Ο Μάϊκ ο Γλήορος

Που την ημέραν που επόνησα την πλάτην μου, εστάθηκεν αδύνατο να κουμαντάρω την αποχιόνισην της περιουσίας μου (δηλαδή του πεζοδρομίου στο μπροστινό μέρος του σπιτιού -μέ ππέσουν οι πεζοί τζιαι κινήσουν μας αγωγήν, του driveway στο πλευρό του σπιτιού, τα σκαλιά, κλπ) διότι το χιόνιν εν βαρετόν πράμαν τζι ας μέν του φαίνεται.  

Υπάρχουν πολλά είδη χιονιού, χωρίς όνομαν (μέν ακούτε, εν μύθος ότι οι εσκιμώοι έχουν ονόματα για το κάθε χιόνιν) αλλά έχουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά.  Όταν εν ψηλή η θερμοκρασία (απο μηδέν κελσίου εως +3) χιονίζει βαρετόν υλικό, το οποίο εν δύσκολο στην αποχιόνιση.  Όταν πέσει η θερμοκρασία στους -5 ώς τους -8, χιονίζει ελαφρόν πουπουλλένιο χιόνι που εν η χαρά σου να φτυαρίζεις.  Τζιαι τα δύο όμως, στην πολλήν ώραν κουράζουν σε.

Εγώ έχω τζιαι φτζυάρκα ειδικά, τζιαι μηχανούδαν που το φυσά (δώρον της πεθεράς-οξαποδώ) αλλά πάλε δέν μπορώ να τα δουλέψω, πιάννουν με αφόρητοι πόνοι.  Οπότε εκατάπια την κυπριακήν μου περηφάνειαν, τον αντρικόν μου εγωισμό, τζιαι τον ιδιαίτερον μου τρόπο που βλέπω την ύπαρξη, τζιαι αναγκάστηκα να φέρω άθρωπον να το καθαρίζει.  Τί άθρωπον δηλαδή;  Έναν παλλήκαρον που την γειτονιάν, που εν άεργος άνεργος τζιαι ναρκομανής σαρανταπεντάρης που μεινίσκει με την μάναν του τζιαι ούλλη μέρα ρουφά methamphetamines, χάπια, βότκαν, τζιαι άλλα πολλά.  Αλλά εν καλόν παιδίν, σκληροδουλευτής τζιαι κάμνει τον αρκάτην της γειτονιάς, καθαρίζει κήπους, φύλλα, ψευτοπογιατίζει, κλπ.  Ο λεγόμενος Μάϊκ ο Γλήορος (Mike the Speeder -δηλαδή αυτός που κάμνει συνέχειαν αμφεταμίνες τζιαι αρέσκει του να μένει ξύπνιος, να βουρά παντού, τζιαι γεννικά ναν υπερβολικός)

Εν ψηλόλιγνος, ούλλον μύς, νεύρον τζιαι πελλάραν, μαυρομουστακαλλής με ψαρά μαλλιά τζιαι μοιάζει του μουσικού Frank Zappa αν τον ξέρετε.  Το μμάτιν του το έναν έσιει λλίγο στραβισμόν, τζιαι συνήθως δέ σε θωρεί ίσια γιατί μάλλον νιώθει άβολα.  Πάντα φορεί τα ίδια λεσιασμένα ρούχα χειμώναν καλοκαίριν, έρκεται η ώρα 6 το πρωί, δουλεύκει 4-5 ώρες όπως τον πελλόν να καθαρίσει το σιόνιν, πιάννει τα $40 του δολλάρια τζιαι πάει στο μπάρ της γειτονιάς το κακόφημον να παίξει πιλλιάρτον με τους παρέες του, μάλλον τζιαι καμιάν πόρνην ποτούτες που έχουμεν δαμέ παρακάτω γιατί θωρώ τον που τους μιλά, τζιαι μάλλον βρίσκει τον διανομέαν του να του δώσει θκυο-τρείς κρυστάλλους meth να περάσει.  Πάντα άμαν έρκεται δαμέ, εν όξυπνος που την προηγούμενην μέραν, χάλια μαύρα *έτσι* μμάτιν, τζιαι οι κινήσεις του εν πολλά νευρικές απότομες αλλά απόλυτα ελεγμένες.   Δουλεύκει όπως το γαουροχτηνόν, δέν καταλαβαίνει κρυάδαν ή αέραν παγωμένο ή κούρασην.  Berserker που λαλούν τζιαι οι νορβηγοί.

Εν καλόν παιδίν, τονίζω το.  Έσιει τα προβλήματα του, αλλά η δουλειά του εν σπουδαία.  Αρπάσσει το φτυάριν τζιαι διά του σιονιού πάς τη κκελλέν.  Μετά βάλλει άλας να μέν παγώσει το έδαφος τζιαι να γλιάζουμεν.  Καθαρίζει τζιαι τα αυτοκίνητα μας, φκάλλει τζιαι τα σκουπίθκια έξω.  Ούλλα καλά.  Το μόνον μου πρόβλημαν εν ψυχολογικό, γιατί οι παραπάνω στη γειτονιάν κάμνουν το σιόνιν μόνοι τους τζιαι εγώ ο "πλούσιος" έχω άθρωπον τζιαι κάμνει μου το.  Δέ μμου αρέσκει που ο γείτος ο 80ρης τραβά σκόρσον με το φτυάριν τζιαι γώ κάθουμε κύριος.  Ξέρω ότι πονώ τη ράσιη μμου τζιαι δέν έχω εκλογήν, αλλά πάλε.  Η φύση εν φύση.

Τελοσπάντων, εχτές που εσιόνησεν μέχρι αηδίας πάλε, τζιαι ήρτεν ο Mike ο αποσιονιστής, ήρτεν τζιαι ήταν χάαααααααααααααααλλλλια μαύρα.  Δέν εθώρεν ίντζαν.  Εκουτσούφλαν, επαλάβωννεν κάθε 2 λεπτά τζιαι εθώρεν το υπερπέραν, επιάνναν τον περίεργες εμμονές του στύλ "μμμμ, κοίτα το σιόνιν τί ωραία σχήματα κάμνει πουκάτω που το φτυάριιιιιιιιν μου, θα κάμνω την ίδιαν κίνησην οχταράκιιιιιν για 10 λεπτάαααα", τζιαι γενικά ήταν αποπροσανατολισμένος τζιαι συχχισμένος.  Πχ, εμάσιετουν να σκουπίσει το σιόνιν με την σκούπαν.  Μετά έπιασεν έναν κλωνίν της οξυάς που έππεσεν, τζιαι έκαμνεν ότι ήταν φτυάριν.  Μετά εξεκίνησεν τη μηχανήν (η οποία εν πολλά επικίνδυνη, τρώει σιέρκα)  τζιαι έβαλλεν το πόδιν του συνέχειαν κοντά στη φτερωτήν, όσπου τζιαι έπιασα του την αφου τον είδα.  Κάθε λλίον ελυγίζαν τα πόθκια του τζιαι το βλέμμαν του εχάννετουν μαζί με την ικανότηταν του να σταθεί.  Επέταξεν επίσης 200 κιλά άλας χαμέ τζιαι έγινεν αλυτζιή το driveway μου, ελιώσαν οι πάγοι που δαμέ ώς τη Γροιλανδία.  Εν το μεταξύ, εφόρεν μιάν φανελλούδαν μόνο, τζιαι χωρίς γάντια (εχτές ήταν -10 το πρωί).  Έδωκα του ένα ζευκάρι γάντια να φορήσει παλιόν, αλλά αμέσως έφκαλεν τα τζιαι έχασεν τα μές το σιόνιν.  

Αλλά στο τέλος η δουλειά του ήταν καλή.  Εκαθάρισεν καλά, έβαλα τον να φύει το άλας που εσιώνωσεν χαμέ τζιαι έκαμεν βουνάρκα το σιόνιν στην αυλήν την πισινήν (εφτάσαμεν τα 10 πόθκια βουνάριν ήδη φέτος, που να μείνη άσπρον να μείνη), τζιαι έφυεν.

Τωρά σκέφτουμαι:  Εν κρίμαν ο Μάϊκ ο Γλήορος, κάμνει τζιαι καλή δουλειάν.  Αλλά αν έρκεται με έτσι χάλιν τί θα τον κάμω;  Αν χτυπήσει;  Αν κάμει ζημιές κατα λάθος πάς την μέθην του;  Αν του γυρίσει ή πεθάνει μές την αυλήν μου;  

Σχόλια

Ο χρήστης ruth_less είπε…
Οk, πέραν της πολλά παραστατικής τζιαι απολαυστικής παρουσίασης του Μike η κατάσταση εν σοβαρή. Όμως κάπου λέεις ότι παρόλο που πάντα έρκεται χάλια μαύρα "οι κινήσεις του εν πολλά νευρικές απότομες αλλά απόλυτα ελεγμένες... τζιαι δουλεύκει όπως το γαουροχτηνόν". Άρα - σκέφτομαι - έννεν πάντα επικίνδυνος προς πάσαν κατεύθυνση! Άρα - ξανασκέφτομαι - αν έρθει σε μισοκαλή (δική μου έκφραση) κατάσταση μπορείς να τον πιάσεις τζιαι να του μιλήσεις (ίσως) ότι "ρε φίλε, ξέρεις προχτές που ήρτες τζιαι ήσουν τόοοοσο χάλια εφοήθηκα για σένα κλπ κλπ οπόταν να χαρείς έχε την κατάσταση σου υπό έλεγχο άμα πρόκειται να πάεις για καμμιά δουλειά, για δικό σου καλό κλπ κλπ". Μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αν ξέρει να ελέγχει λίγο την κατάσταση του... Τι να πω, εν έχω πείρα σε τέτοια προβλήματα...

'Οσο για το ότι πιάνει σε το ψυχολογικό σου που εσύ φέρνεις άθρωπον για το χιόνι τζιαι ο γείτος ο 80ρης κάμνει το μόνος του... ε, δαμέ φίλε μου Διάσπορε εν να σου πω ότι έπιασεν σε το βαρύ-κυπριακό σου αντρικό εγωισμούδι. Κάτσε την μάππα κάτω τζιαί έshι πρόβλημα η μέση σου γυιέ μου... Εν σε είπε κανένας άχρηστο!

Φιλούθκια κυπριακά!
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
Χεχεχε.. Κόπελλος ακούγεται ο Μάικ. Όσον αφορά τα ερωτήματά σου καλέ μου, εν να φανεί πολλά αμερικανιά Boston Legal να τον να υπογράφει γραπτή δήλωση ότι εν φέρεις καμιά ευθύνη;; :P
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ruth_less μου εν καλά που λαλείς. Θα του μιλήσω. Ετηλεφώνησεν μου ο γείτος, στο μεταξύ, τζιαι εξέφρασεν μου ανησυχία για τον Μάϊκ, εθώρεν τον εχτές τζιαι έσουζεν τη κκελλέν του. Θα του μιλήσω να δούμεν τι θα γινεί.
Ξέρεις, τόσα χρόνια δακάτω, τζιαι ο κυπροεγωισμούλλης δέ φεύκει.


ασυγχώρητη
πές το αστείο, αλλά αν ππέσει τζιαι χτυπήσει μπορεί να μου κινήσει αγωγήν άνετα -άσχετα αννεν στρακόττο τζιαι πίττα στη crystal meth, άρα έννεν παρατραβημένον να του πώ να υπογράψει δήλωση.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Μα ίντα κοπέλια φοβερά που έσιετε,να σε ρωτήσω ο Μάικ εν άλλος? οξά εν ο ίδιος που σου έβαψε το σπίτι?Και εκείνος ήταν λλίο περίεργος.
Ασε τους κυπριακούς σου εγωισμούς,κάτσε τους χαμέ για να με κάτσεις εού τέλεια χαμέ.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore pale kamneis gentrify thn geitonia sou? Egiw pantws eni mporw na exw gyrw mou narkwmaneis h meQysmenous. An dw kanena sthn geitonia mporei tziai na thlefwnhsw ths astynomias. oi pws enna tous syllaboun alla perkei foountai tziai enne erkountai. Gia to sioni inta pou na sou kamw... move south. Emas en 50f tziai oulloi kamnoun bitch inta kryada pou enei tziai tourtourizoume.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Stalamatia μου, όι τζιήνος ήταν ο Tod ο πογιατζής, τούτος εν άλλος. Εν ούλλον κοπέλλια γεμάτη η γειτονιά μου. Ακόμα έν είπα για κάποιους άλλους που δέ ξέρω προσωπικά πολλά πελλούς. Σιγά σιγά.

κυπρολέων
τυχεροί! 50F?? Καλοκαιράκι. Πόψε που έρκουμουν σπίτι ήταν 13F. Φυσικά, με τα κατάλληλα ρούχα δέν το καταλαβαίνεις τόσο.
Στη γειτονιάν μου κυπρολέων δέν έχουμε εκλογή. Εν ούλλοι μεθυσμένοι, ναρκομανείς, πόρνες, διανομείς, συνταξιούχους γέρους, νεαρές οικογένειες σαν εμάς. Ούλλοι μιά μάτσα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mm isws tha eprepe na piaseis to sovaro sou to yfos kai na tou peis "File Maik, agapw se ektimw se tzai areskei mou i douleia sou. alla exw mwra spiti kai den tha dextw atoma ypo tin epirreia mesa h konta sto spiti mou. Oti theleis kamne stin eleftheri sou wra, otan erteis spiti mou se thelw sober, eidalliws tha evrw allon mastro"

pws sou fainetai?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Cake δέν είναι εύκολον το θέμαν, γιατί εν πάντα πίττα τζιαι δέ μπορείς να του μιλήσεις λογικά. Αλλά πρέπει να προσπαθήσω γιατί δέν γίνεται άλλο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.