Αγροτουρισμός με το Διάσπορο


Μετά που το κονσέρτον εφύαμεν για μίνι διακοπές μιάς νύχτας με τα μωρά να πάμεν αγροτουρισμόν σε φάρμαν στ' ανάθθεμαν περίπου 250 χλμ που δαμέ -είχαν την ενοικιάσει 3 οικογένειες φίλοι μας τζιαι εκαλέσαν μας να πάμεν να ποσκολιστούμεν, να μαειρέψουμεν, να παίξουν τα κοπελλούθκια κλπ κλπ.  Έν επολλοήθελα εγώ γιατί μονοήμερη με κοπελλούθκια σε χώρον που έν έσιει κάντζιελλα, ούλλο σκάλες ούλλον κινδύνους για μωρά 1 1/2 χρονού, δέ λογιέται "διακοπές"  τζιαι ήμουν τέζα ούτως ή άλλως.  Αλλά πρέπει να ακούμεν της γεναίκας μας, ξέρει καλύτερα.   





Εμείναμεν το λοιπόν στη φάρμαν κάποιου τύπου που μεγαλώννει δύο είδη κατσέλλας, μιάν για κρέας τζιαι άλλην για γάλατα.  Κάμνει τυρκά τζιαι βούτηρο, παγωτό.   Επίσης τρυπά τους σφένδαμους που έσιει στην αυλήν του τζιαι κάμνει σιρόππιν (maple syrup)  που πάει πολλά με τες τηγανίτες.  Δυστυχώς έν μπορούσα να το δοκιμάσω λόγω της μαυρογέρημης της δίαιτας μου.    





Η θέα που τη φάρμαν εν υπέροχη.  Ώς που φτάννει το μάτιν έσιει λόφους, χόρτα τζιαι αγριολούλλουδα που εμουσκομυρίζαν.  Πουλιά πολύχρωμα ετιτιβίζαν αμέριμνα στα κλαδιά των ιτιών, των καρυδκιών, τζιαι επετούσαν πουπάνω μας.  Εν θωρούν αθρώπους πολλά συχνά, έν φοούνται τίποτε.  





Η πίσω μεριά του στάβλου.  Η παράδοση τους ΧΤΕρνιους έσιει το να πογιατίζουν τους τεράστιους στάβλους κόκκινους.  Παλιά εκάμναν πάρτυ του χωρκού μές τους στάβλους με βιολιστές χορούς κλπ.  





Η φάρμα εν του 1800  τζιαι ακόμα έχουν τη τσιμινιάν τους την παλιάν που κρούζει ξύλα





Τζιαι ένα φκιόρον αφιερωμένον στο αέρφιν τον Ασέραν, είδα το φίλε μου τζιαι εμίλησες μου που μακρυά, είπες μου "φκάλε το φωτογραφίαν".  Άκουσα σου.





Κατσέλλες φλωρεντινές, κάμνουν το καλλύττερον στέκκιν.  Ούλλη μέρα βουρούν ελεύθερες τζιαι τρών χόρτον.










"Ήντα μπου θωρείς ρέ, εννα πιάμεν σχέσεις??!"  -λαλεί ο κάτσελλος.




Όπως επερπάτουν είδα τούντην πεταλλούδαν να φκέννει που το κουκκούλλιν της, επάσκιζεν με πείσμαν τζιαι όρεξη να τρυπήσει το άσπρο κέλυφος που την εκράταν ασφαλισμένην να μεγαλώσει, τζιαι μετά εκουτσοπέτησεν, έχασα την.   
Πολλά συμβολικόν τούτον που είδα.





Να το εσωτερικόν της φάρμας.   Εφάαμεν καλά με τα παιθκιά.



Ο παρέας μας ο Ρ.  που την Νέαν Υόρκην έφερεν την κιθάραν του τζιαι επέμενεν να μου παίξει μπλούζ τζιαι να μου τραουίσει (τί σας είπα)  γιατί έθελεν τη γνώμην μου, εννα κάμει σι τί  λαλεί για το χάζιν.   Έκατσα τζιαι άκουσα τον ευγενικά, είσιεν μιαν τραουλλοφωνάραν απαίσιαν, αλλά τί να του πείς!!?   Καταλαββαίννεις με?

Σχόλια

Ο χρήστης Anonymous είπε…
Η χώρα που είσαι είναι για μένα ηπιο όμορφη χώρα (ήπειρος!) στον κόσμο, από άποψη φύσης. Άμαν είδες και πεταλούδα να βγαίνει από το κουκούλι -εβίωσες το θαύμα! Ονομάζεται το θαύμα της μεταμόρφωσης: πώς από μια μορφή (άσχημης) ύπαρξης, που είναι ο μεταξοσκώληκας, βγαίνει κάτι άλλο υπέροχο. Τα πιο ωραία πράγματα βγαίνουν από τα σκατά. Ή αλλιώς: πώς τα σκατά μπορούν να μεταμορφωθούν σε πεταλούδες (σόρρυ που αποκαλώ τον μεταξοσκώληκα σκατόν, νεκατσιώ τους πολλά όμως τα γέριμα)!
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,
είδες ήντα καλά που επέρασες;
Απόλαυσες φύσην! Τι άλλον ήθελεν η ψυσιή σου για να ηρεμήσει;

Καλά κάμνεις τζιαι ακούεις της γεναίκας σου :-)
Ο χρήστης nic είπε…
Μα τί ωραίοι τόποι, τί ωραίες φωτογραφίες...

Εζήλεψα, θέλω τζι εγώ έτσι αγροτουρισμό
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Χρίστε

Σωστός. Η ήπειρος μας δακάτω έσιει πανέμορφη φύση, όπου πάεις το τοπίο εν φαντασμαγορικό. Τζιαμέ που είμαστε έσιει τζιαι αρκούδες, ελάφια, τάρανδους κλπ.

Είδα τζιαι τη μεταμόρφωση με το συμβολισμό της έτσι απότομα μπροστά μου. Άμα θωρώ έτσι πράματα ξέρω οτι εν επίτηδες που τα βρήκα μπροστά μου.

(αηδία οι σκώληκες, σκέτη αηδία)



Νεράϊδα

Χωρίς τη φύση δέν μπορώ να ηρεμήσω καθόλου. Ειδικά αν δέν έσιει πολλύ κόσμο τζιαι εν αννοιχτοσύνη, μές τα βουνά τζιαι το πράσινο. \
Είχεν δίκιο η γυναίκα μου ;-)


Neerie

Έσιει τζιαι στην κύπρον καλόν αγροτουρισμό να πηαίννουμεν?
Ο χρήστης axairefti είπε…
Διάσπορε, βέβαια έσιει στην Κύπρο αγροτουρισμό. Το μόνο βέβαια είναι ότι αγροτουρισμός σημαίνει νομίζω συνήθως να συμμετέχεις τζιαι σε δραστηριότητες στο χωρκό, το οποίον προσφέρουν το πολλά λλία καταλύματα. Υπάρχουν όμως πολλά, τζιαι όμορφα αναπαλαιωμένα σπιτούθκια σε κάτι χωρκούθκια στα βουνά με 10 κατοίκους τζαι μέσον όρον ηλικίας τα 80 (αν πάεις τζιαι εσύ, αλλιώς ανεβαίνει στα 130 ο μέσος όρος). Ησυχία τζαι ξεκούραση. Αν πετύχεις καλόν τόπον εν πολλά ωραία.

Όσο για τον τραουθκιάρη τον φίλο σου, εσκέφτηκα κάτι. Μέθοδος σε 5 βήματα: 1.Ζήτα τους να τραουδούν ένα τραούδι που ξέρεις καλά. 2. Μόλις αρκέψουν να τραουδούν, τζαι φτάσουν στη μέση του 1ου κουπλέ, αρκίνα τζαι συ το τραούδι. 3. Το τραούδημα σου να εν πολλά δυνατό, παραπάνω γκάρισμα, με ενωμένα τα φρίθκια τζαι κλειστά τα μμάθκια. 4. Κάποια στιγμή ο τραουθκιάρης εννα σταματήσει απορημένος τζαι εννα σε αφήσει να συνεχίσεις απτόητος μόνος σου /ή το πολυ πολύ να το πάτε ως το τέλος μαζί. 5.Στο τέλος, άννοιξε τα μμάθκια σου αγκάλιαστον, πε του "εσυγκινήθηκα πολλά" τζαι ρώτα τον αν του άρεσεν η φωνή σου. Πε του ότι τζαι η δική του εν πολλά ωραία, τζαι σκούπισε τα μμάθκια σου.
Αυτά.
Νομίζω εν θα ξανατολμήσουν. (Προσπάθα να είσαι τζαι παράφωνος. Μάλλον απίθανο για μουσικό, αλλά εδώ βολεύει για τη μέθοδο!)
Ο χρήστης Anonymous είπε…
χαχαχαχαχαχαχαχα!!! Η μέθοδος που σου προτείνει η Αχαΐρεφτη είναι τρομερή! χαχαχα!!!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Πολύ όμορφα είναι σας άξιζε μια βόλτα (καλά σας αξίζουν πολλές βόλτες).
Σου άφησα σχόλιο στη προηγούμενη ανάρτηση,άργησα αλλά έλειπα.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
axairefti

Είσαι τέλλεια πελλή :-))) Εννα αρκέψω να ακολουθώ τη μέθοδο σσου, θα τους πελλάνω εγώ. Το "ενωμένα φρύθκια τζιαι κλειστά τα μάτια" εν ολα τα λεφτά χαχαααχα. Να πλερωθούν με το νόμισμα τους. Έσιει τζιαι τρόπον να είσαι παράφωνος, εν δύσκολος για μουσικούς αλλά γίνεται, σκέφτεσαι το τραούδιν εναν τόνον πιό κάτω που τον άλλον τραουδιστήν τζιαι ακούεται χάλια χααχ.



σταλαματία μου

Ευχαριστώ πολλά για τες ευχές σου καλή μου, αξίζουν μας τζιαι οι βόλτες τζιαι οι επιτυχίες της συναυλίας, ήταν πολλή δουλειά. Επήες χωρκόν ά? Μόλις είδα που μου έγραψες. Άκουσες τα παλληκαρούθκια τζιαι τες κορούδες μου που επαίξαν?
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
εγώ συμπαθώ τους πολλά τους μεταξοσκώληκες, ίνταμπουχουν

αγροτουρισμό έχει σε διάφορα χωριά

εν πολλά όμορφα τα τοπία διάσπορε, όπως τα έργα, ου ήρτεν μου έναν τραγούδι τωρά

είδα και τους μαθητές σου στο κονσέρτο. πράβο.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
kκατσέλλες έν οι αγελάδες;
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Εν ωραια πανω βορεια οπως τα εργα. Εν δροσια οξα επυρωσε οπως δακατω?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα

εν όπως τα έργα τέλλεια, εννα μας τραουδίσεις :-)))

αρέσαν σου οι μαθητές μου ά?

..οι κατσέλλες εν οι αγελάδες μα πόθθεν είσαι τζαι έν τες εξανακουσες?



κυπρολέων

Εν δροσιά δακάτω, ακόμα εν 60 βαθμοί! Πολλά ωραία φύση ούλλον αγριολούλλουδα, αξίζει ενα ταξιδάκι στα bed and breakfast του βερμόντ, κάμε το.
Ο χρήστης Demis G είπε…
μα εφάνηκεν μου και εμένα περίεργο να πείς τις αγελάδες, κατσέλλες. Αλλά μεν με ακούς εμένα εν την κατέχω την κυπριακήν..

by the way:

(αηδία οι σκώληκες, σκέτη αηδία)

δαμέ μου τα χάλασες.. πρόσφατα υιοθέτησα μεταξοσκώληκες και τους έχω σε κουτί παπουτσιών. σε λίγο καιρό βγαίνουν από τα κοκούνς μικρές πεταλούδες :) !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.