Η μέθοδος, σε πολλά στάδια.





Ήλιε, δώσε μου τροφή.




Πρώτα ήρτεν η επιθυμία:  
(είπες μου "γράψε μου κομμάτιν για τρείς χορευτές, οι δύο τους εν μαζίν με ζουμερόν πάθος, τζιαι ο τρίτος περιτριγυρίζει τους, ούλλον γωνιές τζιαι ακκαμιές, στο τέλος τζιαι οι τρείς πιντώννουνται σε Έναν)

Μετά ήρτεν η σκανδάλη, η χορδή του τόξου, το φυτίλλιν:
(ήρτεν η πρώτη επέτειος, τζιαι η δεύτερη, τζιαι η τρίτη, εκολύμπησα μέσα τους ούλλους, στη χαράν τους τζιαι τον πόνον που είχαν.)

Μετά έγραψα ποίηματα για τούτα ούλλα.

Τζιαι το καύσιμον, η παρουταποθήκη, ο υδατοφράχτης, η παταρία, αλλάξαν ούλλα την ενέργειαν τους σε κινητικήν, τζιαι σάν το ρεύμαν ηλεχτρίσαν τα μόρια του μυαλού ούλλα.

Μετά έγραψα τραούθκια πάς το σεττάρ που επεριγράψαν το καύσιμον τούτο.

Μετά άκουσα τα τραούθκια, τα οποία εγίναν σήμμερα  Καύσιμον Πυρηνικόν (πουπίσω τους εν φυλαμένα ούλλλα όσα είπαμεν!) 

Εχτές εχόρεψα το.   Εχτές έπιασα ρολον χαρτί 50 μέτρα τζιαι εξιποτύλιξα το χαμέ, ετζίζαρα το κομμάτιν μου πάνω με το κάρβουνον.

Τη νύχταν μετά, το Καύσιμον του σεττάρ τζιαι του χορού τζιαι της ποίησης, τζιαι του σχεδιασμού έκαμεν έκρηξην.  Έκσταση.



Τζιαι σήμερα επιτέλους  γράφω το κομμάτιν του χορού τζιαι ξέρω ακριβώς τί να κάμω, ποιά θα είναι η αρχιτεκτονική του, τί θα συμβεί στην ιστορίαν του τζιαι πότε.


Μάθε Διάσπορε τον τρόπον που δουλεύκεις γιατί εν ο ίδιος κάθε φοράν.
Εν δύσκολος τζιαι ιδιότροπος, κοστίζει συναισθηματικά, μα έτσι δουλεύκεις:

  1. Κίνητρο.
  2. Καύσιμο μικρό, εφάνηκες.
  3. Σκέψη/Αίσθηση/Λογική.
  4. Εξωτερίκευση Α', μέσων της ποιητικής γλώσσας.
  5. Καύσιμο μεγάλο, εγέμωσες τα τάγκια.
  6. Σκέψη/Αίσθηση/Νόηση.  Αννοίουν οι πόρτες τζιαι μεγαλώννεις.
  7. Εξωτερίκευση Β', στο παραδοσιακό όργανο της ψυσιής.
  8. Καύσιμο πυρηνικό, ήρτες αναπάντεχα την ώραν που Εξαπόλυσα τζιαι έκλαψα.
  9. Εσωαίσθηση χωρίς λόγια ή φραγμούς λογικής.   Είδα, έβαλα το χέρι μές την Πηγήν των Όλων τζιαι ήπια.
  10. Έκρηξη.  Καθαρίζουν ούλλα, τζιαι ο πόνος τζιαι το Εγώ.  Μεινίσκει μόνον ο αληθινός Δια-σπορος.
  11. ΔΗμιουργία.
  12. Ικανότητα αυτόματης Ομιλίας στην γλώσσα μου (στην αβαντγκάρντ -που ενώννει ούλλα τα πιό πάνω)
  13. Χτίζω.


...Μάθε διάσπορε, ερεύνα σε τζιαι άλλον.




Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είσαι πάρα πολύ κοντά, ήδη βλέπω τα ανθάκια της δημιουργίας να ξεμυτίζουν από τη βρεγμένη γη απλώνοντας δειλά κι αθόρυβα τα πέταλα τους στον ήλιο...

(Η εισαγωγή, δύο άντρες-μία γυναίκα, μου θύμισε λίγο την Κάρμεν)
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Έτσι συσταρισμένα, με τη διήθηση της αισθητικής εμπειρίας (της μουσικής σου) μέσα από μια μέθοδο, και την τοποθέτησή της σε μια αλληλουχία, βοηθάς το (ανεκπαίδευτο στην ιδιοσυγκρασία σου) αυτί μου να πιάσει καλύτερα τη μελωδία και τα μοτίβα, αφενός των δικών σου ταξιμιών και αφετέρου των μουσικών αποσπασμάτων από την σημαντική ταινία που ανέρτησες. Νομίζω (νομίζω μόνο), έχω καταφέρει να πιάσω το ακροδάκτυλό σου και ακολουθώ (κατά την έκκληση του Nietzsche προς την "αλήθεια": "I dance after you, I follow wherever your traces linger. Where are you? Give me your hand! Or only one finger!"). Ίσως και εσύ είσαι πιασμένος από άλλο ακροδάκτυλο...
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
εγιώ πολύχρωμα θωρώ
τζιαι πολλά εννα το χαρώ
;)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Άμα ήβρες την δομή - μεγάλη κουβέντα. Είναι θέμα χρόνου Διάσπορε... ακόμα λλίο εσω-διασποροcognition τζιαι consider it done!

Καλή και δημιουργική βδομάδα να έχεις :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Eπειδή γράφω μουσική ακράτητα, τζιαι δέν μου έμεινεν νούς θα σας απαντήσω με λίγα λόγια τζιαι καλά....


λεμέσια καλή μου, θα κρατήσω την εικόνα που μου έδωσες. (καλά σου θύμισε την Καρμεν!!!)


Χρίστο
Κράτα καλά το ακροδάκτυλο. Κράτα καλά και τον θείο Νίτσε. Πιάσε όμως τζιαι κανέναν ανατολικό φιλόσοφο, κατα κίνας τζιαι ινδίας μερκάν, για να καταλάβεις τα υπόλοιπα :-))
Έχω τζιαι άλλα να γράψω για το θέμαν της δημιουργίας τζιαι το πλάνον που ακολουθά ο νούς άμαν ξαπολά τζιαι γράφει

ρίτσα
Σχεδον χαΪκκού του χαϊρκού το~

ρούθΛέσς
Αρχίζω να πιστέυκω οτι βαδίζεις προς το Ρούθφουλλ τελευταία. Το μεγαλύτερο μάθημα που έμαθα είναι οτι το cognition εν σημαντικότερον που την τεχνική, τζιαι οτι υπάρχει τρόπος να το ξεκλειδώννεις κάθε φορά....
Ο χρήστης Demis G είπε…
Διάσπορε, αν και ΔΕΝ είμαι φαν του συγκεκριμένου είδους μουσικής δεν παύω να αναγνωρίζω ταλέντο και την καλή μουσική όταν το βλέπω και ακούω αντίστοιχα.

Εύχομαι να μην σταματήσεις αυτό που κάνεις. Να μην σταματήσεις να εμπέεσαι και να εμπέεις κι άλλους μέσω της μουσικής που δημιουργείς.
Ο χρήστης Demis G είπε…
να εμπνέεσαι και να εμπνέεις

(πώς έκανα λάθος και στις 2 λέξεις δεν μπορώ να καταλάβω.. :( )
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Δεν πειράζει το λάθος σου Δημήτρη. Στο κενό μπορεί να μπεί και "ν" και "λ": Διάσπορο έμπλεος (συναισθημάτων), να εμπνέει και να εμπλέει!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Δημητρη
ευχαριστω, θα προσπαθήσω ;_)


Χρίστο
Πολλά ωραία λεξη τούτη που μου εμαθες σήμερα. Θα τη γυρέψω στο λεξικόν των αρχαίων να δώ τη ρίζαν της (?)
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Τώρα που το σκέφτομαι, όταν συζητήσαμε για το κολύμπι έπρεπε αυτή τη λέξη να είχα αναφέρει: έμπλεος. Έχω την εντύπωση ότι είναι το σημασιολογικό αντίστοιχο του immersed. Άλλο πράγμα να αθλείσαι όντας έμπλεος. Θα ψάξω το ετυμολογικό μου απόψε (τη Βίβλο μου) και θα σου πω. Αλλά λογικά έχει την ίδια ρίζα με το 'πλέω'. Για να δούμε...
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Έμπλεος, βγαίνει από τη λέξη πλήρης, όχι από το πλέω. Έχει να κάνει με τη πληρότητα. Είναι αρχαία λέξη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.