Τελευταία μέρα.

Πάει ακόμα ένας χρόνος..

Τελειώνει σήμερα σε λίγες ώρες ο ανθρώπινος καθημερινός μου αγώνας για επιβίωση/εκπλήρωση, με τη συναυλία των μαθητών μου.  Το μεσημέρι θα μαζευτούν ούλλοι μές την αίθουσα με τις ψηλές άσπρες τζι επιβλητικές κολώνες να παίξουν ένας ένας τα κομμάθκια τους για να τους χαρούν οι γονείς τους.   Φέτος έν με γεμίζει ενθουσιασμό η υπόθεση για κάποιο λόγο.  Νομίζω εκουράστηκα λλίο.

Σε λίγες μέρες θα γράφω για τα ασπροβούνια, τες ελιές τζιαι τα χωράφια της Κύπρου πάλε  (αν έχω ίντερνετ τούντη φορά  -παίζεται, εννα μείνουμε μόνιμα στο Πάρκο, δηλαδή μές τα χωράφκια).   Ελάτε, να τα πούμε.  Εννα είμαι τζιήνος ο ψηλός ο νάκκο γεμάτος ο ολοχώματος με το σφυρί τζιαι το κοπίδι που μάσιεται να πελεκήσει πλάσματα πάς σε μιάν πέτραν 2 μέτρα μές το λιοπύρι.

Σιέρουμαι για το χρόνον που επέρασε.


Έλυσα που τη δουλειά μα επήρα τζι έδωσα πολλά.
Ήμουν  Παρών,  σχεδόν στην κάθε στιγμή.
Εσκέφτηκα κάμποσο.
Έφαα ζωή με το κουτάλι μου το ασημένιον τζιαι χρυσόν, έζησα.
Έγραψα μουσικές πολλές, μές την ησυχίαν της νύχτας.
Έμαθα τα μηχανήματα του στούτιο.
Ήμουν καλός πατέρας.
Αρκετά καλός σύντροφος.
Αντιμετώπισα προβλήματα.
Ένιωσα πόνο τζιαι χαρά.
Εχάθηκα, εξαναβρέθηκα.
Έζησα τον πανικό, τες αμφιβολίες τζιαι τη σιγουριά.
Ένιωσα τη γεύση της μοναξιάς τζιαι της ολοκλήρωσης.
Ήπια ένα σωρό τσιάρο, έβαλα λλία κιλά, εζούμωσα.
Εχαμογέλασα, έκλαψα, ησύχασα.
Εδούλεψα εσωτερικά, τουλάχιστο για 6 ώρες καθημερινά.  Γίνεται τελικά.  Παράλληλος βίος
έξω-μέσα.  Άμα θέλεις, τίποτε δέ σε σταματά, ούτε η ρουτίνα, ούτε τα 'πρέπει' ούτε η ζωή που εδιάλεξες.

Μα τί ωραίο πράμα να εγεννήθηκες  άνθρωπος.   Εν απλή η ζωή μου, τόσο συνηθισμένη, τζιαι το Νόημα ήβρα το μές τες μικρές στιγμές, τον τρόπο που τες επρόσεξα τζιαι που τες ανάλυσα μετά που τες έζησα.  Επρόσεξα τες στιγμές ούλλες.  Εν το μυστικό της ύπαρξης η Προσοχή.   Έν έσιει σχέση ΤΙ  ζεί ο άνθρωπος, μόνο ΤΙ  προσέχει τζιαι νιώθει για τούτο που ζεί.

Σχόλια

Ο χρήστης Eólica είπε…
Καλήν ηρεμία τζιαι παραγωγή στην Κύπρο. Πού είναι το πάρκο;
Ο χρήστης Christina είπε…
6 wres thn hmera???!!Pws?! Me douleia, oikogeneia kai koinwnikh zwh...kai prepei na koimasai kapoies wres!!

Monima h diakopes?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Εόλικα

Ευχαριστώ. Έλα να μας δείς. Εν στο Μαζωτό το πάρκο.


χριστίνα
Το μυστικό μου εν απλό. Έμαθα να σκέφτουμαι/διαλογίζουμαι μεταξύ άλλων πραγμάτων καθημερινών. Στο δρόμο, στο μπάνιο, μεταξύ μαθητών. Εν απίστευτο πόσο μπορείς να σκεφτείς τζιαι πόσο βαθειά αμα δέ χάνεις χρόνο τζιαι άμα εκπαιδεύσεις την προσοχή σου να πηαίννει που το Έξω στο Μέσα.. Καλά, έν εκοιμηθηκα σχεδόν καθόλου μα έν έσιει άλλο τρόπο.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
χριστίνα όι μόνιμα (ακόμα) για διακοπές, δύο μήνες και βάλε. Παύση.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Καλή ξεκούρασυ Διάσπορε μου.
Καλά να περάσετε στο Μαζωτό.
Το πάρκο σας θωρώ το μες στο ίντερνετ σε μια κυπριακή σειρά τζιαι λαλώ εν του Διάσπορου του φίλου μου.
Καμιά φορά μπορεί αν τα καταφέρω να πάω ,άλλη χρονιά.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
eperase enas xronos a
Ο χρήστης Ωραία Ελένη είπε…
Πέρασε μάνι μάνι ένας χρόνος... σκέφτομαι κι εγώ πως πρέπει να κάμω τον απολογισμό μου... καλά να περάσεις στην Κύπρο, θέλω πολύ να δω το πάρκο του παπά σου! Πολύ καλή δουλειά, μπράβο του! Ελπίζω να τα καταφέρουμε να το δούμε...
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Όταν νιώθεις ικανοποιημένος που τον χρόνο που επέρασε τζαι τζείνα που έζησες τούτον έσιει σημασία για έναν Άνθρωπο. Πολλά σωστή η καταληκτική σου πρόταση. Τι προσέχεις όχι τι ζεις. 6 ώρες α? Εσένα σε κάποια φάση θωρώ σε που την πολλή την άσκηση του Νου τζαι του Πνεύματος ... στο Πάρκο να κοπιδκιάζεις την πέτρα τη δίμετρην όχι στέκοντας αλλά ... πετώντας !!! Τζαι καβαλλιτζεμένα τα αγγελούθκια σου πας τη ράσιη σου να κάμνουν χάζι με την Αγάπη σου που κάτω να σου φέρνει ένα δροσιστικότατον Βραπέι !!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματιά

Να έρτεις όποτε μπορέσεις, να δούμε παρέα το πάρκο κόρη.




ρίτσα

Απίστευτο πόσο γλήορα περνά ο χρόνος ά?


Ωραία Ελένη
Κόρη να κανονίσουμε να έρτετε να τα πούμε!



κκουλλά

Φίλε μου έτσι που πάμε εν πετητός που θα σκαλίζω φέτος. Ετοιμάζω άγαλμα ήδη..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.