Πάει τζιαι φέτος η συναυλία

Πράβο σας λεβέντες μου μαθητές που εκαταφέρετε να παίξετε καλά τα κομμάθκια σας.  Έσιει θκυό μήνες που σας πιέζω να πάτε πιό ψηλά που το άνετον σημείον της γνώσης.  Είπα σας "πάμεν ταξίδιν"  τζι ήρτετε με εμπιστοσύνην.  Μιάν έσπερνα ενθάρρυνσην, μιάν επότιζα με αυστηρόν ύφος, σιγά σιγά εγίνηκεν η δουλειά τζι η σοδειά εν πλούσια.    Τζι όσα εφύτεψα με γνώσην τζιαι προσοχήν, ήρταν πίσω μαζεμένα εχτές ανθισμένα.  Το καλάθιν της χαράς εν γεμάτον.  Πράβο για την πρόοδον σας.  Κοσπέντε ζευκάρκα μμάθκια εχαμογελάσαν μου μετά που την τελευταίαν νόταν που επαίξαν τα εξασκημένα σιέρκα.  Τί άλλο θέλει το πλάσμαν?

Είμαι ιδιαίτερα περήφανος για τα κοπελλούθκια που έννεν average, σιέρουμαι τους αυτιστικούς μου που με τόσην προσπάθειαν πολεμούν να μάθουν τζι επαίξαν όσον καλλύττερα μπορούν, σιέρουμαι όσους έχουν προβλήματα μάθησης για το ήθος τους τζιαι την αγνήν τους αγάπην για τη μουσική.  Σιέρουμαι τους που παρ' όλην τους τη δυσκολίαν πάντα προσπαθούν τζιαι πολεμούν παραπάνω που άλλους.  Ο 'φυσιολογικός' άθρωπος έν καταλάβει την αξίαν της ζωής, τζιαι τούτοι οι μαθητές που ξέρουν τα μυστικά της ύπαρξης ούλλα μαθαίνουν μου εμέναν τί σημαίνει Ζώ.

Τζι αφού ξέρω πλέον να ζώ, τζι έφκαλα τα πέρα τζιαι φέτος όσα ήβρα μπροστά μου, πάμε μπρός για πολύμηνες διακοπές.

Σχόλια

Ο χρήστης takeiteasy είπε…
Εν μεγάλη ικανοποίηση πράγματι. Μπράβο τζιαί στον δάσκαλο. Καλή ξεκούραση, καλό καλοκαίρι.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Aτε Διάσπορε μου μπράβο σε ούλλους σας!Τι καλά ένι όταν στο τέλος της χρονιάς θωρείς τα χαμόγελα και την ευχαρίστηση!!Καλό Καλοκαίρι Διασποροοικογένεις!Καλά να περάσετε
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συγχαρητήρια για τις επιτυχίες των μαθητών σου. Εισαι ψυχούλα και έχεις πολύ μεγάλη καρδιά. Λυπούμαι όμως που δεν είσαι στο τόπο μας που έχει τόση μεγάλη ανάγκη από ανθρώπους που να μπορούν να στηρίξουν κάποια παιδιά που για την ώρα απλά ταλαιπωρούνται στα γρανάζια της ¨ειδικής εκπαίδευσης". Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σου και καλές διακοπές με την οικογένεια σου γεμάτες με ευτυχισμένες στιγμές.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ωραία!!
Καλή ξεκούραση πια...
Μια απορία έχω μόνο: τελικά πήγατε για βαρκάδα; :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλές διακοπές διάσπορε μου! Εν μας έβαλες κανά βίτεο φέτος να ακούσουμε τίποτε που τη συναυλία...

Όντως τελικά επήαν περίπατο τα μωρά?!
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Συγχαρητήρια δάσκαλε διάσπορε. ΄Ατε καλές διακοπές.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
takeiteasy

Να' σαι καλά.


σταλαματιά

Εννα πάτε τζι εσείς κύπρον?



ανώνυμε/η

Καλοδεχούμενες οι ευχές σου, σ' ευχαριστώ. Ο τόπος μας έν με θέλει όπως είμαι όμως, εθκιέβασες το πόστ του φίλου μου του acera προχτές?




κορίννα

χαχα, "αποφάσισεν" να μέν πάμεν (άμαν είδεν τζιαι δέν την εσήκωννεν το κλίμαν.


roam

Φέτος επήρα τα κοπελλούθκια μου στη συναυλία τζιαι δέν εμπόρεσα να τραβήσω βίτεο..
Εύχομαι σου καλή δύναμην κόρη.


Ιων

Ευχαριστώ. Σε λλίες μέρες, κύπρο.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Άντε, καρτερουμεν σας :-)
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Καρτερώ μήνυμαν. Α, τζιαι το καρυδάκιν το φρέσκον γίνεται....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εθκιάβασα το τωρά τζαι καταλαβαίνω πως νιώθεις. Είναι τούτο που συζητούμε καθημερινά με τον άντρα μου. Αν είναι για να καταντήσουν τα παιθκιά μας προσκυνητές των όγρακων (γιατί αρνούμαι να πιστέψω ότι με την ανατροφή που έχουν θα καταδεχτούν να γίνουν οι ίδιοι όγρακοι)τότε χίλιες φορές καλύτερα να ανοίξουν τα φτερά τους τζαι να πετάξουν μακριά σε τόπους που θα περπατά η αξία τους τζαι μόνο.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Neraida

10 τζιαι πόψε!



Ιων

Το καρυδάκιν το φρέσκον έν έσιει γλυκόν άλλον να του κοντέψει. Εν εποχή του α?

Ανών

Εφοήθηκα τους όγρακους. Βορά τους έν γίνουμαι.
Ο χρήστης Leni είπε…
Εν απίστευτο ότι εν η τρίτη συναυλία για την οποία θκιαβάζω :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λένη

Ε είμαστεν παλιοί συνοπλόκερς εμείς :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όπως το μέλιν φίλε μου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.