Το Χάδι της Πέτρας

Έσιει η θάλασσα του Ζυγιού κάτι πέτρες ευκολοδούλευτες, ανάμεσα στες μαύρες του βασάλτη τζιαι τες άλλες τες σκληρές που σπάζουν τα εργαλεία αν δοκιμάσεις να τες σκαλίσεις, κάτι πέτρες γυψοπλασμένες που τον πρωτόγονο τον άμμο της έκρηξης του ηφαίστειου της κύπρου, που με επεριμέναν χορεύκοντας το χορό του κύμματος το ρυθμικό για χιλιάδες χρόνια, έτοιμες, σχηματισμένες.   Πιάννω τες στα σιέρκα μου τζιαι κλείω τα μμάθκια, χάννουμαι.

Πόσα κουβαλά ένας νούς, πόσα παράπονα έσιει τζιαι προβληματισμούς που λόγια δέν έχουν, μόνο γεύση αψή, πικρή, ώρες ώρες ζαχαρένια, λεμονίσια, γεύση που σάν την παλίρροιαν πάει τζι έρκεται τζιαι μουρμουρά, πίσω που τη σκέψη, πίσω που τα λόγια του μυαλού.

Τζιαι την ώρα που κλείω τα μμάθκια, με την πέτρα μές τη φούχτα μου, σιωπούν τα λόγια του νού, τζι ακούω το πήγαινε-έλα της παλίρροιας μου.   Τζιαι γελώ.   Όσο ακούω την παλίρροια της σκέψης, έν νιώθω το μουρμουρητό της πέτρας, έν μπορώ να ακούσω τούτα που θέλει να μου πεί.

Σιγά γιγά σιωπώ την παλίρροια του νού.  Ένα ένα κύμμα.  Τραβά τα πέπλα η θάλασσα της ανησυχίας μου, τραβά τα πέρα που τον ορίζοντα.  Τζιαι φαίνεται πουκάτω ο αιώνιος άμμος της Σιωπής.

Τωρά που εσιώπησε ο νούς, ακούω το μύνημα της πέτρας.  Διά μου το αρχιτεκτονικό της σχέδιο, απλόσιερα.   Τζιαι ξέρω τί πρέπει να κάμω. Ξέρω τα σχήματα της.


Μόνο όταν Σιωπήσει το μυαλό έρκεται ο Δημιουργός να σου μιλήσει.  Τζιαι τούτον, εν το μυστικόν της ευτυχίας μου, που λειτουργεί άσχετα με την ευτυχία του κορμιού του τρωτού.

Σχόλια

Ο χρήστης Εράνισμας είπε…
Πολύ ποιητικός ο λόγος σου Διάσπορε! Μου άρεσε πολύ η ¨άμμος της Σιωπής¨.
Είναι πράγματι η στιγμή της έμπνευσης πολύ σημαντική, και αξίζει να θυσιάσεις πολλά για αυτήν...
Ο χρήστης Antigonistyli είπε…
Υπέροχες εικόνες, υπέροχη περιγραφή... Μεγάλη η επιτυχία να σιωπήσει το μυαλό. Καλή συνέχεια χχ
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Άμαν σε ακούω εσέναν σιαίρουμαι.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ερανισμας

Ευχαριστώ. Για την έμπνευση μόνο ζούμε ρε. Εν σάν το λίπασμα.


Antl-l

Η σιωπή του μυαλού εν η μόνη πραγματική επιτυχία που ανήκει στο κορμί, γι αυτό μας ανταμοίβει με έμπνευση ακράτητη μόλις το καταφέρουμε.


aceras

Tζι εγώ εσένα φίλε μου. Τζιήντη σαύραν ολάν, τζιήντη σαύρα σου να τη θκιεβάσω θέλω, κι όλο δέν μ' αφήννουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.