Πέ μας την αλήθεια θεία. με **UPDATE για τον εγκληματια***

Μετά που τη σοκαριστική μου μέρα τη χτεσινή αποφάσισα να πάω για ψωνισματοθεραπεία, να φάω λεφτά να φκούν πάνω οι ρεαλιστικές μου ορμόνες στον εγκέφαλο, να αφήσω πίσω τα δάση πάλε, τις σκέψεις. Πρέπει να ξέρεις πού να σταματήσεις.

Πάω το απόγευμα πρίν τη δουλειά στο mall, να βρώ φθινοπωρινά ρούχα της δουλειάς, παρκάρω κάπως μακρυά για να περπατήσω λίγο, μήπως χάσω κανένα κιλό, μπαίνω στο mall που την πλευρά των Αντρικών, διούν μου τα βαρετά αρώματα στο τμήμα καλλυντικών, νεουλιάζουμαι, προχωρώ.

Χιλιάδες πολύχρωμα πουκάμισα. Σακάκια. Ρούχα καλών σχεδιαστών, ούλλα made in κίνα, το πακιστάν, την ινδία, φτηνότατα. Στη ΧΤΕρνία τα ψώνια έν κοστίζουν. Περπατώ με βήμα ταχύ, τζι ότι μου γυαλίσει αρπάσσω το, φορτώνω το καροτσάκι μου παντελόνια, τρικά, πουκάμισα, πάω στο δοκιμαστήριο. Με βλέπει η γυαλοφορούσα υπεύθυνη φορτωμένο, δέν της πολλοαρέσκει αλλά τί να κάμει. Εν το μεταξύ, αμα ψωνίζω είμαι πολλά αναποφάσιστος, έν ξέρω αν κάτι πάει μου ή αν μου αρέσκει επειδή εν λίγο εκκεντρικό το χρώμα, πάντα γοράζω πράματα που παίρνω σπίτι με ενθουσιασμό, τζιαι αμα τα δεί πάνω μου η Αγάπη φύρνεται του γέλιου. Με αποτέλεσμα να έχω συνήθιο να αγοράζω 10-15 κομμάτια, να τα παίρνω σπίτι για πασαρέλλα (κάθεται η Αγάπη στον καναπέ, μπαίνω στο σαλόνι κουνιστός σάν ελαφρά παχουλλό μοντέλο, τζιαι κάμνει μου ή thumbs up, ή thumbs down -ή πιάννει την το γέλιο). Συνήθως καταλήγω να κρατώ μόνο ένα κομμάτι, τα άλλα απορρίπτουνται επειδή έχουν περίεργες ρίγες που με κάμνουν να φαίνουμαι skateboarder, ή εν παρδαλά με παράξενη απόχρωση που δέν μου πάει, ή εν πολλά "ευρωπαϊκά" (πλαστικά σακκάκια εφαρμοστά) που δέν αρμόζουν σε δάσκαλο πιάνου. Ευτυχώς, στη ΧΤΕρνία ο καταναλωτής έχει πάντα δίκιο, επιστρέφω τα όποτε θέλω, χωρίς όρους ή μούτρα. Επροόδευσα λλίο, σιγά σιγά τούτα τα χρόνια, έμαθα να καθήσκω τη μάππα χαμέ τζιαι να γοράζω λίγο πιό συντηρητικά ρούχα. Στόχος μου είναι να πάω μιά φορά σπίτι τζιαι να μέν προκαλέσω γέλιο στο panel το ρουχοδικαστικό.


Οπότε σήμερα είμαι προσεκτικός στο mall, αποφασισμένος να πάω σπίτι κούκλος, κουβαλώ εναν καταραμένο ρούχα στο δοκιμαστήριο, φορώ τα ένα ένα, θωρώ με, πάλε έν ξέρω αν μου πάν, τζι έτσι αποφασίζω να ζητήσω τη γνώμη της Υπεύθυνης, έχω κέφια, θέλω να πειράξω κόσμο τζιόλας. Έν μασά.

Ρωτώ την για το ένα, για το άλλο, έπρησα της τα, έν μου λαλεί τίποτε, καμία γνώμη, τέλλεια politically correct η συμπεριφορά της. Βρέ αστεία, βρέ να της ψευτοκολλώ, τίποτε. Βράχος. Η Βοηθός Β' απλά θωρεί με νευριασμένα, ακούει με να πελλαρίζω, τζιαι δέν μιλά τίποτε. Μούργος. Πάλε εννα πάω σπίτι με τα παρδαλά νομίζω. Έν έχουν την όρεξη μου οι κοπέλλες.

Εν το μεταξύ μετά που απορρίπτω τα περισσότερα, γυαλλίζει μου στο τέλος του σωρού ένα ωραίο γκρίζο κοτλέ παντελόνι levis που σίουρα εννα μου πάει πολλά, ενθουσιάζουμαι αλλά βάλλω το τζι εν λλίο μικρόν μου, σφίγγει τα πετράδια ασφυκτικά. Βλέπω ομως οτι μου κάμνει μου ωραίο σχήμα στα οπίσθια -a must. Εν τζιαι μόνο $19. Μούχτην! Δέν υπάρχει ακριβώς στο σάϊζ μου γμτ, εν ξεπούλημα, ελείψαν τους τα παντελόνια σχεδόν όλα. Δίλημμα μεγάλο. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη γυρισμένος ελαφρά προς τα πίσω. Κάμνω μου φατσούα. Ολάν, εν μικρόν μου τωρά? Ή απλά εν εφαρμοστό, μοδάτο? Πού να ξέρω! Τί να κάμω!? Ρουφώ την κοιλιά μου μέσα. Παίζεται. Αν χάσω 3 κιλά ενναν τέλειο. Τί να κάμω?? Γαμοσιηθκιάζουμαι φωναχτά.

Φκέννω πάλε έξω. Λαλώ της υπεύθυνης:


"Με συχχωρείς ξανά, μπορείς να μου πείς αν φαίνεται μικρό μου το παντελόνι?"
("does this make me look fat?")

"Έεεε, I.. I don't know sir, I ..I can't really say."

Ξαφνικά πετάσσεται η αμίλητη β' βοηθός, μια μαυροφορεμένη μεσήλικας σγουρή ασπρομάλλα που εδίπλωννεν τα ρούχα που επέταξα, ξαπολά τα στον πάγκο, κοιτάζει με στα μάτια, βάλλει τα χέρια στη μέση της, κουνά το κεφάλι με νόημα, λαλεί μου σε άπταιστα ελληνικά:

"Ρέ παιδάκι μου, έλληνας δέν είσαι? Σε κατάλαβα. Μας έχεις πρήξει το ξέρεις?? Έχεις δοκιμάσει ολόκληρο το mall πανάθεμα σε. ΝΑΙ ΡΕ!, σε παχαίνει το παντελόνι! Δέ βλέπεις? Άμε να κάνεις καμιά δίαιτα να σε φοράνε και τα μικρά νούμερα, μπά σε καλό σου μεσημεριάτικα."

Τζιαι φεύκει, έν περιμένει να της απαντήσω. Έμεινα τζιαι θωρώ παλαβωμένος την Υπεύθυνη Α', η οποία φυσικά εν εκατάλαβε λέξη. Θωρεί με αδιάφορα.

Μεταβολή.

Πίσω στο δοκιμαστήριο. Τραβώ το παντελόνι άρον άρον, φορώ το δικό μου, τζιαι φεύκω full speed.



********
ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ


Έπιαν μας τηλέφωνο η αστυνομία τωρά το πρωί. Είπεν μας πως είχαν τον Tod μέσα στο κρατητήριο 2 μέρες, εκατηγορήσαν τον, εξαπολύσαν τον εψές on bail, να πάει σπίτι να καρτερά τη δίκη, τζιαι τούτος αντί να κάτσει στ' αφκά του, έπιασεν να το "διασκεδάσει" πρίν τον κάτσουν φυλάκαν. Εγύριζεν ακούεις την πόλην φούλ high on methamphetamines ούλλη νυχτα, τζιαι το πρωί σήμερα κατα τες 6-7 που φκέννουν οι "κορούδες" στο δρόμο για να έβρουν πελάτες για κανένα "before-work-quick-πίππα των $10" άρπαξεν τζι επιχείρησεν να βιάσει τρείς που τες νεαρές κράκ-πόρνες της γειτονιάς σε διάστημα μιάς ώρας. Έβαλλεν τες στο αυτοκίνητον του τζιαι εμουντάρησκεν τες με το μασιαίριν. Εξεφύγαν του τζι οι τρείς, την τελευταίαν όμως έλυσεν την που το ξύλον τζι εχάραξεν το πρόσωπον της που το μάτιν ώς το στόμαν. Επήαν αμέσως έσσω του οι μπάτσοι γιατί που την περιγραφήν ήταν clear οτι εν τούτος (κοκκινομάλλης με μουστακούδιν, μοιάζει του Robin Williams, έσιει ιστορικόν με sexual assaults -έν τζι εν καμιά φιλοσοφία, εκαταλάβαν ποιός ήταν) τζι εξαναμαζέψαν τον. (φαντάζουμαι ήταν μεγάλη σκηνή, με αυτόματα όπλα, SWAT team, σπάσιμο πόρτας κλπ κλπ)
Άρα επίντωσεν στες κατηγορίες του τρείς απόπειρες βιασμού, μιάν απόπειρα φόνου.. Είπεν μας ο μπάτσος εννα γυρίζει τη γειτονιάν μας προσεχτικά, μήπως εκούρτισεν ο εγκληματίας τους παρέες του να μας κρούσουν κανένα σπίτι, ή να μας παίξουν τα παράθυρα. Γμτ, τζιαι ελάλουν το εγώ να πάω να πιάσω άδειαν οπλοφορίας να συνάξω πιστόλια, καραμπίνες με διόπτρες, ούζι, ρουκετοβόλον, όλμους δαμέ σωρό, τζι αν τολμήσει κανένας να έρτει να τον κάμω τρυπητόν. Μα έν καταλάβω που όπλα, στο στρατόν ήμουν σε σώμαν 'άοπλον', έν ξέρω ούτε κάν ήνταλος βάλλεις γεμιστήρες χαχαχα. Επίσης απαγορεύει μου το ρητά η Αγάπη.

Δκιάολε είχαμεν ευχές, λαλεί εχτές η Κι Αγνάντευε. Ναί. Είχαμεν.

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
xaaxxaxaxaaxaxxaxa
Αμάν ρε Διάσπορε. Έφυρες με πρωινιάτικα!

ε, αμμά! Καλά να σου κάμει αχχαχαχαα

πφφφ Άντρες!
το shopping therapy τελικά εν γυναικείον σπορ.

Βρε Διάσπορε μου, μεν τα παίρνεις ούλλα τα παρδαλά πίσω. Κράτα λίγα να τα φοράς τις δικές σου ώρες. ( ίσως κάμνεις το ήδη ).
Αφού μιλούν σου τα εκκεντρικά χρώματα ( γιατί άραγε;;;;; ) μεν τα απορρίπτεις. Ικανοποία τον Εαυτό σου Τζιαι με τούτην την τρέλλαν.

Η αλήθκεια ένει ότι σαν το shopping therapy εν εσιει!
Περνούν σου ούλλα!
Ο χρήστης Leni είπε…
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Ου γμτ!
Τι να πω, είναι να μεν σου τύχει!!

Παίρνε κανένα φίλο σου μαζί :)
Ή καμιά φίλη σου, κατά προτίμηση
Ο χρήστης Neerie είπε…
axaxxaxαχαχαχαχα

πώς σου φαίνεστε η κοκόνα!

μάλλον εν θα ξαναπάεις στο Mall α?

αλλά λέω να ξαναπάεις... τζαι να κάμεις ακριβώς το ίδιο πράμα!
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Χάχαχαχ! Thumbs up για το post!!!
Ο χρήστης Triolouin είπε…
Όπως την γεναίκα ρε Διάσπορε! Αλλά όπως λέει τζιαι το Κουνούπι που με επρόλαβε thumbs up για το post, εγελάσαμεν τζιαι σήμερα!
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
kalamaraes mana mou ,en opos ta mikrovia gamo to vrethounte pantou en tziai glitonoume poulloou tous
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Που ήμουν φοιτητής ούλλον παρδαλά εφόρουν, έντονα χρώματα, βελούδα, παπούτσια εκκεντρικά. Αλλά έν σηκώννει να πηαίννω στα μαθηματα έτσι, τζι έκοψα το. χαχα, εμιτσιάναν μου τζιαι τα ρούχα που τότε εν η αλήθεια. Τζιαι το budget ;)


Leni

Shopping με άλλον άντρα? Δύσκολο δύσκολο. Αλλά πράγματι θέλω παρέα στα ψώνια, αλλιώς έν τα καταφέρνω. Μόνον τα ορειβατικά ξέρω να δκιαλέω τζιαι να ππέφτω μέσα.


Neerie

Εννα ξαναπάω, να την σπάσω. Αρεσκει μου να πειράζω πολλά χαχα. Ειδικά τες όξινες. Εν το μεταξύ αν το ελάλεν στα αγγλικά ήταν σίουρο να την απολύσουν δακάτω! Άλλη κουλτούρα η δική μας γμτ. Τωρά που το σκέφτουμαι άρεσεν μου..



Κούνουπε

Thumbs down για τα ρούχα όμως, ήταν χάσιμο χρόνου.



Τριολούιν

Τέλλεια γμτ, αρέσκει μου να ψουμνίζω τζιαι να δοκιμάζω ρούχα. Ειδικά τωρά στες εκπτώσεις φρινοπωρινών.

παπουτσόσυκε

Δακάτω έν μπορείς να ξητιμάζεις στα ελληνικά τελικά, όποτε το κάμω πετάσσεται κάποιος δικός μας να μου συστηθεί γμτ.
Ο χρήστης rocknsane είπε…
Έσιει μια σκηνή στο Family Guy, που λαλεί ο Stewie "ah bitch, you got jacked bitch" :p No offense α, πρέπει να είσιε πολύ χάζι!:D
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ουμάνα μου.

εθκιάβασα τζιαι τα περσινά για τον τοντ που τον "αγαπούν ούλλοι στη γειτονιά"

σκέφτου.

μα τόσον έξω ;;;;

εντάξει μπορεί να μεν εν ούλλοι οι αθρώποι που γνωρίζεις αγίοι αλλά ΤΖΙΑΙ κλέφτες ΤΖΙΑΙ ψεύτες ΤΖΙΑΙ λωποδύτες;
Ο χρήστης Sike είπε…
οι προλαλήσαντες εψιλοκαλύψαν με, οπότε εγώ εννα πω μόνο ότι surely she cant have said "να σε φοράνε και τα μικρά νούμερα" :Ρ

as for Tod... "μα τόσον έξω;;;" που λαλει τζι η ρίτσα. Όπως τα έργα, μαν.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Να παίρνεις την Αγάπη μαζί σου για ψώνια ρούχων... εν να γλυτώσεις τζιαι το πήαιννε-έλα των αλλαγών :) Α μάνα μου μάνα μου, έδωκεν η καλαμαρού πάνω σου να σε φάει (no offense to καλαμαρούδες). Όι, να ξαναπάεις να σπάσει που το κακό της!

Καλά με τον Tod, έφριξα! Really scary man να ζεις με έτσι αθρώπους γυρώ σου. Take care.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Αμά βρε Διάσπορε έφυρες μας. Εκατάλαβεν η καλαμαρού ότι είσαι τζιαι Ελληνας Κυπραίος;;;; Καλά να πάθεις χα χα χα ,άλλη φορά να παίρνεις τζιαι την Αγάπη σου μαζί.
Καλά έπαθα πλάκα με τον κλέφτη σας!!βρε τον άτιμο τον Tod.Ευτυχώς που τον επιάσαν τζιαι καλά κάμνουν να μεν τον ηξαναφήσουν.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Polla asteio. re diaspore gia tous egklimaties na eisai prosextikos tziai pollopaitos. Na eisai tziai llio malakas tziai en peirazei. H kaxypopsia prostatevkei ton anQrwpo. Dystyxws h ftwsia sthn kypro en timh dioti shmenei en eklepse o ftwxos tipote sthn zwh tou, sthn ameriki h ftwsia polles fores shmainei narkwtika, egklima tziai ampalatwsinh. En kako na krineis tous anQrwpous mporei kapote na pefteis ejw alla toulaxiston prostatevkeis ton eafto sou tziai thn oikogeneia sou. Gia psumnisma kamne parea kanena gay na sou lalei...lol...an en san emena omws gia douleia enna foreis gkriza pantelonia tziai rige poukamisa....antrika rouxa na gorazeis pou to express...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα

Έππεσα πολλά, μα πάρα πολλά έξω. Πάσα κακόν.

Επήαμεν δικαστήριο σήμερα τζι εφκάλαμεν διάταγμα "restraining order" τζιαι μόνον να ρέξει που μπροστά που το σπίτι μας εκατό μέτρα εννα τον κάτσουν μέσα.



sike

Έ, εν paraphrasing που κάμνω, νομίζεις θυμούμαι τί μου είπεν η καρτάνα χιχιχιχιχι? Μα σιόκ έπαθααα, μα σιόοοκ..!



σταλαματία

Εννα τον κάτσουν μέσα να πήξη τον κερατά. Άλλη φορά δέ ξαναβάλλω εργάτη σπίτι μου αν δέν τσιεκάρω το μητρώον του. Έμαθα το μάθημα μου.



Κυπρολέων

Σωστά. Δακάτω η φτώσεια εν άλλο πράμα. Τζι εγώ πασκίζω να μέν γινώ τέλλεια αμερικάνος καχύποπτος ρατσιστής τζιαι υπερόπτης για τους φτωχούς, αλλά έσιει φτωχούς τζι έσιει. Οι εγκληματίες εν πολλοί. Προσέχω συνήθως αλλά γελιούμαι εύκολα τζιόλας. Θέλω να θωρώ το Καλό, τζιαι πασκίζω να μέν αλλάξει. Μα εν επικίνδυνο τούτο ρε.


Για το ψούμνισμα εν καλά που λαλείς χιχιχι, έχω καλό μου φίλο γκέϋ, εν τζιαι μουσικός, αμμα αν βασιστώ πάς το γούστον του κατίσχι μας, εν του baseball hat τζιαι του τζιήν τούτος, έν τον κόφτει τίποτε (εν παντρεμένος μ' ένα γάλλον, έκατσεν τον μύλο, τρέφει τζιαι σκεμπέν τωρά) Αλλά αμαν πάω στο SF πάντα πάω στη γειτονιά Castro για ψώνια. Έν παίζεται!! Έπιασα κάτι πουκάμισα πελλά με χρώματα τζιαι σχέδια που αλλού έν βρίσκεις. Τα ρούχα που αρέσκουν τους στρέητ εν πολλά boring ρε κουμπάρε, έν βρίσκουμεν ενδιαφέρον ενδυμασίες καθόλου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.