Φούρνος χωρίς ψητό.

Είμαι λιώμα.


Τελικά η παρασκευή εν μεγάλη πολλά.  Παίζω τον μάγκαν τάχα αντέχω να διδάσκω 12 μαθητές πιντωμένους 45λεπτα τζιαι 60λεπτα μαθήματα που τες 8 το πρωί ώς τες 7 τη νύχτα, αλλά το κέρατο μου εν μεγάλη υπόθεση.  Έν υπολόγισα οτι ενναν ούλλοι προχωρημένοι τζιαι να μου ρουφούν την ενέργεια τόσο.  Θέλουν.  Θέλουν.   Εξύπνησα μές τη χαρά, είχαν μπεί στον κόσμο μου πράματα στη θέση τους τζι εβλαστήσαν κάμποι ολόκληροι, έθελα να εκάθουμουν μόνος μου να γράψω σήμερα, όι να βουρώ τον κάθε μαθητή να του διώ που τον κόσμο μου.  Εκάγρισα πολλά.  

Κλεφτά, στα 5λεπτα διαλείμματα μεταξύ μαθημάτων κάθε περίοδο τζιαι στην μισή ώρα που έμεινα στο στούντιο  αντί να πάω να φάω, εκάθουμουν στο πιάνο τζι εδίουν του να άψει.   Μα ήμουν ολόκληρος μουσική σήμερα.   Εν περίεργο συναίσθημα.   Εν ακριβώς το ίδιο συναίσθημα που νιώθεις αμα πρωτοσμίξεις με κάποιαν τζιαι θέλεις να τη φάεις, έν αντέχεις, πετάσσεστε ο ένας πάνω στον άλλον μόλις πάτε σπίτι τζιαι σχίζουνται τα ρούχα που το πολλύν το πάθος τζιαι τον ηλεκτρισμό.   Εν συναίσθημα που θέλει κουμάντο για να μέν πάθεις τίποτε  (αφού εν μόνος σου που το νιώθεις τούτο, τζι η μουσική έν έσιει σάρκα ή οστά για να την τρυγήσεις όπως νιώθεις, τζι έν σε φορούν οι τόποι που την ενέργεια).   Εφκένναν οι ιδέες όπως τη λάβα, κάθε χτύπημα των δακτύλων πάς τα πλήκτρα εριγούσεν με.  Τούντου είδους ξάναμμα έν τυχαίννει συχνά, τζι άμα τυχαίννει  ξιχάννεις πως είσαι άνθρωπος, γίνεσαι pure love  τζιαι δοχείο να περάσει που μέσα σου το όμορφο.   Τζιαι ξαφνικά έμπαιννεν ο επόμενος μαθητής να με διακόψει.  Στο διάολο να πάτε σήμερα.   Κάθε ένας που έρκετουν ερούφαν μου τζιαι λλίην ενέργεια.  Ώς το τέλος έμεινα πατσιαούρι, ξοφλημένος σάν την πόρνη στο τέλος της νύχτας που αηδιάζει τον εαυτό της γιατί βρωμεί, τζιαι κάν έν ξεχωρίζει ποιού ήταν η μυρωθκιά που τους πολλούς που επεράσαν που πάνω της.

Επροσπάθουν για ώρες να κρατήσω το σπάρκωμα, να μέν μου φύει, αλλά εν κορμί, κορμί με όρια.   Τζιαι έν υπάρχει βιάγκρα να σε κρατήσει για 11 ώρες.   Έμεινα συγκεντρωμένος όσο εμπορούσα, αλλά τωρά που ήρτα σερνάμενος σπίτι τζι επήα να κάτσω στο πιάνο να πώ ούλλα που έθελα, έν εμπορούσα πλέον.     Έν επρόλαβα, τζι ερωμένη κάμνει μούτρα, έν μου κάθεται όσα γλυκόλογα τζιαι να της λαλούν  τα κουρασμένα μου χείλη.   Σάν να έκαμνα προκαταρκτικά ούλλη μέρα για ώρες, τζι όταν ήρτεν η ώρα της κορύφωσης έμεινα τα.   Πελλανίσκει το πλάσμαν οξά έν πελλανίσκει??  


Το αποτέλεσμα είναι αναπόφευκτο:   Φακκώ πάς τους τοίχους, περπατώ που μιά γωνιά του σπιθκιού ώς την άλλη σάν το λιοντάρι, έχω νεύρα, αμφιβολίες για την έμπνευση μου.   Έν με φορεί το κορμί μου.   Σφίγγουμαι να κρατηθώ.   Μόνο αν ήμουν 300  κιλά τζιαι 2 μέτρα ύψος πόψε θα με εφορούσε το κορμί.   Μόνο αν φκώ στες στράτες να φωνάζω τζιαι να βουρώ σάν τον πελλόν εννα μου περάσει.  Ή αν πιάσω έναν κούσπο τζιαι σκάψω την αυλή ολόκληρη  (όι πελλάρεεες).

Έκατσα στη βεράντα μές τη ψύχρα με την κουκούλα μου σάν τον μοναχό, τσιαρίζω αμίλητος, ενώ το κορμί θέλει να σιονώσει χείμαρρο λέξεων, εικόνων, μουσικών, λάβες, θέλει να κάμει έκρηξη με πέτρες πυραχτωμένες να πετάσσουνται που το μέτωπο.  




And this feeling is part of a familiar and trusted process.






...και έτσι εν το μέσα μου πόψε..





Γουστάβε παρέτα να με βουράς πουπίσω, κανεί, θέλω να κοιμηθώ.

Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ναι, εκατάλαβα, εν άσσιημο να μεν έσιεις μιαν φλέξιμπολ δουλειά για όταν θέλεις να μείνεις μόνος σου

ύστερα νευριάζεις τζιαι με τον εαυτό σου τζιαι με τους άλλους

εννα ξανάρτει, ηρέμησε τωρά να τζοιμηθείς κάμε κανένα θκυο γυρούς του τετραγώνου να μεν είσαι τζιαι άυριο χάλια
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Εδουλέψαν οι γυροί.
Ο χρήστης Ωραία Ελένη είπε…
έτσι νοιώθω κι εγώ μερικές φορές, αλλά δυστυχώς πρέπει να δουλέψουμε για να ζήσουμε... Θα ήταν ωραία να μπορούσαμε να είμαστε ελεύθεροι να δημιουργόύμε... αλλά φευ... Εγώ ελπίζω πάντως να υπάρχει κάπου κάποιος θείος που τελικά θα μου αφήσει την κληρονομιά του και θα μπορέσω να ζω όπως θέλω :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ελένη

Άμα γράφω έχω διχασμό μεγάλο. Έν το αντέχω που πρέπει να διώ στη δουλειά, όσον τζιαι να μου αρέσκει. Ρουφά με ολόκληρο η διαδικασία τζιαι σφίγγουμαι πολλά να κρατηθώ. Που την άλλην αν το είχα τούτο συνέχεια χωρίς υποχρεώσεις ήταν να μου γυρίσει..
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Πρόσεχε. Αν τα βιοποριστικά σου απορροφήσουν - και συο ρουφήσουν - όλη σου την έμπνευση, πού θα πάει ο Διάσπορος; Μεν μου πεις ότι δεν μπορείς να μειώσεις τον αριθμό των μαθητών σου! Η Αγάπη τι λέει;
Ο χρήστης Alexandra είπε…
12 mathites pintomeni en pollin kako. enta, egw exw 6 tin evdomada jai niwthw oti en exw xrono gia to doktorato mou. alla katse re diaspore - thelis na mou peis oti en ivriskis empnevsi pou ta mathimata jai tous mathites? idika aman en proxorimenoi jai enthousiazmenoi?

esizitousa me enan kathigiti mou o opios edidaske logotexnia gia 15 xronia sto Caltech:
"That must have been great" lalw tou, "no grad students, lots of sunshine and plenty of time to do your own research."
Thori me kala kala...
"It was horrible. I find that I can't get any writing done if I'm not teaching students who are enagaged. That's why I love being at ___ . You guys are always bringing me new ideas, perspectives, and writers."

Sioura en doulefki etsi gia oullous. Alla pou osa ethkiavasa pou sena fatsaris mou athropos pou empneete pou tous mathites tou. This Friday might have felt like 12 weights, next Friday might feel like 12 doors opening up.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κι αγνάντευε

πολλά θα το έθελα τούτο, να μειώσω τους μαθητές. Γίνεται. Προσπαθούμε. Επειδή ήρτεν ο καιρός να γράφω συνέχεια, λαλεί μου κάτι πως πρέπει να του δώσω πίεση. Εν βασανιστικό πολλά το κάλεσμα σου να εμποδίζεται εντελώς που το βιοποριστικό. Η Αγάπη θέλει με να γράφω, να έβρουμεν τον τρόπο, τζιαι νομίζω εννα βρεθεί..
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Αλεξάνδρα

Ναί, τρέφουν με οι μαθητές. Πολλά. Χωρίς τους μαθητές θα ήμουν ένα άξεστο ακατέργαστο πλάσμα.

Αλλά τις μέρες που γράφω, θέλω να με ξαπολύσουν σε μιά καλύβα μόνο μου, κυρίως επειδή φκέννει έξω ο πραγματικός μου εαυτός, ο οποίος δέν αντέχεται εύκολα. Τζι επειδή κουράζει με να με τσιλλώ πλέον, παρακαλώ να μέν τους είχα. ξέρεις, έχω πάνω που 35 την εβδομάδα, όση τροφή τζιαι να διούν, εν αρκετά life sucking..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.