Ιεροσγάμος.




Το νέο μου κομμάτι, για καμπάνες.

Συνταγή:


Πιάννεις την κόρη σου όππα, διάς της ένα ξύλο.
Βουράς με ρυθμό μπροστά που τες σωλήνες.

--------------------------------------------------------------




Σήμερα στο δάσος άφησα να φύγει κάτι που με εκρατούσε αιχμάλωτο 20 χρόνια.

Δέν ήμουν μόνος μου. Έφερα τους δαμέ. Έδειξα τους το Σπίτι μου. Έδειξα τους την Καλύβα μου. Ευχαρίστησα τους. Εσυχχώρεσα τους. Έν εδείλιασα να πώ όσα είχα να πώ.


Μετά, το απόγευμα, ένα άλλο σημαντικό πράμα εστέριωσε, εμπήκε στον τόπο του.


Ξέρω απο σήμερα οτι πράγματι είμαι ελεύθερος, έννεν η φαντασία μου. Ήρτεν τζιαι ήβρεν με το αθάνατο νερό, η Πέτρα τους Φιλοσόφους που ελαλούσαν οι αρχαίοι. βρήκα τη Χώρα της ελευθερίας, τζιαμέ που ανήκω/ανΟΙκω. Εν θαυμάσια χώρα, με γάργαρα νερά, λειβάδια καταπράσινα, χορεύτριες αρχαίες που στέκονται αριστερά δεξιά μου συνέχεια, κανένας έν γερνά, τζι ούλλα που γίνονται έχουν τον τόπο τους τη σοφία τους.


Ναι. Είμαι ο Εαυτός, μέσα κι Έξω το ίδιο. Coniunctio λαλούν το.


Τζι όποιον ενδιαφέρει, ελάτε να κάμουμεν παρέαν οι ψυχές μας.


Ναι. Είμαι χωρκόν, τζιαι παίζουν οι καμπάνες μου, μπαίνουν οι ξενιτεμένοι μου πολεμιστές μπαρουτοκαπνισμένοι μές την πλατεία καβάλλα, τα μερσίνια ραίνουν τα κορμιά τους, τζιαι οι μανάες καλοσωρίζουν τους γιούς τους με τα κουρασμένα αλλά αγέρωχα πρόσωπα.
Μυρίζουν τα ρόδα, αγκαλιάζουνται μεταξύ τους, κλαίν, μπαίνουν στους καφενέδες να κεραστούν ζιβανία, αλλάσσουν τα ρούχα τους τα τρυπημένα.

Ήρτα πίσω, ψυχή μου. Ήρτα. Τζι αγαπώ σε πολλά.


Σχόλια

Ο χρήστης κουλλούριν μουσσιεμένον είπε…
Πολλά ωραία!
Πιάσ'το καβούκιν σου τωρά τζιαι όπου θέλεις λάμνε.
Όι καλό!
αθθυμάσαι που έν ανοίκες πουθενά;; ήταν ο προάγγελος αλόπως.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mm inda tuton en kalitteron pu tu francis alys :) http://www.youtube.com/watch?v=tC4-op71sa4

maria t.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Κοουλλούριν μου
Έπιασα το καβούκι τζιαι περπατώ τη γή.
Ήβρα το Ανοίκω. Το πουθενά ήταν το πρελούδιο. Έπρεπε πρώτα να χαθώ, για να βρεθώ. Πράματα φυσικά έννε?


maria ttou

χαχα, καλό τούτο που έστειλες! Αλλά εννα παραδεχτώ οτι το δικό μου εν πιό καλό. Η διαφορά εναι οτι το δικό μου ήταν εντελώς αυθόρμητο, τζιαι ο παίχτης εν 2 χρονών, που το έπαιζεν με ούλλην την προσοχή, τζιαι τη χαρά της ζωής που ζεί μόνον τη στιγμή!

Καλημερίζω.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ur back babyyyyy
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημερα. Πολυ χαιρομαι για σενα. Μου αρεσει που εφκαλετε τη μουσικη που ειχαν κλεισμενη μεσα τους οι σωληνες. Οταν ημασταν μικρα και πλησιαζαμε το τραπεζακι με τα γυαλλινα και τα χαλκινα μπιμπελο, στο σπιτι της γιαγιας ολοι μας θυμοναν εκτος απο το θειο Γ. που τωρα πια βρεισκεται πιο ψηλα απο μας :). Λοιπον σε καθε ηχο που βγαζαμε ο θειος μας κρατουσε ρυθμο και ελεγε οτι ετσι θα ανακαλυψουμε τους ηχους. ΚΑτι περισσοτερο ηξερε. Δεν ξερω αν ακουστει χαζο αλλα και γω αφησα τα παιδια μου να κτυπησουν κατσαρολες κουταλια ξυλα..
Να μαστε καλα. Μαρια
Ο χρήστης Diasporos είπε…
καλησπερίζω\


I'm baack


...και όταν παίζεις με τες κατσαρόλλες τότε μόνο μαθαίνεις να Ζείς..
Ο χρήστης Diasporos είπε…
καλησπερίζω\


I'm baack


...και όταν παίζεις με τες κατσαρόλλες τότε μόνο μαθαίνεις να Ζείς..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.