Έργα του καλοκαιριού

Αφιερώννω τη ζωή μου στην Ομορφιά.
Όι στην 'επιτυχίαν'.  Ούτε στα πράματα που 'πρέπει' να κάμω.

Αφιερώννω τη ζωή μου στον μεγάλον ύμνον.



Η  Ομορφιά έννεν η συμμετρία, έννεν τα πράματα που ευχαριστούν το μάτι ή το φτί.  Η Ομορφιά έν έσιει όνομαν.












 "Στήλη"
Ψαμμίτης Γερολάκκου.  150εκ επι 20εκ

















 "Ιερός Γάμος"
Ψαμμίτης Κυβίδων 40εκ επι 15












 πίσω όψη, "Ιερός Γάμος"










"Φύλακας"
Ασβεστόλιθος.  30εκ επι 20






















 "Γέρος Άγγελος"

Ψαμμίτης Κυβίδων,  210εκ επι 50εκ.

Σχόλια

Ο χρήστης Εράνισμας είπε…
Ο "Ιερός Γάμος" φκάλλει πολλή ποστασχιάν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ψαμμίτης Γερολάκκου;;;
Ο χρήστης postbabylon είπε…
άρεσεν μου ο φύλακας παραπάνω που ούλλα!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ερανίσμας

Καλά το είδες. Εν το τελευταίον που έκαμα, τζι έφκηκεν πάνω του η ποστασιά.



στροβολιώτης

Έπιασες το φίλε, τζι έξερα το πως θα το έπιαννες.




postbabylon

Εν ο πιό σοφός ο φύλακας.
Ο χρήστης Dimitris A. είπε…
Αγάπησα πολύ το "Ιερός γάμος"!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Αρέσαν μου ούλλα και θυμούμαι τα και όσα είδα που κοντά.
Ο ιερός γάμος εν λλίο φοϊτσιάρικος, δημιουργεί μου ένα αίσθημα ποτζείνο που πιάνεται η αναπνοή μου..
Ο χρήστης rose είπε…
Διασπορε
ηταν καλη η σοδεια του καλοκαιριου

δεν ξερω αν πρεπει να μας ακους τι λεμε αλλά εσυ να συνεχισεις απερίσπατος παρόλη τη φλυαρία μου

...

η στηλη μοιαζει με γεράκι
ο φυλακας υπέροχος
ο γαμος απίστευτος ενωνει σκεψεις και σχολές απο ανατολη και δύση
ο γερασμενος άγγελος μοιαζει με φιγουρα που ξεπηδησε απο το ονειρο ενός Αμλετ

υπέροχα ειναι
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Μοναδικά κομμάτια. Πολυποίκιλο το ταλέντο σου. Μπράβο σου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.