Το μανιφέστον του "Θέλω να' μαι αφανής."

Πόψε παίζουν το κομμάτιν μου σ' έναν που τα σημαντικά θέατρα χορού της Νέας Υόρκης, τζιαι μάλλον θα έσιει review του μπαλέττου μου στους New York Times.  Στ' αρχίδια μου.  Ούτε φουσκώννει ο εγωισμός μου, ούτε με κόφτει.  Κρατώ την ανάμνησην των 4 εφτομάδων που μου επήρεν να γράψω το όμορφο μμου κομμάτιν, τζι εν αρκετόν.    Τζι έρκεται που φυσικού του τούτον, έννεν πως ακολουθώ κανέναν σύστημαν σεμνότητας.  Απλά εν στ' αρχίδια μου τούντα πράματα, ασήμαντα.  Τα 2 λεπτά χειροκρότημαν έν έχουν ψυχικήν αξίαν.  Έν συγκρίνεται το 'πράβο' με την ηδονήν του γραψίματος.  Έν φορτώννεται η ψυσιή πλούτη με την επιβράβευσην, μόνον ο εγωισμός, τζιαι τούτος εν προσωρινόν πράμαν που βιώννει το κορμίν.  Την επιβράβευσην της ψυσιής που πασκίζει να δημιουργά κάθε λεπτόν, παίρνουμεν την μαζί μμας στην αιώνια ζωήν.  Είπεν μου το το πουλλάκιν τούτον.

ΈΝνεν πως έν εδοκίμασα.  Έννεν πως έν εγνώρισα την 'επιτυχίαν'  (στα κλασσικά μέτρα μιλούμεν)   πρίν πέντε χρόνια εκράτουν το δρόμον του  'πάμεν προς την επιτυχίαν' κλασσικού συνθέτη τζιαι δέν μου άρεσεν.    Είσιεν μπροστά μου γεροκώλους να φιλήσω τζιαι βίλλες να ρουφήσω  (no offense απλά έν μου αρέσκει το σέχσ με τους ομοίους μου)  μα εφανήκαν μου γελοίοι.  Τα κοχτέηλ πάρτυ με τους προύχοντες των τεχνών αηδίασα τα.  Τα compromises στο στύλ μου που έπρεπεν να κάμω για να πιάσω grants ή για να με βάλουν υπόψην οι μεγάλες ορχήστρες  εφέραν μου κρίσεις ταυτότητας.  Έπαιξεν μου κομμάτιν μου μιά 'σοβαρή' ορχήστρα, τζι ήταν στ' αρχίδια μου.  Το γιατί έν το ξέρω ολόκληρον.  Εγεννήθηκα με την παράξενην ικανότηταν να ξέρω την δική μμου αλήθκειαν, τζι όσον το πολεμώ τόσον με τσιλλά.  Δέν μπορώ παρά να είμαι ο εαυτός μου.  Τζι έν ταιρκάζω μές σε σύνολα.  Έτσι ήμουν που μιτσής.


Γράφω κομμάθκια παραθκιάνταλα περίεργα π' όν αρέσκουν του κόσμου.  Σκαλίζω ζαβόπετρες.

Τζιαι τούτον εν που θέλω να κάμνω.

Έν διδάσκω σε πανεπιστήμιον, θεωρώ το σύστημαν τζιείνον μιά φυλακήν του πνεύματος, έναν exclusive club σκέψης που έν με χωρεί.  Προτιμώ την ανεξαρτησία της personal δασκαλιτζιής του πιάνου, τζι ας έχω τα πτυχία να εδίδασκα μουσικήν όπου έθελα.

Εγιώ κώλους έν φιλώ, βρωμούν.  Τζι η μουσική μου έν έναι προς πώλησην.  Εν αστείον να πουλάς αερο-κύμματα που έν υπάρχουν τζιαι που ανήκουν μόνο στο θεό.


ΈΝ ήρτα στη γήν για να επικοινωνήσω με τον κόσμον στη γλώσσαν του εμπορίου που καταλάβει.
Μιλώ αληθινά, τζι ας μέν μου φέρει η γλώσσα μου 'αναγνώρισην'.   Προτιμώ να γράφω/σκαλίζω ακριβώς ότι μου καβλώσει.  Στο τέλος μές το φέρετρον θα πάω, τζιαι μαζί μμου θα πάρω μόνον τες ικανότητες της ψυσιής.  Τζι αν ιξαναγεννηθώ πέτρα, θα είμαι πολλά ωραία πέτρα..



Επειδή, πάντα φεύκω.  Φεύκω τζιαι δέν κρατώ.  Εν τούτον το μυστικόν, τζιαι δέν το έξερα, μα τωρά ξέρω το..











Πάμεεεεε.

Σχόλια

Ο χρήστης evroskarseras είπε…
Διάσπορε, συμφωνώ μαζί σου. Τζαι εγώ προσπαθώ να μαθαίνω μουσικά όργανα που μόνος μου. Είμαι στα 3 τωρά 4 αν βάλεις τζαι την φυασρμόνικα. ΠΙστέφκω ότι αν ξεκινήσω μάθημα εννα μου χαλάσει την ευχαρίστηση να το ανακαλύψω άσχετα αν παίζω αρλούμπες. άχετα τζαι αν τζίνα που παίζω ακούουνται ωραία μόνο στα φκιά τα δικά μου. Αυτά μαν.
Ο χρήστης postbabylon είπε…
geia sou re leventh mou!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Αρέσκει μου που έσιει πάνω στη Γη πλάσματα σαν εσένα ,αγαλιάζει η ψυσιή μου !!!!
Ο χρήστης marilou είπε…
Διάσπορε είσαι πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος....ζηλεύκω!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
έβρο

Έτσι, που μόνος σου να μάσιεσαι. Φτάννει να κόφκει ο νούς σου τζιαι να ξέρει να ψάχνει τη μουσική τζιαι τες τεχνικές της, έθθελεις δασκάλους.



σταλαμαθκιά

Έννεν πολλοί που μας θέλουν κόρη.



πόστβαβυλώνα

Εϊβα σου, τζι αν είσαι κύπρον να κοπιάσεις με το λάβιν σου που εφτομάς στο πάρκον να τα πούμεν.



μαριλού

Εν ακριβή η ελευθερία κόρη, τζι επλήρωσα την χρόνια Φυλακισμένος στην δυσκολόττερην φυλακήν της ύπαρξης.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Εμείς να είμαστε καλά τζιαι ας μεν μας θέλουν ,μας φτάνει το μέσα μας τζιαι οι τέλλια δικοί μας άνθρωποι!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι να τους κάμεις τους πολλούς Διάσπορε μου. Όπως είπε και η Σταλαματιά στο τέλος της ημέρας αυτό που μετρά είναι η γαλήνη της ψυχής σου και οι τέλλια δικοί σου ανθρώποι. Οι πολλοί είναι για αυτούς που ακόμα ψάχνονται.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγώ δεν παίζω όργανα. Ακούω.

Τζιαι άρεσεν μου τούτον που άκουσα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θενκιου ρε διασπορε.

ούλλα τζαι ούλλα εν να μπόρεις να καμμίσεις την νύχτα πας το μαξιλάρι σου...

Τούντο "κάμνω τα πάντα γιατί πρέπει να φανεί ότι είμαι καλλίτερος" εν το καταλάβω.

Ρισπέχτ τζαι κάθε επιτυχίες σου ευχομαι. Τζαι καλές διακοπές στο νησί! Αν γιουτίσει να πάμε μια νύχτα για μπύρα!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ανώνυμη/ε

Οι πολλοί εν για όσους σώννουν τους πολλους. Εγώ σώννω τους λλίους ίσια ίσια.



στροβολιώτη

Εσέν το φτί σσου εν όργανον φίλε.





ρόουμ

Τζι εσύ που τόσον πασκίζεις για ένα Σκοπό, ξέρεις το ήδη καλά τζι ας είσαι στα 20ς σου κόμα!
Να κανονίσουμεν με τη κκέηκ κόρη το καλοτζιέρι να έρτετε/έρτουμε για μπύρες.
Ο χρήστης postbabylon είπε…
Ton Settebrin katebainw pale, enna eisasten?

A, o lavis en ths thalassas re, emenan en o Shaolos:-p

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.