Ο νιπτήρας του μπάνιου.

Είμαι μές το άγχος, αύριον εν η συναυλία των μαθητών μου τζι ύστερα έχω τες δικές μου συναυλίες με τη χορογράφον μου.  Εν το μεταξύ αν είσαστεν νέαν υόρκην στες 17 του μηνός να κοπιάσετε στο χοροθέατρον Merce Cunningham στο Village κάτω στο μανχάταν.  Μές το άγχος το λοιπόν να πάν τα πράματα καλά τζιαι να κλείσω το 'εργοστάσιον' πρίν πάμεν κύπρον να αράξουμεν νωχελικά τα κορμιά για μιάν διμηνίαν.

Λοιπόν εψές έσπασεν ο νιπτήρας έμμε κανούν τ' άλλα ούλλα, τζι είχα τη φαεινήν ιδέαν να προσπαθήσω να τον σάσω.  Χάννει νερόν που τη σωλήναν αποχέτευσης τζι είπα να γλυτώσω τα $300 που θέλει ο υδραυλικός για μισήν ώραν δουλειάν.  Πόσον δύσκολον έναι να αλλάξεις μιά σωλήναν ολάν, είπα του εαυτού μου τζι επήα στο Home Depot να γοράσω εξαρτήματα.  Φέρνω τα, θκυό σωλήνες, τέλλαν του υδραυλικού, κατσιαβίθκια, εγλίππαρα την με $40 τζι έκαμνα τον νταήν τζιαι τον πάσh άδρωπον του σπιθκιού  (συναίσθημαν που δέν έχω συχνά, αφού ακόμα τζιαι για να αλλάξω μιάν λάμπαν καρτερώ να μου έρτει μύνημαν που το υπερπέραν που να έσιει να κάμει με τη "Φώτηση" για να ταράξω)   παίρνω τα σπίτιν, ξηλώννω τον νιπτήραν, σσιύφκω τέλλεια σάν τον υδραυλικόν με θέαν τη σχίστραν του κώλου μου κλασσικά τουμπωμένος κάτω που τον πάγκον.  Να φκεί, έφκηκεν έυκολα.  Να μπεί, έν έμπαιννεν.  Τελικά έν εταιρκάζαν τα εξαρτήματα.  Τελικά εν καλά να μετράς προσεχτικά πρίν γοράσεις σωλήνες.  Βαρκούμαι την ακρίβεια χαλά μου τη δημιουργικότητα.  Επήα πίσω στο Home Depot να γοράσω τα σωστά σάϊζ.  Έρκουμαι πίσω, πάλε έν ταιρκάζουν, φαίνεται ήταν σέτ με τον νιπτήραν τον κινέζικον τζι οι κινέζοι έχουν άλλες προδιαγραφές.  Στο μεταξύ, η αποχέτευση έμεινεν ανοιχτή τζι ευωδιάζει το μπάνιο μας με ζώλον απαίσιον.

Εν τζι η πεθθερά μου δαμέ, ήρτεν να δεί τη συναυλίαν, τζιαι εποτιτσίνωσεν μόλις της έδωκεν η μυρωθκιά.  Χέ χέ χέ.


Πιάννω τηλέφωνον τον υδραυλικόν.

Σχόλια

Ο χρήστης pellosousou είπε…
toutin tin apopira sasimatos niptira ekama tin kai ego pou imoun foititria!! asta na pane ekama ta xeirotera kai anagkastika na evro idravliko i ora 9 tin nixta imera Kiriaki :)
Ο χρήστης rose είπε…
χεχεχε!
Ο χρήστης Xenoudis - Ξενούδης είπε…
Καθένας με την τέχνη του.
Κλέφτες θα γίνουν οι υδραυλικοί ;
Ξενούδης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έπαθα ακριβώς το ίδιο όταν ήμουν φοιτήτρια. Για ένα μήνα ο νιπτήρας δεν έπαιρνε κάτω το νερό και πλέναμε τα χέρια, νιβόμασταν κ.λπ. στο μπάνιο... Λεφτά για υδραυλικό δεν έπαιζαν... Πήρα λοιπόν τα εργαλεία (δεν έχω ιδέα πού τα βρήκα!) και ξεβίδωσα τις σωλήνες... η βρώμα που υπήρχε μέσα ΔΕΝ περιγράφεται. Τα καθάρισα, τα ένωσα και ο νιπτήρας δούλευε ρολόι. Μια απορία μου έμεινε: εκείνο το κομμάτι από σωλήνα, κοντά στα 15εκ., που απέμεινε, σε τι στο καλό χρησίμευε;;;; :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Pellosousou

Τα υδραυλικά τζιαι τα ηλεκτρικά τελικά εν καλλύττερα να τα αφήννουμεν τους ειδικούς α?


ρόουζ

;-))))



Ξενούδη

Δακάτω εν κλέφτες ούλλοι που προσφέρουν υπηρεσίες.


κορίννα

Α λαλεί το η ψυσιή σου πάντως. Έσιει πιό νεκατσιαστικό πράμα που το καθάρισμα των σωλήνων?

Τζιήνη που επερίσσεψε ήταν άχρηστη ;)
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Εγιώ έσαζα την 2-3 χρόνια κατα διαστήματα εβίδωνα εξεβίδωνα .ε φέτος ήρτεν ο υδραυλικός τζιαι έσασε την,ήταν που αμέλεια να τον φέρω
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ό,τι δε λύνεται, κόβεται!
Ήταν αηδία, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή...
Ναι, περνούν μου τα κουτσοδούλεια τζιαι αρέσκει μου άμαν τα καταφέρνω! Τονώνει το φεμινιστικό μου ηθικό! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.