Αρχή

10/11/10

Μέρα τελευταία.

Τελειώνει το Μεγάλο Μάζεμα.

Τζι η Μεγάλη Σιωπή.

Τζιαι το Πρώτο Ταξίδι -τζιείνο που έκαμε ο Οδυσσέας το συμβολικό,  τόσα τζιαι τόσα εγραφτήκαν.

Πάμε στο Δεύτερο Ταξίδι  -τζιείνο που έκαμνεν κρυφά, για τούτο έν εγραφτήκαν λόγια, μόνο κενά μεταξύ των λέξεων εγραφτήκαν.


Η  Έρευνα τελειώνει, τζιαι πάμε στην Πράξη.

Ήρταν ούλλα.


Τα εργαλεία.

Τα μάρμαρα, ο χαλαζίας, τα άγρια σμαράγδια που επαράγγειλα που το μεταλλείο στη βραζιλία, ο Λάπις Λαζούλι, ο Αχάτης.   Όσα αγαπώ τζι όσα φοούμαι θα τα πελετζήσω τωρά.

Τζι έτσι, ενώνουνται ούλλα τα στοιχεία.  Ο  Αιθέρας με τη μουσική, το Χώμα με τα σκαλίσματα, το Νερό με την αγάπη για τον άθρωπο, τζι η φωθκιά -ο μέγας καταλύτης της έμπνευσης.

Πάμεν, πάμεν να πλάσουμεν.


Σχόλια

Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Σιαίρεται να σε ακούει το πλάσμαν
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Καλή νέα αρχή τότε.
Τούτος ο άντρας στον πίνακα, κάποιον μου θυμίζει...
Ο χρήστης Ωραία Ελένη είπε…
Καλή αρχή τότε... να πλάσεις καλά...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
aceras

Γειά σου φίλε μου καλέ. Πέρκι φκάλω τζιαι καμιά φωτογραφία του εργαστηρίου να βάλω να δείς.


Rain

ΕΥχαριστώ σε κόρη. Ποιόν άραγες σου θυμίζει..?



Ωραία Ελένη

Ευχαριστώ. Πλάθω=Ζώ.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εννοώ θυμίζει μου κάποιον άλλον εκτός που τον Πέρση που απεικονίζει...(Εν Πέρσης έννεν?)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Rain

Εν ο βασιλιάς Κύρος, μάσσιαλλα σου μμάτι ναί εν πέρσης. Φτυστός έννε? :-)
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Και να σκεφτείς ακόμα τα μάθκια εν η πιο αδύνατη μου αίσθηση :)
Που να δεις την όσφρηση μου ακόμα.
Φτυστός, φτυστός!!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Πε μας και γιατί τον έβαλες..
Ο χρήστης ιων είπε…
Φίλε μου, τζειν τα μάρμαρα
πο΄σιεις τζιαι τα σμαράγδια
σκάλιστα, δώστους την πνοήν
ποσιεις βαθκιά με στην ψυσιήν.

Να σκέφτεσαι πως είμαστεν
τζιαι μεις τζιαμαί κοντά σου,
τζια κάμνουμεν σου παρέαν
σε τούντην ώραν την ωραίαν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Rain

Έβαλα τον επειδή εγεννήθηκε!



Ιων

Χαχαχα, λεβεντιά, έκαμα το κόπυ να το φυλάξω.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Άρεσε μου πολλά ο Πέρσης βασιλιάς,έσιει σκληρά χαρακτηριστικά μα φκάλλει μου μιαν γλυκάδα.
Εντυπωσίασε με.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.