Επιτέλους διακοπές

Αρκέφκουν σήμερα οι διακοπές μας.  Ήντα ζωήν κάμνω ο πελλός.  Μιά βδομάδα όφφ  κάθε δύο μήνες, με έντονη εργατική ζωή στο μεταξύ.   Φτάνει σκέψεις, προβληματισμούς, μουσικές, υποστήριξη κόσμου, μαθήματα.   Πρέπει να αδειάσω.  Πρέπει να αδειάσω.  Δέ ξέρω πώς αδειάζουν..   Μόνο να γεμώννω ξέρω.

Οπότε σήμερα θα έρθει ο φίλος μου ο Γιαννής ο Βραχοκαβαλλάρης με τη γυναίκα του να κάμουμε πάρτυ.  Έθελα να έψηννα αστακούς στα κάρβουνα αλλά έν μας βοηθά ο καιρός, βρέσιει τζι εν 4 βαθμοί.

Εξοπλίστηκα κατάλληλα όμως:   Μπουκάλα μαύρο ρούμι.  Πάγος.  Παραγγελία γύρος αρνίσιος που τον τούρκο σουβλιτζιή.  Πατάτες τηγανιτές.  Πακλαβάδες.

Σχόλια

Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Άτε καλή ξεκούραση!
Επείνασα μόνο που τα διάβασα τα φαγητά σου!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Πολλά λιπαρά ρέ!! Να προσέχεις τη γραμμή. Είσαι νέος.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Rain Tears
Να σαι καλά. Έκατσε μου στο στομάσιη ο γύρος όμως.


aceras
άστα φίλε μου, ειδικά ο αρνίσιος. Εν μέρες της δίαιτας νομίζω, επαράκαμα το λλίο.
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Διάσπορε, εγώ ενόμιζα ότι ήσουν διακοπές που τζιαιρόν, τόσους περιπάτους τζιαι φωτογραφίες που μας πέμπεις της γειτονιάς..!
Σοβαρά τωρά, σου εύχομαι καλήν ξεκούρασην τζιαι "εποικοδομητικήν"!
Ο χρήστης she είπε…
πριν λίγο καιρό άρχισα να σε διαβάζω. μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Ποιος τη χάρη σου.
Μια χαρά τα κάμνεις.
Πολλά ωραία τακτική.
Εχώνεψες οξά να σου στείλουμε καμιάν αφρόζα ?!!
χαχαχααααα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.