγοράσουμεν το "τάδε" κρεβατάκι για τα μωρά.
Μακάρι τους μαθητές να τους δκιώχνουμεν όπως λαλείς ως τον Οκτώβρην!


Queen_Elisabeth
Thanks. Έπηξεν η Αγάπη ούλλη μέρα με τα μωρά. Όσον τζιαι να αγαπάς τη δυσκολίαν των μωρών, πρέπει να φκέννεις έξω στον κόσμον να συνεχίζεις τη ζωή σου.

ruth_less
Nομίζω αποφάσισα ήδη, έχεις δίκιον, τζιαι η κκέηκ. Ευχαριστώ για τες ευχές, πάμεν full steam ahead, που λεν οι φαλαινοθήρες.

marikkou
Όπως τα λαλείς.
Σύντομα, όταν η ζωή βρεί το ρυθμό της, θα γράψω μιαν σειράν blogs για την πραγματικήν αμερικήν, να σας ξεναγίσω στα μέρη που δέ δείχνουν τα έργα τζιαι οι βλακείες που φαίνουνται στον έξω κόσμον. Θα γράψω τζιαι για κόσμον περιεργον που γνωρίζω.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Διάσπορε, συγγνώμη...χωρίς αστεία αισθάνομαι πολύ άσχημα για τη συμπεριφορά μου, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι έχω λόγους για να αμφιβάλλω την εχεμύθεια αγνώστων, γι'αυτό και δεν απαντώ σε ημέηλ. Ομολογώ ότι είσαι ένα πλάσμα διαφορετικό και δεν μοιάζεις με κανένα μονόχνωτο και σαχλό άλλο κυκλοφορεί στην κυπριακή μπλογκόσφαιρα. Δεν είσαι δήθεν, αντιδράς φυσικά χωρίς να το παίζεις ατάραχος και ανώτερος και χειρίστηκες τα τσιμπήματά μου με ποιότητα. Και πίστεψε με έχω τσιγκλήσει πολλούς και έβγαλα συμπεράσματα πολλά για το τί δείχνουν και τί είναι.
Άτε, συγχώρα μου τζιαι ο θεός συγχωρήσει σου.
Επέτρεψε μου όμως να έχω τη γνὠμη μου, εντάξει? Μην ξεχνάς ότι εγώ σε παρότρυνα να ανοίξεις μπλογκ όταν...σε ασιχτήρησα και σου είπα "ε διάσπορε πήεννε άνοιξε δικό σου μπλογκ και εκειμέσα να λες την ιστορία της ζωής σου" Θυμάσαι?:P
Θα μπορούσα να στείλω ημέηλ αλλά προτιμώ δημόσια.
Τσαλακώνομαι παραπάνω και το προτιμώ.
Καλή όρεξη (φαντάζομαι έχετε μεσημέρι στας Αμερικάς).
:))
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
Διάσπορε διαβάζοντας τη σημερινή σου ανάρτηση κατέληξα σε ένα συμπέρασμα για σένα!

ΕΙΣΑΙ ΖΥΓΟΣ :P

κορεκτ μι ιφ αι αμ ρονγκ..χεχε
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dokisisofi
Δεχτή η απολογία τζιαι δέν κρατώ κατζίαν. Είπα τζιαι γώ πράματα που δέν με χαραχτηρίζουν τζιαι να με συχχωρείς.
Δαμέ άμαν ακκάννεις με λλίγην ευαισθησίαν, τζιαι δεχτείς ότι άμαν ακκάσεις θα σε ακκάσω τζιαι εγώ, φίλοι θα είμαστεν. Ξαναλαλώ το, είσαι πλάσμαν που μου αρέσκει αλλά που με ενοχλεί αφάνταστα, τζιαι ότι σου έχω πεί ως τωρά εννοώ το. Θεωρώ ότι μόνον άτομον με αυτογνωσία τζιαι ανωτερότητα θα έππεφφτεν που το εγώ της να απολογηθεί δημόσια τζιαι σέβουμαι που είσαι έτσι πλάσμαν. Περασμένα ξεχασμένα. Ώστε επαρότρινες με να αννοίξω τσιατήριν; Έτω, άκουσα σου ;-P
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ασυγχώρητη

όχι, δέν είμαι ζυγός, είμαι Καρκίνος, κλασσικά μάλιστα!
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Κι εγώ καρκίνος είμαι, κι άλλα πόσα δισεκ. άνθρωποι στον κόσμο - τι σημαίνει, κλασικά καρκίνος;; :P
Ο χρήστης Κρίση Ταυτότητας είπε…
εγώ κλασσικά Τοξότης, εν ταιριάζουμε :Ρ

(σόρρυ, είπα να πω τζι είπα)
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
xa! ma den tairiazoun karkinoi-toksotes?!
eides re diaspore, de ftaime...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κι αγνάντευε
έλα όμως που έσιη αλήθκειές; -:P
εσωστρεφής, ευαίσθητος, σπιτόγατος, προστατεύω τους αγαπημένους, προτιμώ τα πράματα μου που τον έξω κόσμον. Λαλούν οτι έτσι έν τα πασhά χαραχτηριστικά των Καρκίνων. Αλήθκεια ή όι, έν περίεργον. Έχω καλές φίλες (και η αδελφή μου) που εν καρκίνοι, όχι όμως φίλους. Οι φίλοι μου είναι κριοί -κατά 90% (περίεργον έννε;)


κρίση
τοξότης έ; Μα δέν ταιριάζουμε αλήθεια; Γιατί έτσι;

δοκισισοφή, και σύ τοξότης έ; Τα γνωρίσματα της τοξότενας είναι: ;
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Διάσπορε,έχω κι εγώ αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά το θέμα με τα ζώδια είναι τεράστιο, κι εγώ άπιστος θωμάς! Διότι τούτα τα χαρακτηριστικά έχουν τα και άλλοι φίλοι μου, που ανήκουν σε άλλο ζώδιο! Πιστεύω ότι άμα θέλεις να βρεις στοιχεία που σε χαρακτηρίζουν από ένα ζώδιο, βρίσκεις. Πολλά άσχετη τούτη η κουβέντα που ανοίξαμε, βέβαια!!!
Δόκι, έχω 2 πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα τοξότες και μια χαρά τα πάμε! :D Πάει και αυτή η θεωρία... :P
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτούς τους ρώτησες?:PP

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.