Η αρκή

Εν ούλλα έτοιμα.  Το πρόγραμμα μου, τα εργαστήρια της πέτρας τζιαι της μουσικής, τ' αυτοκίνητα που θα με κουβαλούν που σπίτι σε σπίτι, ο νούς που θα κόφκει στροφές για να καταλαβαίνει τες ανάγκες τους αθρώπους τζιαι τους αθανάτους  Τα εργαλεία μου της δημιουργίας τζιαι της δουλειάς.

Αρχίζει η χρονιά σήμερα, χωρίς πυροτεχνήματα, πάλε που την αρκήν.   Μα έν έχω το σφίξιμο που θα έπρεπε να με βαστά μετά που τόσους μήνες διακοπών.  


Μαθητές.  Πιάνον.   Ψυσιές.  Γράψιμο.  Σκάλισμα.    Ότι καταφέρνω πολλά καλά τζιαι με γεμίζει ενέργειαν, τζιαι με κουράζει αρκετά, αρκέφκω το σήμμερα.  Πολύπλοκο για τη ψυσιή  το "δίνω-παίρνω" της τέχνης α? Το καύσιμο που δουλεύκει τη μηχανή της πραγματικότητας, που με δέννει σφιχτά στην αγκαλιά της γής να μέν ξεφύγω τζιαι να μου γυρίσει τέλλεια.



Το πρόγραμμα μου φέτος εν πολλά ελαφρόττερο.  Επαναστάτησα.  Αντί έξι μέρες δουλειά, μόνο τέσσερις.  Για να μπορώ να αφοσιωθώ στη δημιουργία.  Επειδή χωρίς τον οργασμό της δημιουργίας κάθε μέρα, γίνουμαι θνητός, τρωτός, βουρά με ο θάνατος.  Τζι άμα νιώθω θνητός, αρρωστώ, θυμούμαι πως έρκεται το τέλος, τζιαι δέν το αντέχω τούτο.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μετά που τόσους μήνες διακοπών, νομίζω χρειάζεσαι όλη την συμπαράσταση όσων από εμάς διακόψαμε με το ζόρι για 2-3 βδομάδες.

Καλή αρχή και φετος:)

Και στη ψυχή και στο χέρι!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Καλή αρχή και καλή δύναμη ως του χρόνου που εν να ξαναγεμήσεις τις παταρίες.Ετσι εν νάχει και πιο πολλύ χρόνο για τα μωρά σου και την Αγάπη σου.
Ο χρήστης postbabylon είπε…
hates tziai kalhn arkhn!
Ο χρήστης Κασσάνδρα είπε…
Καλή αρχή σε όλους μας Διάσπορε μου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλήν αρκήν Δάσκαλε!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Καταλαβαίνω σε, νιώθω το τζι εγώ τούτες τες μέρες "χωρίς τον οργασμό της δημιουργίας κάθε μέρα, γίνουμαι θνητός, τρωτός, βουρά με ο θάνατος. Τζι άμα νιώθω θνητός, αρρωστώ, θυμούμαι πως έρκεται το τέλος, τζιαι δέν το αντέχω τούτο."
Νάσαι χαρούμενος που έκαμες πολλά παραπάνω που άλλους (εμένα πχ, τον Γιώρκο, τον Γιαννή, τον Κωστή του Διάστροφου...χιχιχι)
Καλήν Αρχή - Συνέχεια
Ο χρήστης Diasporos είπε…
strovoliotis

Φίλε μου, πόσον εύκολα μαθαίνει το πλάσμα στο καθήσι, ξέρεις? Τα γρανάζια του νού κολλούν. Τελικά η φύση του αθρώπου εν για να μάσιεται. Όσον τζιαι να παραπονιούμαστε για τη δουλειά, εν η δουλειά που μας κρατά ζωντανούς. \



σταλαματιά

Να' σαι καλά. Ναί, θα έχω χρόνο φέτος (ελπίζω!) -για τη μουσική. Τα μωρά τζι η Αγάπη έχουν τον υπόλοιπο μου χρόνο.


postbabylon
Ευχαριστώ, το ίδιο εύχομαι τζιαι για σένα.


κασσάνδρα
Σε όλους μας. Τζι ο Φόβος, να μας σπρώχνει να πλάθουμε Όμορφο.


Invictus
Ευχαριστώ. Σαλπάρει πάλε το καράβι.


Κκουλλά
Εν έτσι φίλε μου. Άμαν έσιεις το σκουλούτζι της δημιουργίας, εν κατάρα. Πρέπει να κάμνεις, συνέχεια.
Αλλιώς, γίνεσαι Κωστής χεχεχε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.