Ματωμένες πέτρες
Τέσσερα αρκοπέζουνα του Μαζωτού. Έντεκα κουρκουτάες. Τζι έναν κουπάϊ στρούφοι πασιόκωλοι. Φόος τζιαι τρόμος των αγαλμάτων, πηγή άγχους για το μάστρο-γλύπτην τζιαι τη μάναν μου. Μπαίννουν μές τα κλουφκιά των όρνιθων τζιαι τρών φαϊν αβάτταν, σικκιρτίζουν τες τζι έν μας γεννούν αφκά. Τζι οι πέζουνοι κάθουνται πάς τη κκελλέν του Πετραίου, της Ευρώπης, της Οικογένειας, της Πρώτης Απριλλίου, πάς τη κκελλέν των Σιαμαίων, τζιαι ξαπολούν τσιλλάρες. Τρίψε τζιαι να τρίψεις τες πέτρες κάθη μέρα μές τον νήλιον πάς τες σκάλες. Πόσον.
Τζαι ππέφτει πάνω μου η ευθύνη να τα καθαρίσω, πάντα εμέναν. Εγιώ που μούγιαν έν ηβλάφτω ποττέ μου, που ζιώ λαλώ μόνον για την ομορκιάν τζιαι την αγάπην, εγιώ με τα σιέρκα τα μαλαχτά, παράξενον έχω ταλέντον στο σημάϊν που μιτσής, μάστρος τ' αεροβόλου, τζιυνηός, χάρος των κουρκουτάων τζιαι των πουλιών.
Πιάννω το θρυλικόν Γουέμπλεη τ' αεροβόλον που έν χάννει ποττέ του, τζιαι φορώ στο σώμαν μου τον αντρισμόν τον πρωτόγονον. Έν έσιει λύπησην γιά συναισθήματα ο χάρος. Στήννω καρτέριν μές την τερατσιάν τζιαι καρτερώ τους πέζουνους. Κάθεται έναν πάς το Λιοντάριν, σιέζει μές το μμάτιν του τζιαι φτεροπετά ώς το φραμόν. Κάτι καρτερά. Την αγαπημένην του άραγε? Βάλλω πιλλούαν μές το θάλαμον τ' αεροβόλου τζιαι συγκεντρώννουμαι. Την ώραν που θωρώ αθώα ζωήν μπροστά μου έτοιμος να την πάρω, φακκά η καρκιά μου μα σε δευτερόλεπτον γίνουμαι αρχαίος, ο κόσμος χάννεται, τζι ο σκοπός πάνω στη γήν εν Ένας. Να ζήσω 'γιώ καλά, τζι αν μ' εμποδίσεις θα σε φάω. Ενάντια στη φύσην έν μπορείς να πάεις. Μές το σταυρόν του όπλου που καδρώννω τη κκελλούαν του πουλιού σχηματίζεται η δύναμη τ' αδρωποθεού τζιαι πατώ τη σκανδάλη. Πετάσσουνται φτερά, ξιππάζεται, κουτσεύκει χαμαί, βουρά να φύει του κινδύνου. Βουρώ ποπίσω του σάν τον τίγρην, τζι ας έν μιά πιθαμή πουλλίν εγιώ αγρίεψα, τζι ας λαλεί η καρκιά μου "μα τί κάμνεις ρέ μουσικέ?", τζι ας πονώ βαθκειά πουμέσα μου. Η λύσσα του σκοτωμού εν αρχαίο συναίσθημα, μές τον εγκέφαλον κρυμμένον, παρατηρώ με τζιαι ακούω τους άντρες που κραούν γραμμήν πίσω στο χρόνον ώς τους προγόνους με τα τόξα.
Το πρώτον ήταν δύσκολον. Στο δεύτερον, καλλύττερα έσφιξεν η καρκιά. Τζι ώς το δείλις, σάν το χάρον πο' μπηκεν μές το χωρκόν τους αλλόθρησκους εθέρισα το Πετραίον ούλλον, έν έμεινεν φτερόν γιά νούρος να μας ξημαρίζει.
Εν άγρια η χαρά του χάρου.
Σχόλια
ή
A man has to do what a man has to do.
Κούκλα μου θκυό χρόνια επροσπαθήσαν να αφήκουν τη φύση να λειτουργά μόνη της τζι εγεμώσαν τα αγάλματα τσιλλάρες, έν γίνεται, καταστρέφουν τα. Πίστεψε με εταράχτηκα, μα είμαι ο μόνος που το εμπορούσεν. Ξέρεις, μές τον νούν τον πρωτόγονον του αθρώπου, εν τζι ο θάνατος. Έν τον καταλάβει η λογική, ούτε το συναίσθημαν. Μέσα μας εν ο τίγρης, τζι άμαν τον καλέσουμεν, έρκεται.
Νεράϊδα
Όπως το είπες έναι. Ούλλα γίνουνται άμαν είσαι άθρωπος. Τζι άμα πρέπει. Τζι αμα ξέρεις να γυρέψεις μέσα σου το κατάλληλο 'εργαλείο'. Εν απίστευτο. Μα αθρώπινο.
she demon.
Θα το ψάξω το βιβλίο. Το θέμα "κακό μές τον άθρωπο" εν πολλά fascinating. Μετά που με έψαξα τόοοσο που με έψαξα τζι ήβρα τις γωνιές του αθρώπινου κακού τζι εγινήκαμεν φίλοι μπόρω να τες καλέσω όποτε πρέπει χωρίς να μαλλώνουμεν. Η φύση εν φύση. Τζι ο έλεγχος εν δώρο της.
Σαν να τζιαι γράφει άλλος, όι εσύ.
Εννοείται ότι αγαπούμεν σε μα...εν τόσον εκτός εσένα τούτη η εικόνα.
Χάννεις το νόημα.
"άγρια ΧΑΡΑ?? του χάρου"????
τις "πετρες" εκαμες τες εσύ. τα πουλιά ο θεός. Αν αυτά ξιμαρίζουν κανοντας απλά την ανάγκη τους, εσύ Ο Ανθρωπος που ξιμαρίζεις αβέρτα για τη βολή και την απληστία σου τί σου πρέπει?
Δηλ εν εμπορούσατε να τα αποθηκεύσετε σε καμιάν αποθήκη? Κάτι τελοσπάντων?
Εν έσhει "έν υπήρχε άλλος τρόπος" Πάντα έσhει.
Ο Φονος όμως δενεν ποττέ.
Αναρωτιέμαι αν λαλούμεν το ίδιον για τους κυνηγούς που παν κυνήγι για χόμπι.
Στροβολιωτης.
Μέ λαλείς πελλάρες τζιαι θκιέβαζε ποιό βαθκειά.
στροβολιώτη
Εκατάλαβες εσύ το νόημαν φίλε.
Πάντως βρίσκω τον τρόπον σου την πιο οικολογικήν μέθοδον για να ξηκάμεις τα ενεπιθύμητα. Τι έπρεπεν να κάμεις; Να βάλεις ψατζιές όπως βάλλουμεν τους καραόλους, τους λιμπούρους τζιαι των νηφφίτσων για να μεν είσαι τζιαιμαί πον να υποφέρουν ώςτι να ψοφήσουν; Οξά να τους βάλεις στειροτικόν όπως κάμνουν οι ελβετοί;
Εγώ τζιείνον που δεν εκατάλαβα είναι τι πρόβλημαν κάμνουν οι κουρκουτάες. Τι ενοχλούν; αφήνουν ξημαρισιάν; Τρών τες σκνήπες, τες μούγιες τζιαι ήβρα τους το ίδιον όμορφους με τα αγάλματα. Όταν τον είδα τζιείνον τον μιτσήν πας την κκελλέν του Πετραίου τζιαι εσυγκινήθηκα. Εθεόρησαν τον μέρος του έργου, τζιαι εσκέφτηκα ότι τζιείνος ο Κουρκουτάς εν ο καλλύττερος του φίλος. Ότι ενώσαν τες τύχες τους για την αιωνιότηταν. Άλλον οι ξημαρισμένοι οι πέζουνοι τζιαι οι στρούφοι τζιαι άλλον οι κουρκουτάες. Εκτός που αν κάμνουν άλλην ζημιάν που δεν την ξέρω. Πάντως αισθητικήν με την ύπαρξην τους όι μόνον δεν κάμνουν (για μέναν) αλλά διούν μιαν άλλην διάστασην στην ζωήν του έργου.
Αν το σκεφτώ έτσι σε καταλαβαίνω... παρόλο που από την αρχή ήξερα ότι δεν το έκανες για την πλάκα σου, όπως κάνουν πολλοί... Στο κάτω κάτω κι εσένα οι "πέτρες" σου παιδιά σου είναι...
το θέμα δεν έχει να κάνει με το πόσο Βαθειά διαβάζω. Ετο Εσκότωσες τα.
Το πώς το περιγράφεις(που είναι ωραία η αφήγηση και η γλώσσα κτλ οκ) δεν αφαιρεί τίποτε από το κατα τη γνώμη μου άδικο, επιβλαβές και αχρείαστο του φονικού.
Δηλ θα εμπορούσες να επερίγραφες το ίδιο και αντί για πεζούνια και στρούφους να έβαλλες οποιοδήποτε άλλο ζώο. Το ίδιο είναι.
το θέμα είναι να το δείς απο μια άλλη σκοπιά το όλο θέμα, και την επόμενη φορά να να δείτε άλλες ενναλλακτικές και όχι αυτό το πράμα.
έτιτσιρώθηκες ομπρός που θεούς τζε δαίμονες τζε έδειξες την αληθινη σου φύση. Μεν την αρνείσε μεν δικαιολογήσε, είσαι άδρωπος εν έσιη γιατί. εν είσαι παιδί της φύσης. κανένας μας δεν ένι. ούλλοι σκοτώνουμε ούλλοι είμαστε φονιάες τζε δικαιολουγούμε το. στανάθεμα τα βρωμοπέζουνα. στανάθεμα τζε οι κουρκουτάες. στανάθεμα ο μιτσής τους εγκέφαλος.
είσαι γλύπτης δέ τζε τούτη την προσπάθεια http://www.underwatersculpture.com/
Kolantero
"φοβού τον δαίμων εαυτόν" είπαν μας για να μας φοητσιάζουν να μέν ακούμεν της φύσης. Τους κουρκουτάες ελυπήθηκα τους παραπάνω, τζιήνοι έν ηβλάψαν κανένα. Μα η μαστόρισσα έσιει τους τεράστια φοβίαν άμαν σαρίζει τες αυλάες των αγαλμάτων πανικοβάλλεται. Έν την κανούν οι καρκίνοι της μέν την πιάει τζιαι κανέναν εγκεφαλικόν που το φόον. Τζι επαρακάλεσεν με να τους καθαρίσω. Τζιήντον μιτσήν πον πάς τη κελλέν του πετραίου έλυσεν τον η μύλλα μου. Αλλά όπως είπες σοφά για τα ξημαροπούλλια, εν οικολογικός ο τρόπος μου. Παρά λανέϊτ, καλλύττερα να τα σκοτώσω με τα σιέρκα μου να νώσω την Ευθύνη.
chris
Έντα άλλες εναλλαχτικές δηλαδή? Να βάλω δίχτυα τζιαι να τα πάρω στην προστασία ζώων? Να ταράξουμε τα αγάλματα? Ερώτηση: Που τρώεις σούβλαν γιά που συνάεις αγρέλια γιά πίννεις κρασίν τζιαι νώθεις άγριαν χαράν, έν νομίζεις πως συμμερίζεσαι τη χαράν του χάρου? Οξά επειδή εν άλλος που έκαμεν τη ξημαροδουλειάν τα σιέρκα σου εν καθαρά? Φιλοσοφική ερώτηση. Έθεσεν την τζι ο καθαρονούς του Aceras..
kolantero
Έννεν ο σκοτωμός το νόημαν. Εν η φύση του αθρώπου το νόημαν. Γι αυτόν έν απολογούμαι που είμαι άθρωπος ποττέ μου.
ίων
Τζι άμα περιγράφει κάποιος το ίδιον όμορφα τη Ζωήν τζιαι το Θάνατον, τί λαλεί για τον Άθρωπον?
Joy tears
Κούκλα μου εξαναθκιεβάσετε την τούντην πλευράν με άλλα λόγια :_)
Aceras ξανά
Λαλούν οι πνευματικοί πως τα χόρτα έχουν παραπάνω ψυχισμό που τα ζώα.
κορίννα
Τωρά, άρκεψες να καταλάβεις. Η μέρα του αθρώπου εν γεμάτη μικρούς φόνους.
ασέρα τρώω που ούλλα. Τζε έσφαξα τζε σιοιρους τζε αρνιά τζε έχταρα τα θέμας με σιέρκα μου. τζε κουνελλούθκια εσκότωσα τζε ποντικούς ετσίλισα τους ώσπου να ακούσω να σπάζουν ούλλα τα κόκκαλα τους.
τζε κάθε φορά εν το ίδιο πράμα, έννεν φυσικό,εν το δέχεσε ότι εν έναν χτηνό τζε εψόφισε γιατί έπρεπε. Σκάζεις τζε δέχεσε το. Όπως είπες διάσπορε εν η φύση του αθρώπου το νόημαν.
Το εγώ ΜΟΥ τζε ο τόπος ΜΟΥ τζε ο κόσμος ΜΟΥ τζε το πλανήτης ΜΟΥ τζε το σύμπαν ΜΟΥ.
"Δεν ύπαρχουν είδη προς εξαφάνιση, απλά κάποια ζώα που αφήνει ο Τσάκ Νόρρις να ζουν."
Kolantero
Το να σκωτώνει ο άνθρωπος για τροφή δε θα το κατακρίνω. Αρκεί να σκοτώνει ΜΟΝΟ όσο χρειάζεται για να τραφεί. Δηλ: απο τη στιγμή που εκτρέφω ζώα για το κρέας τους και έχουμε εξασφαλίσει την τροφή με αυτόν τον τρόπο είναι κατακριτέο κατα τη γνώμη μου να σιονόνωνται μες τα βουνά τζαι να ξιλίφκουν τζαι την τελευταία πέρδικα.
Αυτά οσον αφορά την τροφή. Από κεί και πέρα το να σκοτώνουμεν για να μεν μας ξιμαρίζουν τις πέτρες είναι αλαζονικό τουλάχιστον. Ε και γιατί να μεν ταράξουν τα αγάλματα δηλ? Η να στεγαστούν με κάποιο τρόπο?
Δηλ Θυμίζεί μου τη νοοτροπία της γιαγιάς μου που έθελεν να κόψουμεν τα δεντρά μπροστά που το σπίτι γιατί ππέφτουν τα φύλλα τους χαμέ τζαι ξιμαρίζουν μισιμου. Δηλ τι? να ξιλήψουμεν τα φυλλοβόλα, να ξιλήψουμεν τα πουλιά, να ξιλήψουμεν τα έντομα να δουμεν.
Τζαι @κολάντερο, όι, δεν νεν μόνο δικός ΣΟΥ ο πλανήτης, τζαι ο τόπος κτλ.
Η διαφορά φυσικά εν μεγάλη με τούτο που περιγράφεις, εν εκινδύνευε άμεσα η ζωή κανενού στην δική σου περίπτωση, αλλά ούλλα τα ζωντανά έχουν ανάγκη να προστατέψουν το σπίτι τους. Όμως επειδή ακριβώς εν εσκότωσες ζωντανά καθαρά για σκοπούς επιβίωσης, έκαμες κάτι με το οποίο πολλοί αδυνατούν να συμπάσχουν, εν μπορούν να βάλουν τον εαυτό τους στα παπούτσια σου, όπως τζαι να το εκφράζουν. You need to respect that too. Κανένας εν λαλεί πελλάρες.
Επειδή όμως θέλω να πιστεύκω πως θα ήθελες να αποφευχθεί το ματζιελλιό σε λλίες μέρες, τζαι του χρόνου, τζαι του άλλου χρόνου, εννά σας επρότεινα την εναλλακτική του να γεμώσετε τον τόπο κάττους. Πουλιά, αλιζαύρες, κουρκουτάες, ακρίδες, ποντίτζιες, εν καλοί για λλόου τους. Έτσι αφήνεις την φύση να κάμει την δουλειά της, εν την κάμνεις εσύ για λλόου της. Τζαι έτσι είσαι κύριος.
@chris
Μα τι αγάλματα νομίζεις ότι ένουν τζιαι θα τα ταράξουν τα πλάσματα? Εν θεόρατα τζιαι βαρετά κουττούτζιν!
Απλά λεω ότι πάντα υπάρχει άλλη λύσις εκτός του πεζουμεν τα ούλλα. Τζαι σε δυο-τρεις μηνες που θα έρτουν άλλα? Να τα πέξουμεν τζαι τζείνα? Τζαι ξανά τζαι ξανα? Αρα ούτε αυτό είναι πρακτικό ούτε λύει το πρόβλημα σου. Γιαυτό ειναι ανώφελος τζαι άδικος τζαι μάταιος ο σκοτωμός. Εκτος αν ιξιλίψουμεν ούλλα τα πεζουνια τζαι τους στρούθους της Κύπρου. Τουτη η νοοτροπία ειναι λάθος.
Οι κάττοι που λέει η Ψυχία είναι καλή ιδέα, το να σκεπαστούν με κάποιο κάλυμμα ίσως? Η αν υπάρχει κάτι που να τα απωθεί και να μην τα σκοτώνει.. Δεν ξέρω τι μπορεί να βολέψει την περίπτωση αλλά το θέμα είναι ότι κάτι πρέπει να υπάρχει. Τοσες πόλεις στο εξωτερικό πώς προστατεύουν τα αγάλματα στις πλατείες κτλ?
Πιστευω πως αν σκεφτούμε λίγο εκτός της ευκολης προσορινής και επιβλαβούς πρακτικής του πιάνουμεν το αεροβόλο πολλά μπορουν να γίνουν. Και ο Διάσπορος δόξασι ο Θεός έχει πολλή δημιουργικότητα μέσα του, εν νε μεν ημπορει να σκευτεί κάτι άλλο? Απλά πάρτο αλλιώς.
Δεν είναι για να κάμω τον δικηγόρον του Διάσπορου που σου μπαίννω, αλλά διότι θεωρώ μεγάλην ανακολουθίαν να τρώεις κρέας τζιαι να έχεις αυτόν τον λόγον. Τι δήλαδή, το να φάεις κάτι εν αρκετός λόγος τζιαι το να προστατέψεις κάτι που μιαν ανεπιθύμητην παρουσίαν δεν είναι λόγος; Ποιός είσαι σου που θα ορίσεις ποιός είναι αρκετός τζιαι ποιός μη αρκετός λόγος, ιδίως για τον άλλον, τζιαι ιδίως τωρά που βλέπω όταν δεν ξέρεις το context.
Είναι αρκετός λόγος το να βασανίζεις επί έξι μήνες έναν σιοιρίν μες την φυλακήν τζιαι μέσα στην παραφύσην για αυτόν ξημαρισιάν για να το σφάξεις τζιαι να το κάμεις πριζόλαν; Είναι αρκετός λόγος να έσιεις 3000 αίγιες μες σε μιαν μάντραν στηβασμένες σαν τα τσαρτέλλια μες τον ττενεκκέν για να τες γαλεύκεις λες τζιαι είναι εξαρτήματα του γαλευτηρκου σου, τζιαι μετά εσύ να πίνεις ανέμελος το γαλατάκιν σου διότι το να φάεις είναι αρκετός λόγος; Είναι "σωστόν" να βασανίζεις μιαν ζωήν μιαν όρνιθα με 10 άλλες μες σε έναν τετραγωνικόν μέτρον κλουβίν, να μεν πατήσει ποττέ χώμαν γιατί σου αρέσκουν εσέναν τα αυκά; Καταλάβω τι θέλεις να πεις, αλλά τα κριτήρια σου είναι ανακόλουθα.
Διάσπορε της γεναίκας με τον καρκίνον, να της ηγράψεις μιαν μουσικήν τζιαι να της πεις ότι εξαφανίζει την φοβίαν για τους κουρκουτάες. Πλασμαν που πριν να ζήσει πρέπει να δει κατάμματα τον θάνατον τζιαι να μεν τον φοηθεί, μπορεί να αντικρύσει τον φόον του κουρκουτά, ιδίως αν την πιάει που το σιαίριν η μουσική που της έκαμεν έναν πλάσμαν που την αγαπά.
Αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία αυτών που λέω. Εννα ξιλίψουμεν τα πεζούνια τζαι τους στρούθους ούλλους? Επαναλαμβάννω, στο εξωτερικό έτσι κάμνουν για τις πλατείες και τα αγάλματά τους?
Τζαι το ότι τρώω κρέας τι σχέση έχει? Σημαίνει ότι δεν πρέπει να απαιτώ τα ζώα στις φάρμες να αντιμετωπίζονται και να διαμένουν σε καλύτερες συνθήκες? Νομίζω είναι ασχετο. Επιδή ακριβώς τρώω σουβλάκια, διαμαρτηρομαι ακόμα πιο έντονα για το ότι τα ζώα αυτά πρέπει να φροντίζονται και να θανατώνονται ανώδυνα. Γιαυτό υπάρχουν και κανονισμοί ευρωπαικοί και απαιτώ απο τις αρχες να εφαρμόζονται.
Σίγουρα θα υπάρχουν άλλοι τρόποι να λυθεί το πρόβλημα με τα πεζούνια στο συγκεκριμένο χώρο.
Δεχτόν κόρη. Κάττους έχουμεν πολλούς έτσι τζι αλλιώς, κάμνουν κάτι. Είμαι της σχολής που την άλλην "αν θέλεις να κάμεις βρωμοδουλειάν, κάμε την μόνος σου, μέν βάλεις άλλους" τζι έτσι το επήρα στην περίπτωση. Η επιβίωση της πέτρας. Acid τσιλλάρες = καταδίκη.
Acera
Την τελευταία σου παράγραφο θα εφαρμόσω αμέσως.
chris
Κόπιασε στο πάρκο γλυπτικής μας όποτε θέλεις, θα σου αρέσει. Εν στον παραλιακό δρόμο μεταξύ Ζυγιού τζιαι Μαζωτού, θα δείς ταπέλλες.
Διαφωνώ ότι είναι βρώμικη δουλειά. Μπορεί να εν τζιαι διασκεδαστικόν. Τζιαι μπορείς να αισθανθείς ελεύθερος να το διασκεδάσεις διότι σσύμφωνα με τα κοινά αποδεκτά κριτήρια η πράξη είναι αναγκαία, άρα θα την κάμεις έτσι τζιαι αλλιώς. Τζιαι αφού θα την κάμεις, χάρου την τζιόλας. Ο κρίς θεωρεί αναγκαίον να τρώει ψαρονέφριν που σιείρον της φάρμας τζιαι διασκεδάζει το (όπως τζιαι γώ), εσύ θεωρείς αναγκαίον να προατατέψεις την δουλειάν χρόνων που το ασίτ των τσιλλάρων (όπως τζιαι γώ), διασκέδας το. Οι προεκτάσεις για την ζωήν (μας) τζιαι τα συναισθήματα (μας) είναι τζιαι τούτες διασκεδαστικές. Την άλλην φοράν πιας τζιαι τον γιον σου μαζίν αν του αρέσκει τζιαι διασκεδάστε το μαζίν. Θα τον εξοικιώσει καλλύττερα με την ζωήν. Εν καλλύττερα να μεγαλώσει τζιαι να κρίνει σαν άνθρωπος πότε σκοτώννουμεν τζιαι πότε δεν ησκοτώννουμεν σσύφφωνα με τα κριτήρια του πολιτισμού μας. Τζιαι όπως πολιτισμόν θα του δώκεις, νομίζω ότι θα γινεί καλός άνθρωπος που να αισθάνεται τζιαι την ζωήν τζιαι τον θάνατον χωρίς να φοάται με την μιαν, με τον άλλον.
οξα εν ξιμαροπαίζουνα τζιαι εν τρώνται;
που ήμουν στην Αιγυπτον έτρωα τουλάχιστον μιαν φοράν την εφτομάν πεζούνιοα στα κάρβουνα...