Μεταμόρφωση. Πρώτον.

Ανία.  Γλυτζιά σάν πίππιλλος Ανία.

Πόσον μου αρέσκει η ζαχαρένη τούτη σιουρκά της Ανίας!
Ξυπνώ, τζι έχω δουλειάν να πάω.   Ε θθάμμαν.  Έν επέθανεν κανένας γυρών μου τούντον μήναν.
Οι δρόμοι, εν ανοιχτοί τζιαι δέν βάλλει κανένας πόμπες στα σταυροδρόμια να με σκοτώσει.  Άρα, Ξυπνώ τζιαι βαρκούμαι.  Εν τούτον αλήθκεια που έθελα?  Την ανίαν της ανόδου?

Έτω, εφύλαξα τζιαι πέντε δέκα δεκαπέντε θεωρητικές μπακκίρες κάπου.  Πολλυνίσκουν.  Εν για να σπουδάσω τα κοπελλούθκια, λαλώ.  Να πιάσω σπιτούιν.  Αυτοκίνητον.  Ούλλα τα προϊόντα της ανίας.  Μαλακίες.  Εν για να πολλυνίσκω την Ανίαν που τα έχω τούτα.

Κοίτα που επέτυχα τζιαι λλίο στη δουλειάν μου.  Έχω τα πάντα που θέλω, τάχα με μέτρο.

Σπάνια μου συμβαίννει κακόν.  Καμιά αρρώστεια ποτζιεί ποδά, λλίες ανησυχίες για τους λοαρκασμούς του ρευμάτου τζιαι του ίττερνετ.

...

Έρκεται μεγάλη φατσιά.  Ονόμασε την όπως θέλεις. Έν έσιει σχέσην.

....


Η ανία σε θκυό λεπτά γυρίζει σε θυμόν, πανικόν τζιαι πόνον.  Κάποιος πρέπει να φταίει.  Θκιαολίζουμαι.  Ούλλα γυρίζουν γύρα της επιβίωσης έτσι απότομα.  Θυμούμαι πως είμαι άθρωπος τζιαι πως γυρών μου εν η Αγάπη τζιαι η Φύση.  Θυμούμαι το για λλίον τζιαιρόν, σάζω τη Φατσιάν όπως όπως, πασκίζω να πάω πίσω στην γλυτζιάν μου την ανίαν..


Ώς την επόμενη φοράν..



Τζιαι πάλε γυρόν του κύκλου της Ανίας τζιαι της Φατσιάς.



Εν φαύλος κύκλος τούτος.  Εμποδίζει τον άθρωπον να μεταμορφωθεί σε θεόν -να εκπληρώσει το πεπρωμένον του δηλαδή..   Ο φόος να χάσουμεν την ανίαν!


οι εξωγήινοι που μας εφυτέψαν δαμέ στη γήν, εδώκαν μας ένα δώρον.  Την επιλογήν να σπάσουμεν τον κύκλον.


Πάντα οι δυνατοί εννα μας γαμούν, it's not new or special.  Living history instead of reading about it SUCKS!


Τζιαι σήμμερα, που ήρτεν η φατσιά, επιλέγω  (τζι εσύ αναγνώστη!) την Μεταμόρφωσην.

Έρκεται μου φυσικά εμέναν.  Ζιώ αναπνέω για τούντην γέρημην τη Μεταμόρφωσην.  Την τέγνην του "πιάννω τα σκατά τζιαι κάμνω τα λίπασμαν"   Εγεννήθηκα νάκκον μαννός τζιαι με ψυχισμόν χάλια, τζι η τέγνη τούτη εγλύτωσεν με.


Αν με θκιεβάζεται τζιαιρόν, ξέρεται τα πιστεύω μου για την Αλλαγήν.

Αμήν λέγω ημήν που λαλούν τζι οι ψεύτες, πίστεψε με αναγνώστη, σήμμερα εν η μόνη ευκαιρία που ίσως θα έσιεις στη ζωή σου να επιλέξεις να σχίσεις το πέπλον τζιαι να αλλάξεις για πάντα.  Σήμμερα που κρούζεις.

Τζιαι σήμμερα που είμαστεν ούλλοι θυμωμένοι, άς ακούσουμεν το κάλεσμαν της Φύσης μας που λαλεί  "ΝΝΑ  Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΟΥ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΟΥ ΣΕ ΘΕΟΝ".

Οι θεοί έν σκοτώννουν ο ένας τον άλλον (μετά που κατατσαφαλλώννουν τους Κακούς έν σκοτώννουν ο ένας τον άλλον εννοώ)


...



Ο Νόμος λαλεί  "Κάμε το θέλημα σου εν ο μόνος νόμος"
τζι επίσης  "Αγάπης Θέλημα"



Εν ειρήνη

Δίας


Σχόλια

Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Καλώστον! Έννεν τα λεφτά, έννεν τα ευρώ που κλαίμε. Εν τα όνειρα που μας κλεφκουν έτσι άνανδρα και άτιμα που κλαίμε και εν τούτο που κάμνει τον θυμό μας να φουντώνει. Τζιαι ίσως εν τούτο που θα μας κάμει επιτέλους να σηκωθούμε που τον καναπέ μας. Τούτη η ανία που λαλείς έκαμεν τον νου μας πουρέ!
Ο χρήστης samaritissa είπε…
Όντως "εσκέφτην καλά ο Διάσπορος"...
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
ήταν τζιαιρός,
τζιαι εθκιάλεξες τζιαι κατάλληλην στιγμήν.

Αν εμπνεύσεις έστω τζιαι σε άναν πλάσμαν να μεν γινεί τέρας, όπως γίνεται συνήθως σε έτσι ώρες σε πλάσματα ππαραόπιστα, θα ένει έναν τέρας λλιόττερον.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Όσον τα λόγια ήταν περιττά, έμεινα σιωπητός.

Μετρούν τα λόγια σήμερα.

Επεθύμισα σε αέρφιν.



Σαμαρίτισσα.

Κάμε το καλόν πάντα.


Κόρη τήαρς

Με το καλόν.
Ο χρήστης Disciple είπε…
επεθυμήσαμεν σε. Πιο κατάλληλη στιγμή να ξαναέρτεις εν θα μπορούσες να έβρεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.