Η τέχνη του "Ακούω".

"'σπέραααα."

"χαιρετώ σε, ξεκουράζεσαι?"

"Ναι, τί μου γίνεσαι εσύ σήμερα?"

"Έν είμαι καλά"


"Γιατί?"


"Δέ ξέρω, εξύπνησα έτσι.  Ζαβός.   "


"Όχι."   (παύση)   "..ξέρεις.  Ξέρεις καλά."


(παύση)

"Ξέρω?.."
(παύση)

"Ναι."

(παύση διπλή)

(αναπνοή)

"Ε, ναί.   Ξέρω τί έχω."


"Σ' ακούω, αν θέλεις."

(Ακολουθεί ποταμός αισθημάτων και ερωτημάτων υπαρξιακών και μή)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Επανάληψη σκηνής, με την ενέργεια του "Σ' ακούω"  να πάλλεται ρευστή μεταξύ των γραμμών:









"'σπέραααα."
{ήξερα οτι θέλεις να μιλήσεις κάποιου που σ' ακούει, περίμενα το τηλεφώνημα σου, χαίρομαι που πήρες,  πάρα πολλά.  Είσαι έτοιμος?    ΑΚΟΥΩ  ΣΕ,  ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ Σ'  ΑΚΟΥΩ. }

"χαιρετώ σε, ξεκουράζεσαι?"
{Χαμογελώ εσωτερικά.  Ξέρω οτι μ' ακούεις.}



"Ναι, τί μου γίνεσαι εσύ σήμερα?"
{Είσαι έτοιμος να βγάλεις το θεριό απο την τρύπα?}


"Έν είμαι καλά"
{Όι, είμαι πολλά καλά, βράζει ο νούς σάν τον αποστακτήρα, θέλει να σου δώσει το αλκοόλ του να το δοκιμάσεις, θέλεις και σύ έννε?}



"Γιατί?"


"Δέ ξέρω, εξύπνησα έτσι.  Ζαβός.   "
{Ξέρω, και περιμένω το κλειδί να ανοίξει η πόρτα μου.  Έχεις τέτοιο κλειδάκι?  Εν μικρό, ολόϊσιο, γυρίζει εύκολα αλλά πρέπει να το βάλεις προσεκτικά στην τρυπούδα, με σεβασμό, για να μέν τρίζει τζιαι να ξυπνήσουν οι φύλακες.}



"Όχι."   (παύση)   "..ξέρεις.  Ξέρεις καλά."
{Το κλειδάκι μπήκε στην πόρτα, γυρίζει άνετα, ξέρεις την πίεση με την αφή της σοφίας".}

(παύση)

"Ξέρω?.."
(παύση)
{διεργασία, ακούω τον ποταμό του υποσυνείδητου, το χείμαρρο που τα βουνά να κατεβαίνει, άνοιξε ο υδατοφράκτης τις πύλες του και το νερό, άφθονο, καθαρό, κύλησε στις πλαγιές ακράτητο να μας ποτίσει}


"Ναι.  Ξέρεις."


(παύση διπλή)

(αναπνοή)

"Ε, ναί.   Ξέρω τί έχω."
{Το νερό φτάνει στην πεδιάδα.  Το βλέπεις?}



"Σ' ακούω, αν θέλεις."
{Είδες το νερό, δέν το φοβήθηκες, χαίρεσαι τη ροή του}




(Ακολουθεί ποταμός αισθημάτων και ερωτημάτων υπαρξιακών και μή)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Η  τέχνη του  ΑΚΟΥΩ.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.