Σύντομον

Εχάθηκα.

Τες ευχές μου σε όλους.

Έχω πολλές δουλειές, εν εδώ οι γονείς μου, εκαταφέραν να έρτουν παρ' όλην την δυσκολία με την κατάσταση της υγείας τους.


Γιορτές οικογενειακές.  Παρακολουθώ, χαίρομαι/λυπούμαι.  Έχω απόσταση και συμμετέχω μαζί.


Μελομακάρονα.  Κουπέπια.  Πιλάφι.  Γαλοπούλα διασπορική καλομαγειρευμένη, ροδαλή, ζουμερή.  Τραπέζι ήσυχο, ζεστό. (στην οικογένεια μου δέν εκφράζονται τα συναισθήματα απλόχερα και ανοιχτά)

Κρύο και χιόνια κάτασπρα στις στέγες.  Μυρίζουν τα τζάκια (άχ να είχα τζάκι!)

Εγκλωβισμένοι.

Στα γόνατα τα εγγονάκια χαμογελούν τους, απλώνουν τα τρυφερά χεράκια τους για αγκαλιές.
Η γραμμή της ζωης ανοίγει ώς τον ορίζονταν.  Στα μάτια του παππού, της γιαγιάς,  ζωγραφισμένη η ελπίδα.


Αντίο.

Σχόλια

Ο χρήστης ruth_less είπε…
Υποψιάστηκα το ότι κάποιοι σε "κλέψαν" από μας... Χαλάλι :)

Ήρτεν η πατρίδα στο τραπέζι σας αντιλαμβάνομαι... κουπέπια τζιαι πιλάφι.

Έτσι κι εγώ. Σε ότι δεν αντέχω, κρατώ αποστάσεις ασφαλείας. Συμμετέχει η ψυχή όσο αντέχει.

Μα να μεν έχεις τζάκι! Απαράδεκτο!!!

Καλά να περνάτε όλοι.

Το αντίο σου με πόνεσε. Θα είμαστε εδώ να σε περιμένουμε... όσο χρειαστεί :)
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
inta orea na ise egklovismenos me anthropous pou se agapoun. kales giortes
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ruth_less μου καλα να περνάς και σύ. Το αντίο ήταν για τους γονιούς μου, όχι για σας.


παπουτσόσυκον, εν ωραία να μέν μπορείς να πάεις πούποτε, κόφκεις ωραίες κουβέντες με τους δικούς.
Ευχές.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλώς τα δέχτηκες!
Ξέρω πως όποτε θκιαβάσω το μπλογκ σου είτε θα πεινάσω είτε θα θέλω να φύω που τον τόπο που είμαι τζιαι να 'ρτω Αμερική!
Καλώς να δεχτείς το 2009, με υγεία!Κάθε καλό σε σένα και στην οικογένειά σου!
Ο χρήστης the bastard; unshaved. είπε…
Χρόνια καλά διάσπορε, με τους ανθρώπους που αγαπάς.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
san kinimatografiki tainia mou fainetai! teleia!! lefka xristougenna...yperoxa!!
makari na pernate yperoxa kai na eiste eftixismenoi!!!

theloume ti sintagi gia ti galopoula!
Ο χρήστης rose είπε…
φιλια Διασπορέ μου

και ευχές
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
διάσπορε επειστήκαν νάψουμε το τζάκι πόψε

θα κάνω ένα άη βασίλη βασιλιά και για σένα

ευχές:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ μου Στακάτο, :)

πράγματι, χάθηκες...

Να περνάς όμορφα με τους ανθρώπους της ζωής και της καρδιάς σου και τα 'διαδικτυακά' μπορούν να περιμένουν για μετά τις γιορτές.

Καλή Πρωτοχρονιά!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Καλή χρονιά Διάσπορε να περνάς καλά με τους αγαπημένους σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
tubemap , έλα κάμε κανένα degree δακάτω, έν καλά. Άς τες κύπρους τζιαι τα σοβαρά για ύστερα.

unshaved
ότι ποθείς, τζιαι καλές σπουδές.

rose καλή μου, φιλιά τζιαι αγκαλιές για καλόν νεο έτος.

ριτσα
αααα, θυμούμαι τον άη βασίλη βασιλιά!!!

λεμέσια
Σου εύχομαι καλά γραψίματα και τολμη στην πέννα.

σταλαματια
φιλιά καλή μου, ότι ποθείς.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Xronia polla file. Fae koupepia tora pou eshei.:PP
Me tethkio shoni mia zivaniouda einai "must". Doste tis napsei!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δοκισισοφή άχ τζιαι να είχα μια ζιβανιούδα τωρά. Έχουμεν μόνον ιταλικές τζιαι έν πανάκριβες οι γέριμες. Δυστυχώς γιατί αρέσκει μου πολλά.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
οπα λαθος κούνελος, σόρυ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.