Βελγικές μπύρες, σκιές χορευτικές.

Πάλε ήπια τα.  Όππα.  Νύχτα μοναχική, αυτοαγαπητική.  Έσιει τρείς μέρες κάθε νύχτα τσουγκρώ τα (ζήτω οι χειμερινές διακοπές/ανεργία μιάς εφτομάδας).  Η σκέψη μου τριγυρίζει στες γειτονιές του νού που γεννιέται ο έρωτας, το κορμίν, οι αισθήσεις, το πάθος, η έλξη, γιατί μόνον έτσι θα μπορέσω να γράψω για χορευτές.  Πρέπει να επικαλέσω τον έρωταν μέσα μου για να φκεί έτσι μουσική έξω.  Έτσι δουλεύκει το πράμαν.  Έλα έρωτα.  Πάρε με.  Πόψε ερούφησα  βελγικές μπύρες, βαρετές σαν το κρασίν τζιαι γλυκοπερίπλοκες, πέντε στο σύνολο -αρκετές για να μου προκαλέσουν ευφορίαν μαζίν με ξάννοιμαν του μυαλού στην κατεύθυνσην που ήθελα να πάω.  Μετά που έφαα για δεύτερη μέρα το καθιερωμένο λουβί με τα λάχανα, είπα καληνύχτα στα κοπελλούθκια τζιαι την Αγάπην μου, τζιαι έπιασα μιάν ντουζίναν βιβλία με ποίησην τζιαι επήα στο ιταλικό μπάρ κάτω στην πόλην να τα διαβάσω τζιαι να σκεφτώ για τη μουσική που εννα γράψω (το κομμάτιν της χορογράφου δηλαδή   -Είπεν μου έναν πουλλάκιν να εμπνευστώ που την ποίησην, τον έρωταν,  τζιαι τον ρυθμόν της γλώσσας.  Είπεν μου επίσης άλλον πουλλάκιν να σχεδιάσω το κομμάτιν μου πάνω σε χαρτίν 50 μέτρα μάκρος με 1 μέτρον πλάτος, να το τζιζζάρω με το κάρβουνον σε σχήματα ακανόνιστα τζιαι γραμμές πρίν να το μεταφράσω σε νότες.  Μετά άλλον πουλλάκιν είπεν μου να το χορέψω, να κάμω τα σχήματα στον αέραν τζιαι μετά να τα γράψω.... Αγαπημένο μου πουλλάκι που με εκούντησες να τα σκεφτώ τούτα, σ' αγαπώ αφάνταστα, με πολύπλοκους τρόπους).  

Επήα τζιαι ήμουν ο μόνος πελάτης που έφερεν βιβλία μαζίν του στο πρασινοπογιατισμένο μπάρ. Επαράγγειλα της καταθλιπτικής μπάργουμαν να μου φέρνει μιάν διαφορετικήν βελγική μπύραν κάθε μισήν ώραν χωρίς να μου μιλά ή να με ρωτά οτιδήποτε.  Έδωκα της $5 ττίπς.  Εχαμογέλασεν μου με όμορφον καθαρόν τρόπον,  γιατί  ήμουν αχτένιστος τζιαι κακοντυμένος, με ύφος αθρώπου που δέν χρειάζεται τίποτε που τζείνην.   Άναψα το άϊπποτ μου, έβαλα τες μοναχικές σιακόννες για σολο βιολίν του θεϊκού στρινιάρη Μπάχ.   Επήρα βαθκειές αναπνοές διαλογιστικές.  Άνοιξα το καφέ σακίδιο με τα βιβλία.  Έβαλα τα ούλλα πάς τα πόθκια μου.  Εγύρισα τες σελίδες όπως χαϊδεύκεις την αγαπημένην σου, όπως το πουλλίν που φτερουγίζει αππωμένα πάνω που μαρμάρινην βούρναν με νερόν έτοιμον να βουττήσει λλίγο.  Όπου έππεφτεν το μμάτιν εμελέτουν το ποίημαν τζιαι άφηννα τον ρυθμόν του να μπεί μέσα μου, να με αρπάξει τζιαι να με κάμει δικόν του.  Εθκιέβασα καμιάν τριακοσιάν ποιήματα έτσι, μονοκόρτην, τζιαι τωρά θέλω να κλάψω γιατί ήταν συγκινητική εμπειρία.  Θέλω να αυτοκτονήσω ρομαντικά τζιαι συμβολικά μαζίν με την σύλβια, να αγαπήσω τες μικρές σκηνές του Νερούδα, να δώ τους εσωτερικούς τόπους που επεριγράψεν ο Μπλέηκ, να δώ τες εικόνες του Φρόστ τζιαι του Μαλαρμέ, (επίσης θέλω να φάω σάντουιτς κυπριακόν με αψά πιπέρκα, ρόστον χαλλούμιν, άχ άδικη ζωή τζιαι ξενιθκειά που μας στερείς τα απλά αρχέτυπα εδέσματα της εφηβικής ηλικίας).

Άρκεψα στο τέλος,  μετά που ετέλειωσεν ο Μπάχ τα βιολιστικά του μοναξιασμένα πάθη, μές τη μέθην μου την γλυκειάν, να έχω οράματα για τους χορευτές (είδα τα εύρωστα τους μέλη να λικνίζουνται σε μισοσκοτεινό δωμάτιο στη φαντασίαν μου) τζιαι άρκεψα να ακούω την μουσικήν που θα γράψω σαν το όνειρον, είδα την, εγεύτηκα την, ετύλιξεν μου το δέρμαν μου σάν το φίδιν πάλε, ανατρίσhασα, είδα τα σπιράλ  των χορευτών να μολυβιάζουν στον αέραν  με σχήματα ζαβομένα ταγκό,  αγνώριστα μουσικά , ετυλιχτήκαν γυρόν μου,  ούλλον έντασην ανεκπλήρωτην.   Περιμένουν με να τα καταλάβω, εν αμυδρά. 

Έρχεται, έρχεται ο έρωτας, ακούω τον μές τες σωλήνες του μυαλού σάν τη λάβαν έτοιμος να εκτιναχτεί στην ατμόσφαιραν τζιαι να ππέσει πίσω πάς τους βράχους μου, ώς τους πρόποδες , να καλύψει το κορμίν με νέον υλικόν, να αλλάξει το τοπίον, να βλαστήσουν (άμαν κοπάσει η πυραχτωμένη λατρεία) πράσινα δάση.  Έλα έρωτα.  Έλα στο διάσπορον.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το πιο ερωτικό ποίημα για μένα είναι ένα της Μυρτιώτισσας...

***

Έρωτας να 'ναι ή συφορά,
που κάποιου αγγέλου
τα φτερά έχει φορέσει
κι έρχεται ακόμα μια φορά
με τέτοια δώρα
τρυφερά να με πλανέσει

Έρωτας να 'ναι η σιωπή
που όταν σε βλέπω
μου το κλει γλυκά το στόμα
που κι όταν μείνω μοναχή
στέκω βουβή κι εκστατική
ώρες ακόμα

Μα ό,τι και να 'ναι το ποθώ
και καλώς να 'ρθει το κακό
που είναι από σένα
θα γίνει υπέρτατο αγαθό
στα πόδια σου αν θα σωριαστώ
τ' αγαπημένα

Έρωτας να 'ναι ή συφορά,
που κάποιου αγγέλου
τα φτερά έχει φορέσει
κι έρχεται ακόμα μια φορά
με τέτοια δώρα
τρυφερά να με πλανέσει

Μα ό,τι και να 'ναι το ποθώ
και καλώς να 'ρθει το κακό
που είναι από σένα
θα γίνει υπέρτατο αγαθό
στα πόδια σου αν θα σωριαστώ
τ' αγαπημένα

θα γίνει υπέρτατο αγαθό
στα πόδια σου αν θα σωριαστώ
τ' αγαπημένα

Υ. Γ. Το ερμηνεύει κα-τα-πλη-κτι-κά η Ερωφίλη σε μουσική Σταμάτη Κραουνάκη. Αν δεν το βρεις (το τραγούδι), θα μπορούσα να σου το στείλω με ημέιλ...
Ο χρήστης MARINOS είπε…
Φίλε Διάσπορε,
εισπράττω πως η Μούσα σου σε έχει ήδη εμνπεύσει.
Τώρα είναι η ώρα σου να αποτυπώσεις την έμπνευση στο χαρτί.

΄Σου εύχομαι να είναι το ίδιο παραστατική, έντονη, ανθρώπινη και πολύχρωμη όπως την ανάρτησή σου!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Lemesia καλή μου ευχαριστώ, τί όμορφος ο έρωτας που περιγράφει, διάβασα το ποίημα σαν άνθρωπος -με συγκίνησε. Το διάβασα σαν έλληνας, με γέμισε νοσταλγία. Θα προσθεσω το ποίημα στο υποσυνείδητο. Καλή σου μέρα.


μαρίνο
νομίζω έχεις δίκιο. νιώθω τη μούσα να με αγαπά. Εύχομαι την ώρα της εξωτερικής μεταλλαγής, να με αγαπά ακόμα (κάποτε έχουμε σχέση μισους/πάθους)
καλημερίζω
Ο χρήστης Marl3n είπε…
Eutixismenes dimiourgies :P!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Τι καλά τούτα τα εμπνευσμένα πουλάκια...

Κοντεύκει Διάσπορε μου... οι σκιές να γινούν μορφές τζιαι να χορεύκουν ακατάπαυστους ρυθμούς σάρκας τζιαι ψυshις.

Χαίρουμαι πολλά για σένα :)
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Ενόμιζα ως τωρά πως εν ήμουν του baroque. Κοίτα να δεις τι έμελλε να μάθω στα τριάντα μου...

Εξαιρετική δουλειά, Διάσπορε! Congrats. Επαρέπεμψες με στο soundtrack του Tous les matins du monde - που τελευταία εν το χορταίνω τζιαι πάω για overdose.

j/laz

-------
Congrats είπα σου;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Marl3n
Ευχαριστώ πολύ.

ρουθλες μου έσιει ούλλη μέρα ακολουθούν με οι σκιές, θωρώ τες να χορεύκουν πάς τα πρόσωπα των αθρώπων στο δρόμο. Εκόντεψεν η ώρα. Η παρουσία σου τζιαι το support εκτιμάται εδώ.

λαζαρε
Tous les matins du monde ήταν που τες σημαντικές ταινίες στη ζωήν μου, εσημαδέψαν με σαν συνθέτη τζιαι σαν άντραν. Ο Marais (αληθινό πρόσωπο) έγραψεν πολλά καλή μουσική. Ψάξε τζιαι τον Μπάχ να δείς. πχ
http://www.youtube.com/watch?v=zwkzf-KUNPM
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Τους Μπαχ έφα τους στη μούρη τότε που έκαμνα Ιστορία της Μουσικής, Διάσπορε... Μαζί με Θεωρία τζιαι Μορφολογία. Ως την αντίστιξη τζιαι τη φούγκα εν έφτασα. Ήμουν της κιθάρας, όι του πιάνου. Κλειδίν του φα εν με το ζόρι που θκιεβάζω :)

Τότε ήμουν ίσως πολλά μιτσής για να τους εκτιμήσω τους Μπαχ. Εκτίμουν κατά κύριο λόγο κανένα Tchaikovsky, άτε τζιαι κανένα Clarke - τζιαι τούτο λόγω του Trumpet Voluntary, όι τίποτε άλλο.

Τωρά υποθέτω, έπηξεν ο νους μου. Εξάλλου πλέον εν είμαι υποχρεωμένος να τους διώ εξετάσεις, οπότε αντιλαμβάνεσαι, ένεν;

:D j/laz

----------
ΥΓ: Πολλά μιτσής - υποθέτω - ήμουν τζιαι όταν επρωτοείδα το Tous les matins. Παρόλ' αυτά τζείνο όντως εκτίμησα το όπως του έπρεπε...
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Πού με έστειλες;

Ότι εν αντίστιξη εκατάλαβα το. Ότι εν του Μπαχ, επίσης.

Hats off, mate...

:/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.