Διπλό, επετειακό.

Επέτειος.

(Σε θυμήθηκα και σένα -το έγραψα πότε:     Στο θέατρο, καθόσουν στην τρίτη τη σειρά, ανάμεσα σε μένα και τον 'άλλον')


Τη  άλλη νιότη μου απόψε ντύθηκα 
(την είδα στον καθρέφτη)
σάρκα αγίνωτη και ζωντανή της άνοιξης
με κόκκαλα σάν ρίζες μυγδαλιάς 
κορμό λευκανθισμένο και  στα μάτια 
δές!  -γεννήθηκε ολοστρόγγυλος  ο πράσινος καρπός.
στα μπράτσα δές!  -ψηλοκλαριά φουντώσαν ώς τα στήθη  τ' ουρανού.
Έτσι στο νού θα μ' έπλασες,  φίλη καθόμενη, απαθής, στην τρίτη τη σειρά.
Έτσι με ήθελες, γή χέρσα διψασμένη.
(με είδες και στα σπλάχνα σου χορτάριασες, λουλούδιασες, γέννησες κρίνα κι ανεμώνες
τρυπήσανε το χώμα σου στάχυα λεπτά σαν δάκτυλα
δοθήκανε στου βάκχου το γοργό χορό γεράνια
μέλισσες, πετροχελίδονα και
κρυφά όταν έσμιξαν   στα χέρια τα τσουνάμια
άφρισε αλμυρή και  κόκκινη της φλέβας  η φουρτούνα ακράτητη κι η  λύσσα των κυμάτων)



.....στα χείλη εχάραξε ο ήλιος 
και το φεγγάρι κρύφτηκε στα μισοβλέφαρα....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να τα εκατοστήσετε! Όμορφες περιγραγές για ένα όμορφο σκηνικό γνωριμίας (;)...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λεμέσια
Διπλή η επέτειος, διπλή με διαφορετικό χρόνο και νόημα
Ο χρήστης Sike είπε…
νιώθω λλίο άshημα που εν επήε ο νους μου στη γυναίκα σου....... aw man.

να ζήσετε :)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Κι εγώ όπως η Sike για κάποιον λόγο...

Εύχομαι κάθε μέρα να χαράζει ο ήλιος και να φέρνει μαζί του τη θέρμη, την ενέργεια και τη ζωή.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
sike, ruth_less, ευχαριστώ, χαχα, η ποίηση δυσκολοδιαβάζεται, για επέτειο μιλώ. (αλλα μιλώ τζιαι για μένα, αλληγορικά, όπου είμαι 'εγώ' όλοι οι χαρακτήρες του ποιήματος -έτσι να με διαβάζετε πάντα)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Ουφ... έφυεν ένα βάρος που πάνω μου! Κάμνε μας τα λλίο πιο λιανά κάποτε κάποτε γιατί συγχιζούμαστε... Χα χα.

Να ζήσετε ευτυχισμένοι πολλές πολλές επετείους.
Ο χρήστης Gourounella είπε…
ΝΑ ζήσετε!! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο, την αγάπη και την οικογένεια σας!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
gourounella
Ευχαριστώ πολύ! (δέκα χρόνια)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρούθλες μου δέν με έμαθες ακόμα να με κάμνεις interpret? Πάντα περιγράφω γεγονότα, πάντα ομως είμαι εγώ τα γεγονότα.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Ου διάολε..!

speechless :|
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Είχες επέτειο? Να τα εκατοστήσετε πάντα ευτυχισμένοι μαζί με τα μωράκια σας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.