Ανησυχώ.

Παρ' όλο που είμαι καλά τζιαι φκάλλω παραγωγή μουσικής τζιαι πέτρας κάμποση δίχα να υποφέρει πολλά η οικογένεια μου ή η δουλειά μου (την οποία έκοψα κάμποσο φέτος -μα τί ωραία να δουλεύκει το πλάσμαν 4 μέρες αντί 6, έγινα άλλος άθρωπος), αχχώννει με ιδιαίτερα το γεγονός ότι απομονώθηκα εντελώς που τα άλλα πλάσματα.  Κάν να γράψω έν μου έρκεται.

Χτίζω μέσα μου, χτίζω μόνο με υλικά δικά μου, τζι ο έξω κόσμος   -ακόμα τζι οι κολλητόττεροι τους κολλητούς μου, φαίνουνται μου ξένοι.  Τζι ανησυχώ.  Έν επικοινωνώ, ούτε Υπάρχω.

Σχόλια

Ο χρήστης ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε…
αμφισβητώ τον εαυτό μου, άρα υπάρχω διάσπορε
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
diaspore pernw akrivws tin idia fasi.
je anisixw.

wsin parapanw wra pernw sto studio mu me tin dulia mu
toso pio makria pu tus filus mu je tin oikogenia mu fefkw je fefkw.

akoma je oi kollitotteroi pu tus kollitus mu, fenunde mu ksenoi...akrivws
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Αφού το εκατάλαβες πάρτα μέτρα σου τζιαι ανασκουμπώσου να έβρεις τζιαι τους φίλους σου .Γιατί μες τον εαυτό μας εν τζιαι οι φίλοι μας.
Ο χρήστης Sike είπε…
άλλον να μεν επικοινωνάς, τζι άλλον να μεν υπάρχεις.

συμφ με φλεγόμενο

αν έχεις την κατανόηση των αγαπημενότερων που τους αγαπημένους σου, μεν έshεις έννοιαν.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εγώ ξέρω ότι πρέπει να εμπιστευκούμαστε το ένστικτο μας. Αν κάτι εν μας φαίνεται σωστό,αλλάζουμεν το. Όταν έρτει η ώρα η κατάλληλη.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
η τέχνη κάποτε θα σε ενώσει με άλλους
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Εν φυσικόν φίλε μου τούτον που σου συμβαίνει. Τζιαι γω, άμαν καταπιάνουμαι με οτιδήποτε, αποξενώνουμαι που τους φίλους μου, ακόμα τζιαι συγγενείς. Άμαν σε γυρεύκουν , έν σε βρίσκουν, εσύ έν έσιεις ώραν να τους γυρέψεις κλπ. Φτάνει ο φίλος ναν φίλος τζιαι να καταλάβει ότι υπάρχει λόγος.
Ο χρήστης ιων είπε…
Αφού νοιώθεις καλά, τζιαι παράγεις έργο γιατί ανησυχείς; Εστράφηκες προς τα μέσα, θέλεις τον χρόνον σου τζιαι την ησυχίαν σου να κάμεις τούτον που θέλεις. Αμα η οικογένειά σου είναι εντάξει και οι φίλοι σου κατανοούν, μεν αγχώνεσαι.

Είσαι σαν τον μεταξοσκώληκα μέσα στο κουκούλι. Τυλίει γυρόν του το μετάξι, τζια πονναν έτοιμος θα μεταξελιχθεί σε πεταλούδα.

Καλή συνέχεια.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
φλεγόμενε

Εν καλά που το είπες ρε. Το υπάρχω υπάρχει άμα σε αμφισβητείς. Το "κρύφκουμαι" όμως?



prawnkraka

"Καλλιτεχνική μελαγχολία" το ονομάζω..





σταλαματιά

Μα η κουβέντα εν οτι έν θέλω να πάρω μέτρα. Τούτον εν που με ανησυχά.





σικούδι

Κόρη έσιει τζι η κατανόηση τα όρια. Εν πολλά που εσπουρτήσαν.



rain tears

Το ένστιχτο εν πυξίδα δυνατή, μα όι πάντα για καλό.



itsmylife

Τούντη φορά επαρατράβησα το. Έσιει πλάσμαν που έν επικοινώνησα που τον Ιούλη μαζί του.



Ίων

Τζι ο μεταξοσκώληκας άμα φκεί έξω λαλεί "γειά σας εξαναήρτα" τζιαι ξανακοντέφκουν του?



ρίτσα

Η τέχνη όμως που επικοινωνά με το 'εξω, έν χαμογελά, ούτε κόφκει κουβέντες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.