Εφήμερη τέχνη/αντίδραση.



Ήρτεν τζιαι φέτος το πολυπόθητο σαββατοκυρίακο που πάμεν μόνοι μας στην πόλη χρυσοχούς στο ωραίο ξενοδοχείο με το σπά τους αγίους αναργύρους.  Μα αρέσκει μου πολλά.   Αφέθηκα στην περιποίηση με πολλή άνεση τούντη φορά, ώς τζιαι χαμάμ με τα πηλά εκάμαμεν.   Εχαλαρώσαμεν καλά με την Αγάπη, εχρειαζούμαστεν το, εμιλήσαμεν  -εν τζι η επέτειος του γάμου μας τούντες μέρες, είπαμεν τα δικά μας, ήβραμεν τα στα σημεία που εθέλαμεν να τα έβρουμεν, στα 'δύσκολα' που συζητούμεν.   Έκαμεν πολλύ καλό.  Η παρέα που επήαμεν μαζί τους ήταν πολλά σφιχτή τζιαι ξενέρωτη  (ενοχληθήκαν με την ελευθερία μου  -εγώ πειράζω κόσμον άμαν πάω κάπου..)   μα πάλε εμείς εκάμαμεν τα δικά μας.

Τζιαι για δύο πολύτιμα πρωινά, πρίν ξυπνήσει η Αγάπη να της φέρω φραπέ στο κρεβάτι, κατά τες 6 εφορούσα τα ειδικά ρούχα της ερήμου που έφερα μαζί μου,  τζι έφκεννα τα βουνά δίπλα στο ξενοδοχείο που τον ποταμόν τον θειούχον ώς τη ράσιην του λόφου με τα αμπέλια τζιαι τες πορτοκαλιές.   Ανήφορο, περίπατος-μάχη με τη βαρύτητα τζιαι τον ήλιο.  Ιδρώτας.  Παντού αγκάθκια, κουφάδες  (έκαμα βέρκα που κλωνίν στερεό, διχαλωτό, άν και τα φίθκια έν τα φοούμαι, είμαστε φίλοι παλιοί τζι είμαι μάστρος τους έτσι τζι αλλιώς)  κουρκουτάδες μές τες τρύπες της χαβάρας, ασπροχάλικα του αρχαίου τοπίου, άγρια φύση που επιβιώννει μές την ανομβρία για εκατομμύρια χρόνια διάβρωσης.

Τη δεύτερη μέρα σάν ήμουν στη μέση της ανάβασης αναψοκοκκινισμένος, ήρτεν μου μιά στρίνα ψυχική να κάμω τέχνη με τες πέτρες.   Ήρταν μου δύο αυθόρμητα θέματα.  Το  Δράκο, που εν ο ιδιοχτήτης του βουνού, έθελα να τον υμνήσω,  τζιαι τη Διάβρωση, που σχηματίζει το τοπίο με τη γλυπτική της την υπομονετική έθελα να την αναδείξω.






Πάλη με τον ήλιο.   Πάλη με τις πέτρες τζιαι τα σχήματα στο μονοπάτι.   Τρία μέτρα Δράκος.   300 πέτρες μαζεμένες μιά μιά που το χαντάτζιη τους αθρώπους που τες επετάξαν για άχρηστες.    Όποιος ανεβεί το βουνό στο σημείο που το ανέβηκα εγώ, θα έχει ωραία έκπληξη.  Ποιός θα τον χαλάσει τον εφήμερο μου δράκο?   Ποιόν θα βοηθήσει ο μάστρος του βουνού άραγε?





Παίζω με τις χαραμαθκιές που άφησεν πίσω της η διάβρωση τζιαμέ που εχαράξαν δρόμο οι αθρώποι τζι αλλάξαν το βουνό για πάντα.  Τζι όταν βρέξει, οι πέτρες μου που τόσο προσεχτικά έχτισα, εννα ππέσουν.   Σε ένα χρόνο?  Σε πέντε?  Ή  που τα σιέρκα απρόσεχτου, αναίσθητου αθρώπου?   Ακολούθησα τη γραμμή της φύσης με τρόπο που σχεδόν να μέν φαίνεται το σιέρι μου πάς το βουνό.  Τί έκαμα εγώ, τζιαι τί έκαμεν η φύση?
Μές την πολύωρη συνεργασία μας, το σιέρι μου εχάϊδεψε το σιέρι το δικό της, τζιαι παρέα αλλάξαμε λλίο το τοπίο.   Έδωκα της τον έρωτα μου, τζιαι τούτη εμουρμούρησεν μου πίσω λόγια πανάρχαια.



Ονειρεύκουμαι.   Αν εκάθουμουν τζιαμέ ένα μήνα, θα εστοίβαζα πέτρες σε ολόκληρη πλαγιά, πέτρες εφήμερες που πάλε θα εκαταλιούνταν κάποτε.   Κανένας να μέν τες θωρεί, μόνο όσοι έχουν την πελλάρα να αφήσουν την άνεση του σπά  για να παλέψουν με το Δράκο του Βουνού.

Σχόλια

Ο χρήστης astronaftis είπε…
χαίρε, δε θα γράψω κάτι για την ανάρτησή σου γιατί δε χρειάζεται. μόνο ότι έχει κάποιους, πολύ λίγοι είναι, που άμα εμφανιστούν στο google reader μου βουρώ να κάμω κλικ να τους διαβάσω. ή καλύτερα κάνω και καφέ για να έχω δύο απολαύσεις μαζί. εννοείται ότι ο ένας είσαι εσύ.
Ο χρήστης Εράνισμας είπε…
¨Ακολούθησα τη γραμμή της φύσης¨. Πανάρχαια συνταγή που πλέον ο κόσμος μας τη λησμονεί, και η αισθητική μας φθίνει.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ναι, όποιος ανεβεί τζιεί πάνω θα έβρει σίουρα έκπληξην. Την οποίαν κατα πάσαν πιθανότηταν θα μοιραστεί με όλην την Κύπρον την νύχτα μέσω του Αντένα.
Γιατί ξέρεις, οι Παφίτες τείνουν να πιστεύουν περισσότερο στους σατανάδες παρά στην τέχνη :)
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Ε πε μας και πού ακριβώς είναι, αφού θα πάμε κι εμείς σε 2 βδομάδες, να ψάξουμε να το έβρουμε!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
:)an se endiaferei to 'land art', i robert smithson, andy goldsworthy je walter de maria en mia kali arhi!

maria t.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
άννοιε τους τα φκιά τους τωρά. είχαμεν τους developers να διακοσμούν το άγριον τοπίο, τωρά να βαρτούν τζιαι τους αρτίστες να ομορφήσουν τη φύση. Αυτοί της ελείπαν.

Εγώ είμαι του να μην αγγίζεις την τάξη που οι δυνάμεις της φύσης εβάλαν αυθόρμητα, χωρίς να τες κατευθείνει χέρι, μπουλντόζα, σιδερένιο εργαλείο ή χημική αντίδραση. Τζιαι άμα την αγγίζεις να το κάμνεις έχοντας συνείδηση για τες επιπτώσεις της αλλαγής τζιαι αναλαμβάννοντας την ευθύνη της αλλαγής προς το κοινωνικό σύνολο στο οποίον ανοίκει η παρθένος ομορκιά.

Λέοντας αυτά δεν κρίνω τούτε τον δράκο σου ούτε τες επιπτώσης της δικής σου δημιουργίας την οποίαν θα πάρει ίσως το νερό ή κανένας σιοιράρης που θα καθαρίζει τον τόπο που τες πετριές. Γεννική τοποθέτηση ακούνοντας περί land art, γιατί φοούμαι άμπα τζιαι αρκέψουν ανεγκέφαλοι να λαξέφκουν τα όρη τζιαι τες λαξιές. Έσιε πλάτσαν αλλού παρά στο παρθένον τοπίο για να κάμει κάποιος το όποιον project.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.