Βάφτισμα του πυρός.

Τέλος διακοπών.  Τέλος γιορτών πεθεροβρωμισμένων.   Τέλος επισκέψεων απο φίλους καρδιακούς και αδελφόν λεβέντην.  Εχτές, γεμάτος όρεξη για ζωή εσωτερική, ξύπνησα το πρωί με την παγωνιά και τα χιόνια έξω που το παράθυρο και είχα στο αφτί μου  ένα κομμάτι καινούργιο να μου μουρμουρά.  Τις τελευταίες τρείς μέρες άκουα μόνος μου τα βράδυα pink floyd -τα πρώτα τους 4 άλμπουμς (τα καλύτερα!) γιατί κάτι μου είπε πως το κλειδί της ηλεκτρονικής μουσικής για μένα αρχίζει απο τους Πατέρες της ψυχεδέλιας.  Άκουσα και άλλα διάφορα σπουδαία που μου έχει στείλει μιά ψυχή που καταλάβει την ηλεκτρονική.  Ώρες πολλές, χοροί πολλοί  (πουμέσα μου),  έμπαινα κάθε νύχτα μές την έκσταση του ήχου γεμάτος, έβγαινα Κουρδισμένος.  Σάν τον σαμάνο στον αμαζόνιο.  Και όλα πεντακάθαρα τα ερωτεύτηκε ο Νούς μου ο 'άλλος'.    Το λοιπόν ξύπνησα χτές, είχα μιά έντονη μελωδία στο μουσικό μου μέσα, και ζήτησα της Αγάπης μου να προσέχει τα μωρά μόνη της ούλλη μέρα για να γράψω.  Έκατσα στο κομπιούτερ η ώρα μιά το μεσημέρι, δέν σηκώθηκα απο την καρέκλα μέχρι τις τρείς το άλλο πρωί.  Ήταν τρομαχτική εμπειρία.  Βάδισα σε κόσμους πρωτόγνωρους, υγρούς, γεμάτους όντα παράξενα που με τυλίξαν με την ουράνια τους μελωδία.  Έγραψα τον σκελετό του κομματιού όλον.  Δεκαπέντε λεπτά κομμάτι, που αρχίζει αργά και χτίζεται μόνο του ώς την έκσταση προς το τέλος του.  Και μετά βγήκα έξω σώος.

Μ' έχει αλλάξει αυτή η νύχτα.  Όλα σήμερα είναι ρυθμός, η ομιλία των ανθρώπων μελωδία, τα βήματα τύμπανα, τα σύννεφα χορδές του ουρανού.  Στην μέθη της αγρύπνιας άφησα το κορμί να ξεχαστεί, και τον αληθινό εαυτό να πλάσει, αυτόν που δέν έχει καλό ή κακό μέσα του.  


Δοκιμάστε το και σείς...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ναι αλλά με όλο το σεβασμό, η ψυχεδελική έμπνευση δεν αναμένεται να έρθει αν κάθεσαι ΜΟΝΟ μπροστά στο κομπιούτερ:)

Καλά είναι και τα άλλα άλμπουμς. Η δική μου Αγάπη μου απαγόρευσε να ακούω το Interstellar Overdrive στο σπίτι. Γιατί ακούγεται μόνο πολύ δυνατά, και όλο!

Και καλή χρονιά!
Ο χρήστης MLips είπε…
Καλημερα, Με μαγευει ο τροπος που ζεις και μας τα μεταφερεις. Καθε σου λεξη εικονα, ηχος, που με ταξιδευει. Να σαι καλα. Περιμενω να ντυσεις το κομματι σου και θα ηταν τιμη μου να το ακουσω.
Να μαστε καλα.
Μαρια
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Καλημέρα Διάσπορε και Καλήν Χρονιάν!
Εύχομαι το 2010 να είναι γεμάτο με υγεία για σένα τζιαι την οικογένειά σου, καθώς επίσης τζιαι γεμάτον με τες αναμφίβολα ωραίες δικές σου μουσικές δημιουργίες. Έπιασα τζιαι γω τον εαυτόν μου να χαμογελά στο θκέβασμαν ότι "εδημιούργησες" με την βοήθεια των εμπνέυσεων του Νου σου. Μεν ιξιχάσεις να μας στείλεις κανέναν κομμάτιν για ν' ακούσουμεν!
Ο χρήστης rose είπε…
καλη ανοιξη διασπορε
Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
..!. ακόμα τζιαι το απαίσιο μουγκρητό του αυτοκινήτου, το τρίξιμο του κάντζιελλου που θέλει λάδωμα, ούλλα αποχτούν ευχάριστες αναφορές, τα αυτιά γεμώνουν με τους όμορφους, δύσκολους ήχους τζιαι τεθωρακίζουνται. Τόσο που όι μόνο τίποτε έν μπορεί να τα ενοχλήσει αλλά βρίσκουν τζιαι παντού τη χαμένη τους μελωδία/αρμονία. Έν παν να περνούν φουσιέκκι τ' αυτοκίνητα; εννακούσουμεν το πουλλούιν που κελαηδά πάρατζιει.

Ούτε να χαπποπίνναμε δηλαδή!

Τα παραπάνω που άκουσα έν μου κάμνουν. Ή θεωρώ πως έχουν τρομερές ελλείψεις. Βάθους παραπάνω. Καθαρού νοήματος, ομορφκιάς. Τα δικά σου εν ναν ότι πρέπει. Γιατι εν να βάλεις τζιαι λλίες ομορφκιές που τούτες που μας λαλείς εν να μεν βαλείς;

Καλή χρονιά.
Ο χρήστης Feggari είπε…
Agapw se
Ο χρήστης Unknown είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Διάσπορος λαλεί:



strovoliotis

Πρέπει να έρτω να το ακούσουμε παρέα κουμπάρε μου το interstellar overdrive αγαπώ το πολλά. Εμένα ευτυχώς η Αγάπη μου εν ροκκού, αφήννει με χεχεχεε.


Μαρία

Ψήννεται το κομμάτι, θα έρθει, θα το βάλω εδώ.



itsmylife

Καλό σου χρόνο, στους δικούς σου ειρήνη. Και πλούτο του μυαλού. Και δημιουργία δική σου.



κουλλουρούδιν

..τώρα ν' ακούσεις, να μου πείς αν τα δικά μου έχουν τζιήνο που προσθέτει το βάθος πάνω τους.
Δουλεύκω με την 'αναπνοή' τούντες μέρες.



φεγγάρι

Τζιαι γώ ρε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.