Δέκα π' αγαπώ τζι εγώ.

Άτε, αφού εκάλεσεν η Ψυχία  να παίξω το παιχνίδιν του "αγαπώ δέκα πράματα" για να αλαφρύνει η ατμόσφαιρα, θα παίξω.


ΑΓΑΠΩ

1.  Τον ήχο.  Αγαπώ τον πολλά.  Έν έσιει λάθος ο ήχος.  Έν έσιει άσχημον ή όμορφον ήχον.  Μόνο χρώματα έσιει, τζιαι σχήματα πολλά.  Αρέσκει μου να συλλέγω ήχους, να τους ταξινομώ μές τη κκελλέν μου, να τους συγκρίνω με άλλους τζιαι να τους θυμούμαι όταν γράφω μουσική μεταλλαγμένους σε νότες.   Έν έσιει πιό ωραίο πράμα που το να ακούσω ένα παράξενο πουλλί να κελαδά στο δάσος τζιαι μετά να μετατρέψω τον ήχο του σε μελωδία.  Οι τριγμοί εν ωραίοι επίσης.  Τα σίδερα.  Τα μηχανήματα.  Οι στριγκλιές.  

2.  Τες πέτρες.  Ούλλες.  Άμαν είμαι σε τόπον που έσιει πέτρες, βραχούθκια, ροτσούδες, παθαίννω όπως το μωρόν.  Συχνά περπατώ τζι έν θωρώ μπροστά μου γιατί είμαι σκυφτός τζιαι γυρεύκω την ΤΕΛΕΙΑ  πέτρα.  Έχω συλλογή μεγάλη που πετρώματα πάς τα παράθυρα μου τζιαι το γραφείο μου.  Τα κριτήρια μου εν απλά:  Θέλω να έχουν ούλλες ιδιότροπο σχήμα ή χρώμα παραθκιάνταλο που να υποδηλώννει τα βάσανα που επεράσαν τα προηγούμενα 1 εκατ. χρόνια που επεριμέναν να τες έβρω.

3.  Τους παράξενους αθρώπους.  Οι φυσιολογικοί έν με τραβούν πολλά.  Μόνο τζιείνοι που χάννουν λλίο, που έχουν μιάν ιδιαιτερότητα, που έν ταιρκάζουν με το κατεστημένο, που έχουν συνήθειες παραθκιάνταλες.  Τζιείνοι που τραουδούν σε ανύποπτο χρόνο ή που σε πιάννουν κουβέντα μές το σούπερμαρκετ τζιαι μαθαίνουν σου κάτι.  Αρέσκουν μου οι φίλοι που έχουν ανησυχίες τζιαι θέλουν να τες κουβεντιάζουν αντί να μιλούν για καθημερινά πράματα.


4.  Να σκέφτουμαι πολλά.  Έν έσιει πιό ωραίο πράμα που τον μαζοχισμό του νού.  Που τα εκατό άχρηστα που θα φκάλει, θα εμφανίσει τζι ένα θκιαμάντι που με βοηθά να αντέξω την υπαρξιακή έρημο της μεταμοντέρνας κοινωνίας.   Αρέσκει μου να σκέφτουμαι ένα πράμα που πολλές πλευρές, να το μασώ, να το γεύουμαι ολόκληρο, τζι άμαν το βαρεθώ, να πηαίννω πάρακατω.  Κάποιον όμως θα με σκοτώσει μιά μέρα.  Ξέρω το, μα πάλε μάχουμαι.


5.  Η  μοναχικότητα.  Όσον τζιαι να διψώ για αθρώπινη επαφή συνέχεια, αγαπώ τη γωνιά μου.  Αρέσκει μου να είμαι μόνος μου κάπου με τες σκέψεις τζιαι τες αισθήσεις μου, τζιαι να παρατηρώ.  Με τες ώρες αννεν δυνατό.  Ή με τες μέρες.  Αν δέν μείνω μόνος μου μάλιστα για μερικές μέρες, γυρίζει μου τζιαι χάννω το ππούσουλα.


6.  Τα κουτσιά.  Έν έσιει πιό ωραίο φαϊ.  Εν εξωγήινο λλίο, καφέ, με νύσια μαύρα, όξινο με γλυστιρία τζιαι αγγουράκι.  Θα μπορούσα να τρώω κουτσιά κάθε μέρα.  Κάμνω μορφασμούς άμα τα τρώω τζιαι θορύβους άξεστους.

7. Τα  εργαλεία.    Ούλλα τα εργαλεία.  Θέλω να έχω γυρόν μου εργαλεία, τζι όποτε μου έρτει να δημιουργήσω κάτι, να έχω το κατάλληλο εργαλείο.  Ψυχικά εργαλεία, τζι εργαλεία του σιερκού.

8.  Τα Σύμβολα.  Δώσμου σύμβολα τζιαι πάρε μου τη ψυσιή.  Δέν έσιει πιό ενδιαφέρον πράμα που το να θωρείς συμβολισμούς μές την καθημερινή ζωή τζιαι να κάμνεις connections μεταξύ ιδεών, αντικειμένων, τέλλεια υποσυνείδητα.  Διά σου απαντήσεις σπουδαίες ο νούς άμαν τον αφήκεις να θερίζει.  Φυσικά, εν που τα σύμβολα που εννα πάω, τζιαι ξέρω το..


9.  Τα δέντρα.   Ψηλά, χαμηλά, ξερά, ούλλα.  Άμα θωρώ δέντρο, εν σάν να θωρώ πορνό.  Κάποτε αγκαλιάζω τα τζιαι προσπαθώ να αφουγκραστώ.  Τα κλαδιά.  Τα σπασμένα.  Αρέσκει μου να κάμνω εφήμερη τέχνη με κομμένα κλαδιά να την έβρουν άλλοι στο δάσος.  Τα φύλλα τους, άμαν εν πράσινα τζι άμαν αλλάσσουν το φθινόπωρο.  Αρέσκει μου να τα θωρώ να ππέφτουν.

10.   Να μονολογώ.   Να εξηγώ κάτι τζιαι να μου ακούουν.  Έχω μεγάλην ιδέαν για το άτομο μου, τζι έν με κόφτει, επιτρέπω μου τούντον εγωισμό -ο οποίος βασίζεται πάνω στην ιδιοφυία μου τζιαι την όρεξη μου για ζωή τζιαι θάνατο.  Αρέσκει μου να πολλολοώ, να είμαι πολύπλοκος.  Να σπέρνω.




Αυτάαα.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μάχουμαι τζι εγώ να κάμω τη λίστα μου με τα 10 πράματα που αγαπώ τζαι εζάωσα μόλις εθκιάβασα το νούμερον 6 σου. ΕΝ ΣΑΝΝΑ ΤΖΙ ΕΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ! Respect!
Ο χρήστης Sike είπε…
έτσι όπως τα είπες αγάπησα τα τζι εγώ τζείνα που μου ήταν αδιάφορα (ήχος, πέτρες, κουτσιά, κ.α.) :)

αν είshεν όμως ποττέ τσιαςς να φάω κουτσιά, με τα "νύshια τα μαύρα" (λολ) εχάσαμεν το τζιαι τούτο.

Για το μονολόγημα μεν κοντράρεις, είσαι χαμένος που shέριν...

Η ιδιοφυία που παραδέχεσαι στο 10, εφάνηκεν που το 1. Ήταν να σου το πω, σοβαρά.
Ο χρήστης Α είπε…
Δεν έφαα ποττέ μου κουτσιά. Μα βρίσκεις τα στην Αμερική;
Ο χρήστης Ξενοφίλιος είπε…
και μόλις μας έδειξες πως είμαστεν ούλλοι ψαροκάικα τζε σαλαβατούμεν μόνοι μας τζε εσύ είσαι μαούνα που θηρεύκει φάλενες μες τους ωκεανούς...άλλοι πλατσουρίζουν τζε άλλοι κάμνουν μακροβούθκια μες το νουν τους...έτσι εν η ζωή!
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Κουτσια? Οξινα? Με γλυστηρια? τζιαι αγγουρακι? στο χωρκο μας ειχαμε δκυο λογιων κουτσια....1. φρεσκα τα οποια η συνταγη παει ως εξεις...βραζεις τα...βαλεις του ελαιολαδο τζιαι ξυδι τζιαι τρωεις τα....2. ξερα που η συνταγη εν ως εξεις...βραζεις τα με λαχανα βαλεις τους ελαιολαδο τζιαι οξινο. Το αγγουρακι τζιαι η γλυστηρια που κολλουν?
Ο χρήστης Ina είπε…
3, 5, 7, με εκφράζουν απόλυτα... ακόμα και αυτό που κάνω βιοποριστικά έχει να κάμει με εργαλεία βασικά.

Τωρά το 4, δεν ξέρω αν θα το έβαλα στα αγαπημένα. Είναι δίκοπο μαχαίρι.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Εκτός που τα κουτσιά ούλλα τα άλλα εν όμορφα ,το δέκα όμως εν πρώτο ,αρέσκεις μου πολλά Διάσπορε που είσαι ...τζιήνος που είσαι!!!.
Τα κουτσιά εν απαγορευμένο φαί για μένα εν τούτος ο λόγος.
Ο χρήστης Virtual Dreamer είπε…
κουτσια με μάθαθο τζαι σκόρδο έφαες ποττέ? Εν έχουν λαθος σοβαρά!!!

Το 2 σου έχω το τζαι εγώ μανία. Γέμισα τον τόπο ρότσες. Αλλά πριν τες πιάσω ευχαριστώ κάνω τελετουργία τζαι ευχαριστώ την φύση (την θάλασσα αν τες πιασω που παραλία). Έτσι για να μεν θυμώσουν μαζί μου τα στοιχεία της φύσης.

Αντιλαμβάνομαι ότι με τουτα που γράφω ίσως ανήκω στο 3 σου. Παραθκιάνταλες συνήθειες. Αρέσκουν μου τζαι μένα οι "μη-φυσιολογικοι" ανθρώποι. They make me feel that I fit in.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
invictus

..ο έρωτας του κουτσιού. Πολλά μεγάλος τούτος ο έρωτας.



σικε

Ξέρεις ότι το ίσιωμα του κόσμου αρκέφκει που το μονόλογο έν έ' ?




Α

Να πάεις σε ιταλικήν αγορά, έσιει κουτσιά. Εν σπουδαίο φαϊ.




Ινα

Τα δίκοπα μαχαίρια εν τούτα που άμαν τα χειρίζεσαι καλά γίνεσαι σπουδαίος πολεμιστής ;)




stalamatia

Εϊβα κόρη, έτσι έναι. Μα βλάφτουν τα κουτσιά? Κρίμαν τζι εν ωραία.


κυπρολέε

στα χωρκά μας κάμνουμεν τα φρέσκα σαλάταν αγουράκι τομάτα γλυστιρία. Δοκίμασε, εν καλή συνταγή ρε. Λλίον διαφορετική μόνο που τζιήνη που ξέρεις, -πάει πολλά η γλυστιρία.


virtual dreamer

Εννα τα κάμω τα κουτσιά όπως είπες!!

Η μανία με τες ρότσες εν πάθος που θέλει τελετουργίες. Έν μπορείς να πιάννεις μόνο, πρέπει να διάς πίσω. Σωστά?
Ο χρήστης ιων είπε…
Αρέσαν μου πολλά τα δέκα "αγαπώ" σου. ΤΖιαι τα κουτσιά!.

Ψηφίζω τζιαι το πέντε τζιαι το εννιά.

Το 11ον αγαπώ σου νομίζω είναι να γράφεις. Τζιαι γράφεις πολλά δυνατά.-))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.