Ξύπνημα στην δεύτερη πατρίδα

Ξυπνάς το πρώτο σου πρωί ξανά στη  ΧΤΕρνία.

Έσιει υγρασία.  Ξυπνάς η ώρα 4 επειδή έσιετε ούλλοι τζέτ-λαγκ  εν εφτά ώρες μπροστά ο οργανισμός σου.   Πονείς τη ράσιη σου που το ταξίδι.  Τρώει σε η κκελλέ σου γιατί έν επρόλαβες να κάμεις μπάνιο που την κούραση.  Πίννεις καφέ του φίλτρου αντί φραπέ.

Έν φυσά αερούδι τζι εν πυρά ανυπόφορη, ούτε έαρκοντίσιον έσιεις, ούτε αεριστήρες πάς το στυλλούδιν.

Αντί για σύκα τρώεις pancakes για πρόγευμα.   Τα μωρά ξυπνούν συχχισμένα, γυρεύκουν τον παππούν τζιαι τη γιαγιά  -άτε τωρά εξήγα μωρού 20 μηνών πού επήεν ο παππούς τους.


Θωρείς έξω που το παράθυρον της κουζίνας.  Γυρεύκεις τη γνώριμη σου αυλούδα που την επεθύμισες.  

Μεινίσκεις!!


Αντί  του γρασιθκιού σου θωρείς λάκκους τζιαι αντρωσιές του Σιήρου τζιαι ξερόχορτα.   Αντί  του πέτρενου του πάτιο σου που έχτισες με τον Γιαννήν πέρσυ θωρείς καταστροφές τζιαι κυμματιστά  ταραγμένες   πέτρες αρκετές  σπασμένες.   


Αντί  τεράστιες βαλανιδιές 30μετρες  στο σύνορο σου με το γέρον το γείτον, έσιει κορμούς κουτσουρεμένους, κομμένους.   Όσο ξημερώννει, ο ήλλιος φτάνει την κουζίνα σου ολόφωτος αντί να εν φιλτραρισμένος που τη φυλλωσιά.
Αννοίει το στόμαν σου διάπλατα γιατί έν το πιστεύκεις, κοντεύκει να σου ππέσει το φλυντζάνι του καφέ τζιαι να κατουρήσεις πάνω σου επίσης.  

"ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗ!!!    ΕΛΑ  ΝΑ ΔΕΙΙΙΙΙΙΣ!!!!!!"

[....................]   -για πέντε λεπτά  θωρεί τα μόνο, έν μιλά.

Βουράς  έξω.  Πράγματι έτσι έναι, έν ήταν οπτασία.

Ο άλλος γείτος ποτίζει τα φκιόρα του, καλημερίζει σε.  Ρωτάς τον.  Λαλεί σου οτι ο γέρος που δίπλα αποφάσισεν να κόψει τα δεντρά του γιατί εκαταστρέφαν του το καράζ του τζι έβαλεν έναν αχαμάκκην να κάμει τη δουλειάν, ο οποίος έφερεν το σιήρον μές την αυλήν τη δική μου  (trespassing!!)  τζιαι έκαμεν μου τωρά περίπου $2000  ζημιάν.  Επίσης έριξεν ένα δεντρό πάς το καράζ της άλλης της γειτόνισσας που είναι  95 χρονών τζι έφαν της τη στέγη  ($12,000)
----------------------------
Τζιαι αμέσως που κυπραίος γίνεσαι αμερικάνος όξινος που κινά αγωγές τζιαι κάμνει καουμποησμούς.  Με το γέρον έν έσιεις τίποτε, τόσα έξερεν  (εν 88 χρονών)  εγέλασεν του ο κκεραττάς.  Έν φταίει.   Είπεν οτι  εχρέωσεν τον $8,000 για να κόψει τρία δεντρά  (!!!  κλεψιά)  αλλά τουλάχιστον έν τον επλέρωσεν κόμα.    
------------------------------




Βαρκούμαι.   Δικαστήρια μπλά μπλά μπλά..


Λαλεί ο γέρος εννα με πλερώσει τζιήνος   (νιώθει οτι φταίει)




Θέλω να κόψω τζιήντο γάρον τωρά να του ώκω, να του ώκω.  


Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
όι μάνα μου! αφού παιρνούν τούτα στην αμερικήν να του κινήσεις αγωγήν καλό, όξα να τον ξαπολύσεις.

πολλά ωραίος ο πίνακας. ποιος είναι;
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Πεεε... τζιαι εγώ ενόμιζα ότι επειδή ήρτα πίσω χθες τζιαι ξαφνικά έστασσεν το aircondition του υπνοδωματίου μου, τζιαι παρεπιπτόντως εσηκωστήκαν τζαι 10-20 παρκέ μες τον ίδιο χώρο λόγω υδρορροής (κάπου- δεν ξέρω που) ήρτεν το τέλος του κόσμου!

Να πληρώσει, αλλά παραπάνω εν το ανακάτωμα ούλλο που προκαλείται στα 'καθιερωμένα' τζιαι γνώριμα μας, όπως τα ξέρουμε τζιαι θέλουμε να είναι... τζιαι μαζί με τις αλλαγές που επιφέρει.

Welcome back diasporos! μπήκες αψά-γεμάτα στη μάχη βλέπω. φιλούθκια.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Θα τον πάρω αύριο στα δικαστήρια, εν πελάς αλλά δακάτω δουλεύκει. Το χτηνό!


Ο πίνακας εν γερμανικός του 1920, Dix.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Καλημερίζω ρούθλες

Τα γνώριμα μας άμαν τα πειράζουν χαλά ο κόσμος μας (όσον 'ασήμαντα' τζι αν είναι τα γνώριμα)

Ηταν rude awakening όπως λαλούν δακάτω.
Ο χρήστης Sike είπε…
lol o pinakas - sorry.

ως αμερικάνος όξινος, προχώρα, δε θέλει όλη η χώρα! Αλλά έμεινε μου η περιέργεια τι θα έκαμνες ως κυπραίος... :]
Ο χρήστης Diasporos είπε…
sike

Έσιει πολλύ χάζι ο πίνακας. Grotesque. -εν οι τέσσερις φύσεις μου χαχα.


Αν ενεργούσα σάν κυπραίος θα έκαμνα ένα που τούτα: α) να εσσιώπουν για να μέν γινεί θέμα μές τη γειτονιά. Εν αντροπή, λάθη γίνονται. β) να έβαλλα καμπόσες φωνές, να μου υπόσχετουν ο γέρος ριάλλια αλλα να μέν μου τα δώσει στο τέλος τζιαι να κρύψω να περάσουμεν γ) να έβαλλα τες φωνές του εργολάβου τζιαι να έρκετουν να μου τα 'σάσει' αλλά να τα κάμει πιό σκατά δ) Να έδερνα τον εργολάβο τζιαι να έρτει η αστυνομία να μου πεί 'καλά του έκαμες'.
Ο χρήστης Leni είπε…
Θα επήαιννα για το Γ αν εσυμπεριφέρεσουν σαν κυπραίος, αλλά τες κακοτεχνίες ύστερα ποιος θα τες σάσει, οέο; Άρα πάεις μέσω δικαστηρίου τζαι πιάννεις τα λεφτά σου τζαι σάζεις τα όπως θέλεις τζαι καλλύττερα ακόμα.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Εν πόνος να θωρείς τα δεντρά που ανάγιωσες κομμένα.

Μπορεί να σημαίνει απλά... καινούργια αρχή!
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Ο πίνακας μου θύμισε αμέσως ένα έργο του Σολωμού, τη "Γυναίκα της Ζάκυθος" (πολλά γκροτέσκα η "κυρία" εκείνη!).
Έλειπα και έχασα επαφή με τα μπλογκς καμιά δεκαριά μέρες (ήταν πολλά καλά, πίστεψέ με!) :)
Καλή επιστροφή στα συνηθισμένα σου - φαντάζομαι τη φρίκη αυτού που αντίκρισες...
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Και γω που νόμιζα πως μόνο οι Κύπριοι "καθαρίζουν" τις αυλές τους από τα δέντρα...
Εφιαλτικό..

Ελπίζω ν' αποκατασταθούν σύντομα οι ζημιές στην αυλή σας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
aman re diasporus...fuck man! polla ashimi fasi, en sampws tzai kapois tzipanw lalei sou "wwp! kanei ksekourasi re filouin mou back to reality"
dont worry, eimai sigouri oti kaws tha vgeite ao mesa anwdyna.

p.s: nampon toutos o theikos pinakas! poios ton ekamen
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Leni

Αποφάσισα να βάλω τον φίλο μου το Γιαννή να τα σάσει που του έχω εμπιστοσύνη. Γιατί οι κακοτεχνίες γίνουνται τζιαι δαμέσα. Θα πιάσω (ΆΝ πιάσω) τα λεφτά τζιαι να τα σάσω με τον φίλον μου. Άχχχχ.



Νεράϊδα

Τα καημένα ήταν 90 χρονών τζιαι βάλε. Ο κορμός τους ζουμίζει ακόμα, αργοπεθαίνουν, έν αντέχω να θωρώ την αυλήν μου πλέον.

Είναι ομως καινούργια αρχή, άρεσεν μου τούτον που είπες, πάς τα νεύρα μου έν το εσκέφτηκα τζιαι τωρά εθθύμισες μου να Ζώ τη Στιγμή τζιαι να θωρώ τες ευκαιρίες, τα σύμβολα, όι τα κακά. Ευχαριστώ, καλημερίζω.



κι αγνάντευε

Καλώς ήρτες, έν έχασες πολλές συνέχειες που τα μπλόγκ, καμπόσους καφκάες μεταξύ ατόμων τζιαι ιδεολογίων, τζιαι κατα τα άλλα τίποτε. Παντούμεν μούγιες, εν διακοπές χιχι. Ξαφνικά- φρίκη, φρίκη. Είπεν η Νεράϊδα εν καινούργια αρχή όμως, τζιαι τούτον άρεσεν μου.




Ηλιόδεντρο,

Δυστυχώς τζιαι δακάτω κόφκουν δέντρα. Κάτι βαλανιδιές τεράστιες που ήταν, πεντάμορφες. Το πνεύμαν που εζούσεν μέσα τους εν ακόμα κλειδωμένο μές το κούτσουρον τζιαι καλεί με τες νύχτες να το πιάσω τζιαι να το πάρω αλλού. Έν σε περιπαίζω. Είσαι ποιήτρια τζιαι καταλαβαίνεις τί σου λαλώ..



Cake

Ναί γμτ. Άμπα τζιαι ησυχάσουμεν λλίον, έρκεται τζιαι διά μας την ά? Πέρκι έν πάμεν δικαστήριο βαρκούμαι τα πολλά..

Ο πίνακας εν του Otto Dix, πολλά πελλός γερμανός!! Αγαπημένος μου, θέλω να χωστώ μές τους πίνακες του.

Δέ δουλειάν του δαμέ:

http://www.mess.net/galleria/dix/
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Ωραίο καλοσώρισμα εκάμασου .Τζιαι μόνο που το σκέφτομαι να μου τα κάμουν έτσι (αν είχα αυλή) πιάνουμε τα ιγκλι ίγκλι μου που ελάλεν μιαν φοράν ένας μες τη κυπριακή τηλεόραση.
μακάρι να σου τα πλερώσει τουλάχιστο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.