Αντίο σεττάρ μου με το σεκλέττι σου

Έ, να μέν ηγράψω τζιαι 2-3 κομμάθκια πρίν να φύω?

Κάθουμαι μές το εργαστήριν μου της μουσικής, άφτω τζιερκά, χαδεύκω τα είδωλα, συγκεντρώννω τες αναμνήσεις, αφήννω με να πικραθθώ τζιαι να γεμώσω παράπονον, τζιαι γράφω.  Γράφω τζιαι εν γεμάτη η κούζα.  Τελειώννω τζιαι φκερώννει.

Αφήννω την πίκραν να μιλήσει.  Τζι όσον της διώ φωνή, φεύκει που πάνω μου τζιαι φήννει με αθώον τζιαι καθαρόν.  Ο έρωτας, ο θάνατος, τζι η έκσταση εν συγγενείς κοντινοί.

Πάμε.  Κομμάτιν πρώτον.











Ήντα γλυτζιά που εναι η πίκρα..

Σχόλια

Ο χρήστης evroskarseras είπε…
Φίλε είναι δικό σου το κομμάτι τούτο ? Επίσης όταν λές σεττάρ εννοεέις μήπως την sitar ? την κθάρα τζίνη την καθιστή των ινδουιστών ?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ναί ρε φίλε έγραψα το κομμάτιν τούτο. Το σεττάρ εν περσικό όργανο που μοιάζει με μπαγλαμά, εν συγγενής του ινδικού σε μικρογραφία, εν το όργανο των σούφι.
Ο χρήστης TwistedTool είπε…
Πολλά ωραίο τζιαι όμορφο το κομμάτι ρε φίλε! Πολλά γλυτζίν πράμαν η πίκρα, όντως..

Περιμένω το επόμενο κομμάτι. Παρόλο που θα προτιμούσα να ήταν με ηλεκτρική κιθάρα, εν το θεωρώ τζιαι πολλά πιθανό :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είμαι προκατειλημμένος, επειδή σε θκιαβάζω, ή είναι πράγματι κομμάτιν που εφκήκεν σιονωτόν τζιαι χωρίς άγχος;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
twisted tool

φένκς, η γλύκα της πίκρας εν η αγαπημένη μου ψυχική γεύση. Θα σε απογοητεύσω με την κιθάραν, έν πάει ώς τζιηκάτω το ταλεντο μου.


στροβολιώτη

Σιονωτόν σε 8 ώρες μόνον. -αν ήταν λέξεις, φαντάστου το να ήταν περίπου 100 γραφτές σελίδες. Άμαν με αγαπά ο πλάστης, αγαπά με πολλά.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
άσιλα εν γλυτζιά όπως την έγραψες
Ο χρήστης she είπε…
diaspore mou, giati tosi pikra? iperoxo kommati..
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Acera

Eν σάν την ανάμνησην των κκεραζιών τζιαι τούτο.




she demon

Εν απέσταγμα τούτη η πίκρα, πιαννω λλίην που ούλλους τζιαι κάμνω την να γεννήσει.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έχω καμπόσες σκόρπιες νότες μες το νου μου χρόνια τώρα στες οποίες ελπίζω να αξιωθώ κάποτε να δώκω Μορφή. Ακούοντας την Πίκρα σου, ήρταν καμπόσες Εικόνες τζι εβάλαν τες σκόρπιες νότες μου σε κάποιαν σειρά. Να 'σαι καλά Δάσκαλε!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Invictus

Τί όργανο θέλουν οι νότες σου?

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.