Φυσιοθεραδιασπορία

Μπαίνω ξανά το πρωί στο χτίριον του τούβλινου μας νοσοκομείου.  Κόσμος πολλύς.  Εν αρκετά καλόν νοσοκομείον δέ λέω, πληρώννω πολλά για την ιατρικήν ασφάλειαν μας (είμαι αυτοεργοδοτούμενος άρα δέν έχω μάστρον να πληρώννει ιατροφαρμακευτικά κλπ, τζιαι η ασφάλεια δακάτω εν ίσια με το δάνειον του σπιθκιού κάθε μήναν), άρα προσπαθώ τουλάχιστο 2-3 φορές τον μήναν να χρησιμοποιούμεν το γιατρόν σαν οικογένεια, το φαρμακείον, τζιαι όσες υπηρεσίες μπορώ προσωπικά.  Να φκάλουμεν την αξίαν της ασφάλειας δηλαδή.  Έχω κάποια στοιχεία υποχονδριακά ώρες ώρες, έχω τζιαι διάφορα αληθινά που με βασανίζουν όπως το στομάχιν μου τζιαι η πλάτη συχνά πυκνά.  

Σήμερα πάω για φυσιοθεραπείαν.  Δράση.  Φτάνει πιά να αγνοώ το πρόβλημαν.  Δέν με μισώ όπως παλιά, άρα έφτασεν η ώρα να πληρωθεί ο βιολάρης τζιαι να σεβαστώ το άχρηστον υλικό αντικείμενο που εμποδίζει το πνεύμαν μου που το να πετήσει στα ουράνια -το κορμίν δηλαδή. Πρέπει να δυναμώσω τους μύς της κοιλίας τζιαι της πλάτης, έφτασεν η ώρα.  Δέν μπορώ να απολαμβάνω τα δάση μου τζιαι τις βόλτες χωρίς να φτιάξω τον σπονδυλωτόν μου φίλο.

Έβαλα τις φόρμες μου τες καφέ, τις EVERLAST - τζιήνες που εφόρεν ο Ρόκκυ στο Ρόκκυ 1, εφόρησα το μαλακόν μου τρικό με την κουκκούλαν, τα αθλητικά παπουτσάκια, τζιαι εμφανίστηκα στην πόρταν του νοσοκομείου για να γραφτώ.  

Έππεσα πάς σε Γραμματέα γλωσσιάρα, έπιασεν με στο λαφαζανιό τζιαι το "oversharing of personal information".
"Καλημέρα, Διάσπορος ονομάζομαι, έχω ραντεβού με τη φυσιοθεραπευτή"

"...έεεε, είπετε Βιάσπερος;"

"όι, Διάσπορος, Διάσπορος Κυπραιόπουλλος"

"..σορυ, spell it please?"

"Δ-Ι-Α-Σ-Π κλπ κλπ"

"Ώωω, μα τί ωραίον όνομα, είσαι Ιταλός;;;  Έχω σύγαμπρον Ιταλόν, εχώρισαν αλλά εμείς είμαστε φίλοι ακόμα"

"Όι, Κυπραίος, απο Κύπρον"

"Ααααα.  Πού εν τούτον;;;"

"Κάπου με ηλιοφάνειαν."

Προσπαθώ να της κόψω την κουβένταν αλλά αρχίζει μου για τίς διακοπές της με τον άντραν της στο Μεξικόν που είχεν υπερβολικόν ήλιον τζιαι έκρουσεν εγίνην αστακός ολοκότσιηνος εχτός του bikini line της που έμεινεν ολόασπρον (είπεν μου) τζιαι ότι επέρασεν απαίσια, το φαϊν έφερεν της διάρροιες.  Ουρά πίσω μου με κοπελλούθκια τζιαι μαμμάδες.  Θωρούν με ζαβά ζαβά, σάν να τζιαι φταίω εγώ.  Σουζω την κκελλέν ευγενικά.

Έτσι γίνεται πάντα.  Οι πελλοί πάνω μου.  Σπάζουν τα νεύρα μου.   Σκέφτουμαι να αρχίσω να φορώ αυτοκόλλητο στη φανέλλα μου να γράφει το όνομαν μου κάτω που το κλασσικόν "HI!!!   MY NAME IS:...." τζιαι επίσης "Ι WAS BORN IN CYPRUS".

Επιτέλους.  Μπαίνω στα ενδότερα του νοσοκομείου.  

Άσπρο άπλετο φώς παντού, τζιαι μιά μυρωθκιά φιλτραρισμένου αέρα, νεκατωμένου με φτηνές κολώνιες, σκόνην πλυσίματος, τσιγαρίλας, μπόχας που δόντια άπλυτα, αρρώστιας, βήχα.  Μμμμμμ.  Τί μου αρέσκει η κλειστοφοβία!!

Περιμένω στον προθάλαμον.  Ακριβώς την ώραν του ραντεβού, έρκεται η δόκτωρ-θεραπεύτρια να με πάρει μέσα.  Νιώθω νευρικότητα.  Κέθεται απέναντι μου.  Σταυρώνει τα πόδια.  Ρωτά με 50 ερωτήσεις για να καταλάβει τί μου συμβαίνει, μελετά την ιστορία μου στο κομπιούτερ με σηκωμένο φρύδι, κοιτάζει με κλεφτά για να με συγκόψει.  (Δέ συγκόφκουμαι έυκολα, χαχαχα).  Βάλλει με να περπατήσω απάπουτσος ανυπόλητος για να δεί αν έχω πρόβλημαν.  Πιάννει με τεράστια νευρικότητα τωρά, τζιαι γέλιον (πουμέσα μου).  Σίουρα εν να ππέσω.  (Ξαφνικά ξεχάννω πώς περπατούν, τζιαι σούζουμαι άβολα τζιαι άγαρμπα καλώντας το πνεύμαν του μοντέλου που κρύβεται μέσα μου βαθειά, σε μιάν προσπάθειαν να δείξω φυσικότηταν τζιαι άνετον τζιύλιμαν πασαρέλλικον).  Δίπλα μου στον άλλο θάλαμο, κοτζιακαρες, γέροι, με ζαοθωρούν αδιάφορα.  Δέν ταιρκάζω με το περιβάλλον καθόλου.  

"Περπατάς ίσια, δέ βλέπω πρόβλημαν,  ππέσε στο κρεβατούδιν να δώ το flexibility σου"

Ππέφτω στο κρεβατούδιν.  Τραβά μου τα πόθκια μου, τα σιέρκα μου, βάλλει με να γυρίσω ποτζιεί τζιαι ποδά, διπλώνει με σε σχετικά άβολες στάσεις που μου προκαλούν γέλιον τζιαι οίχτον για το καημένον μου κορμίν.  Καρκαλιούμαι τζιαι λλίον, δέν μπορώ να μου αγγίζει την πλάτην τζιαι άλλα σημεία.

Επίσης, εν να πώ τζιαι το αμάρτημαν, εν ωραία κοπέλλα πολλά, με γυαλλούθκια, ίσια ξανθά μαλλιά, τριαντάρα με δυνατό πηγούνι τζιαι πράσινα μάτια έξυπνα, φορεί καθαρή μπλέ στολήν του νοσοκομείου με τσάκισην άψογη στο παντελόνι, υπέροχο σιαμπού στα μαλιά, τζιαι -ώς άντρας που είμαι- δέν μπορώ να μήν την προσέξω, γμτ εν αντροπή;  Εν γαίμαν, έννεν κοκα-κόλα που ρέει στις φλέβες, έ, αφού μου ντζίζει σε διάφορους τόπους ευαίσθητους, αννοίει τα πόθκια μου, σφίγγει τα κόκκαλα να δεί αν πονώ, σσhύφκει ποτζιή, τσιλλά τους γλουτούς μου.....έ, έχω τζιαι πολλή φαντασίαν ώς γνωστόν, την οποία δέ ρεουλάρω εθελοντικά.  Εμπήκαν μου μερικές απλές, πρωτόγονες αλλά ζουμερές σκέψεις, νεκατωμένες με τον αφόρητον πόνον που ένιωθα, το ρεζίλιν που δέν εμπορούσα να κάμω μιαν απλήν επίκυψην χωρίς να φωνάξω, τζιαι το άβολο συναίσθημαν της νοσοκομειακής αίσθησης του χώρου.  Άσχετα όλα τα αρνητικά, άντρας=γάρος.  Ο νούς επιμένει.  Σφίγγω τα χείλη να συγκεντρωθώ, μή γίνω ρεζίλι.  Αυτοέλεγχος.  


"Άτε, να σου δείξω κάτι ασκήσεις να κάμνεις δυο φορές την ημέραν".  Πίσω στην πραγματικότητα.  

Φκάλλει κκόπι τις ασκήσεις, κάμνει τζιαι μιάν ωραίαν επίδειξην πώς να τις κάμνω. Ετελειώσαμεν.  Θα ξαναέρτω σε μιάν εβδομάδαν.  Θα κάμνω τις ασκήσεις καθημερινά, τζιαι ώς την επόμενην φορά θα είμαι τόσον καλός στις ασκήσεις τζιαι ευλύγιστος που θα πεταχτώ πάς τες σωλήνες τις πυροσβεστικές του ταβανιού του νοσοκομείου μόλις μπώ στο θάλαμον, τζιαι θα κάμω ένα αλάνθαστο τριπλό τσουκαχάρα ή ακόμα τζιαι ένα κατσώφ του ενός μπράτσου για να εντυπωσιάσω την φυσιοθεραπεύτριαν.  


Σχόλια

Ο χρήστης ruth_less είπε…
Καλημέρα. Είσαι ο πρώτος που διαβάζω σήμερα to make my day :)

Ας όψεται η ασφάλεια διαφορετικά "τι γυρεύκεις γυιέ μου μες τουτην ούλλη την κατάσταση του νοσοκομείου σας???". Εθκιέβασα την περιγραφή τζιαι εφοήθηκα!

Κλισέ, αλλά "να που όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο". Χα χα. Αναφέρουμαι στην γιατρό. Γιατί όταν θκιέβασα την φράση σου "σταυρώνει τα πόθκια" είδα μπροστά μου την Σάρον Στόουν στην περίφημη σκηνή;;; Μεταβίβαση σκέψης/εικόνας; Πε μου να χαρείς!

Πολλά ζωντανή η περιγραφή της εξέτασης που σου έκαμε. Εψές στο Desparate Housewives (ναι θωρώ το γιατί είμαι τζιαι desparate τζιαι housewife!)είχεν μιαν ανάλογη σκηνή που ο Carlos (ο τυφλός άντρας της Gabriel) κάμνει θεραπευτικό μασάζ σε μιαν 60χρονη πάνω στην πλάτη... τζιαι τζείνη φτάνει σε οργασμό just like that! Που την χαρά της άφησεν του $300 tip.

Spiderman μου εσύ... χα χα. Συγκεντρώθου στις ασκήσεις τζιαι παραίτα τα ακροβατικά... προς το παρόν :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Ο νους επιμένει."

Αφού επιμένει, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο...

Την καλημέρα μου.
Ο χρήστης Πρασινη νεραιδα είπε…
hello my name is diasporos και ειμαι καλα!!
τουτο μου εθύμησες!
και η πληροφορια με το Bikini line..
μα μεν γραφεις ετσι πραματα τζιαι εν θα κοιμούμαι το βράδυ!!
lololololol
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διασπορούδι μου περαστικά σου.Ήταν να σου γράψω σε καταλαβαίνω αλλά καρτερούν οι μιτσιές να πουν για την ηλικία τζιαι καλά η δική μου, την δική σου ίντα την πειράζουν?Εθκιάβασα την προηγούμενη ανάρτηση.Εγιώ γίνουμε ρεζίλι γιατί καρκαλιούμε πολλά.
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
telila touta ta arapoellinomesogiaka mas xaraktiristika kamnoun mas akatamaxitous stis ksenes re pedi mou.imasten eksotiki ratsa pos na to kamoume
Ο χρήστης rose είπε…
Διασπορε μου στα μισα της περιγραφής soy ήμουν σιγουρη οτι είσαι άππαρος...

όσο για το "αλάνθαστο τριπλό τσουκαχάρα" όπως ξέρεις όλα ξεκινουν με την σκεψη...

:-))
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ruth_less
Όι, έννεν τα πόδκια της σάρον στόουν που κάμνω reference. Απλά εν μιά κίνηση όλο χάρη που προσέχω πάντα γιατί εν πολλά αισθησιακή.

Mα θωρείς τες housewive's?? Έχουν απήχηση στην κύπρο;
Πάντως εν καλόν κίνητρο η γιατρός να μάθω τες ασκήσεις χεχεχε. Ως πρωτόγονος αρσενικός που είμαι κατα βάθος, δέ γίνεται να γίνω ρεζίλιν στα μάτια ωραίας γιατρού, άρα θα είμαι ξεφτέρης.
Το νοσοκομείον εν σκέττη αηδία, σκέφτουμαι να αλλάξουμεν ομάδαν.

λεμέσια
Ο νούς, όπως φαίνεται, επιμένει. Τζιαι εγώ που ενόμιζα οτι είμαι σε χειμέρια νάρκη χιχι.


πράσινη νεράιδα
ακόμα έκαμα σας χάρη τζιαι δέν επερίγραψα πόσον άσχημη ήταν η γραμματέας που μου ελάλεν για το μπικίνι λαιν της....


σταλαματιά
άστες μιτσιές να περιπαίζουν τες ηλικίες. Σε δκυό λεπτά δαμέ εννα έρτουν τζιαι τζιήνες ;-)

Τζιαι δηλαδη αμαν πας για μασαζ, άστα σταλαματιά, καρκαλιέσαι τζιαι λαλείς τους να παρετήσουν; Ρεζιλλίκκια.


παπουτσε
έσιει πέρασην η φάρα μας δαμέσα, τζιαι η γαουροπροφορά μας ακούεται τους μελωδική τζιαι σοφίστηκεητετ.

ροουζ μου καλή μου λαλείς να είμαι άππαρος;
λύμπουρος νιώθω τούντες μέρες, αλλά επέστρεψεν το χιούμορ τουλάχιστο χααχ.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
"Μάη νεημ ης Διάσπορος. Μοντε Διάσπορος! Τζιαι εχω τζιαι χιτεν τρέζαρ δεσποσύνη, τζιαι ιφ γιου γοντ διώ σου τζιαι τον χάρτην άμα λάχει."Έτσι έπρεπε να της πεις κε Κυπριόπουλε. ...
(Για να της δώκεις την διεύθυνσην του μπλογκ, όη τίποτε άλλο...)
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Διάσπορέ μου, περαστικά να είναι τα προβλήματα αυτά... Όσο για τα οφθαλμόλουτρα, είναι ιδανικά για αναπτέρωση του ηθικού - εφόσον μείνεις πιστός στο "βλέπε αλλά μην αγγίζεις"! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.