Ασυνάρτητον της κούρασης

Σπίτι μόνος μου τζιαι κουρνιάζω αξύριστος μές την τένταν της υφαντής κουβέρτας σαν κάθουμαι στη πρωινή δροσιάν τζιαι τον ήλιον που μπαίννει κρυφά στο βαθυμπλέ δωμάτιον με τες αραχνοϋφαντες κουρτίνες.  Αφού το φραπέ απαγορεύεται, πίννω κρύο αμυγδαλόνερο τζιαι πείθω τον εαυτόν μου οτι αρέσκει μου.   Λείπουν  ούλλοι επήαν στο πάρκο να παίξουν.  Εγώ περιμένω να περάσει η ώρα κολυμπώντας μές το σιρόππι της βαρεμάρας μου.  Έχω μόνο 2 ώρες δουλειά το απόγευμα αντί 10, έκλεισε το σχολείο που πάω τες παρασκευές το πρωί, τζιαι σιγά σιγά σβύννουν οι μηχανές μου.  Δυστυχώς οι δυνάμεις μου μιά μιά κάμνουν φτερά τζιαι φεύκουν.   Το χαμόγελον μου έν θέλει να κάτσει στο πρόσωπον μου.   Η όρε \ξη μου της ζωής εχώστηκεν .    Είμαι άδειος, τζιαι δέν έχω διάθεσην ούτε φίλους να δώ ούτε κανέναν.   Στο κομπιούτερ παίζει ήρεμη  μουσική της Κωνσταντινούπολης με νταούλια βιολιά τζιαι χορωδίες ούλλο σεκλέττι.  Να γράψω ανάρτηση?  Σκέψεις έν έχω, τζιαι οι προβληματισμοί νεουλιάζουν με.  Γιατί εν τόσο βαρετή η τζιεφαλή μου σήμερα?  Άρπαξεν  με  κατάπτωση σφιχτά που τα μηνίγγια μετά που τη συναυλία, τζιαι εκατάλαβα πόσην κούρασην ετράβησα φέτος.  Άμα θέλεις να ζήσεις, πληρώνεις Διάσπορε. Επεράσαν που τον δρόμο μόλις τωρά ντυμένοι με σάφραν μανδύες οι βουδιστές μοναχοί με το τύμπανον τους.  Πού πάν κάθε παρασκευήν με τες ξυρισμένες κορφές τζιαι το ύφος το άδειο χωρίς έννοιες?   

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,

μάθε να απολαμβάνεις τζιαι τούτες τες ημέρες. Η αλλαγή της συνήθειας αποσυντονίζει μας. Μόλις σβήσουν οι μηχανές νιώθουμεν ούλλην την κούραση.

Αφήσου σε τούτον το σταμάτημα. Ο νους σου μπορεί να σου φέρει εικόνες ακαταλαβίστικες. Κράτα τες... Έσιει τζιαι τούτη η ποστασιά την γλύκαν της.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Καλή ξεκούση Διάσπορε μου φκαίνει ούλλη η κούραση τωρά Τζιαι παίζει παιχνίθκια με το μυαλό σου τζιαι το σώμα.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
ατε σύρε τζιεί να απλώσω τζιαι εγιώ..
όη ρε ήντα αερούι
Ο χρήστης Anonymous είπε…
http://www.snhell.gr/lections/content.asp?id=84&author_id=9&page=anthology :)
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε,
από τη μια θέλεις δράση κι από την άλλη την ηρεμία των Βουδιστών μοναχών...
Δε γίνονται όλα ταυτόχρονα.
Ένα-ένα
:)
(πω πως γκρίνια...)
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Τούτον το άδειασμα - ψυχικό και σωματικό - άμα τελειώσεις με τους μαθητές και πρέπει να επαναπροσδιορίζεις την καθημερινότητά σου εν ιστορία που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Είναι όμως ευλογία να βρίσκεις επιτέλους χρόνο να μην κάνεις απολύτως τίποτε, παρά να νιώθεις τούτον το "αερούδιν"!
Άντε και καλό καλοκαίρι! :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Έπιασεν με γερά φέτος η κούραση ετζοιμούμουν 12 ώρες εψές. Πρέπει να μάθω να την αφήννω να με κουμαντάρει, έσιει τη σοφίαν της.

σταλαματιά

Φκαίννει ούλλη τούντο σαββατο, εζάοσεν με.


δοκησισοφη

Έπιασες το πάπλωμαν ούλλον



Βελισσάρη

Έν δουλεύκει το λίνκ γμτ



λεμέσια

Ναί θέλω τα ούλλα τζιαι δέ γίνεται..... πρέπει να μάθω την πομονή..


κι αγνάντευε

Καλό σου καλοκαίρι. Αποσυντονισμός. Αρέσκει μου τζιαι μισώ τον μαζί.
Ο χρήστης Anonymous είπε…
ρε κουμπάρε, ξαναπάτα πάνω του, αφαίρα το χαμόγελον που έβαλα κολλητόν.

Το λινκ είναι


http://www.snhell.gr/lections/content.asp?id=84&author_id=9&page=anthology
Ο χρήστης Diasporos είπε…
βελισσάρη

έν μου το άννοιεν το safari, επήα που το firefox τζιαι άννοιξεν το. ... πολλά μα πολλά ωραίον ποίημα, ευχαριστώ. Λεβέντικο τζιαι απαλό μαζί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.