Τέλος κεφαλαίου.

Ήρτα που τες θάλασσες τζιαι τες εκδρομές σήμερα τζιαι μετά που μιά βραδυάν εψές ολοφέγγαρη με νέους φίλους.  Εκάμαμεν Συμπόσιον τζιαι ήταν ούλλοι τους ξέχυλοι ανήσυχον τιγρίσιον πνεύμαν τζιαι ιδέες, εν κοπέλλια που φακκούν της Αλήθκειας ππουνιές τζιαι καταλλιούν την  (μετα μπύρας τζιαι μακαρονάδας ήταν η συζήτηση).  Μα εχάρηκα τους πάρα πολλά.  Σήμερα επήαμεν πρωταρά να δούμεν τους κρεμμούς του κάβο γκρέκο που τους επεθύμησα  (αγνόησα το έκτρωμα το τουριστικό όσο εμπορούσα).

Ήρτα πόψε να διαβάσω τα μπλόγκς τζαιι τα ήμεηλ μου τζιαι ανακάλυψα οτι μιά μπλοκοφίλη που εκτιμώ πολλά τζιαι που εθεωρούσα καλή μου φίλη ξαφνικά αποφάσισεν οτι όσα γράφω δαμέ στο μπλόγκ εξυπηρετούν κάποιο σκοπό μπόσικο/προδωτικό/προβοκατορικό/κλπ κλπ κλπ που τελειώννουν σε -κό.   Γιατί?   Επειδή έγραψα  οτι εμοιράστηκα κάτι στιγμές με τους τούρκους που μένουν στο σπίτι μου, επειδή έθεσα θέμα προς συζήτηση με ερώτημα που ετσίγκλησε  (αυτό ήθελα!)   τζιαι επειδή βάλλω συνέχεια τες μουσικές μου στο μπλόγκ τζιαι γράφω για τες αισθήσεις  (..είμαι καλλιτέχνης, τί πρέπει να βάλλω στο μπλόγκ δηλαδή, για τη μάππα?)    Τζιαι ξαφνικά τζιαι απότομα  αφού το εκατάλαβεν τούτον (σιγά σιγά το εκατάλαβεν ή ήρτεν της έμπνευση), άλλαξεν τρόπον τζιαι που φίλη μου (τόσον καλή που την είχα καλέσει στο Πάρκον να τη γνωρίσω στον 'έξω' κόσμον)   τζιαι αποφάσισεν τζιαι έγραψεν μου σε ήμεηλ διάφορα προσβλητικά για το άτομο μου πράματα που με εκάμαν να ππέσω που τα σύννεφα.   Αφιέρωσεν μου τζιαι ολόκληρο πόστ, αναρτήσεις κλπ λασπολογικές.   Έππεσα που τα σύννεφα.   Έν το έξερα οτι εμπορούσα να θεωρηθώ τέθκοιος επειδή γράφω τούτα που γράφω.   Είμαι δήθεν λαλεί.   Οκ, είμαι.  Επειδή έρκεται κόσμος στο μπλόγκ σημαίνει είμαι δήθεν.   Έσιει χρόνια να με προσβάλει πλάσμαν τόσο.    Είμαι τζιαι κάπως ευαίσθητον κοπελλούιν τζιαι εταράχτηκα που κάποιος (φίλος υποτίθεται)  μπορεί να εκλάβει όσα λαλώ ώς ψεύτικα ή οτι εξυπηρετώ συμφέροντα (!!!)   (τζιαι πολιτικά συφφέροντα ακόμα!!!)    κλπ κλπ κλπ.     

Έπρεπεν να το εκαρτέρουν ομως.  Πέρσυ πρίν να αννοίξω το μπλόγκ όταν έγραφα για μιά βδομάδα μαλακίες τζιαι πελλάρες  στης Δρακούνας για να θίξω να ενοχλήσω τζιαι να φκάλω φαρμάτζιν να δώ αντιδράσεις (τότε που έππεσεν το θέατρο).  Άρκεψεν τούτη η κοπέλλα να κάμνει κόπυ πέηστ τούτα που έγραψα  τζιαι να τα βάλλει σε διάφορα πόστ για να με εκθέσει ως 'ψεύτικο'.
Ο βλάκας εσυχχώρεσα την όπως το αρνίν μετά που με εκλιπάρησεν να τη συχχωρέσω.  Τζιαι εγίναμεν φίλοι καλοί σιγά σιγά, έχουμεν τζιαι πολλά κοινά.   Χωρίς καμιάν προειδοποίηση τωρά ξαφνικά, out of the blue, χωρίς να προηγηθεί τίποτε απολύτως, εγύρισεν φύλλον πάλε τζιαι μισά με.


Επειράχτηκα πάρα μα πάρα πολλά τζιαι ενευρίασα γιατί έν το επερίμενα που τζιήνη.    


Επειράχτηκα που της έδειξα  εμπιστοσύνη ενω έπρεπε να ξέρω καλύτερα.


Επειράχτηκα γιατί είδα το σε πράξη οτι όπως τζιαι  αλλού μές την μικροκοινωνίαν της κύπρου (τζιαι την μικροκοινωνίαν της αμερικής -όπου έν το πλάσμαν εν παρόμοια, αλλά ιδιαίτερα της κύπρου -αφού μιλούμεν για τα μπλόκς της κύπρου)   που δημιουργούνται κλίκκες με τους Άλλους τζιαι τους Τούτους, τους δεξιούς τους αριστερούς τους αποελλίστες τους ομονοιάτες τους πρόσφυγες τους ΙΝ-OUT, τους λεμεσιανούς τζιαι τους λευκωσιάτες τους ήρωες τζιαι τους προδότες τους τουρκόφιλους τζιαι τους υπερπατριώτες τους γλύφτες τζιαι τους ανυπάκοους  τους σπιούνους τους ρατσιστές τους fashion victims τους τσιάκκους τζιαι  τους αππωμένους τους άσιλα χωρκάτες με τους nouveau riche, τους χαμένους τους βολεμένους με τα καλά παιθκιά που έχουνε χρυσή καρδιά       όπως τζιαι αλλού λοιπόν μές τούντην κοινωνίαν, έτσι έναι τζιαι δαμέ.    Τζιαι βουρά ο ένας να κατηγορήσει, να φάει τον άλλον, να κερδίσει φίλους κλπ κλπ κλπ.  Βαρκούμαι ρέ.  Βαρκούμαι.  Έφυα μακρυά για να μέν τα έχω τούτα.   

Δαμέ έκαμα καινούργιους  φίλους μετά που χρόνια λίθης που έν μπορούσα να γνωρίσω κανέναν που την πατρίδαν.   Τζιαι εχάρηκα που έκαμα νέους φίλους.  Κρατώ σας.   Με λλίους που σάς εβρέθηκα τζιόλας, επιβεβαίωσα όσα όμορφα επίστευκα για σάς που  μακρυά.


Αλλά τωρά θωρώ τζιαι την ΑΛΛΗΝ ΠΛΕΥΡΑΝ τούτου του χώρου.


Έσιει πλάσματα που με θεωρούν ψεύτικο άθρωπο ακούεις!.  Έσιει πλάσματα που θέλουν 'να με ξεσκεπάσουν'.   Προπαγανδιστής  (! γελώ!)   Ψεύτικος  (θα με κρίνει η ιστορία)


Τζιαι τούτα να τα πιστεύκει μιά 'φίλη'  άρα   σημαίνει πιστεύκουν τα πολλοί, 'φίλοι'  και μή.  
Έκαμα τούντη σκέψη πόψε.



Σημαίνει έγινεν κλίκκα 'Υπέρ-Κατά'.   Οπαδοί και Μή.   Έγινεν το ΑΝΑΘΕΜΑ.   

Σημαίνει εγίναν τα πράματα ΣΚΑΤΑ.  Ακριβώς τζιήνον που δέν έθελα να γινεί εγίνηκεν.

Σημαίνει είμαι ένοχος της ίδιας συμπεριφοράς.


Εγώ φταίω που επήα να γράψω κάτι που τη ψυσιή προχτές.   Εγώ τα φταίω ούλλα.

ΟΚ.   Έσβυσα τα.  Εννα σωπάσω τζιαι γώ, έν αξίζει τον κόπο.




Οπότε, τί μάχουμαι τζιαι γράφω τες ωραίες μου σκέψεις δημόσια  να καταρίφκω την ώραν μου αντί να συνθέτω στο κάτω κάτω??!


Γιατί  γράφω για την φύσην τζιαι την κύπρον συνέχεια να εξιλεωθώ τζιαι να την κρατήσω αγκάλην τζιαι βάλλω τα δαμέσα να τα θωρούν ούλλοι?   

Γιατί βάλλω τες μουσικές μου άμα γράφω?   Έχω ανάγκην?  



Έν χρειάζεται.    Αφού  το 'παίζω'  τζιαι έν είμαι άτομον αυθεντικόν.   Δέ χρειάζεται  να τα γράφω δημόσια τα 'έσσω' μου τζιαι φκάλλω τα σωθικά μου να τα δούν ούλλοι τζιαι να έσιει να κρίνουν μερικοί την αυθεντικότηταν μου τάχα.   Έναν πράμαν ρίζω σε τούτην τη ζωή:  Την αλήθκειαν μου.     Η αθωότητα επήρεν τέλος πόψε.  

Τζιαι πάλε έν ανΟΙκω.  Τζιαι πούποτε εν ανΟΙκω.


Γειά σας.


Ποννά πάω πίσω στην αμερικήν, που το σεπτέβρην, ξαναλαλούμεν τα φίλοι.   ΑΝ    ξινευριάσω δηλαδή με τον εαυτό μου που έν εκατάλαβα έναν πολλά μα πολλά απλόν πράμα, τόσο νούν που έχω.

Τζιαι δέν έφκαλλα φάουσαν καλλύττερα λαλώ...


Τα λέμε.


Αλλά μάλλον έν θα ξαναείναι το ίδιο κλίμα  δαμέσα.


Λυπάμαι.




Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
...

:(

...

εγώ πάντως εχτιμώ σε
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Και οι κακές εμπειρίες δεν παύουν να είναι εμπειρίες...Συμβαίνουν σε όλους, δυστυχώς...
Ο χρήστης Blackbeard είπε…
Φίλε πάντα εννά υπάρχουν άνθρωποι έτοιμοι να σε χαρακτηρίσουν (ή τζιαι να σε παίξουν) γιατί είπες την άποψη σου. Μεν διάς σημμασίαν. Έσιει τζιαιρόν που θκιεβάζω τούτα που γράφεις, τζιαι αν τζιαι σπάνια κάμνω σχόλιον, βρίσκω ότι ταυτίζουμαι πολλά με τούτα που λαλείς τζιαι ότι λαλείς με όμορφο τρόπο πράματα που νιώθω τζιαι γιω. Μεν μας παραιτήσεις, γιατί έτσι εννά τους κάμεις το χαττήριν. Εν για λλόου σου τζιαι για λλόου μας που γράφεις. Όποιου εν του αρέσκει να πα να γυρεφτεί αλλού, έτσι εν η δημοκρατία. Χαιρετισμούς που τες Αγγλίες.
Ο χρήστης Blackbeard είπε…
Τζαι το κείμενον για την πετροσημαίαν να το βάλεις πίσω γιατί απαξ τζιαι εκδοθεί έννεν δικόν σου πιον, εν δικό μας. Άσε που μου άρεσεν πολλά...
Ο χρήστης MARINOS είπε…
Φίλε Διάσπορε, εν λογικό να πειράζεσαι και εν αναμενόμενο να απογοητευεσαι που πρόσωπα τζιαι καταστάσεις.

Όμως εν ακραίο να σκέφτεσαι να αλλάξεις τούτα που μας γράφεις τζιαι να προβληματίζεσαι αν πρέπει να σταματήσεις το μπλογκ.

Έμαθα που σένα, εσυγκινήθηκα πολλές φορές.

Είπα σου το τζιαι πιο παλιά: χωρίς να σε ξέρω, νιώθω σε σαν τον αρφό μου που εν στα ξένα τζιαι γράφει γράμμα στη μάνα μας, τζιαι θκιαβάζουμε τα νεα της ζωής σου, τζιαι συγκινούμαστε, τζιαι διας μας περηφάνια.

Το μπλογκ σου, εχει ψυσσιή τζιαι εν αληθινό, άμεσο, γεμάτο όμορφα συναισθήματα.

Η προχτεσινή σου ανάρτηση ήταν μια ανθρώπινη ανάρτηση,με απλότητα και ειλικρίνεια. Μια αναμενόμενη ανάρτηση που εναν ευγενικό άνθρωπο όπως είσαι εσυ. Χωρίς κακία, χωρίς φανατισμό. Ωμά συναισθήματα και σκέψεις.

Εν νομίζω να την εθκιάβασε κάποιος που σε θκιαβάζει τζιαιρό τζιαι να έφκαλε το συμπέρασμα πως είσαι κάτι άλλο, πως είσαι διαφορετικός, δηθεν ή στημένος.

Εμένα εσυγκίνησες με. Τζιαι αν τζιαι δεν είμαι πρόσφυγας για να ζήσω το δίλημμα που είσιες τζιαι εσυ αμα είδες άλλους να μεινίσκουν στο πατρικό σου, έκαμες με να μπω στην καρκιάν σου τζιαι να δω την αλήθκεια που εφωνάζαν οι λέξεις σου.

Ένα μπλογκ έσιεις. Μιλάς για τούτα που θέλεις, για τούτα που νιώθεις. Τζιαι λέεις τα όπως φκαίνουν που μέσα σου.

Αμαν εν εφοήθηκες το σιονιν, τη λίμνη τζιαι το δάσος τον τζιαιρό που επονούσες το πόδι σου, αμαν εφκήκες νικητής με τη Μούσα τζιαι έγραψες το κομμάτι που ήθελες για τη φίλη σου τη χορογράφο, τζιαι άμαν εν ελύγισες που τες πολλές ώρες της Πέμπτης που είσιες πολλά μαθήματα, εννα λυγίσεις τωρά που ένα email;
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Eνε κατάλαβα εν να σου πουν ίντα μπου να κάμεις μες το σπίτι σου?
Όποιου εν του αρέσκει να μεν έρκετε.
Μη χειρότερα Διάσπορε άμπα τζιαι σκεφτείς να το κλείσεις!!!.Φιλιά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο καθένας βεβαίως ξέρει τα δικά του, νοιώθει τα δικά του, τζιαι κάμνει ό,τι θέλει στο σπίτι του.
Το κειμενον το λογοκριμένον όμως, βάρ'το πίσω, εστω για λλίην ώραν :)
Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Diaspore mporei na men se pan merikoi je na tous nevriazeis,en anamenomeno. Toutoi pou se pan omws, toutoi pou empneountai pou ta grafta sou, en parapano me diafora. Men masas!
Ο χρήστης Leni είπε…
ΡΕ (διάσπορε μου), πού επήε το "σ'όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε;"
Το "αν ήταν η αζούλα πούζα";
Το "νηστικό αρκούδι δε χορεύει"; Πώς θα χορέψουν των υπολοίπων (μας) οι ψυσιές χωρίς την τροφή σου;

Ξέρεις, απλά το γράψιμο σου ξυπνά στον αναγνώστη πολλά βασικά συναισθήματα, ό,τι έχει ο καθένας μέσα του. Απλά εν μπορούν ούλλοι να τα χειριστούν τζαι κάμνουν όπως τα μωρά, χρησιμοποιώντας (τζαι) γλώσσα ενηλίκων.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Το λοιπόν εσύγχισες με πρωί-πρωί. Είμαστε τόσα πλάσματα τζιαι παρακαλούμε σε, τζιαι συ εκόλλησες πάνω στις αντιδράσεις (άνευ χαρακτηρισμού!) του ενός! Καταλάβω ότι είσαι ευαίσθητος τζιαι επληγώθηκες πολλά, αλλά δυστυχώς τα blogs έχουν και τις κακές τους εμπειρίες. Σε όποιον αρέσει Διάσπορε μου να έρχεται (στο σπίτι σου που λέει και η Σταλαματιά) να έρχεται. Σε όποιον δεν αρέσει, να σταματήσει. Ξέρεις έχει πολλών ειδών κομπλεξικούς ο κόσμος που προβάλλουν τις ανεπάρκειες τους πάνω στους άλλους! Εσύ φκάλλεις μας την ψυshι σου τζιαι γι΄αυτό αγαπούμε σε τζιαι εκτιμούμε σε. τι άλλο όφελος μπορεί να έχει ο ένας που τον άλλο; Όποιος δεν το καταλάβει, αν αξίζει να ασχολείσαι μαζί του (πληγώνει, ναι αλλά ως εκεί).

Μην διανοηθείς να σταματήσεις να γράφεις blog. Θα έρθω στην ΜΑ και θα κάμω διαδήλωση μόνη μου!!!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Υ.Γ. Τζιαι να επαναφέρεις την ανάρτηση σου πίσω. Να μεν αρνηθείς τον Εαυτό τζιαι τα Νοιώθω σου για κανένα ρε γμτ. Άτε γιατί εθύμωσα εγώ τωρά...!!!
Ο χρήστης nic είπε…
να σου πω; όσο πιο σοβαρά το παίρνεις το blogging τόσο πιο έντονα θα είναι τα συναισθήματα που σου δημιουργεί ο καθένας με το σχόλιο του.

αλλά στην τελική νομίζω να κάμνεις το κκέφι σου τζαι να μεν σε επηρεάζουν τόσο οι απόψεις του ενός τζαι του άλλου, που ούτε σε ξέρει ούτε τον κόφτει ιδιαίτερα που εσένα...

εγώ παρολίγο να σβήσω βλογ παλιά για παρόμοιο λόγο αλλά μετά είπα εν δικό μου βλογ, ότι θέλω θα γράφω εφόσον δεν προσβάλλω άλλους

i hope u stick around
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ Διάσπορε,
Δεν παρακολούθησα καθόλου την επίθεση που δέχτηκες, αλλά μπορώ να φανταστώ τι έχει γίνει. Μπορώ επίσης να φανταστώ πόσο θα νοιώθεις λυπημένος και πληγωμένος. Σε εμάς, που σε μάθαμε λιγάκι με όλα αυτά τα ονειρικά και όμορφα που γράφεις, ακούγεται τόσο ψεύτικο και δήθεν αν σε κατηγορεί κάποιος πως δεν είσαι αληθινός.

Όπως και να έχει, δεν γράφεις εδώ για να κάνεις δημοψήφισμα ποιοι σε πιστεύουν ως άνθρωπο και ποιοι όχι. Εσύ ξέρεις πολύ καλά τι είσαι, έτσι?

Ξέρεις τι γίνετε εδώ? Θαύματα μεγάλα! Μεγαλώνουμε μέσα σε ένα συγκεκριμένο σχολικό σύστημα το οποίο μας μαθαίνει να σκεφτόμαστε με ένα τρόπο στενό, στυγνό και κάπως στριμμένο.
Η παιδεία που λαμβάνουμε είναι μία παιδεία απαίδευτη. Οι όποιες διέξοδοι που μπορεί να υπάρχουν μπλοκάρονται στη συνέχεια στην κοινωνία από τα κόμματα, που θέλει το καθένα να μας διαμορφώσει την σκέψη μας για να μπορέσει να πάρει περισσότερες ψήφους στις εκλογές.

Ότι απομένει μας το πνίγει η πνιγερή αγάπη της οικογένειας που μόνη έγνοια έχει να μας ταΐσει, (με φαί αυτοκίνητα σπίτια) να μας δώσει υλικά αγαθά και να μας προστατεύει, να μην ζήσουμε όλα όσα έζησε αυτή, όπως για παράδειγμα ένα άλλο πόλεμο.

Στα 18 ή τα 20 μας, ψυχικά ευνουχισμένοι, με καμένα τα νεανικά μας κύτταρα πάμε να σπουδάσουμε, ακόμα και στον ίδιο μας τον τόπο, έχοντας ήδη διαμορφώσει την μισαλλοδοξία, την υποτιθέμενη μοναδικότητα, τον εξαπατισμό μας. Είμαστε ήδη στρατιώτες ταγμένοι να μην πιστέψουμε τίποτε, να μην ακούσουμε τίποτα, να μην δεχτούμε καμία άλλη σχέση ή άποψη πέραν αυτής που τόσα όμορφα μας έχουν διαμορφώσει και στήσει. Η ψυχή μας στα 20 είναι ενός 60άρη γέρου με μεγάλη κοιλιά, φαλακρού, με κοντό παντελόνι, δασύτριχο πουκάμισο και ξεχειλωμένο πρόσωπο. Στα 30 μας είμαστε κάπως νεκροί. Έτοιμοι πριν τον επιθανάτιο ρόγχο να αναπαράγουμε άλλους τόσους σαν εμάς.

Κάπως έτσι ο καλός τούρκος είναι ο νεκρός τούρκος, η συζήτηση και η κατανόηση είναι έννοιες παρεξηγημένες, η προσπάθεια να εξέλθεις από τον εαυτό σου να φτάσεις κοντά στον άλλο, να βγάλεις το πετσί σου, να προσπαθήσεις να καταλάβεις είναι πράξεις προδοτικές, ενέργειες δηθενισμού, πράξεις επαίσχυντες. Υπάρχουν πολλοί πατριώτες σε αυτό τον τόπο. Εμείς φαίνεται μείναμε απέξω. Υπάρχει μεγάλη ανοχή για αυτούς που έβαλαν τον χέρι τους στην φρίκη και στα αίματα και μόλυναν αυτό τον τόπο. Αλλά δεν υπάρχει καμοιά ανοχή στην αγάπη. Προγραμματισμένα κομπιουτεράκια με τα λεφτά του μπαμπά, τον αρχιεπίσκοπο και τα καμένα ονειράκια. Δεν υπάρχει λόγος να λυπάσαι.
Ελένη.
Ο χρήστης Richie είπε…
Μονος σου το ειπες.Σε μιαν κοινωνια και ειδικα τουτην της Κυπρου εν παραπανω που σιουρον οτι εννα εβρεις τζιαι πλασματα που εννα σhιερουνται να σε δκιαβαζουν τζιαι πλασματα που νομιζουν οτι δκιαβαζουν "μεταξυ των γραμμων" αλλα διουν δικην τους ερμηνειαν.
Εμενα προσωπικα εν ο τροπος που γραφεις τζιαι μεταφερεις μας τες εικονες τζιαι τα συναισθηματα σου που με ετραβησεν πολλα.Εν κριμαν να καμνεις εσυ λογοκρισια στον εαυτον σου.Εν κριμαν να λογοκρινεις τες σκεψεις σου.Εν κριμαν να λογοκρινεις την ζωη σου οντας ανθρωπος προβληματισμενος τζιαι δημιουργικος οπως φαινεται να εισαι.Μα παραπανω που ουλλα εν κριμαν να παρετησεις να γραφεις. Εννα μας στερησεις την ευκαιρειαν να θωρουμεν τον κοσμο με αλλον ματιν,το ματιν το δικο σου που εν ματιν της ψυσhιης.Πραματα,που τον τζιαιρον που αρκεψες να γραφεις εν νομιζω να τα υπολογισες.Εκαταφερες να μεταδωσεις τζεινα που ενοιωθες τζιαι τουτον εν πολλα σπανιο.Μεν το χαλασεις για κανενα.
Οτι τζιαι να αποφασισεις φιλε καλην τυχην (ελπιζω να μεν τα παρετησεις)
Ο χρήστης thalassamov είπε…
Δεν ξέρω τί έγραψες και τί έγινε αλλά το μπλογκ εν δικό σου, γράφεις ό,τι θέλεις.Και όσα διαβάζουμε, αρέσκουν μας. Γράφεις και κάμνεις μας να μυριζούμαστε τις νότες και τις αγάπες, και να χορεύκουμε με το αερούι των διαθέσεων σου. Συγχωρούμε σου το αν καμιά φορά, παρακάμνεις το με την περιγραφή κάποιας γεύσης ή μυρωδιάς, τρέχουν τα σάλια μας βλέπεις τζαι ξεχειλώνουν οι αναμνήσεις...Συγχωρούμεν σε όμως!!!
Αν κάποιος είναι ψεύτικος είναι αυτός,που επιτίθεται για να φιμώσει - έχει διαφορά το έμμεσα από το άμεσα;- τον οποιονδήποτε άνθρωπο.
Ψεύτικος εν τούτος, που κάμνει τον φίλο και όι αυτός που νιώθει διάφορα.

Διάσπορε μου,
έχει πολλούς πόμπους και πομπούς η κοινωνία.
αλλά έχει και πολλούς, που απλά νιώθουν.

πολλά φιλιά!
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
Ευαίσθητο μου παιδί! Θυμάσαι την κουβέντα μας πριν λίον καιρό για κάτι δυσάρεστες σχολικές αναμνήσεις;;

Άτε εγώ περιμένω το επόμενο κεφάλαιο!

Μεν στενοχωρκέσαι! Χάτε να δω!
Ο χρήστης Antigonistyli είπε…
Κι εγώ σε διαβάζω και κάθε φορά συγκινούμαι για διαφορετικό λόγο...
Περιμένω την επόμενη σου ανάρτηση φίλε Διάσπορε...
Φιλιά από το βροχερό Λονδίνο..Εύχομαι να συνεχίζεις να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή στο νησί!! χχχ
Ο χρήστης ματιλτα είπε…
Άμα η δομή της ζωής σου (τζε της κοινωνίας σχεδόν ολόκληρης) εν χτισμένη πας σε ψέματα, τζείνος που δείχνει αλήθκειες μιτσιές ή μεγάλες, εν να τον τζυνηήσουν. Εν όπως το reflex action, γίνεται αυτόματα.

Γιατί αν δεχτείς να αμπλέψης υπάρχει ο κίνδυνος να δεις. Τζε άμα δεις τζε συνειδητοποιήσεις την ψευφκιάν με την οποία μας εχτίσαν κινδυνεύει ο κόσμος σου με κατάρρευση.

Τούτην την κρίση όμως έν υπάρχει τρόπος να την ποφύεις. Εν ένα γεφύρι που εννα σε περάσει απέναντι για να μπορείς να προχωρήσεις. Διαφορετικά δαμαί να φακκάς γυρούς τζε να τζυνηάς όπως το σσύλλο τον νούρο σου.

ΑΚΟΥΩ ΑΜΑΝΕ ΤΖΕ ΡΙΓΩ. Τζε καμμιάν φορά τούντο ρίγος νοιώθω το άμα ακούω καλοφωνάρη μερακλή χότζια. Τζε υπερασπίζουμε το δικαίωμα μου να δημοσιοποιώ την συγκίνηση μου.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dokisisofi

den ise euprosdexti dame pleon.
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Η ιστορία (στην οποία ενεπλάκην κι εγώ ερήμην μου) είναι για γέλια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Exei kati mines pou to atomo afto ipokrinetai.
Perisi allaze prosopikotites kai taftotites.
Itan kairos na apokalifthei - poli antexe.
Tora tha mou peis "giati emena"?

Apla etihe na eisai esi.
Sinithos epitithetai se oti einai kalo giati i idia den pistevei oti iparhei kalosini ston kosmo.

Pligomeni einai pediothen.Me tonous anepiliton ipotheseon na stivazontai sto hrono.

Min tis kaneis tin hari Diaspore.

Agnoise tin...
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Δεν με αφορά και έχω κάθε λόγο να τα έχω πάρει με το συγκεκριμένο άτομο, αλλά αυτό το σχόλιο του ανώνυμου - αυτή η προσωπική επίθεση με χτυπήματα κάτω από τη μέση - δείχνει το επίπεδο του διαλόγου. Εξ ου και η δήλωσή μου στο μπλογκ μου...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Έγραψα την θυμωμένη ανάρτηση γιατί έφκηκα έξω που τα ρούχα μου τζιαι γιατί επίσης (η αλήθκεια να λέγεται) έθελα την επιβεβαίωσην οτι οσα γράφω έν πάν του κώλου, οτι έσιει πλάσματα που θεωρούν πως τα λόγια μου εν καλά να υπάρχουν σε δημόσιο χώρο τζιαι που με εχτιμούν. Είμαι άθρωπος, τζι έχω ατέλειες.
ΈΝ γυρεύκω συμμαχίες τζιαι μικρότητες, γυρεύκω την αλήθκειαν των αισθήσεων. Όποιου του φταίω να το λαλεί να το συζητούμεν. Όποιος με ξητιμάζει ομως ή λαλεί πράματα πολλά προσβλητικά κλπ κλπ, εννα τα σβύννω. Λυπούμαι. Είπα το πολλές φορές οτι δέ θα σβύννω σχόλια δαμέ. Μα εννα αρκέψω που τα σήμερα.











ρίτσα


Τζιαι γώ εσένα εχτιμώ σε. Ξέρε το.


Λεμέσια

Ήρτες πάλε τζιαι είπες κάτι που μου άρεσεν, τελευταία εμφανίζεσαι, λαλείς κάτι πολλά σωστόν τζιαι σοφόν, τζιαι φεύκεις.. thanks.




Blackbeard

Ναί ρε φίλε, υπάρχουν άνθρωποι έτοιμοι να σε παίξουν με τον α' ή τον β' τρόπο καρτερώ το σε ανοιχτό ιστολόγιο. Το συγκεκριμένο άτομο ομως συγκαταλέγεται μές τους 'στενούς' οπότε έφαα βιλλιάν που έσσω μου τζιαι επείραξεν με. Σήμμερα που το εξανασκέφτηκα τζι επέρασεν μου ο θυμός ο πρώτος είπα έν παρετώ να γράφω για χάρην κανενού μαλλαππάππα.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Μαρίνε


Ο τρόπος που μου έγραψες εσύ τζιαι μιά άλλη μου φίλη καλή εμαλακώσαν το θυμό μου.

Έπιασεν με η άμυνα εψές γιατί επληγώθηκα που άτομον φιλικό (κουφή να τη φιλήσει σε τόπον που δέ θωρεί ο ήλιος) τζιαι αντέδρασα με απότομον τρόπο.

Αλλά εδιάβασα τούτα που έγραψες τζιαι εκατάλαβα οτι 'είδες' με, έπιασες την ουσίαν τούτου που κάμνω δαμέ, ξέρεις πότε φκάλλω σώψυχα, πότε ειρωνεύκουμαι, πότε δείχνω τες ατέλειες του κόσμου, πότε αυτοσαρκάζουμαι τζιαι δείχνω την κακή φύση του αθρώπου (μαζίν τζιαι τη δική μου).

Όχι ρε φίλε, εν καλά που λαλείς. Έν θα λυγίσω για έναν ήμεηλ!! Ούτε για μιάν [..........insert borderline personality characterization here....] έν θα σταματήσω.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Θα σας γράψω τζιαι τους υπόλοιπους. Πόψε αργά. Εχρειάζουμουν τα λόγια σας. Εν πολλά ώριμα τζιαι αληθινά.


Πάω για σούβλες με τα σόγια.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρε Διασπορούδιν καταλαβαίνω πως νιώθεις. Εν αναμενόμενο σε τούντη ζωή να έβρουμε τζαι προδοσίες τζαι να μας σπιλώσουν τζαι να μεν μας συμπαθούν τζαι να μας παρεξηγούν. Πάντα εννα έσσιει όμως τζαι αθρώπους που μας αγαπούν εκτιμούν καταλαβαίνουν τζαι εν αφοσιωμένοι τζαι πιστοί φίλοι. Έτσι εν η ζωή. Αν δε ζήσουμε και τα μεν και τα δε τι πεζή που θα ήταν η ζωή μας..δε θα μαθαίναμε απολύτως τίποτε, δε θα ξέραμε πως να το αποφύγουμε την επόμενη φορά, δε θα ωριμάζαμε, μόλις απέκτησες ακόμη μια εμπειρία. Δυσάρεστη, ναι, αλλά κάμνει τη ζωή σου πιο πλούσια με ένα παράξενο τρόπο. Εννα σου περάσει σε καποια φαση τζαι θα σσιερεσαι ΜΟΝΟΝ τους αθρωπους που σε αγαπουν.
Ο χρήστης Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε…
Άνθρωπέ μου, μα τι λες τώρα. Έβαλες εικόνες, γεύσεις, μυρωδιές και πολλές νότες μελωδικές απ την ψυχή βγαλμένες στη ζωή μας. Όσο δύσκολο κι αν είναι, αγνόησε τις παραφωνίες.

... εφτά φορές να πέφτεις,
και να σηκώνεσαι οκτώ!...
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
ευτυχώς εθκιαίβασα τζιαι τα σχόλια τζιαι εχάρηκα! (ελένη εν πολλά ωραία που τα είπες).

έσιει τζιαιρό που λαλώ να αρκέψω το βλογγινγκ - ξέρεις το διάσπορε. Βασικά εσκόνταψα πας το ανώνυμο-επώνυμο τζιαι επαραίτησα τα μέχρι νεωτέρας.

πριν λλίες μέρες αποφάσισα ότι το πρόβλημα πρέπει να ξεπεραστεί τζιαι να ξεκινήσω το συντομότερο. Ο λόγος είσαι εσύ, με τούτα ούλλα που μοιράζεσαι, τα θαρραλέα. Άμαν έσιει έτσι αθρώπους οι κυπριακή μπλοκόσφαιρα υπάρχει και λόγος ύπαρξης της.

Αγαπώ σας πολλά, τζιαι σένα τζιαι τη σύζυγο.

Μόνο που διαφωνώ με το "δεν ανοίκω" που λαλείς τζιαι ξαναλαλείς. Ξέρω ότι έτσι νοιώθεις αλλά...

Έν εξενιτεύτηκα έτσι πολλά όπως εσύ αλλά επρόλαβα τζιαι έμαθα κάτι που τζιήνην την εμπειρία: ότι εγώ είμαι μία τζιαι όπου πάω έρκεται τζιαι το σπιτούι μου πουταπισόν. Όπου βρεθώ τζιόπου σταθώ, ότι τζι αν έβρω μπροστά μου πάντα θα είμαι παρούσα ολόκληρη.

Εν πιο ωραία έτσι - συνιστώ σου να το δοκιμάσεις.
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
επίσης, απολογούμαι για την κατάχρηση αλλά ένηξέρω πώς αλλιώς να το κάμω:

Ματίλτα, στείλ μου ένα μήνυμα αν διαθέτεις ακόμα την ταινία του Π.Χρυσάνθου τζιαι ενδιαφέρει με:

koullourin.moussiemenon@gmail.com
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Έγραψα τζιαι της Δοκισήσοφης ότι άμα νεκατώνεις αισθήσεις με πολιτική φκάλλει κοκτέιλ μολότωφ σε δύο περιπτώσεις:

1.
τα συναισθήματα τσιαττουν
ο πολιτικός λογισμός δεν τσιαττά

2.
τα συναισθήματα δεν τσιαττούν
ο πολιτικός λογισμός τσιαττά

είναι οδυνηρό να κοιτάζεις τες επιπτώσεις μετά την έκρηξη.

Καταλαβαίνω Διάσπορε τι πονείς. Άμα φύεις που την Κύπρο ξεκόφκεις που την πολιτική λογική του τόπου. Πολλές φορές σου φαίνεται σαν τα μωρέματα. Άμαν πααίνεις πίσω στον τόπο τζιαι θωρείς ότι τα μωρέματα έχουν επιπτώσεις όπως τζιείνες τες σημαίες πάνω στον πενταδάκτυλο πελλανίσκεις. Προσπαθείς να βάλεις τα πράματα σε βάσην άλλην που δεν ακολουθεί την ορθοδοξία. Έτα τζιειαμαί.

Όσους τους άρεσεν η πολιτική σου σκέψη (τζιαι γώ μέσα) ή όσους δεν τους κόφτει σε κκουλαφκιάζουν να γλυκάνουν την λύπη σου. Οι άλλοι εβρίξαν ή σε κατακρίνουν.

Ως τωρά εκατάφερες να γλυστρίσεις που το "δικοί μας τζιαι δικοί τους". Οι κυπραίοι επεράσαμεν τρία τέταρτα του αιώνα χωρισμένοι σε δεξιούς τζιαι αριστερούς τζιαι τωρά εμοιραστήκαν σε Νενέκους τζιαι Οχιές.

Αν δεν παραιτήσεις το μπλόγκ (είναι τζιαι αυτόν μια λύση), είσαι καταδικασμένος να συνεχίσεις χωρίς να λαμβάνεις υπόψην σου την κρίσην των "Αλλων".

Πού είσαι, ακόμα δεν σε είπασιν κρυπτοππουστούιν επειδή άφηκες σχόλιο σε μπλόγκ ομοφιλόφιλου, ή κυπριώτικο σκετς επειδή γράφεις στη διάλεκτο, ψευδοδιανοούμενον επειδή προσπαθείς να φιλοσοφίσεις τα πράματα, νάρκισσον επειδή βάλλεις τα συναισθήματα σου πάνω το ίντερνετ...

Προχτές είπες ότι θέλεις να αφήκεις μουστάκαν. Άτε, Η Κύπρος έσιει τα τζιαι τούτα. Εκτός από ελιές, συτζιές τζιαι τερατσιές, έχει τζιαι συλλόγους λαϊκών οργανώσεων, εθνικόφρονα σωματεία, κυβέρνηση, δημοσίους υπαλλήλους, δασκάλους, καθηγητές νέων ελληνικών (όι πους οι άλλοι εν καλλύττεροι), οικολόγους περιβαλλοντιστές, κομματικές νεολαίες, φούρπους, Ελεύθερη Ενιαία Καρπασία, Συντονιστική Επιτροπή Καρπασίας, επιτροπή φούτσαλ της Κυπριακής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου...

Άτε ρε. Κλώσε το μουστάτζι σου τζιαι συμπεριφέρτου σαν Κυπραίος. Οι μουστακαλήδες δεν πληγώννουνται :))

Τωρά θα μου πείς, αν δεν είμουν ευαίσθητος θα έδημιούργουν αυτά που δημιουργώ;

Δύσκολον το αδιέξοδον μέσα στο οποίον έμπηκες.

Πάντως να ξέρεις ότι εγώ αγαπώ σε για την δημιουργίαν που φκάλλει η ευαισθησία σου.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,
είπαν τα ούλλα οι άλλοι.

Θα σχολιάσω μόνο δυο πράγματα.

Αυτό που είπε η cake ότι υπάρχουν ανθρώποι που μας συμπαθούν και άνθρωποι που δεν τους αρέσουμε. Αυτό που πονά είναι όταν δεν τους διαχωρίσουμε σωστά κι έχουμε λανθασμένη εντύπωση.

Το δεύτερον εν η καινούργια εικόνα που έχεις στο μπλογκ. Εκφράζει αυτό που έγινε μέσα σου. Αυτό είναι το μεγαλείο του καλλιτέχνη. Βρίσκει πάντα τρόπους συνειδητά ή ασυνείδητα να μας αγγίζει.
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Κι όμως δεν υπάρχουν μόνο όσοι συμφωνούν με τις πολιτικές πεποιθήσεις του Διάσπορου και οι άλλοι που σιωπούν ή κατακρίνουν.
Υπάρχουμε κι εμείς που κι αν ακόμα διαφωνούμε, μιλούμε χωρίς να θεωρούμε αντίπαλο τον άλλο ή εχθρό.
Το κυπριακό θέμα πληγώνει. Αλλίμονο το αντίθετο.
Το ζήτημα δεν είναι κομματικό.

..Δε θα συνεχίσω πάνω σε αυτό.
Μόνο να πω ότι κατά τη γνώμη μου ήταν λάθος να σβηστεί το ποστ.
Κανένας δεν το ήθελε να σβηστεί.

Εγώ από το μπλοκ σου Διάσπορε (το οποίο γνώρισα μέσω της Δοκησίσοφης) πήρα πολλά πράματα. Συγκινήθηκα, χάρηκα, γνώρισα, ταυτίστηκα.
Και από τη Δοκησίσοφη πήρα πάρα πολλά.


Θα ευχόμουν να μην γινόταν ό,τι έγινε.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Διάσπορε αγαπητέ μου,
μα ΣΟΒΑΡΟΜΙΛΑΣ; Αυτολογοκρίθηκες; Έσβησες ποστ;;; Να τα επαναφέρεις! Αντιλαμβάνομαι ότι θίχτηκες από τα -όποια- σχόλια μιας μπλόγκερ που θεωρούσες φίλη (...), αλλά, τόσο πολύ πια, ώστε να διαγράψεις κομμάτια του εαυτού σου (γιατί τέτοια είναι τα κείμενά σου!), ε, αυτό δεν το περίμενα... Για ποιον λόγο; Για να ανατρέψεις την όποια ιδέα δημιουργήθηκε στο συγκεκριμένο άτομο; Στο είπα, στην Κύπρο γράφεις τα καλύτερά σου κομμάτια, κι εγώ βρήκα πολύτιμες τις εμπειρίες σου - εμπειρίες που βιώνονται με τις αισθήσεις, με τα μάτια τα εσωτερικά ενός ανθρώπου που είναι τόσο Κύπριος αλλά και τόσο ανοίκειος με τον τόπο, ώστε να μας δείχνει πράγματα που δεν προσέχουμε. Ας αφήσουμε επιτέλους τούτην τη λογική που μας καταδυναστεύει... Δε θέλω να επεκταθώ άλλο, νομίζω στα είπανε καλύτερα και πιο πάνω. Άντε, περιμένουμε τα επόμενα! :)
Ο χρήστης jf είπε…
Λένε πως δύσκολα περιγράφονται συναισθήματα. Κι όμως ξεπερνάς κι αυτήν ακόμα την περιγραφή και δίνεις εικόνες και πέρα απ' αυτήν!

Και μόνο γι αυτό πρέπει να συνεχίσεις...
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Εντωμεταξύ, μετά που το ξανασκέφτηκα, διερωτήθηκα: κόφτει σε τι λέει ο ένας κι ο άλλος; Κόφτει σε αν εγώ ή ο άλλος μπλόγκερ θέλουμε - ή όχι - να συνεχίσεις να γράφεις; Δεν είναι το γράψιμο εσωτερική ανάγκη; Δε γράφεις γιατί ΘΕΛΕΙΣ να το κάνεις, ανεξάρτητα από τους αναγνώστες; Δεν είναι ένας μονόλογος τις πιο πολλές φορές τα μπλογκ (κατάλαβες νομίζω τι εννοώ.) Άρα... ;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Πολλά ήθελα να έρτω πόψε τζιαι να γράψω στον καθέναν. Εν 1:30 το πρωίν τζιαι κοττώ. Επέρασα πολλά καλή νύχταν τρώγοντας σούβλες με τα σόγια τζιαι κάμνοντας μάθημαν σ' έναν μαθητήν/φίλον οικογενειακόν μιτσήν που εννα έρτει στη ΧΤΕρνία για μουσικές σπουδές, εν σπουδαίος άθρωπος γνωστός πολλά μές τη μουσική σκηνήν της κύπρου/ελλάδας χωρίς να εν αππωμένος, εν σεμνόν κοπελλούιν που αντί να βουρά τους κκεραττάες της μουσικής σκηνής εννα πάει να σπουδάσει για να μάθει ΤΗΝ μουσική, τζι έπρεπεν να του μεταδώσω ενθουσιασμόν για να μέν έρτει με φόον μέσα του ή αμφιβολίες. Εκουράστηκα που το μίλα μίλα.


Εθκιέβασα σας ούλλους όμως. Ικανοποιήθηκεν τζι ο αθρώπινος μου εγωισμός που εγύρεψεν την ασφάλειαν της επιβεβαίωσης, αλλά ικανοποιήθηκεν τζιαι η ψυσιή μου που έσιει δαμέ γυρόν πλάσματα που τους κόφτει ο διπλανός τους. Πλάσματα που έχουν ευαισθησίες τζιαι τα μμάθκια τους καταλάβουν τον άλλον.
Πλάσματα που άμα διαφωνούν απλά λαλούν το χωρίς να με βρίζουν. Που αμαν τους συγκινώ πάλε λαλούν μου το.



Εφύαν μου τα νεύρα ρε. Ο μιτσής πόψε που του έκαμα μάθημα εμαλάκωσεν μου την καρκιάν γιατί είδα οτι άψαν του τα λαμπρά του γιατί εμίλουν για τη μουσική σπουδή με φωθκιάν τζι ενθουσιασμό τζιαι είπα του μερικά μυστικά που σε βοηθούν να μάθεις τεχνική πιό γρήγορα. Έσπειρα του μερικά πράματα στο νούν. Είδα τα.
Άννοιξεν η καρκιά μου φύλλα φύλλα.

Εκατάλαβα (επειδή ήμουν φορτισμένος με πίκραν τζι εγύρισεν μου σε όρεξη να μεταδώσω ενθουσιασμόν) οτι τζιήνον που προσπαθώ να κάμω μές τούντον χώρον (στο μπλόγκ δηλαδή) ο λόγος που γράφω όπως γράφω είναι για να μεταδώσω τον ενθουσιασμό τζιαι την αγάπη για τα Όμορφα Πράματα μές τον κήπον του μυαλού.
Επειδή έχω πολλήν μέσα μου ποτούτην αλλά έσιει τζιαι μιάν ιδιαίτερην μοναξιάν, τζιαι θέλω να τη δώσω πάρακατω.


Τζι ας παρεξηγηθώ επειδή όπως γράφω για τα Όμορφα γράφω τζιαι για τα πράματα που μου 'περνούν', τα διάφορα καλλιτεχνικά που κάμνω τζιαι ναι αρέσκει μου να χουμίζουμαι λλίον άμαν γράψω κομμάτιν ή φκάλω φωτογραφίες κλπ κλπ -αρέσκει μου να τα γράφω, τί να κάμω έχω narcissism είμαι καλλιτέχνης, απολογούμαι.


Αλλά αποφάσισα δκυό πράματα. Στ' αρχίδια μου όποιου έν του αρέσκει, τζιαι εννα σβύννω (πρώτη φορά άρκεψα, σήμμερα) τες μαλακίες που αφήννουν όσοι ασχημονούν ή προσβάλλουν με προσωπικά. Όσοι απλά διαφωνούν φυσικά εν ευπρόσδεχτοι όπως πάντα να γράψουν τη γνώμη τους. Ανώνυμα σχόλια όπως "η τάδε πουστόρατσα αθρώπων που να ξηλιφτούν" που βρίσκω κάποτε, θα τα λογοκρίνω γιατί έν τα σηκώννω. Έσσω μου, έτσι γουστάρω κύριοι/ες. ΟΎΣΤ ΠΟΥ ΔΑΜΕ.


Δεύτερο, έν σταματώ να γράφω για κανένα, είπα το πάς το θυμό. Έχω το σκοπό μου που γράφω, τζι εν καθαρός. Τζιαι όποιος νομίζει έν είναι καθαρός, κάβλα του, αλλά εν βλάκας τζιαι τυφλός. Δέ θα ξαναασχοληθώ, ποττέ μου. Συνεχίζω.


Τα πόστ που έσβυσα θα παραμεινουν. Είχα σχόλιο απειλητικό που κάποιον ανώνυμο που είσιε να κάμει με τον Παπά-Διάσπορο, τον χώρο του, την οικογένεια μου κλπ. Οπότε αποφάσισα οτι δέν είμαι διαθέσιμος να τους νεκατώσω ή να τους βάλω σε κίνδυνο επειδή έσιει κανέναν πελλό φασίστα που μπορεί να τους κάμει κακό. Άρα, δέ μπορώ να ξαναγράψω για τον τρόπο που σκέφτουμαι για το κυπριακό. Δυστυχώς.



Το λοιπό. Πάω πάφο για 2 μέρες σε χαλαρό χωριό, κερνά η γεναίκα μου σπά, μασάζζ, πηλούς, νερά, χαλαράααα, χωρίς μωρά (έσιει 2 χρόνια να πάμεν κάπου οι δύο μας.)

Σίουρα κάτι εννα έβρω ωραίον ή να μου ξινίσει για να γράψω. Προχωρούμεν.


Θα επανέλθω που δευτέρας, τζιαι θα σας απαντήσω εναν εναν γιατί ευχαριστώ που εφάετε την ώραν σας να μου γράψετε τζιαι να ταϊσετε την ανασφάλειαν μου με φιλίαν.


Χαιρετώ.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ΥΓ


ΑΝώνυμε/η έσβυσα σου το σχόλιο (τζιαι το προηγούμενο σου το χμ χμ επώνυμο) όι για το τί είπες αλλά επειδή έν είσαι πλέον welcome δαμέ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλε Διάσπορε,

Καλά να περάσεις στους Άγιους Αναργύρους (θα είμαι τζιαι γω στην ευρύτερην περιοχή για καμιάν εφτομάδαν).

Αλλά μήπως υπερβάλλουμε λίγο; Γράφεις: «Είχα σχόλιο απειλητικό που κάποιον ανώνυμο που είσιε να κάμει με τον Παπά-Διάσπορο, τον χώρο του, την οικογένεια μου κλπ»

Ε, και; Ζεις εκτός Κύπρου, και ίσως δεν έχεις πλήρη εικόνα, αλλά αν ήμουν στη θέση σου εγώ θα το έβγαζα δημόσια το σχόλιο, πρώτον για να εκθέσω τον θρασύδειλο που το έγραψε, και δεύτερον για να γελάσουμε. Επειδή μόνο για γέλια μπορούν να θεωρηθούν τέτοια σχόλια.

Είμαι νέος στα μπλογκς, αλλά γράφω επώνυμα σχεδόν 25 χρόνια. Και έχω ενοχλήσει κόσμο, παλιότερα για τα οικολογικά, πιο πρόσφατα για τα πολιτικά, ιδιαίτερα επί Τάσσου, κάθε φορά που έγραφα κάτι, η γυναίκα μου έλεγε πως «θα μας βάλουν πόμπαν». Έχω συλλογή από ανώνυμα μηνύματα, κάποτε ίσως τα δημοσιεύσω στο ιστολόγιο, αλλά σε καμιά περίπτωση δε θεώρησα πως θα μπορούσε κάποιος να με βλάψει.
Βλέπεις νομίζω πως το κλίμα δεν σηκώνει αντίδραση μέχρις αυτού του σημείου - και νομίζω δεν είμαι αφελής.

Λοιπόν συνέχισε να ξεντύνεις την ψυσιήν σου, υπάρχει κόσμος που σε νοιώθει 100%, φέρε πίσω το κείμενο, και αγνόησε όλους τους «κακούς», θα τους μείνει η κατζία όπως έλεγαν οι παλιοί.
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Διάσπορε

Σιέρουμε που άλλαξες ιδέα

Οι απόψεις σου εν αξιόλογες τζιαι πρέπει να τις μοιράζεσαι. Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που δεν θα τους αρέσκουν. Δικόν τους πρόβλημα.

Καλή διαμονή στην Πάφο.
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
Χαχα! Είπεν τους κανένας ότι θέλει τη βοήθεια τους το πάρκο για να κρούσει; οξά εν να λύσουν το κυπριακό με το να απειλούν έναν ουδέτερον πολιτικά άθρωπο; ως τζιαμέ φτάνει το σιέρι τους αλόπως, εν καλά που λαλεί ο στροβολιώτης.

Πάντως βάλεις ξηβάλεις τα ποστ σου εμείς επρολάβαμεν τζιαι εθκιαβάσαμεν τα τζιαι ασφαλίσαμεν τα. Εν φοούνται τίποτε πιον, μεν έσιεις έννοια.

Αν βολεύκεσαι στην επιστροφή πέρνα τζιαι που τα Πλατανίστεια: πε του Χαμπή του χαράχτη να σου πει για τες πόμπες που του ετάξασιν τζιαι πε του τζιαι για το πάρκο σας γιατί εγώ εν εξόρτωσα. Υπολογίζω ότι εν να του αρέσει πολλά.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΩΣ ΑΡΝΙΑ.
ΠΟΥ ΠΑΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΣΕ ΟΣΑ ΜΠΛΟΚ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ - ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΣΟ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.

ΞΕΚΟΛΑ ΚΟΠΕΛΛΑ ΜΟΥ

ΑΛΛΑΞΕ ΤΡΟΠΑΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ.

ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ

ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Το 'γραψα και στης Δοκι αλλά εξαφανίστηκε από το μπλογκ της (??) : Δε θεωρώ ότι τη βρίσαμε όλοι μας. Ο καθένας σχηματίζει τη γνώμη του και έχει ευθύνη να διαβάσει ό,τι νομίζει, για να ενημερωθεί σφαιρικά (αν γίνεται αυτό το πράγμα). Από κει και πέρα, γιατί πρέπει να νοιάζει τον καθένα ποια γνώμη σχηματίζει ο αναγνώστης του εκάστοτε μπλογκ; Οι πλείστοι ανώνυμοι τουρίστες είμαστε εδώ μέσα (στα μπλογκς, εννοώ). Η αντιπαράθεση που ανοίχτηκε θεωρώ ότι έπρεπε να γίνει σε ιδιωτικό επίπεδο.
Και επειδή το θέμα πραγματικά δε με αφορά περισσότερο από όσο μου επιτρέπει η ιδιότητα της αναγνώστριας αυτού του μπλογκ, δεν έχω κάτι άλλο να πω επί τούτου! Πάμε παρακάτω.
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
κορού πράττεις κατα το δοκούν.
Έν τζιαι λαλείς μας ίντα πόκαμες, μόνο τζιείνα πόνεκαμες.

τες απειλές των ανωνύμων είπεν τες τζιαι ο διασπορος. Εν τζιαι έκαμες καμιάν αποκάλυψην.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
μα να σου πω εγώ ίντα μπου επήεν λάθος;; εσύ εν ηξέρεις δηλαδή;

τι να σου πω εγώ; έβρετε τα αν μπορείτε.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Ρε Διασπορε νευριαζεις με καποτε τζιαι καμνεις σαν τον αφκαρτο διοτι δεν μου ακουεις :). Γιε μου το ιντερνετ εν γεματο με καθε καρυθκιας καρυδι. Εσιη κλεφτες παιδεραστες, χακκερς τρομοκρατες αρωστημενους...εσιη τζιαι κυπραιους αμπαλατους ο καθενας μας λαλει οτι κοψει ο νους μας τζιαι ο κωλος μας. Τζεινα που ειπες για την σημαια τζιαι τους τουρκους τζεινα ενει, οποιος θελει ας φακκα πανω κατω. Ο χωρος τουτος εν δικος σου οτι σου καβλωσει λαλεις... αν εχουμε ορεξη δκιαβαζουμεντα εν εχουμε εν τα δκιαβαζουμε..... γραφουμε σου τζιαι μεις καμια μαλακια μεσα μεσα. Μεν χολοσκας ειπα σου το πολλες φορες. Το μπλογκ σου εν ειδος λογοτεχνιας. Εγιω ερκουμε να το δκιαβασω σαν τεθκιο/ Σιουρα μιας τζιαι εισαι καλιτεχνης γραφεις μας τα τζιαι ωραια τζιαι σιουρα εννα πιανεις που τις εμπειριες σου τζιαι την ζωη σου. Εν τζιαι τουτο μια δημιουργια οπως τα ποιηματα σου τζιαι την μουσικη σου. Μεν αφησεις αλλους να σε λογοκρινουν... εισηγουμε τζεινα που εσβησες να τα βαλεις πισω με υποσημειωση οτι αν δεν αρεσκουν στα αρχιδια μας τα μπλε που να τους τα χρεωσεις να μεν ερτουν να τα πιερωσουν. Η Κυπρος θελει να μας καλουπιαζει τζιαι να ειμαστε ουλλοι βανιλλα ουλλοι το ιδιο. Το ιδιο τζιαι την δοκισισοφι, αφηστην τζιαι τζεινη να καμει το δικο της εστω τζιαι αν εν μαλακισμενος ο τροπος της προσφερει τζιαι τζεινη ενα σπασιμο του κατεστημενου. Τωρα αν σε χτιτζιαζουν τζεινα που λαλει σβηστα...αλλα μεν σβησεις τζιαι τα δικα σου.....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ena-dio chronia prin oriosoyn gia tous apoklismous allon.
Exis fai porta kopella mou.
Ate xekola kai min kaneis tin anixeri.
Esi eidika exis idikotita stin psevdoprosopia.
Poses fores egrapses os anonimos kai malista se dialogo me ton eafto sou!!!

HAPIA kai grigora
Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Εγώ εν μπορώ να καταλάβω ποιό σημείο που το "Δεν εισαι ευπρόσδεκτη δαμέ πλέον" εν εκατάλαβες ρε Δοκι.

Σταμάτα να σπέρνεις τη χολή σου τζαι έσσω σου. Αϊσσιχτίρ με λλία λόγια..

Έτσι μισησμένους αθρπώπους σαν τζαι σένα, αθρώπους που εν έχουν μιαν καλήν κουβέντα να πουν, εν πρέπει να τους ανεχεται κανένας τζαι να τους περιθωριοποιούμε..
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ Διάσπορε,
Μπορεί η κυρία Δοκι να σε πλήγωσε, αλλά η ταπεινή μου άποψη είναι ότι δεν έπρεπε να το δημοσιεύσεις το θέμα. Ούτε να αφαιρέσεις το ποστ. Ούτε χρειαζόσουν την επιβεβαίωση.
Υπόψη ότι σας διαβάζω και τους δύο με την ίδια ευχαρίστηση.
Σε χαιρετώ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Επίσης, μπορεί να μην τα ξαναβρείτε ποτέ, διότι πληγώθηκες κι εσύ κι ο εγωισμός σου (και με το δίκαιό σου προφανώς, όμως ο εγωισμός του άνδρα δεν είναι λίγο πράμα), όμως το παναΰριν που έγινε ήταν αχρείαστο. Μπορούσες να της την πεις και να τσακωθήτε και να μην ξαναμιλήσετε ο ένας του άλλου, και δεν θα έπαιρνε κανένας χαπάρι.
Εκάμετε το πάλε Αποέλ-Ομόνοια...
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Ετυχώς που μου το αθύμησες να σε φύω που τα μπλογκς που ακολουθώ ρε Δοκι γιατί άλλην έννοιαν εν ειχα μες τα 100+ που θκιαβάζω όποτε έβρω ώρα...

Πικρόχολη!
Ο χρήστης someone like me είπε…
Diaspore en sou ksanaegrapsa alla diavazo se taktika kai apla ithela na sou po oti ki ego palaiotera pou sinanastrefomouna me atoma apo to internet eixa pligothei kai malista poli asxima epeidi otan kapoios pou theoreis "filo" (esto kai meso diadiktiou) se vrizei i se prosvallei nai pligonesai... kai thimoneis... kai kirios me ton eafto sou...

don't let it get to you though, ok? you are way stronger and better than that.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δρυός πεσούσης πας ανήρ (πασα γυνή εδώ μέσα) ξυλεύεται...

Ντροπή σας! Και ντροπή σε σένα που θες να αφήσεις και μουστάκια!!!
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ήρταμεν πίσω, μα τί ωραία να ησυχάζεις για δύο μέρες χωρίς μωρά. Θωρώ εγραφτήκαν πολλά. Αν κάτσω να απαντήσω θα γράφω για ώρες...


Το λοιπό. Τελευταίον περί του θέματος γιατί επαρατράβησα το, κάμνω σάν το πουττίν το κλαμένον -τωρά που με ξαναδκιεβάζω.
Έν πειράζει, είμαι τζι εγώ άθρωπος.



Η κοπέλλα (για την οποίαν στην αρκήν ούτε ονομαστικά αναφέρθηκα στο πόστ μου για να μέν τη θίξω δημόσια εν το μεταξύ!!!) βρίσκει την με το να μπλέκει ιστούς αράχνης με τα λόγια του άλλου τζιαι να φκέννει τελικά θύμαν, ξέρει την τέγνην της καλά, που πολλά παλιά, με πολλούς. Ίνταμπου έκαμεν ξέρει το η ίδια, τζιαι τωρά πιάννεται πας τα "μα έν σου είπα εγώ να τα σβύσεις" κλπ κλπ, (πού το είδεν ολά οτι έγραψα "είπεν μου η Ταδε να σβύσω τα πόστ μου"). Έν θα κάτσω περαιτέρω να κάμνω επιχειρήματα τζιαι να σχολιάζω τί λαλεί σάν τον παλαβόν. Μιλά η ιστορία τζιαι το ποιόν της. Κανεί την, κανεί τζιαι το θέμαν τούτον. Άβυσσος η κακία τζιαι η παράνοια του αθρώπου. Έγραψα της το τελευταίον μου (τζιαι η κεφαλίδα του ήταν "δημοσίεψε το αν θέλεις") τζιαι το θέμαν μαζίν της έληξεν, ο νοών νοήτω (ανορθόγραφε!!) τζιαι απου καταλάβει τζιαι ξέρει, ξέρει.

Δέν θα παύσω να δκιαβάζω τούτα που γράφει, αρέσκει μου πολλά σαν μπλόκερ, ούτε παροτρύνω κανέναν να θκιαλέξει ή να σταματήσει να τη θκιεβάζει.

Έν εξαναξημάρισα τόσον πολλά στη ζωή μμου τζιαι αντρέπουμαι που έππεσα τόσο χαμηλά να παραπονιούμαι σάν το μαλακισμένο μές τον όμορφον μου χώρο σάν το χτηνό. Χεχε, έχω τζιαι αδυναμίες κάμποσες.



ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

1. Γράφω, τζι όποιου αρέσκει.

2. Το ιστολόγιον εν καλλιτεχνικό. Με είσοδον ελεύθερην. Όποιος προσβάλλεται σκονταφτει.

3. Τα γαδούρια τα ασάμωτα δέν είναι ευπρόσδεχτα.


5. Τα πόστ μου έν τα ξαναβάλλω γιατί εφοήθηκα το μίσος τζιαι τες απειλές που εδέχτηκα, τζιαι τους χαρακτηρισμούς του "Γενίτσαρου" "Ρουφκιάνου" κλπ. Έν έχω όρεξην να βάλλω σε κίνδυνο την οικογένεια μου στην κύπρον ολά. Τους ανώνυμους τζιαι τους ψευδώνυμους που με βρίζουν ή απειλούν κανεί τους. Εν το ρισκάρω.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
(τα διαγραμμένα σχόλια εν της Δοκησισοφης)



(είπα σου έν είσαι ευπρόσδεχτη δαμέ)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε, ατε, εκτιμούμεν σε, είσαι τσιάκκος, γράφεις καταπληκτικά, κανεί πιον με την Δόκι. Περιμένουμεν το επόμενον ποστ, κι εσύ επιμένεις να ασχολείσαι. Είσαι ενήλικας, handle it.. Εν ανάγκη να ακούμεν τζι εμείς τα προσωπικά σας;;;;;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
anonymous τελευταίε

εν καλά που λαλείς. ξέρεις είμαι πολύπλοκον παιδί, τζιαι δέχουμαι ακόμα τζιαι το κατινίστικο μέσα μου:-))))

έγραψα το επόμενον μα έν το είδες ολά?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θα συμφωνησω με τον μαρινο.ειμαι κ εγω στα ξενα κ νιωθω τα πολλα εντονα τουτα που λαλεις.
εν αφηνω σχολια αλλα σε διαβαζα κ αν κ διαφωνω σε πολλα απο οσα λες-ειδικα για το συνκεκριμενο θεμα- ενιωθα την αληθεια τους κ βρεθηκα κ εγω πολλες φορες στην ιδια δυσκολη θεση,στα ιδια διλληματα.
μην εγκαταλειπεις αυτο που εισαι.Και περα απο αυτα κυριως αυτο που με συγκινει ειναι οι περιγραφες σου για την Κυπρο τοσο γεματες αγαπη κ δινοντας σχημα κ υποσταση σε οσα εχουμε καταγραμενα στο συλλογικο μας ασυνειδιτο,ειναι κριμα να χαθουν...

ΡΥΡ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.