Που το παράθυρον μου (2)


Είπα να γράψω κάτι σήμερα, άν και δέν έχω τίποτε δραματικό/διασκεδαστικό να αναφέρω.  Εκατάφερα να αποθανατίσω για πρώτη φορά τους βουδιστές μοναχούς που περνούν για κάποιο λόγο που δαμέ τζιαι παίζουν το τύμπανο τους αμίλητοι.   Πού πάν?

Εμείναν μόνο δύο μέρες δουλειάς, τζιαι μετά πακετάρισμα για δέκα ακόμα πρίν την επιστροφή στη Λαιστρυγονία τη Γήν της Πυράς.  Οι δυνάμεις εφτάσαν στο αμήν τους.  Σκέφτου οτι έν έχω όρεξη ούτε για πάρτυ ούτε για φίλους πλέον, ίσια που σώννω να σέρνω τα βήματα μου κάθε νύχτα που το αυτοκίνητο στον καναπέ, τζιαι μετά τηλεόραση σκουπιδιάρικη ώς τες 11 τζιαι ύπνο ανήσυχο με πολύ ροχαλητό,  χωρίς όνειρα.    Έν θέλω ούτε μουσικές, ούτε ποιήσεις, τίποτε. Ότι έγραψα έγραψα.  Η αγαπημένη πέννα μου τζιοιμάται πάς το πιάνον μισοόφκερη.   Το σεττάρ ακούμπησεν την τζοιλιάν του μές τη θήκην τζιαι αναστέναξεν.     Όσον εδίδαξα, τούτον ήταν.   Γειά σας μαθητές.  Θα εμπορούσα να γράψω ολόκληρες αναρτήσεις για τα κολακευτικά λόγια που με εράναν οι γονείς τούτες τες μέρες.   Εμπήκαν τζιαι τα τελευταία τσιέκκια που τους μαθητές στην τράπεζαν σάν τη σοδειάν που στιβάζεις μές τες αποθήκες σου μετά που το θέρος.  Εκαταφέραμεν τα τζιαι φέτος να μέν παττίσουμεν.  Όσο σκέφτουμαι οτι με περιμένουν δέκα εβδομάδες διακοπές γελούν τα μουστάτζια μου τζιαι χορεύκουν τα μμάθκια μου. Παρασκευήν απόγευμα τελειώννουν ούλλα.   Έσιει που το σεπτέβρην που δουλεύκω σάν τον τζί που τον πελλόν εξαήμερα.  Τουλάχιστον πάει καλά η δίαιτα, έππεσεν τζιαι λλίον η σκεμπούδα, έσφιξα τες ζώνες μου κατά δύο τρύπες, άτε εκόψαμεν τζιαι τα ποτά τζιαι τους καφέες, άγιος έγινα.    

Σχόλια

Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση των διακοπών...Τέλεια...
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Ελπίζω να μεν έshις την ψευδαίσθηση ότι στην Κύπρο εν να συνεχίσεις τη δίαιτα!!!
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
diaspore ena kalotzeri pou epia piso evala sxedon 15 kila se 3 mines.dostou keo ,tziai sheftalies tziai xalloumi ,tziai lountza tziai aftokinito gia na pao 50 metra sto fourno na piaso koupes i ora 4 to proi. eglepe
Ο χρήστης Sike είπε…
polla wraia eikonoua :)
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
αύτή που περιγράφει ο παπουτσόσυκος; όντως πολύ ωραία εικόνα...ειδικά τζιαμαί με τις κούπες, εδάκρυσα, ήντα να το κρύψω:PP
Ο χρήστης Demis G είπε…
για πόσο καιρό θα μείνεις Κύπρο Διάσπορε??
Ο χρήστης nic είπε…
άτε, σάζου για νέους αγώνες ποδά! (diasporos vs kypriaki kouzina
:)

εσκέφτηκες να παρακολουθήσεις τους μοναχούς καμιά φορά; έτσι που περιέργεια
(ναι ξέρω, θωρώ πολλά έργα)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λεμέσια

1 τζιαι πόψε, που ελαλούσαμεν στο στρατό.


ρουθλες

Μή μου λές τέτοια, έχασα σχεδόν 10 κιλά έν θέλω να τα ξαναβάλω. Πρέπει να συνεχίσω. Έν γίνεται στην κύπρον ομως...


παπουτσόσυκε

Έχω παρόμοιες εμπειρίες ρε φίλε εν αδύνατο να αντισταθείς στες σιεφταλιές. Εννα προσπαθήσω πολλά μα ήντα ξέρω.

sike
Έσιει τζιαιρόν που προσπαθώ να τους πιάσω/


δοκησισοφη

Εμέναν εκλαμούρισεν με το χαλλούμιν :-))



Demetris

7 βδομαδες κύπρον. Ζήτω η ζέστες.



Νeerie

Όπως το λαλείς. Αλλά πρέπει να προσέξω λλίον, άρεσεν μου η καλή διατροφή.

Μιάν που τούτες τες μέρες θα τους παρακολουθήσω να δώ που πάν. Υποψιάζουμαι οτι πάν να εβλοήσουν το σπίτιν κανενού, σάν τον αγιασμό.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Παναία μου ρε σκεφτείτε τζιαι τον άλλο κόσμο ,εν θα έρτω το καλοτζιαιίρι ,μετά, τζιαι αν.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ούφφου τζιαι εγώ είμαι πολλά κουρασμένη, αλλά έμπείράζει, εννα ξεκουραστούμεν άτε

7 βδομάδες?!!! γουάου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.