Τελευταία μέρα δουλειάς

Ώχχω μάνα μου, ήρταν τζιαι φέτος οι διακοπές.  Εσηκώστηκα το πρωί ξέροντας πως εν η τελευταία μέρα, τζι ήπια καφέν στη βεράντα με απόλαυση.  Έδωκεν πάνω μου η κούραση τζι αγκάλιασεν με σφιχτά.  

Έν με κανεί η δουλειά, η οικογένεια, η μουσική, επίντωσα τζιαι τες πέτρες φέτος τζι έν με κανούν οι ώρες ποττέ.  Ώρες ώρες σκέφτουμαι  "τί θα γινεί ρε πελλέ αν κάτσεις έναν τόπον?"   Άραγε ήνταλως έναι αν απλά πάεις στη δουλίτσα σου τζιαι στρέφεσαι σπίτι για να κάτσεις στα βραστά σου δίχα άλλην ευθύνην ή πάθος?   Έν θα μάθω ποττέ.


Νομίζω αν κάτσω έναν τόπον εννα με προλάβουν τα κακά αθρωπούθκια που με βουρούν πουπίσω.  Εν τρία:   Ο Τεμπέλης.  Ο  Μαραζωμένος.  Τζι ο Αποτυχημένος.
Εννα με κάμουν ένα βούκκο τζιαι μετά άστα.


Έχουν τζι άλλοι τούντα αθρωπούθκια, λαλώ του εαυτού μου για να νιώθει καλά.

Εσείς, έσιετε τα ρε?

Σχόλια

Ο χρήστης john είπε…
Τζαι ποιός δεν τα έχει;;

Να σαι καλά τζαι καλές διακοπές !
Καλά Χριστούγεννα !
Ο χρήστης Neraida είπε…
Άρεσεν μου που τα ονομάτισες!

Έχω τα έχω τα!

Αλλά επειδή εν θέλω να με κάμνουν ότι θέλουν, έπιασα φιλίες με το πρώτο. Στέφτηκα:

Βασίλισσα Χουζουρίας και Πασών των Μαξιλαριών.

Και κατα καιρούς ή έστω στιγμές, το ρίχνω στο χουζούρι.

Νιώθω ότι διά μου ισορροπία.

Φυσικά εν συμφωνούν οι δουλειές που εκκρεμούν, αλλά τι να κάμω;;;
Έχω κι ένα στέμμα να τιμώ!!!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Αχ να με καταβρόχθιζεν τζιαι μέναν για πεντέξι μήνες ο ττεμπέλης...

Τον μαραζιάρην δώς του άλλου που τον θέλει

Τον αποτυχεμένον ρίξε τον του κρεμμού.γιατί δεν αξίζει κανενού να τον έχει.
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Χρόνια Πολλά φίλε μου, σε σένα τζιαι την οικογένειάν σου! Τα αδρωπούθκια που λαλείς, εν του σιερκού μας. αν τ' αφήσουμεν, εν να μας πιάν!
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
oh yeah!

τελικά,τι έγινε με τον τατά?

υγ: έχω ακόμα ένα αθρωπάκι,συνήθως κάμνει με να εξαφανίζομαι για λίο.. :D μόνο που εν το έδωσα όνομα, when u name sth, u automatically bring it to life..
Ο χρήστης Diasporos είπε…
John

Καλή χρονιά. Έσιει που τα έχουν μα δέν το ξέρουν. Εν οι καλλύττεροι τζιείνοι.


Νεράϊδα\

Βασίλισσα Χουζουρίας χαχαχα αρέσκει μου πολλά.
Εν υγεία να καλέσεις έτσι βασίλισσα, μα εμέναν έν έρκεται. Πέ μου, λαλεί σου "έεμ, αύριο κάμνεις το κόρη" τζιαι γύρνεις πλευρό?


Ακέρα
Ρε άμαν τον έβρεις το τεμπέλη τζιαι χαλαρό στείλε τον τζιαι ποδά τζιαι θέλω τον.


νηφάλια
Έχω τον τζιαι γώ τζιείνον, έννεν αθρωπάκης εν τερατάκις.
Ο τατάς μας εν λονδίνο κόμα, τζι εννα πάει πίσω κύπρον επήαν οι διακοπές του άδικα.
Ο χρήστης Neraida είπε…
χιχιχιχι
Όι καλό ξαπολώ!!!!
Γύρνω πλευρό!
Το πρωί μάχουμαι να σηκωθώ που το κρεβάτιν τζιαι λαλεί μου: Μείνει αλλό πέντε λεπτά, αλλό 10 τζιαι τελικά βουρώ τζιαι εν φτάνω.

Ξέρεις όμως τι ανακάλυψα διάσπορε, τζιαι εν νιώθω τύψεις για το χουζούρεμά μου;

Για μένα τουλάχιστον, κάθε πράξη έρκεται με την ενέργεια που χρειάζεται. Δηλαδή, αν για παράδειγμα θα έχω καλεσμένους για φαγητό, μπορεί η κουζίνα μου να είναι σε χαώδη κατάσταση, αλλά το ότι πρέπει να τελειώσουν όλα, η ιδέα γεμώνει μου τες μπαταρίες ενέργεια τζιαι κάμνω τα.

Τούτον που λαλούν ότι : Τίποτα δεν είναι πιο παραγωγικό που την τελευταία στιγμή!

Εν μπορώ να είμαι στην πρίζα συνέχεια. Έχω ανάγκη να χαλαρώνω για να απολαμβάνω τη ζωή. Να πίνω τον καφέ μου τζιαι να θωρώ το ηλιοβασίλεμα, να ξαπλώνω πάνω στους καναπέδες με τους γιους μου, να κουρτίζουμαστε τζιαι να ισιώνουμεν για βόλτες, να φκαίνω έξω για μπύρες τζιαι κουβένταν.

Στο κάτω κάτω γιατί μαχούμαστεν; Γιατί προσπαθούμεν για το καλύτερο; Πότε θα απολαύσουμεν τη ζωή; να χαλαρώσουμεν τζιαι να απολαμβάνουμεν ;

Ξέρω ότι η δημιουργία όπως την ζεις εσύ εν απόλαυση που μόνη της, Ξέρω ότι τα αυτιά σου αν ανοιχτά τζιαι ακούεις. Μα κάποτε εν όμορφο απλά να υπάρχεις! Να αφουγκράζεσαι τη ζωή, να την αναπνέεις, χωρίς να πιέζεσαι για το τι θα προλάβεις να φτιάξεις.

Με αγάπη,
Νεράιδα, Βασίλισσα Χουζουρίας και Πασών των Μαξιλαριών :-)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Άχ τζιαι μιλάς μου για πράματα ξένα που ακούουνται δελεαστικά. Έν μπορώ να φανταστώ πώς το κάμνεις τούτο χωρίς να σε βουρούν τα αθρωπούθκια. Επειδή σου έχω εμπιστοσύνην όμως, εννα δοκιμάσω τούντη βασίλισσα, πόψε μάλιστα. Σιονίζει έξω, τζιαι εν ωραία μέρα, λαλώ να σκαλίσω μιάν πετρούδα τζι ύστερα σινεμά με την Αγάπη τζι ύπνον που θα έχουμε babysitter.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Πολλά καλά! Εν τέλεια μέρα για χουζούρι!

Να πεις στα αθρωπούθκια σου : Έτο, εσκάλισα σας την πετρούδαν, έκαμα την δουλειάν.

Τζιαι άνοιξε την πόρτα σου για τούτην την βασίλισσαν. Αν την φοάσαι κάμε συμφωνία μαζίν της ότι εν φιλοξενούμενη μόνο για σήμερα.
Ο χρήστης Eólica είπε…
Ίντα εν έτσι τυχαία που είμαι eolica?
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Tον Τεμπέλην έχω τον νακκουρίν, τον Μαραζωμένον κάποτε, τον Αποτυχημένον ποτέ. Έχω τζαι νάκκον τον Γάαρον/Κτηνόν αλλά εντάξει.

Εχάθηκες τζι εσύ ρε φίλε που τα μπλόγκια .

Καλά Χριστούγεννα
τζαι καλά να περνάτε

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.