Στο Καλό, φίλε μου που Αθρώπους Φέρνεις.

Λόγια πολλά έν έχω να πώ, να μνημονήσω την πέννα σσου τη ψηφιακήν.  Είπαμεν τα λόγια, μαζίν εμεγαλώσαμεν, αέρφιν.  Έφκαλες του κόσμου την ομορκιάν τζι εθκιεβάσαμεν την.

Δίχα σου φτωσιηνίσκει ο ήδη φτωχός μας βλογότοπος. 


Τζι έτσι ΤΟΥΣ  αξίζει.

Να χάννουν πλάσματα αληθινά.



Να θκιεβάζετε μόνον πελλάρες τότε ρέ αναγνώστες, μαλλώματα, τζι ήνταμπου σκέφτεται σήμμερα ο κάθε παλαβός, έτσι σας αξίζει.  Φκάλλω πίκραν.


Μπαίννω σε μονόλεπτην σιγήν ποννά κρατήσει τρείς μήνες.   Ο φίλος μου ο μονάκριβος έν θα γράφει πιόν, τζι η σσιωπή μου εν μιά δεύτερη Αγανάκτηση.

Έσιετε Γειά.

Σχόλια

Ο χρήστης astronaftis είπε…
επειδή δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στον aceras, αν μου επιτρέπεις, από εδώ να συμφωνήσω μαζί σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φτωσιηνίσκει όντως η μπλογκόσφαιρα. Εννα μείνουμεν εμείς οι φαιδροί τζαι οι μαλακίες που γράφουμεν
Ο χρήστης takeiteasy είπε…
Εύχομαι να αλλάξει κάποια στιγμή γνώμη. Επίσης εύχομαι αυτή η απόφαση, να μην δημιουργήσει τάση φυγής και σε άλλους.

Η επικοινωνία έν σημαντική, ακόμα τζιαι για όι πολλά σοβαρά θέματα.

Πόσον μάλλον για τα σοβαρά.
Ο χρήστης Εράνισμας είπε…
Γεια σου και σένα. Να δούμε ποιος θα μείνει …
Ο χρήστης Παύλος είπε…
Εγώ πάλε νιώθω λλίον προσβεβλημένος. Να φύω; Να παραιτήσω να γράφω; Να αγανακτήσω; Να εγκαταλείψω;

Η Κύπρος εν δική μου. Όπως τζιαι το σώμα μου κάποτε βρωμεί παραπάνω που ότι πρέπει, κάποτε αρρωστά.

Η Κύπρος εν δική μου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρε κοπέλια, τζιαι συ τζιαι ο άλλος ο φίλος ο Άσερας. Πρέπει να καταλάβετε ότι ο κόσμος θέλει σας να γράφετε, άρα τούτα που λαλείτε εν καλά-back by popular demand που λαλούν. Άσερα αν θωρείς τούντα σχόλια σε παρακαλώ ξανασκέφτου το, εν σημαντικόν να μεν παραιτήσεις.
Ο χρήστης Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε…
Νομίζω ότι τόσον ο Ακέρας όσο τζιαι εσύ Διάσπορε, θέλετε χρόνον τζιαι αποστασιοποίησην. Τούτον εν έναν πράμαν. Εν μου φαίνεται κανένας που τους δκυο σας .... "φυγόστρατος". Την ώραν της κρίσης τζιαι της ανάγκης εννά στηρίξετε τζιαι εννα συνταχθείτε άμαν εν κάτι στο οποίον πιστεύκετε. Έτσι τζιαι τούτος ο κόσμος δαμέ - μαζί τζιαι γιω - θέλεις σας δαμέ! Επαυξάνω την κουβέντα του Μάριου τζιαι για τους δκυό σας: back by popular demand!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν έχει πολύ καιρό που διαβάζω, τόσο το δικό σου μπλογκ όσο και του Ασέρα.
Το μόνο που έχω να πω καθότι αμπάλατος, είναι κρίμα να τα παρατήσετε αμφότεροι, γιατί τα δικά σας γραψιμιά βγάζουν συναίσθηματα που είναι κρυμμένα στη χαώδη ζωή μας.

Κρίμα....
Ο χρήστης Πρασινάδα είπε…
Ίσως εν την εκατάλαβα σωστά, αλλά η φράση σου "Να θκιεβάζετε μόνον πελλάρες τότε ρέ αναγνώστες, μαλλώματα, τζι ήνταμπου σκέφτεται σήμμερα ο κάθε παλαβός, έτσι σας αξίζει" εν μου πολλοάρεσε για να είμαι ειλικρινής.

Ο κάθε ένας έσhει μπλογκ για να γράφει ό,τι θέλει....τζαι τα σοβαρα τζαι τα πελλάρικα, τζαι που άτομα που έχουν τζαι κάτι να πουν τζαι που άτομα που απλα θέλουν να περνουν την ώρα τους με κάτι ανάφρο. Ουλλα χωρουν στην μπλογκοσφαιρα όπως τζαι στην ζωή. Στο κάτω κάτω εμεις επιλέγουμε ποιους θκιαβάζουμεν.

Όπως τζαι νά'σhει να περνάς καλά.
Ο χρήστης Disdaimona είπε…
εν εκατέρρευσεν ο Ασέρας. ούτε φυγόμαχος ένι.

εθκιάλεξεν να μεν δείξει θυμόν. διότι δεν πιστεφκει στο θυμό. έτσι μου φαίνεται.

εν σοφό πράμα η εγκράτεια.

πάλε δαμέ θα βρεθούμεν Ασέρα μου. γεμωστες παταρίες.
Ο χρήστης Disdaimona είπε…
ε μα έσιει τζιάλλα όνειρα για την Κύπρο τζαι για τον κάθε τόπο, εκτός που τζείνο το όνειρο. πρέπει να προχωρούμεν...έτσι τζι αλλιώς ποιός τόπος τζαι ποιός άνθρωπος αξίζει να ζει χωρίς όνειρα.

...ανανέωση ονείρων!

:)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ακούω σας.


Τους επόμενους τρείς μήνες, σσιωπώ. Έν 'κλείω' το μαγαζίν. Τζι ότι δημοσιεύσω, θα εν μόνον εικόνες.
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Κατανοητή η απόφαση του Aceras.

Ελπίζω ότι θα έρτουν τα πράματα έτσι που το συντομότερο να επανέλθει.
Ο χρήστης Nadsat Orange είπε…
spania diavazo blogs, spania sxoliazo, alla to diko sou einai statheri axia kai sigoura esto kai gia 3 mines tha mou leipseis!
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Εισαι Κυπρο ακομα? Μια μιξ τζιαι 3 μερες στον Πρωταρα βοηθα. Τhe show and life must go on. Αν εν κατι που εμαθα στην Μαγικη Πολη in the face of unimaginable adversity που λαλουν εν τουτο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπάρχουν πολλές επάλξεις για να συνεχίσει … και είμαι σίγουρος πώς κάπου μάχεται …
ελπίζω όπως ένα κλικ τον έκανε να φύγει κάποιο άλλο τον κάνει να επιστρέψει.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα, όπως το είπες, είναι...δεν έχω τίποτε να προσθέσω. Να του πεις ότι η (γνωστή) είμαι πολλά θυμωμένη , αλλά τον καταλαβαίνει απόλυτα. Δεν φταίει ο Ακέρας, ούτε φυγόπονος κτλ είναι. Απλά έσυρεν πεντέξι καρέκλες του τοίχου, επουκούππισεν τα τραπέζια, τζι έφκην έξω να κάμει το τσιάρον του. Εννα στραφεί με τα φκιόρα υπο μάλης, τις πέτρες στην πούγκα ( για να μας τις περιγράψει αυτή τη φορά) και το χαμόγελο στο πρόσωπό του. Υπομονή.
Ήδη ο Διάσπορος ίσιωσε το τραπέζι. Τανάτε τζιαι οι άλλοι.

ανώνυμη με αγκάθκια
(γιουνοχού)
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Ανώνυμη με αγκάθκια ο ακέρας στέλλει σου έναν τριαντάφυλλο προκαταβολικά.

Για τους άλλους κάποια στιγμή θα έρτει απάντηση στο blog μου. Έγραψα την ήδη αλλά αφήνω την να οριμάσει πριν να την αναρτήσω.

Διάσπορε ξέρεις ότι μου έκαμες μου παλιά πολλήν καλόν στη ζωή μου, ποτζιείνα που βαρούν πολλή αγάπην. Τούτη σου ανάρτηση εσυγκίνησεν με λυπητερά, αλλά έδωκεν μου τζιαι την χαράν να νοιώσω την αμοιβαιότηταν. Να είσαι καλά τζιαι να αθθίζεις. Ελλπλίζω να στέκεις καλά τζιαι να έχεις δύναμην τζιαι κουράγιον με τα δύσκολα που έχεις να περάσεις.
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Διασπορε, φτάσατε καλά; Καλή συνέχεια τζιαι δύναμην. Σε ευχαριστώ. Με το άγγιγμα της στέλλω την αγάπη μου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.