Δούρειε Ίππε, ήρτεν η ώρα.

Παλεύκω με τη φύση μου τόσα χρόνια.  Εν κλειωμένη μές σε εφτά τεισιά πέτρενα ολόασπρα τζιαι αμύνεται, αρνιέται να ανοίξει ολόκληρη.  Ρέ Αχιλλέες έστειλα να πολεμήσουν, ρέ Αίαντες, κανένας έν εκατάφερεν να πορθήσει τούντο κάστρον.  Ούλλον άππωμαν εγώ έκαμνα μάχες αμερικάνικου τύπου  -έστειλα ασκέρι, χιλιάδες άντρες με πολιορκητικές μηχανές, τερπουσόνια να την πάρουν, shock and awe που ελάλεν ο Ντόναλτ Ράμσφελτ.  Τίποτε.   Παλεύκω με τη φύση μου, νικώ, κερδίζω μάχες μα τον πόλεμον χάννω τον, η Πόλη αντιστέκεται.  Έστειλα σπιούνους να μάθουν τα μυστικά των πύλεων.  Τίποτε.  Άπραγοι τζι οι σπιούνοι.   Έστειλα αμπασατόρους να γλυκάνουν τους πολιορκημένους, να τους υποσχεθούν ψουμίν τζιαι πλούτη.  Τίποτε.

Η φύση του πλασμάτου εν κάστρον απόρθητον, τζι όσον το μουντάρεις τόσο σφιχτοκλειώννει.


Μα επιτέλους, τον αύγουστον ήρτεν η Σιωπή.

Εκόπασεν η μάχη, τζιαι τα σπαθκιά αγιώσαν που την υγρασίαν της κύπρου.

Τζι άμαν εσιώπησεν ο πόλεμος, ήρτεν ο Πολυμήχανος μου να με συμβουλέψει.

"Να κάμεις έναν άππαρον πέτρενον, να τον γεμώσεις δώρα, θκιαμαντικά, τζιαι να τους τον πέψεις δώρο.  Θα μπούμεν τζι εμείς μές τον άππαρον, τζι όταν μας βάλουν μέσα εννα πεταχτούμεν να τους πορθήσουμεν που μέσα του κάστρου."

Τζι εκάμαμεν άππαρον αλαβάστρενον, με μμάθκια που σμαράγδι, οπλές ρουμπινοκάμωτες, σέλλα χρυσή, τζιαι χαλινάρι ασήμι.

Ο φρούραρχος εχάρηκεν που θέλουμεν ειρήνη, τζι άνοιξεν τες πύλες να δεχτεί τον άππαρον.

Σχόλια

Ο χρήστης Joy Tears είπε…
...και τούτο εν η απόδειξη ότι πολλά δεν κερδίζονται με τες απευθείας μάχες και πολέμους μα με την ειρήνη και την ηρεμία.
Ειρήνη με την φύση μας. Αν θέλουμε να την κερδίσουμε.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Να προσέχεις!

Επιστρέφω σου την λέξη που μου άφηκες: Αποδοχή.


Αποδέξου την φύση σου για να την απολαύσεις.... σαν βάφλα μήλο παγωτό.

Το δικό μου κάστρον ενόμιζα ότι κάποιος έπρεπε να βρει τρόπο να το ξεκλειδώσει.

Τελικά το Δικό μου Κάστρο θέλω το απόρθυτο, Ολόδικό μου.

Τζίνον που έμαθα να κάμνω είναι να κυκλοφορώ έξω...... στον υπόλοιπο κόσμο απροστάτευτη..... Έτσι η Πόλη μου εν Πόλη μου.... τζιαι εγιώ χωρκογυρίζω όποτε θέλω....
Ο χρήστης drSpock είπε…
Προχτές κάποιος είπε μου ότι για να γνωρίσεις πραγματικά τον εαυτό σου πρέπει να υπερβείς τα όρια του κι ό,τι γίνει. Το ζήτημα είναι αν δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα θέλεις σίουρα να τα μάθεις? Προβληματίζουμαι τζι' εγώ τωρά τελευταία.

Πάντως τη τεμπέλικη και αναβλητική μου φύση την αποδέχτηκα εδώ και καιρό!
Ο χρήστης Ίνα είπε…
Και εγώ προς τα εκεί οδεύω...Έχω αποδεκτεί τις πτυχές μου που πολεμούσα τόσα χρόνια και έχω ξεκινήσει να τις αφουγκράζομαι. Αυτές με κράτησαν όρθια άλλωστε.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Joy Tears
Μα εν δύσκολο μάθημα τούτο, τζιαι δυστυχώς έννεν μόνιμο, θέλει κάθημέρα να το κερδίζεις. Ειρήνη με τη φύση μας. Ακούεται απλό, μα που τη στιγμή που η φύση μας περιέχει πράματα που κάν έν ξέρουμε ότι υπάρχουν δίχα να σκαλίσουμε βαθκειά, τότε εν πολύπλοκο πολλά θέμα.



Νεράϊδα

Δούρειος ίππος, γεμάτος δώρα, χωρίς πολεμιστές, τούτη εν η αποδοχή σωστά?

Το κάστρο σου εν δικό σου μόνο, τζιαι οι πολέμοι δικοί σου, κανένας άλλος έν έσιει τα κλειδιά.



δρ σπόκ

Το Υπερβένω τα Όρια εν σοβαρή κουβέντα.. Τζιαι το αποτέλεσμα έν έσιει σημασία, εννα μάθεις πολλά σπρώχνοντας τα όρια, άλλα που όσα νομίζεις στην αρκή.



Ίνα

Αχ, τζιαι κάτω που τζιείνες τες πτυχές, έσιει άλλες. Τούτον εν το δύσκολο. Είμαστεν κρεμμύδι, τζι όσο το καθαρίζουμε άλλο βρέθεται πουκάτω κρεμμυδάκι. Εν πνευματικός αγώνας ολόκληρος η αποδοχή.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Αρκεύκεις που τα μικρά, που τζείνα που φαίνονται με την πρώτη μαθκιά. "Είμαι κοντή και εν μου περνούν τα μαθηματικά". :)
Και μετά θα προχωράς στα υπόλοιπα.
Όπως κάμνουμε τον βράχο μας πετρούα πετρούα μιτσιά για να την σώνουμε να την κουβαλήσουμε να την πετάξουμε.
Έννε?

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.