Το μπλοκοπαιχνίδι της Ασυγχωρητης

Απαντώ στο παιχνιδάκι της φιλτατης Ασυγχώρητης.  
Με τις πέντε λέξεις που διάλεξε, πλάθουμε ιστορία.
τρένο, επιβάτης, εισητήριο, δρόμος, πόνος.
Οποιος θέλει παίζει!

---------------------------------------------

Ξενύχτισα σε χιονισμένο σταθμό
αγριεμένος, μόνος.

Το τρένο των οχτώ δε σ' εφερε αγάπη μου
και στων εννιά που κρύφτηκες εγώ σε είδα
(φορούσες κόκκινο μαντήλι στα μαλλιά μεταξωτό
κι ο  επιβάτης δίπλα σου, ο άγνωστος,
σου κράταγε τον ώμο)
στων δέκα, όταν σταμάτησε η μηχανή , άνοιξες το παράθυρο
με κοίταξες ειρωνικά
και διάλεξες αυτόν
(έρωτας σε βαγόνι απρόσωπος)
στων έντεκα το εξπρές, ελεύθερη.
Σε είδα!
Δίπλα στο τρένο έτρεξα να προλάβω
με κραυγές,
δέν το περίμενες!
φοβήθηκες 
κι αλαφιασμένη
πέταξες το δακτυλίδι μου στην όχθη των γραμμών
κύλισε ολόχρυσο στις μαυρισμένες πέτρες και στο ντήζελ,
θάφτηκε στα χώματα.


Περίμενα, περίμενα ωρες.
Βαλίτσα μικρή, δερμάτινη, κρατούσα σφιχτά ολη νύχτα
δική σου
μαντήλι κόκκινο μεταξωτό
δάκρυα στεγνά 
και κάτι γράμματα.
Τσαλακωμένο το σακάκι δίπλα μου
ομπρέλα (μήν τη ξεχάσω)
κάτι κορδέλες, η βούρτσα των μαλλιών σου
στα χέρια μου το μπουκαλάκι της σανέλ
να σε μυρίζω
έκατσα άδειος στο ξύλινο παγκάκι
έχασα το παπούτσι μου και
γκρίζεψα, ρυτίδιασε το μέτωπο
(δέν περιμένω πιά)

Κρουασάν χτεσινό στο χέρι και καφές χωρίς ζάχαρη.
Χλωρίνη καθαριότητας στο πάτωμα
Βήματα, βήματα ξένα 
Μια
ανακοινωση σε γλώσσα άγνωστη
(αλλού, σε κάμαρη, ερωτική θα' ταν τέτοια φωνή
θυμίζει τη δική σου, μα εδώ είναι παγερή και με φοβίζει)

Φτάνει το τρένο των εφτά, μαζί με την αυγή.
Άδειο, ανοίγει μόνο του τις πόρτες και με καλεί ανυπόμονα
Στο στρογγυλό παραθυράκι εξηγώ με νοήματα 
"Εισητήριο χωρίς επιστροφή, ένα" 
τα χέρια, χιαστί, τραβηγμένα, δείχνουν την απόσταση στο γέρο εισπράκτορα
να!
εκεί να πάω, κοίτα!
ο σιδερένιος δρόμος που χάνεται
κοίτα
στον ορίζοντα εκεί που τελειώνει ο
πόνος






Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σηκώστηκε η τρίχα μου!
Ζωντανό, "σκοτεινό"..
Μια αγάπη που δεν ήρθε ποτέ, ένας έρωτας που περίμενες κι όλο περνούσαν τα χρόνια κι αυτός όλο έφευγε..;
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
Ούφφου εν πολλά ωραίο.. Μπράβο Διάσπορε:)
Ο χρήστης Leni είπε…
Nice!! Μπράβο!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
tubemap
η αγάπη στο τρένον είμαι εγώ


ασυγχωρητη
thanks for the inspiration!

Leni
Ατε, η σειρά σου τωρά ε;;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Beautiful!
Ekalesa se tzai gw se paixnidi my son!! exeis ws tis 23 tou dekemvri dioria ;-P
Ο χρήστης Unknown είπε…
Πάρα πολλά ωραίο, συγχαρητήρια! (Φοούμαι να γράψω το δικό μου τωρά)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
cake

πρεπει να σκεφτώ τη λίστα μου :-)


τσαρτελλούιν

ειμαι σίγουρος θα γράψεις πολλά καλά!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Ουφ... εν θα φτάσει ποττέ Διάσπορε... γιατί ο πόνος δεν τελειώνει.

Έφυρες με πάλαι μες τα μαύρα μεσάνυχτα (01:48)

Φιλούθκια

Υ.Γ. Θα ξαναθκιεβάσω το ποστ με την πεθερά να μου περάσει η μαυρίλα, μεν ανησυχείς :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όμορφο είναι, θυμίζει σκηνή από κινηματογραφική ταινία του '60...

Αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι γλωσσικό/εκφραστικό, Διάσπορε.

Συνήθως, στα γραπτά ελληνικά μακρηγορούμε με μεγάλες κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις.
Τα κυπριακά, από την άλλη, ίσως είναι πιο σύντομα στην έκφραση, αλλά και πάλι έχουν μια μελωδία, η οποία δεν τέμνεται απότομα, σε κανένα σημείο στίξης (αν τα κρίνω προφορικά).

Τα γραφόμενα σου, μου δίνουν πάντα την εντύπωση, ότι ακολουθούν ένα συγκεκριμένο ρυθμό, σαν εκκρεμές...τικ-τακ, τικ-τακ
Ως εκ τούτου, κατέληξα στα πιο κάτω ερωτήματα...
Πού ωφείλονται οι μικρές προτάσεις που σχηματίζεις;
Σκέφτεσαι μήπως στην αγγλική και τα μεταφράζεις αυτόματα ή κάνω λάθος..;

(Κάτι τέτοιες απορίες, τις έχουμε εμείς οι φιλόλογοι...)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ruth_less καλή μου, έσιεις δίκιον , εν σκοτεινόν, τζιαι έν θα φτάσει ποττέ του, εμαράζωσεν με τζιαι μέναν τουτον που έγραψα ποψε. Σκεφτουμαι αλλα παρομοια που εχω να γράψω, τώρα να δούμεν τί θα γίνει.
Τούτον έφκην αυθόρμητα, έθελεν να μεγαλώσει τζι αλλον, αλλα δεν το άφηκα πόψε.


λεμέσια
άρεσεν μου η απορία σου. Αν και δέ μεταφράζω που τα αγγλικά συνειδητά, το καλούπιν της σκέψης μου εν βασισμένο στα αγγλικα (τούτα μιλώ ουλλη μέρα!!) Αρα σίγουρα το αυλάτζιν της αγγλικής φορμας εν σκαμμένον τζιαι γεμώννει ελληνικά.
Τούτον εν υποσυνείδητον. Αυτόματον.

Στο συνειδητόν επίπεδο, επειδή είμαι συνθέτης αρέσκει μου ο ρυθμός τζιαι κατανοώ τον, έχω τον ανάγκη, τζιαι οταν γράφω προσπαθώ πάντα να ακολουθώ ένα φυσικό ρυθμό που έχω στο μυαλό, συνήθως staccato, γιατί βοηθά τη ροή του λόγου, βοηθά τον αναγνώστη να κρατηθεί. Σαν τα πατήματα στο βράχο για ορειβάτες.
Ο χρήστης rose είπε…
"τα τρενα που φυγαν, αγάπες μου πηρανε"
Ο χρήστης Diasporos είπε…
rose

..εχτές 'ηρταν πίσω, με σετταρικον τροπον!
Ο χρήστης rose είπε…
Αμ και οι αγαπες καλοπιασμα θέλουν..
κι αν τους αρεσει και το σετταρ ε, ειναι ιδιατερα παραπονιαρες οι αγαπες σου :-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.