Η χιονοθυελλούδα

Έτο έκαμεν blizzard, δηλαδή τυφώνα χιονοθυελλικό.  20-30 εκ.  Σιγά το πράμα.  Ακυρωθήκαν λλίες πτήσεις για 3-4 ώρες, τζιαι μετά εκαθαρίσαμεν τα.  Όι σάν τους λονδρέζους που επανικοβληθήκαν για τρείς νιφάδες.

Μετά το τρίωρο καθάρισμα το πρωί, ήπια ένα τσιάι περιποιημένο τζι απόλαυσα το έργο μου τσιαρίζοντας (5 τζιαι πόψε για το Κόψιμο).  Τελικά εν ωραίο πράμα το χιόνι, αφράτο, μυρωδάτο.
Εντύσαμεν τα μωρά με τα κατάλληλα ρούχα, εφκήκαμε στην αυλή, τζιαι δώστου παιχνίδι.

Εννοείται έκαμα χιονάθρωπο για πρώτη φορά μαζί τους, τζι ο γιός μου που εν ατρόμητος έκαμνεν κολύμπι μές τους χιονόλοφους.  Ώς κυπραίος, του άμμου τζιαι της παραλίας, ετριβιτζιάστηκα λλίο που εθώρουν τα μωρά να τσαλαβουττούν μές το σιόνι αλλά εσσιώπησα αφού η βουνήσια μου Αγάπη έν έδειχνε να αχχώννεται.

Τζιαι μετά βούρ στο υπόγειο να σκαλίσω πέτραν.

Σχόλια

Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
: )
Ο χρήστης Παύλος είπε…
Τζιείντο φιλούιν ο Διάστροφος ήντα κάμνει;

Να υποθέσω αγαμίες;;)

Χρόνια πολλά!!!!
Ο χρήστης Α είπε…
ενεν 15-20 ίντζες που έκαμεν;

τζαι να εγίνουμουν ξανά μιτσικουρτίν τζαι ανέμελο να παίζω μες στο χιόνι... αχ!

εχάρηκα πολλά που εννα κάμεις νιου γίαρ ρεσολούτιον το κόψιμο του τσιγάρου και τέλος θα συμφωνήσω με τον παυλί που πάνω. ο διάστροφος αλόπως εν στο χίθροου αποκλεισμένος.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
aceras

Σιονίζει σας τζι εσάς ρε?


Παύλε (και Α )

Μάνα μου τον Διάστροφον μου τζιαι καρτερά να εμπνευστεί. Θέλει μεράκκιν τζιαι ξύπνια φαντασία για να πλάσω έτσι ήρωες. Αναμένετε, το καλό κρασί πρέπει να περάσει που πολλά στάδια για να φτάσει στο τραπέζι μέλι. ;)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
A

12 ιντζες περίπου ναι. 30 εκατοστά.
Ο χρήστης postbabylon είπε…
ωχ... νιώθω σε στο 5 τζιαι πόψε. Οψόμεθα!
ατε τζιαι καλά σιόνια, εγω περίμενω να λιώσουν για να δω ποιόν εν το δικό μου ποδήλατον...
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Χρόνια Πολλά διάσπορε τζιαι καλά να περνάς!!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
postbabylon

Τί λές? Έσιεις τζι εσύ έτσι deadline?

`Χαχα, εθάφτηκεν το ποδήλατο σου?



itsmylife

Καλό νέον έτος, τζι ευχές στους αγαπημένους σου.
Ο χρήστης ιων είπε…
Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά. Πέψε μας τζια μας λλίον σιόνιν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.