Χιονοθύελλα τριήμερη

Σχεδόν 2 πόδια χιόνι σε τρείς μέρες.  Αποκλεισμένοι στο σπίτι.
Η διασπορογειτονιά αδιάβατη.  3 ώρες καθαρισμα χιονιού.
Θερμοκρασία -9.   Γιορτάσαμε τα γενέθλια των παιδιών μου με τους παππούδες τους κυπραίους, και την αμερικάνα γιαγιά-οξαποδώ (έρχεται το πόστ προσεχώς)   



Ένας ένας, οι γείτονες αρχίζουν το έργο τους το αντρίκιο.  Ιδρώτας, μύξες παγωμένες, λαχάνιασμα.  
Το λευκό τυλίγει με ρυθμό, με χάδι.  Όλα τα άσχημα γίνονται όμορφα.  Εξ-ίσωση ουρανοκατέβατη.



Στο τέλος της δεύτερης καταιγίδας, αποφάσισα να δοκιμάσω τα χιονοπάπουτσα μου στο δάσος.
Ένιωσα υπεράνθρωπος!  Μα τί ωραίο συναίσθημα να τσαλαβουτάς στο χιόνι χωρίς να βουλιάζεις!!!!   Πολλά κουραστικό σπόρτ όμως, ειδικά για συνθέτες πρώην καπνιστές.
Εφόρεσα όλα τα "ειδικά" ρούχα, πήρα μαζί μου τα απαραίτητα σε σακίδιο (λίγο επικίνδυνη εξόρμηση, η καταιγίδα δέν είχε τελειώσει ακόμα, αλλά είχα τεράστια επιθυμία να δώ)
Έβγαλα μόνο 2-3 φωτογραφίες γιατί επαγώναν τα χεράκια μου.  



Ησυχία, ειρήνη.  Κοιμάται το δάσος μου, οι βράχοι κρυμμένοι σε χειμέρια νάρκη, ντυμένοι πέπλα ολόλευκα, άλλοι τυλιγμένοι νυφικά, άλλοι κινέζικα πέπλα πένθους.  Το χιόνι πέφτει, κι έχει μοναδικό βαμβακερό ήχο.  Στέκομαι σε πέρασμα γνώριμο κι αναπνέω καθαρό κρυστάλλινο αέρα που σουβλίζει τους πνεύμονες με ζωντάνια.   Δέν είμαι μόνος.  Κι άλλοι χιονοπατητές περνούν, ανεμίζουν τις βέργες τους και απολαμβάνουν το δάσος.



Κοιτώ πάνω ψηλά.  Άχ δέντρο αγαπημένο στη γωνιά του μονοπατιού, εκεί που βρίσκει ο λόφος τους βράχους, σε λάτρεψα καλοκαιρινό φυλλοντυμένο πράσινο, σε λάτρεψα ολόχρυσο και κατακόκκινο, σ' αγαπώ ολόλευκο παγωμένο.  Να μπορούσα να μείνω εδώ να σε κοιτάζω!
Σε μιά καλύβα από κορμούς.  



Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"βαμβακερό ήχο"...τι όμορφη περιγραφή...καλή σου μέρα...
Ο χρήστης rose είπε…
διασπορε μου το χειμωνα κοιμουνται και οι σπόροι για να ξεπεταχτουν την ανοιξη με ορμη :-)

μοναχα εκεινοι δεν εχουν ψυχη να συνδιαλεγεται με το ειναι τους και να τους λέει, τώρα εξω ειναι χειμωνας σσσσσσσ....

σε φιλω

και καλές χιονοθυελλες
Ο χρήστης rose είπε…
χρονια πολλα στα διδυμακια σου
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Να σας ζήσουν τα μωρούθκια σας.Τι μου θύμησες τώρα με τα χιόνια!!Θα γράψω γι'αυτό κάποια στιγμή.
Μα αν κατάλαβα καλά ο παπάς σου τζιαι η μάμα σου είναι στην Αμερική?
Γράψε μας εντυπώσεις.
Δώσε χαιρετίσματα και καλές γιορτές.
Ο χρήστης drSpock είπε…
Πεθύμησα χιόνι! Αλλά δεν το βλέπω να χιονίζει καθόλου εδω.
Να σας ζήσουν τα δίδυμα και να τα δείτε οπως ποθούν τα ίδια!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Τι υπέροχη η λευκή μαγεία του δάσους!

Μα έχουν γενέθλια τα διασποροδιδυμάκια; Γιατί εγώ έν ξέρω τίποτε??? Να σας ζήσουν, να σας ζήσουν...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
rose μου να είσαι καλά, ξεχνώ το τούτον καποτε.
σ' ευχαριστώ.

λεμέσια
καλημερα σου!

δρ σποκ
ευχαριστώ και σενα

σταλαματια μου
ευχες. θα γραψω οταν μπορω, ναι οι γονεις μου ειναι εδω.

ρουθ μου thank you, είχαμε τα γενεθλια μας!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε,

Καλές Γιορτές
με
υγεία
και
αγάπη...

Να σας ζήσουν τα διδυμάκια!

And
Let it snow,
Let it snow,
Let it snow...

Χαιρετισμούς
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Τζιειαμέ να σφίξεις. Έσιεις τζιαι μηχανούδαν καλομαθημένε!! Έκαμεν μας τζιαι δακάτω 40 πόντους τζιαι εκατάλησα 100 πόθκια δρόμον με το φτζιάριν (άου τα κόλλακα μου)

χρόνια σου πολλά τζιαι να σιαίρεσαι την οικογένειαν σου
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λεμέσια
Ότι ποθείς. Χαιρετώ σε, και σου στέλλω ευχές πολλές.

Aceras φίλτατε μου, άαααου. 100 πόθκια!! ξέρω τί εννοείς. Γι αυτόν εγόρασα τη μηχανούδαν γιατί η πλάτη μου δέ σώννει άλλον το φτυάριν.

χρόνια πολλά τζιαι ωραία στα λευκα χριστούγεννα που θα περάσουμεν.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
γουάου!! (λέω εγώ η στερημένη από χιόνι)

για μένα όπως που να ζεις σε μια ταινία

το μπλογκ σου είναι πολλά εξωπραγματικό γιαμένα

στέλνω και εγώ τις καλές μου σκέψεις για εσένα και την οικογένεια σου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Eν μπορείς να σκεφτείς πόσο ζηλεύκω τούτες τες εικόνες!
Ο χρήστης suncitizen είπε…
Μα που συμβαίνουν όλα αυτά;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ritsa
thank you, επίσης ευχές.

tubemap
εν πολλά ωραία εδώ!


suncitizen
ολα αυτα συμβαινουν στην αμερική.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore fainetai o sionias en kamose tzeipanw, emeis eimaste me ta konta.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
xronia sou polla tixerouli, se sena kai stin oikogeneia sou!
Ο χρήστης Sike είπε…
αλόπως εξεράναν τα shέρκα σου που τον ψόφο τζιαι ένη γράφεις...

χρόνια καλά :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κυπρολέων
τυχεροί είσαστε οι νότιοι. Καλό χρόνο φίλτατε.

δοκισισοφή
Τες ευχές μου το '09 να πάει καλά.

σικε
είμαι busy, ήρθαν οι γονείς μου δέν εχω πολλύ χρόνο αυτές τις μέρες. Χρόνια σου πολλά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.