Τέλος της χρονιάς επιτέλους.

Ούφφφφφφφφφφ.   Τέλος.   Πάει αλλο ένας χρόνος δουλειάς φορτωμένος ζωήν.

Που σήμμερα ώς το Σεπτέβρην:

Δέ θα ξαναοδηγήσω 160 χλμ την ημέραν που σπίτι σε σπίτιν των μαθητών.

Έν θα ξαναφάω τα δύο μου γεύματα της ημέρας πάς τα γόνατα μου πουκάτω που το τεμόνιν τζιαι να μου παίζουν πουρούες.

Έν θα ποτζοιμούμαι που την κούρασην η ώρα τρείς το απόγευμαν.

Έν θα δουλεύκω 10 ώρες την ημέραν για έξι μέρες.

Έν θα γράφω τες νύχτες μουσικήν τζιαι ποίησην ή αναρτήσεις στο βλόγ εξουθενωμένος με πείσμα γαουρινόν.

Δέν θθα εξηγώ ούλλη μέρα για τες νότες, το παίξιμον, τες ζωές των συνθετών, δέ θα κρατώ ψυχολογικά τον καθέναν που τους 45 μου μαθητές, ούτε θα συγκεντρώννουμαι έντονα για να βρίσκω τα λάθη τους τζιαι πώς να τα διορθώσουμεν.  



Που σήμμερα:

Θα βουρώ στα δάση τζιαι τες φάρμες με την οικογένειαν τζιαι μόνος μου να μαζεύκουμεν φράουλες τζιαι μπλούπερις, να τρώμεν παγωτά, να τρώμεν καλαμαράκιν στα κάρβουνα στες παραλίες του βορρά, τζιαι όστρακα πάσης φυσης ολόφρεσκα.


Θα κάμνω κάθε μέρα meditation  τζιαι γυμναστικές.


Τζιαι μετά, Κύπρον για χαλάρωμαν.   

Σχόλια

Ο χρήστης Anonymous είπε…
Καλό καλοκαίρι!
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
σάμμερ ολέ ολέ
ξεκούραση ολέ ολέ
σάμμερ ολέ ολέ
Ο χρήστης Πρασινη νεραιδα είπε…
πιο δυσκολο μου φανηκε το "δέ θα κρατώ ψυχολογικά τον καθέναν που τους 45 μου μαθητές"

κατα τ'αλλα πολυ μελωδια της ευτυχιας μου φαινεται το σκηνικο ("Θα βουρώ στα δάση τζιαι τες φάρμες")
καλο καλοκαιρι διασπορεεεε!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Aτε πουλάκι μου καλό Καλοκαίρι καλή ξεκούραση,Και μετά Κύπροοοοο!!Πολύ ωραία.Πολλά φιλούθκια.
Ο χρήστης jf είπε…
Να ευχηθώ να 100στήσεις τους 45 μαθητές σου ή εν κατάρα ατζιαππις?? :))))
Καλό καλοκαίρι!!
Ο χρήστης rose είπε…
καλό καλοκάιρι Διάσπορε :-))
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Βελισσάρη

Τζιαι σε σένα φίλε.


ρίτσα

Να 'σαι καλά, οέ οέ


πράσινη νεράϊδα

Επήαμε σε μιά φάρμα σήμερα, ήταν εντελώς γραφική, με τραχτέρ, φράουλες, ζώα. Ζήτω το καλοκαίρι.


Σταλαματία

Και σε σένα καλή μου. Φιλιά.


Jamanfou

Χιχιχι εν κατάρα οι 100, αλλά θα έφκαλλα ριάλλια πολλά.
Καλές διακοπές επίσης.


ρόουζ

Γειά σου ρόουζ ήρθε το καλοκαίρι πάλε, επιτέλους! Ευχές και σε σένα.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
θεωρείς και τις αναρτήσεις στο μπλογκ αγγαρεία; τότε γιατί έχεις μπλογκ; ( το ερώτημα μου δεν είναι ρητορικό για να μην παρεξηγούμαστε)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dokisisofi

Όι έν είναι αγγαρεία, εν δυσκολία μόνο. Όσα κάμνω κάμνω τα επειδή θέλω να ζήσω. Έχω έλλειψην ύπνου ομως τζιαι ότι θέλω να κάμω πέραν της δουλειάς/κοπελλουθκιών - οπως γράψιμο/μουσική/μπλόγκ σημαίνει ακόμα πιό λλίον ύπνον, τζιαι τούτος ο τρόπος ζωής κοστίζει μου σε φθοράν σωματική.
(πέντε ώρες ύπνο μάξιμουμ κάθε νύχτα για 9 μήνες)
Ο χρήστης habilis είπε…
Ti να πούμε και ε λόγου μας που διακοπές δεν έχει φέτος?
Ο χρήστης Neraida είπε…
Άτε Διάσπορε!
Μέτρα μέτρα επόσπασες τες μέρες!

Ξεκούρασην τωρά! Καλό καλοκαίρι!!!!

Αθθύμησες μου το άλλον που έγραψες, που βουράς μόνος σου μες το δάσος τζιαι φαντάζεσαι ότι σε κυνηγούν....

Ελυπήθηκα νάκκον τζιήνους τους καημένους που εννά αντιμετωπίσουν την "φάσην πελλάρας=αποφόρτησης" σου :-).


Εμπνέει με το πείσμα σου!!!

Νάσαι καλά που το μοιράζεσαι μαζίν μας.....
Ο χρήστης Triolouin είπε…
Καλά να μας κάμεις! Καλό καλοκαίρι τζιαι να περνάς τέλεια.'Summer time and the living is easy......'
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
...fish are jumping and the cotton is high...
hush little baby
dont you cry...

Μου το θύμισε το Τριολούιν πιο πάνω... :)

Διάσπορε μου,
καλή ξεκούραση...
Τουλάχιστον τώρα το καλοκαίρι, δε θα κινδυνεύεις από υποθερμία στις περιπλανήσεις σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
habilis

Μα τίποτε διακοπές? Απάθρωπο..




Νεράϊδα

Κατίσχι τους μές το δάσος, έμεινα τζιαι αξύριστος συμβολικά τωρά εννα νομίσουν είμαι τταλιπάν. Πάω τη δευτέρα για δασική εκδρομή μόνος μου, εννα βρέσιει τζιαι ο ουρανός θα με σκεπάζει με το ομορφο του γκρίζο.

Πείσμα. πείσμα.



Τριολούιν

Μα τί ωραία κομμάθκια μου θυμίζεις τωρά. Τζιαι εδίδασκα το σε μιά καλή μου πελάτισσα τούτον τελευταία. Καλό σου Ιούνη.


λεμέσια

Ώστε ξέρεις το τζιαι σύ καλά!

Πάμε όλοι στην καλύβα μου, θυμάσαι?

Καλό καλοκαίρι, η υποθερμία τελείωσε!
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Καταλάβεις καλλύττερα την αξία των διακοπών άμαν δουλεύκεις σκληρά. Τζιαι από ότι φαίνεται εν κάμποσο δύσκολη η δουλειά σου.

Τζιαιρός να χαρείς την ησυχίαν με την οικογένεια σου, χωρίς έννοιες πας την τζιεφαλή σου.

Καλό καλοτζιαίρι τζιαι καλήν ξεκούραση Διάσπορε.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
αν σε ευχαριστεί κάτι ούτε σε δυσκολεύει ούτε σε κουράζει
και τα μπλογκ δεν έχουν εργοδότες για να πάρεις άδεια..
δεν ξέρω εμένα πάντως με ξεκουράζει, γι' αυτό το κάνω..αν ένιωθα εξαναγκασμό δεν θα το έκανα.
Και για να εξηγούμαστε, το παρητηρώ αυτο και σε άλλα μπλογκς το καλοκαίτι που "κλείνουν λόγω διακοπών". Είναι σαν τους αναγκάζει κάτι άλλο εκτός του εαυτού τους όλο το χρόνο, σαν αγγαρεία. Και χτυπά άσχημα αυτό. Ούλλοι κόφκουμεν πίσω σε κάποιες φάσεις αλλά εγώ τουλάχιστον όχι γιατί με κουράζει.
τέσπα, καλημέρα
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Μα έννεν μεγάλη απόλαυση να κλείνει ένας κουραστικός -έστω και επιδοκομητικός- χρόνος και να έχεις τόοοοσο ελεύθερο χρόνο χωρίς ξυπνητήρια και άλλους χρονικούς περιορισμούς;

Απόλαυσε το Διάσπορε μου the way You only know :)

Και εδώ θα είμαστε να τα μοιράζεσαι μαζί μας.

Εγώ πάλι, προς το παρόν νοιώθω ότι δεν έχω κάτι να μοιραστώ στο μπλογκ, όχι λόγω καλοκαιριού αλλά λόγω δικών μου "εσωτερικών διαδικασιών". Ελπίζω σύντομα να είμαι σε θέση, γιατί πράγματι με χαλαρώνει και το απολαμβάνω. Φιλούθκια.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
kkai-lee

Χωρίς να δουλεύκεις σκληρά έν εχτιμάς ούτε διακοπές, ούτε τους καρπούς των κόπων σου. Εξύπνησα σήμερα χωρίς έννοιες πάς την κκελλέν μου, ήταν η πιό ωραία ανατολή του ήλιου που είδα ποττέ. Καλό σου καλοκαίρι.


dokisisofi

Ναί συφφωνούμεν. Νομίζω έν εξεκαθάρισα τί εννοώ για τούντο θέμαν καλά. Φυσικά ξεκουράζει με τζιαι γεμίζει με το μπλόγκινγκ αλλιώς δέ θα το έκαμνα. Εννοούσα οτι εννα εν πιό εύκολον το καλοκαίρι να κάμνω τα πράματα που αγαπώ επειδή έν θα είμαι κουρασμένος συνέχεια τζιαι να σφίγγουμαι να κάμω οσα θέλω που πείσμαν τες νύχτες.

ρούθλες

Δέ θα άλλαζα το καλοκαίρι για τίποτε. Το πνεύμα θέλει να περιπλανηθεί ελεύθερο, να δημιουργήσει, να κοιμηθεί, να γελάσει. Να πάει κύπρο. Καλές εσωτερικές διαδικασίες ρούθλες, ο φούρνος κάτι ψήννει καλόν συνέχισε να του βάλλεις ξύλα τζιαι θα σου ψήσει ότι του πείς :-)
Ο χρήστης Neraida είπε…
Βλέπω αρκετή διαφορά στο blog του Διάσπορου σε σύγκριση με άλλα blogs πολλών από εμάς.

Πάντοτε ενδιαφέρουσα θεματολογία. Ακόμα και τις φορές που θέλει να πει "Βαρκούμε" βρίσκει δημιουργικό τρόπο να το πει. Άλλες φορές πάλι τα κείμενά του είναι κατάθεση ψυχής. Επίσης το πείσμα του δεν τον αφήνει να κάνει "διακοπές" λόγω του ότι "δεν είναι σε διάθεση να μιλήσει".

Αυτό σημαίνει κόστος σε ενέργεια και χρόνο.

Προσωπικά, αφιερώνω σε κάθε ανάρτηση, όσο χρόνο κάνει κανείς να την διαβάσει. Πολλές φορές δεν κοιτάζω καν για ορθογραφικά λάθη.

υ.γ. ξέρω, ξέρω, κάμνω σαν να τζιαι έξερα τον τζιαι πέρσυ τον Διάσπορον χαχαχαχα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.