Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.


Επήεν πολλά καλά το ρεσιτάλ!!!

Δύο ώρες μουσικής καλομελετημένης τζιαι παιγμένης σωστά.   Μόνον ένας τα έκαμεν πίλλιες τζιαι ήταν άδικο γιατί το κοπελλούιν εν πολλά καλός μουσικός αλλά πιάννει τον η αμηχανία πάντα τζιαι τρέμει ολόκληρος όπως το φύλλον.  Έσιει ένα μήνα βάλλω του ασκήσεις αναπνοής τζιαι αυτοσυγκέντρωσης, ενόμισα ήταν να τα καταφέρει αλλά έκαμεν τα της πιπίνας.  

Οι μιτσιοί μου εφκάλαν με ασπροπρόσωπον.  Ακόμα τζιαι οι μέτριοι μαθητές επαίξαν αρκετά καλά.

Εφτάσαν ούλλοι κατα τες 12:45, ντυμένοι τα καλά τους, χτενισμένοι, με κορδελλίτσες στα μαλλιά οι κορούες, γραβατούδες τα αγοράκια, οι γονείς τους αχχωμένοι.  Εκάτσαν.   Ούλλοι στην ώραν τους.   Είχαμεν κίνηση περίπου 150 άτομα, παππούδες, γιαγιάες, θκειάες, φίλοι, οι οποίοι εκαταφτάσαν με δίσκους πισκόττα τζιαι φρουτοσαλάτες, χυμούς, λεμονάδα, σπιτίσιες πίττες με βατόμουρα, σαντουιτσάκια.  Ούλλοι εφέραν που κάτι, έτσι κάμνουμεν δακάτω.  Εβάλαν τα πάς το τραπέζιν που είχαμε κουρτίσει στην πίσω αίθουσα με ωραία χρώματα τζιαι λουλούδια.  Εγώ με το κοστούμιν μου στην τεράστια δωρικού ρυθμού πόρτα κύριος, εχαμογέλουν τζαι εκαλοσώριζα τους με ττόκκες καππακωτές σάν τον πρέσβην.  Τί να κάμω, έτσι κάμνουμεν δακάτω, θέλει ο καθένας σημμασίαν προσωπικά, αλλιώς δέν νιώθουν 'welcome'.   Επίτηδες νοικιάζω πάντα μιάν αίθουσαν πολυτελείας για το ρεσιτάλ μου να τους κάμω να νιώθουν οτι εν πολλά σημαντικόν γεγονός.  Τζιαι βάλλω τους να ντύννουνται καλά τζιαι να εν κάπως φόρμαλ η κατάσταση.   Βρίσκω οτι παίρνουν το ρεσιτάλ τζιαι τα μαθήματα μας πιό σοβαρά έτσι.   Τζιαι θέλω η εικόνα που παρουσιάζει το στούτιο μου να εν πολλά καλή, μέσα τζιαι έξω.  Η μουσική που παίζουν  να εν ψηλού επιπέδου τζιαι  έκφρασης, τα κοπελλούθκια να μαθθαίννουν σημαντικά πράματα για την αυτοέκφρασην τζιαι για την τέχνη  (χωρίς να παίζει ρόλον πόσον ταλέντο έχουν), τζιαι να φαίνεται δουλειά επαγγελματική στο έξω, δηλαδή καλό πιάνο σε χώρο πολυτελείας, ούλλα στην ώραν τους, τζιαι τα φυλλάδια μας να εν design ομορφο, σε χαρτί γυαλλιστό καλό.  Αρέσκει μου.  Λαλεί ο άλλος "Κοίτα τον Διάσπορον τζιαι τη γυναίκαν του, εν επαγγελματίες".   Να γίνεται η δουλειά σωστά.

Το λοιπόν, αρκέψαν ούλλοι να παίζουν ένας ένας με τη σειρά.  Εκαθούνταν στο τεράστιο μαύρο πιάνο το Steinway το πανάκριβο, έχωννεν τους.  Τα σιέρκα στα πλήκτρα.  Καρδία τίκ-τόκ. Αναπνοές βαθειές τζιαι δώστου μέσα.   Ένας μετά τον άλλον, 35 στο σύνολο.  Τα μωρά επαίξαν κομμάθκια απλά, παιδικά.  Οι πιό μεγάλοι κομμάθκια προχωρημένα ούλλο φωθκιά που τους εθκιάλεξα προσεχτικά..  Ούλλοι τους εκινούνταν με μουσικότητα, με τον τρόπο που τους έμαθα, ούλλοι είχαν στον τρόπο τους τις κινήσεις τες δικές μου, εσιέρουμουν να τους θωρώ μαζεμένους.  Ο  καρπός των κόπων μου συνάμενος έναν τόπο!    Άλλοι επαίζαν τζάζ -έχω κάτι μιτσιούς με πολλά καλό ρυθμόν που τους περνά πολλά,  τζιαι άλλοι επαίζαν κλασσικήν.

Κανένας δέν έκλαψε ούτε εμούτρωσεν.  Οι αγαπημένοι μου μαθητές επαίξαν σάν τους θεούς. Πόση μουσικότητα!  Στο τέλος ο καθένας έκαμνεν υπόκλισην τζιαι εβούραν να ξανακάτσει με τους χαμογελαστούς γονιούς του.  Επόμενος!


Στο τέλος εσήκωσα τους ούλλους, υποκλιθήκαμεν μαζίν, επισκαλήσαν μας τζιαι επήαμεν να φάμεν τα πισκόττα.  Εσυχχαρήκαν με ούλλοι οι γονιοί.  Εχτός που τα κοπελλούθκια τους είδαν τζιαι άλλους μαθητές μου να παίζουν με ψυσιήν, τζιαι εκαταλάβαν οτι μάλλον αγαπώ τη δουλειάν μου για να παίζουν έτσι οι μαθητές μου.  Τούτον έθελα.




Να ο καλλύττερος μου μαθητής, έπαιξεν εναν Ιντερμέτσο του Μπράμς
δύσκολο.  Προσέξετε έκφρασην ο ρόκολος, 16 χρονών πλάσμαν.
Ετράβησα ταινίαν ούλλου του κομμαθκιού, αξίζει να τ' ακούσετε!!
Εν ο Βενιαμίν ο Αμίλητος που σας εξανάγραψα.
Έμαθεν να εκφράζεται υπέροχα πλέον, τζιαι έκαμεν με περήφανον πολλά.
Έσπασα, έσιει 5 χρόννια που προσπαθώ να τον πάρω που ρομπότ σε
άτομον εκφραστικόν.  Φέτος εκαταφέραμεν τα πολλά.  Δέ κίνηση!!
Η μάνα του η όξινη έν μου είπεν ούτε ευχαριστώ, η αχάριστη, το φρικιό
αλλά ένιγουεης.













Τούτος ο μιτσής (9 χρονών)  παίζει τζιάζ του άλλου κόσμου.
Μαθθαίννει εύκολα με το φτίν τζιαι έσιει πολλήν πλάκαν γιατί
ο ρυθμός του εν πολλά καλός του κκεραττά τζιαι απολαμβάννει
το παίξιμον του, καταλάβεις τον.
Εν ιδιότροπον κοπελλούδιν, έσιει προβλήματα στο σχολείον του
αλλά  για κάποιο λόγον εμέναν ακούει μου.
(συμβαίννει μου συχνά τζιαι τούτον)

Ννά τον εδώ σε έναν κομμάτιν boogie (σάν το ρόκκ εν ρόλλ)







Τζιαι τούτη η μιτσιά (10 χρονών)  έν παίζεται..!
Τρία χρόνια μάθημαν.  Πιέζω την γιατί έσιει μουσικήν μέσα της πολλήν.
Λαλώ της 'πιστεύκω σε σέναν'  τζιαι πετά, πιάννει την το φιλότιμον τζιαι
δκιαβάζει.  Τεράστια προσπάθεια.  Θαυμάζω την.
Κινείται με χάρη ακριβώς όπως της έμαθα, έτσι όπως παίζω τζιαι γώ χαχα
έσιει πολλύ χάζιν να θωρείς τες κινήσεις σου πάς σε άλλον πλάσμαν.
Πολλύν ταλέντον.   Ετσάκρισα να την πάρω ώς δαμέ ήταν λλίον
ανώριμη στην αρχή.  Εκλαμουρίστηκεν πολλές φορές.
Εν μιά που τες μαθήτριες της πέμπτης.  Είμαι  περήφανος.






Τζιαι ο φίλτατος μου μαθητής που αποφοιτά φέτος.
6 χρόννια τον μαθθαίννω να εν πλάσμαν ευαίσθητον
τζιαι δυνατόν μαζί.  Κάμνει καλό στ' αγόρια να έχουν δάσκαλον
να τους μάθει οτι η ευαισθησία πρέπει να ζεί ανενόχλητη στη ψυσιήν
του άντρα, έν είναι κακόν.  Εν ο στόχος μου τούτος.
Έπαιξεν τον μέντελσον τον  λυπητερόν.  Εψές ήταν το 
graduation του τζιαι επήε σε ολονύχτιο ππάρτυ.  Που την 
εχτίμησην του εσηκώστηκεν να έρτει να παίξει, μετά που
3 ώρες ύπνον.  Αντίο σου λεβέντη.




Πάει ακόμα μιά χροννιά Διάσπορε, εκατάφερες τα πάλε λεβέντη μου.  Ούλλοι εν ικανοποιημένοι.   Ούλλοι επροχωρήσαν.   Δικαιούσαι επιτέλους να αρκέψεις να σβύννεις σιγά σιγά τες μηχανές.  Εμείναν 2 βδομάδες μαθήματα, τί μαθήματα δηλαδή εννα ποσκολλιούμαστεν.   Πάει αλλο έναν κονσέρτον.....

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
Συγχαρητήρια Διάσπορε!
Εσυγκινήθηκα. Ετρέξαν τα μάθκια μου.

Καλή δύναμη, να προσφέρεις!
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
tziai ego esiginithika tziai en iksero giati.ate kales diakopes na shis tziai kala psismata
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Τέλεια όλα φαίνονται, συγχατητήρια αλλά θα τα ακούσω τα κομμάτια πιο ήρεμη και θα σου δώσω πλήρη εικόνα για τις εντυπώσεις μου. ( ότι εν παίζεσαι δεν είναι ανάγκη να σου το πω..ούτε καμιά πίκρισσα μάνα..λεει το ο δεσμός σου με τους μαθητές σου και η μεταμόρφωση που τους έκανες)
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Γειά σου ρε Διάσπορε!!!!!!!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Είναι σαν να θωρώ έναν ρεσςπέρην που έβαλεν πολλήν αγάπην τζιαι πολλήν κόπον πας το χωράφιν του την ώραν καμαρώννει το βουνάριν με το σιτάριν που εγιώρκησεν μετά το θέρος.

Να σιαίρεσαι την δουλειά σου.
Ο χρήστης Arahni είπε…
Bravo Diaspore! Touton enei na sherese ti douleia sou. Eklamourises me :) O mitsis o eniahronos aresen mou polla, tsakkos
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε μου,
περιττό να πω ότι συγκίνησες κι εμένα ΠΟΛΥ...Μπράβο σου και συγχαρητήρια στα παιδιά που τα έδωσαν όλα στη συναυλία.

Πανέμορφο το κομμάτι του Μέντελσον. Πώς λέγεται;
Ο χρήστης Triolouin είπε…
Συγχαρητήρια Διάσπορε, πάντα επιτυχίες. Τωρά που απόλαυσες τους κόπους σου, εύχομαι καλές διακοπές και εις ανώτερα. Άρεσεν μου ιδιάιτερα ο μικρός τζαζίστας, πολύ χάζι ο μιτσής!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Ευχαριστώ πάρα πολύ. Είμαι περήφανος!


παπουτσόσυκε

Φίλε έρκουνται οι σούβλες που σήμμερα. Τζιαι η κύπρος σε 23 μερες.


δοκησισοφη

Ευχαριστώ, τιμούν με τα λόγια σου. Εν αλήθκει ομως, ο δεσμός που έχω μαζί τους μετρά για ούλλα.

Εψές σάν εθώρουν το μπλόγκ ήρτεν μου οτι πρέπει να ν μπλέ...


χρίστο

Ευχαριστώ ρε φίλε!


ασερα

Ναί φίλε, τζιαι γώ ρεσπέρης νιώθω οτι είμαι ώρες ώρες. Φέρνουν μου βλαστούς τζιαι ποτίζω τους, λιπάζω τους, τζιαι φκάλλω δέντρα, κάτσαρα, φκιόρα. Ούλλα της φύσης δηλαδή.
Ευχαριστώ σου.


Αράχνη

Ευχαριστώ!. Ο μιτσής εν πολλά κοπέλλιν, τζιαι μαθθαίννει εύκολα τη μουσική, εν εναν καλόν παιδίν που τον παρεξηγούν στο σχολείον γιατί εν πανέξυπνος τζιαι έν αντέχει τες μαλακίες τους.


Λεμέσια

Να σαι καλά. Το κομμάτιν του μέντελσον είναι το
Venetianisches Gondellied #1, για να σου το πώ στα γερμανικά να το έβρεις :-))

Έσιει 3 νομίζω, μπορεί τζιαι παραπάνω. Που συλλογή του Lieder Ohne Worter, πολλά ωραία λυπητερά κομμάθκια..

τριολούι

Thanks! Ο μιτσής εν κόζι, σπαθί, φωθκιά. Λαλούν τον Μαντορίνην.
Ο χρήστης Talk Show Host είπε…
diaspore hilia bravo !!

esigkinises me kai emena giati ethimises mou otan eimoun mikri kai pigena 8 hronia piano... o tropos pou milas gia tous mathites sou, me tosi agapi, storgi, perifania kai triferotita, eferes mou sto nou tin agapi pou eho mehri simera gia ti daskala tou pianou mou !
Mporei na min egina mousikos, kai mporei (i ilithia) na ehei kai 10 hronia na akoumpiso piano, omos touta ta mathimata pragmatika pistevo oti kata megalo vathmo ediamorfosan me san anthropo se pollous tomeis...
Bravo sou kai pali, eimai sigouri oti oi mathites sou niothoun gia sena oti kai ego gia ti diki mou daskala... ektimisi -thavmasmo -sevasmo -agapi
Kali sou mera !
Ο χρήστης drSpock είπε…
Συγχαρητήρια Διάσπορε! Έτσι ένι, στη λεπτομερεια φαίνεται ο πρωταθλητής!
Παραπάνω άρεσε μου ο τελευταίος (και όχι μόνο επειδή έχει και πολύ ωραία πλάτη!).

ΥΓ: Εν σε εκκλησία που έγινεν η εκδήλωση?
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Σ'ευχαριστώ Διάσπορε, νομίζω ότι το βρήκα... (Venezianisches Gondellied op. 19 N 6)
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Μπραβο Διασπορε. Αντιπροσωπευκεις τους κυπραιους στην Αμερικη με τα πιο λαμπρα χρωματα. Εν σε εκκλησια που εκαμες το ρεσιταλ εννεν? Αρεσκουμου τα ρεσιταλ στις παραδοσιακες προτεσταντικες εκκλησιες.
Ο χρήστης java101.cy είπε…
Διάσπορε θαυμάζω τους ανθρώπους που προσπαθούν να μάθουν στους μαθητές τους συναίσθημα και όχι νότες. Η μουσική εν τέχνη τζαι όι μαθηματικά τζαι χημεία. Θέλει συναίσθημα τζαι έκφραση. Επίσης θαυμάζω σε γιατί μπαίνεις στην ψυχολογία του κάθε μαθητή σου με διαφορετική προσέγγιση, γιατί ο κάθε ένας μας εν διαφορετικός. Μπράβο. Έχω την τύχη να μαθαίνω κιθάρα που έναν σαν εσένα, τζαι τζίνος της Αμερικής.
Ο χρήστης bangungot@gmail.com είπε…
γεια σου διάσπορε!
συγχαρητήρια τζια καλή ξεκούραση.
Ο χρήστης Gourounella είπε…
Συγχαρητήρια!! Μπραβο και εύγε! Πρέπει να είναι πολλα ωραίο το αίσθημα ότι διαπλάθεις ψυχές!!
Ο χρήστης Leni είπε…
Μα τι καλή δουλειά που έκαμες Διάσπορε!! Μπράβο, και πάλι μπράβο!!
Έτσι όπως άκουα τους μαθητές σου, ήρτε μου να κάτσω στο πιάνο μου, αλλά ύστερα εθυμήθηκα πόσο καιρό έχει (α) να κουρδιστεί και (β) να παίξω τζαι έκαμα έγνοια μου..

Τι ωραίος ο Μέντελσον! Τζαι ο τζαζίστας ο Μαντορίνης έγραψε, ή μάλλον..έπαιξε! (που το πουκαμισούιν του πάντως φαίνεται κοπέλλιν νάυλον:])
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Talk Show Host

Να σαι καλά! Λαλείς επηρέασεν την εξέλιξη σου το μάθημα με το δάσκαλο. Τούτον ελπίζω τζιαι για τους δικούς μου μαθητές. Εν πολλά σημαντικό για μάς να έχουμεν δασκάλους που τους ενδιαφέρει το άτομον μας τζιαι προσπαθούν να μας μάθουν κάτι παραπάνω που τα 'τεχνικά'. Προσπαθώ, προσπαθώ..


δρ σπόκκ
Ευχαριστώ. Τούτος που σου άρεσεν εν ο αγαπημένος μου μαθητής. Χαχαχ, εν τζιαι πρωταθλητής στην κολύμβηση, γι αυτό έσιει ράσιες.!!


Λεμέσια

Thanks! Ήβρες το? Έσιει ηχογράφισην ολων των 'τραγουδιών χωρίς λόγια' να τα έβρεις. Στο γιουττουπ πολλά μαλιστα.


κυπρολεων

Τιμά με τούτον που είπες ρε, ευχαριστώ. I'm doing my best.. Ναί, εν εκκλησία προτεστάντικη του 1800. Που τες πιό σπουδαίες της περιοχής, στην πόλην που άρκεψεν η επανάσταση. Τζιαι μέναν αρέσκουν μου.


bangungot

Ευχαριστώ πολύ. Άρεσεν σου ο μπράμς?


java

Nα το λαλείς του δασκάλου σου οτι τον εχτιμάς, αρέσκει μας να το ακούμεν. Θέλει πολλήν προσπάθειαν να διδάξεις κάποιον την Τέχνην. Τα μαθηματικά της μουσικής μπορούν να τα μάθουν ούλλοι. Την τέχνη, λλίοι.


Λενη

Άτε κούρδισε το τζιαι ξαναρκεψε. Ξέρεις πόσους μαθητές έχω που το εξαναρκέψαν μεγάλοι? Εν πολλά διαφορετικά άμαν το παίζεις μεγάλος. Πιο έντονο συναίσθημα, γιατί τωρά είσαι ώριμη..
Ο χρήστης Πρασινη νεραιδα είπε…
εμενα μου αρεσε ο τιτλος της αναρτησης.[ρεπει να εισαι πολυ περηφανος.
ειναι ωραιο να κανεις επαγγελμα κατι που αγαπας πολυ
Ο χρήστης Diasporos είπε…
gourounella

Ευχαριστώ πολύ. Αμα πλάθεις ψυχές μαθαίνεις σιγα σιγά να πλάθεις τη δική σου ξέρεις..


πράσινη νεράϊδα

Είμαι πάρα πολύ περήφανος (και κουρασμένος!) εκαταφέραν τα οι μαθητές. Σχεδόν 40 βδομάδες δουλειάς...
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Συγχαρητήρια Διάσπορε μου τζιαι που μένα. Κάθε μαθητής γίνεται πιο ξεχωριστός άμα ξέρεις πόθθεν άρκεψε, τι δυσκολίες προσωπικές και μη είχε και που έφτασε. Ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας ένα χρόνο τώρα. Φαντάζουμαι αν μπορούσαμε να δούμε και την έκφραση στα πρόσωπα τους την ώρα που έπαιζαν, πόσο πιο συγκλονιστικό θα ήταν... αλλά και το body language εν αρκετό.

Άρκεψε να χαλαρώνεις τζι εσύ τωρά. Εθέρισες τους καρπούς του χρόνου σου με αφθονία. Νάσαι καλά τζιαι πάντα να χαρίζεις αγάπη τζιαι πραγματικά μαθήματα ζωής στους μαθητές σου. Αγκαλιές...
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Συγχαρητήρια Διάσπορε. Εν πολλά καλοί οι μαθητές σου. Αλόπως εν που εν καλός ο Δάσκαλος τους.

Άτε, καλές διακοπές τζιαι καλή ξεκούραση.
Ο χρήστης bangungot@gmail.com είπε…
άρεσεν μου πάρα πολλά :)
λατρέφκω τον μπραμς, πώς το ήξερες!
(πεθανίσκουν με τα cello sonatas του)
μακάρι να είχα τζιαι γω έναν δάσκαλο του πιάνου σαν εσένα. είμαι σίγουρη πως εν θα τα ΄χα παρατήσει.
άκου τζιαι έναν άλλο.
πριν λίες μέρες ετζιμήθηκα λίον το απόγευμα τζιαι είχα ένα πουτζίνα τα όνειρα τα πολλά βαθκιά του δειλινού. ήμουν πάνω ψηλά σε ένα φρούριο πέτρινο, εν εστέκουμουν πάστο έδαφος, επέπλεα. τζιαι ξάφνικα άρχισεν μια μουσική επουράνια, full volume. ήταν cello στην αρχή, ύστερα εμπήκαν φκιολιά, ήταν μελαγχολική μουσική αλλά γλυτζιά. τζιαι μες στο όνειρο είχα πελλάνει που τη χαρά μου, ελάλουσα σαν επέπλεα μα τούτη εν η πιο όμορφη μουσική του κόσμου. ύστερα αγχώθηκα. λαλώ κάτσε μα εν όνειρο τούτο, που εννά τελειώσει εν θα ξανακούσω ποτέ τούντη μουσική? όι ελαλούσα, αφού έντζε είμαι συνθέτης, ο νους μου εν ξέρει να κάμνει μουσική άρα σημαίνει πως τούντη μουσική κάπου εννά την άκουσα, που εννα ξυπνήσω εννα την έβρω.
εξύπνησα τζιαι ελυπήθηκα που έλειψεν η μουσική αλλά έκατσα τζιαι εγύρεψα λίο τες μουσικές μου.
τελικά τα cello sonatas ήταν το πιο κοντίνον ήβρα στο όνειρο.
ούφφου εν ωραία άμαν ούλλα γιουτούν.

πάλε συγχαρητήρια :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
νομίζω εκατάλαβες τις προτιμίσεις μου τζαι μάλλον θα περιμένεις να σου πώ ότι μου άρεσεν ο Μέντελσον...

Εν θα σου πω μπράβο σαν τους άλλους, εν να σου πω να έσιεις πάντα τόσην όρεξη τζαι την δύναμη να διδάσκεις. Τούτοι εν τυχεροί που σε είχαν...μείνε έτσι τζαι για τους υπόλοιπους.

Ξέρεις ότι που τους λλίους ανθρώπους που πάω τζαι επισκέφτουμε ΠΑΝΤΑ άμαν πάω πίσω εν ο δάσκαλος μου της κιθάρας? αγαπώ τον πολλάαααααααααααα.
Ο χρήστης Sike είπε…
«Κάμνει καλό στ' αγόρια να έχουν δάσκαλον
να τους μάθει οτι η ευαισθησία πρέπει να ζεί ανενόχλητη στη ψυσιήν
του άντρα, έν είναι κακόν» - μπράβο σου :)

τα άλλα είπαν τα
Ο χρήστης axairefti είπε…
Συγχαρητήρια! Άρεσεν μου πολλά η προσέγγισή σου, ότι πρέπει να είναι λλίον πιο επίσημα τα πράματα, να έχουν έναν άλλον αέραν σε έτσι εκδήλωση.
Θυμήθηκα την δασκάλαν μου του πιάνου, την κ.Ελένη, μακάρι να είναι καλά τζαμαί που ένι. Ήθελε πάντα να πηαίννουμεν συγυρισμένοι τζιαι όμορφοι στις συναυλίες μας του Ωδείου, τζαι όταν ετελειώνναμεν το κομμάτι μας να σηκωννούμαστε τζαι να υποκλινούμαστε, κουμπώντας το έναν μας σιέρι στο πιάνο, για να του δείξουμεν τζαι τζείνου την ευγνωμοσύνη μας. Εγώ μιαν φορά εξίασα να το κάμω, που το άγχος μου, τζαι εστενοχωρήθηκα πολλά, ότι την επρόδωσα. Επεράσαν 20 χρόνια, τζαι ακόμα θθυμούμαι το.
Συνέχισε να τους κάμνεις αθρώπους, εννα σε θθυμούνται για μιαν ζωήν, να το ξέρεις.
Ο χρήστης axairefti είπε…
Εθθυμήθηκα τζαι κάτι άλλον. Ότι έμαθεν με να παίζω πιάνο τζαι να μεν πετάσσεται το μιτσίν μου το δαχτυλούι ίσιαπάνω, τζια ήμασταν τζαι οι θκιο πολλά περήφανες που το κατάφερα. Δυστυχώς τωρά εν πολλοπαίζω, αλλά εν το σηκώνω το δαχτυλούι άμμαν δακτυλογραφώ! :) Κάτι ένι.
Συγγνώμη που πολυλογώ, απλώς επεθύμησα την πολλά, τζαι έφερες μου τα ούλλα στο νου μου τωρά, μετά που τόσα χρόνια είσεν γίνει σαν την μάμμα μου...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ruth_less

Nα 'σαι καλά αγαπημένη μου. Έσιει ένα χρόνο γράφω σας τα, ήρτεν η σοδειά τωρά. Μα άκουσες τί λεβέντισσες τζιαι λεβέντες έχω? Ήταν να βάλω αλλο λλίους αλλά είπα κανεί.. Έν εμπορούσα να βάλω τα πρόσωπα τους χωρίς να ρωτήσω ομως. Πράγματι είχαν ζωγραφισμένη τη μουσική στην έκφραση τους, εκάμαν με περήφανο.

Άρκεψα να κοιμούμαι επιτέλους, είμαι εξουθενωμένος τέλλεια. Το σκ επήαμεν τζιαι εμείναμεν σε φάρμαν/αγροτουρισμο τζιαι εχαλάρωσα. Φωτό, πόψε :-)))



kkai-lee

Ευχαριστώ σου πολλά. Ξέρεις άμα βρεθεί το ταλέντον με τον δάσκαλον που ξέρει να το αξιοποιήσει γίνουνται θαύματα, μουσικά τζιαι άλλα.

Να ξεκουραστώ τζιαι γώ λλίον, εννα πάμεν τζιαι κύπρο σε 3 εφτομάδες να πνάσουμεν..




bangungot


Φυσικά αρέσκει σου ο μπράμς. κάτι μου το ελάλεν :-))

Το όνειρο σσου ήταν πολλά βαθύν.. Το κάστρον θωρώ το τζιαι γώ συχνά. Συμβολίζει το κέντρον της ψυσιής σου, τζιαμέ που έν έσιει σημμασίαν ο τρόπος έκφρασης τζαιι ούλλα φκέννουν σε όποια γλώσσα θέλεις -γι αυτό εμπόρεσες να 'γράψεις' μουσική, είσαι δημιουργός τζιαι απλά άλλαξες γλώσα.

Έχω recommendations, άκου του μπράμς τη σονάτα για κλαρίνο τζιαι πιάνο, εν επίσης καλή. Άκου τζιαι το τσέλλο-πιάνο σονάτα του Σιοστακόβιτς, ή ακόμα τζιαι το Adagio for strings του Samuel Barber, έσιει το ύφος που περιγράφεις. Επίσης το adagio from symphony #5 του Gustav Mahler εν υπέροχο, με το ίδιο ύφος.



roam

Η ευχή σου εν καλή πολλά, θέλει δύναμην για να το κάμνεις σωστά.. Έν το καταλάβουν τούτον ούλλοι, θέλει ενέργεια ψυχική για να διδάσκεις έντονα.

Το ότι πάεις να έβρεις κόμα το δάσκαλο σσου της κιθάρας γεμώννει με χαρά. Ελπίζω να έρκουνται οι μαθητές μου τζαιι μένα αμα μεγαλώσουν. Τούτος εν ο πρώτος μου που αποφοιτά..


sike

Πολλά σημαντικό πράμα. Επειδή οταν ήμουν μιτσής ένιωθα ούφο επειδή είχα ευαισθησίαν, εν ο σκοπός της ζωής μου να τους δείξω οτι εν εντάξει να έσιεις πλούσιον εσωτερικο κόσμο..



axairefti

Καλημέρα. Πολλά συγκινητική η ιστορία σου, εννα την αθθυμούμαι. Ελπίζω τζιαι μέναν να με θυμούνται έτσι οι μαθητές μου.

Πέ μου, γιατί έν παίζεις ξανά πιάνον?

Δακάτω έχω πολλούς μαθητές που εξαναπιάσαν το πιάνο μεγάλοι. Εν πολλά ικανοποιητικό πράμα, χαλαρώννεις, εν σάν τη θεραπεία.

Τουλάχιστο βάλε πιάνο στο σπίτι σου τζιαι έβρε τα βιβλία σου τα παλιά. Εννα με θυμηθείς :-)))
Ο χρήστης bangungot@gmail.com είπε…
ευχαριστώ για την ερμηνεία, άρεσε μου πολλά,
τζιαι για τα recommendations. θα τα ακούσω πόψε τζιαι να σου πω.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
ΔΙΑΣΠΟΡΕ μου άρκησα να σου γράψω γιατί εγύρησα αργά που το χωρκόν εψές.
Σήμερα είδα τις αναρτήσεις σου.
ΜΠΡΑΒΟ ΔΙΑΣΠΟΡΕ ΜΟΥ
Εξερα το ότι θα ήταν τέλεια ,Συνέχεισε έτσι, όποιος αγαπά τη δυλειά του κάμνει όμορφα πράγματα.Να σε χαίρονται οι οικογένειες σου, τζιήνη που σ'έφτιαξε τζιαι τζιήνη που έφτιαξες εσύ.Πολλά φιλιά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε πάντως έστω και από τόσο μακριά που είσαι καταφέρνεις να μας συγκινείς με τα καθημερινά και άνθρωπινα που τόσο εύκολα προσπερνούμε.

1000 μπράβο στους μαθητές σου και σε σένα
Ο χρήστης bangungot@gmail.com είπε…
εκατάλαβες ακριβώς τζινο που έψαχνα. samuel barber εν είχα ακούσει τζιαι άρεσε μου πάρα πολλά. έννα μου κάμνει πολλή παρέα νομίζω που τωρά. ευχαριστώ :)
o mahler εν που τους τέλεια αγαπημένους μου. τέλειος τζιαι ο shostakovich. ήβρα τζίνη την ατμόσφαιρα κάπως τζιαι στα cello piano του rachmaninoff .
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματιά

Ευχαριστώ καλη μου μα είδες ήντα κοπέλλια έχω, επαίξαν πολλά καλά ούλλοι τους@!!!!



ανώνυμε/η

Να σαι καλά.. τζιαι γώ που τα γράφω εν για να τα προσέχω...


bangungot

Είπεν μου η διαίσθηση μου οτι εν κοντά στου barber το κομμάτιν που άκουσες στον ύπνο σσου.
Εμένα παραπάνω που ούλλους μιλά μου ο shostakovich επειδή εν σκοτεινός τζιαι γκρίζος ούλλο συναίσθημα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές