Εποχή Αποχής

Τζι αφού έγραψα ακόμα εφτά κομμάθκια, τούντη φορά για σόλο σεττάρ, ΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ επιτέλους.   Επήε θκυό μήνες το αγκάστριν της ψυσιής μου.  Το ουράνιο σέχς τζιαι το δίμηνον του μέλιτος  έκαμεν τον κύκλον του, εποφκάρτηκα, τζι εκλείσαν οι πόρτες της δημιουργίας.

Τζι ήρτεν η ώρα της εκκόλαψης.

Εν σημαντικό να ξέρει ο άθρωπος τα όρια του.


Εβρέθηκα τωρά στη μέση μιάς άνοιξης βροχερής δακάτω στη βόρεια αμερική, να βαρκούμαι τους παραπάνω μου μαθητές τζιαι τες απαιτήσεις τους γονιούς τους, να θέλω να ξεκουραστώ.

Ακούω εισηγήσεις...

Σχόλια

Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Αν φκάλλεις τα προς το ζειν χωρίς τους μαθητές που βαρκέσαι, παραίτα τους (αν μπορείς πριν τελειώσει η χρονιά). Αν όμως δεν μπορείς...υπομονή ως το καλοκαίρι,έννεν μακριά. Όσο τζιαι να τρέφει την ψυσιή σου η δημιουργία...την τζοιλιά σου τζιαι της οικογένειας σου δεν!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Την άλλην εφτομάδαν να τους βάλεις να σου κάμουν τζιείνοι μάθημαν για ότι ξέρουν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Joy Tears

Που να μείνει μαύρη τζιαι σκοτεινή για κρίση, ανάγκασεν με να πιντώσω όποιον τζι όποιον μαθητήν, τζιαι πρίζουν μου τα. Προς το παρών έν έσιει τρόπον να τους φύω. Το μόνο που μπορώ να κάμω εν να τους αφιερώσω ένα χιουμοριστικό πόστ σύντομα, τουλάχιστο να φύει το κάγριν που πάνω μου.



aceras
Χαχα, άρεσεν μου ρε η ιδέα σου. Θα τους αιφνιδιάσω, σήμερα μάλιστα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.